شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۲۹/۰۶/۱۳۹۹
پنج‌شنبه، 21st آگوست 2014
1:33 ق.ظ
اخرین اخبار از کمک های ارسالی به شنگال از زبان سخنگوی کمپین کمک به اوارگان

عهدی را که با سقزی ها بستیم، از یاد نبرده ایم

در روزهای جمع اوری کمک برای اورگان شنگال شهروندان سقزی صحنه هایی خلق کردند که در خاطر خواهد ماند، صحنه هایی که در روز آخر به اوج رسید و چهره ی انسانی و مهربان سقز را به همه نشان داد. گر چه آن روزهای مملو از عشق و نوع دوستی پایان یافته، اما بخش دوم کار اعضای کمپین، که رساندن امانت مردم به دست صاحبانشان است اغاز شده و بار جدیدی از مسئولیت ها را بر دوش معتمدین مردم گذاشته است. 

شارنیوز در گفتگویی با  “حسن رحیمیان”  جویای اخرین اخبار کمپین کمک به اوارگان شنگال شد که سخنگوی  کمپین  جدیدترین امار کمک های مردمی را اینگونه اعلام کرد: تا این لحظه، کمک های نقدی 50 میلیون تومان و کمک های غیرنقدی بالغ بر 500 میلیون تومان برآورد شده است، وی افزود:این در حالیست که مدت زمان برپایی کمپین از 7 روز به 5 روز کاهش یافت و بسیاری از شهروندان از این بابت که نتوانستند به دلیل محدود شدن زمان، انچنان که باید کمک های خود را به دست ما برسانند، گله مند بودند، که باید به اطلاع این عزیزان برسانم افرادی که نتوانسته اند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به تحویل دهند،  طی چند روز آینده_تا زمانی که اجناس بارگیری می شود_ می توانند با مراجعه به انبار هلال احمر(جنب سازمان اب) کمک های خود را تحویل دهند.

رحیمیان در ارتباط با کمک های غیرنقدی گفت: بیشترین اقلامی که به دست ما رسیده شامل کنسرو ماهی، برنج، شیرخشک، آب معدنی، بیسکویت و دیگر کالاهای مورد نیاز بچه ها است.

رحیمیان با اشاره بر اینکه کمک رسانی تنها به شهروندان ساکن سقز محدود نشده و سقزی هایی که ساکن سایر نقاط ایران هستند نیز در این کار انسانی سهم داشته اند به شارنیوز گفت:”بخش اعظم کمک های ارسالی از طرف کردهای ساکن بندرامام و تهران بوده است”. وی در تکمیل لیست دیگرکمک های ارسالی کلان ، به کمک های کارگران شرکت قند کردستان، شرکت مژده، شرکت مکسس (تولیدکننده لاستیک) اشاره کرد و افزود در این میان مواردی که خواسته اند نامشان مخفی باقی بماند هم کم نبوده است.وی اضافه کرد، پس از جمع آوری چادرها هم کمک هایی در حدود 15 میلیون تحویل کمپین شده که از بین آنها می توان به کمک سازمان نظام پزشکی سقز اشاره کرد.

 رحیمیان  اخرین اخبار از سرنوشت کمک های ارسالی را چنین عنوان کرد:”کار بسته بندی و جمع آوری کالاها که بخش مهم و سخت کار است، هم زمان با پایان جمع آوری آغاز شده، اما از انجایی که سقز و سنندج با هم اقدام به دریافت مجوز نموده اند، تصمیمات کمپین متاثر و هماهنگ با کمپین سنندج است. 

وی با تاکید دوباره بر گفته های پیشین خود خاطر نشان کرد:”قولی که در  مورد تحویل بی کم و کاست امانتی که نزد ماست، به سقزیان داده ایم به قوت خود باقی است. به همین منظور نمایندگانی از طرف کمپین همراه با این اقلام به کردستان عراق فرستاده می شوند تا پیمانی را که با تمام وجود و با شرافتمان با مردم سقز بسته ایم پاسداری کنند و امانت خواهران و برادران کردمان را  که در معرض تهدید درنده ترین دشمن هستند، برسانند.”

سخنگوی کمپین در ادامه گفت:” تاکید و اصرار ما بر این است که این اقلام دوباره به سنندج فرستاده نشود و مستقیم از مرز بانه تحویل کردستان عراق شوند به این منظور از طرق مختلف به استانداری درخواست داده و پیگیر هستیم. چرا که در صورت تحویل  به سنندج، به دلیل مسافت طولانی و تخلیه و بارگیری مجدد در سازمان هلال احمر، پروسه ی تحویل کالاها به کردستان عراق طولانی شده و چون بخش اعظم اقلام جمع آوری شده مواد غذایی هستند، احتمال خرابی بسته بندی آنها در جابجایی های زیاد یا در گرمای شدید زیاد است،در نتیجه تلاش بر این است که پس از هماهنگی با استانداری اجناس هر چه سریعتر از سقز بارگیری شده و مستقیم به کردستان عراق فرستاده شود، بر همین اساس ترجیح ما  ارسال از این دو نقطه است که اولین گزینه  مرز بانه و گزینه ی  دوم مرز حاجی عمران است.

وی در پایان گفت:” از تمام کسانی که ما را در این چند روز همراهی کرده اند، تشکر می کنم. از دانشجویانی که شبانه روز در کمپ ها و چادرها ما را تنها نگذاشتند. همچنین زحمات نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی  را قدر دانم  و از همه مهم تر از مردم سقز که حرکتی این چنین از خود نشان دادند سپاس گذارم.

عکس هایی که در زیر مشاهده می کنید قسمتی از روند اماده سازی کالاها برای ارسال است:

1

2

3

4

5

 

 

کد خبر: 10025


۲۵ دیدگاه

  • دادگر
    دادگر: 8-21-2014 . 9:16 ق.ظ :

    دستان خوش بیت زورجووانه ماندونبن ایوه ش هه روه ک أوه وایه له به ره کانی جنگابن بو شه ر له گه ل جلادان و بریت قرن 21 هه ر پیروز و سه رکه وتوبن

    پاسخ دهید

    • ئاکو
      ئاکو: 8-22-2014 . 9:55 ب.ظ :

      ماندوو نه بن و سه رکه و توو بن

      پاسخ دهید

      • علي
        علي: 8-23-2014 . 9:24 ب.ظ :

        دستان خوش بيت برايان خوشه ويست هه ر بژين جه گايي شانازين .

        پاسخ دهید

        • مجنون 258
          مجنون 258: 8-24-2014 . 9:19 ق.ظ :

          هه ر ته واوي درؤيه!!!!!!!!!!
          خوايه به شكم ئه م درؤيه راست بئ!!!!!!!!!!!!

          پاسخ دهید

          • هیوا
            هیوا: 8-30-2014 . 9:31 ب.ظ :

            ئیستاش پێت درۆیە؟ کە بەشاهێدی بەشێکی زۆری شاری سەقز و هەواڵنێریەکان یارمەتیەکان بار کران و رەوانە کران پەشیمان نیت؟ دەی غیرەتت ببێ و داوای لێبوردن بکە

            پاسخ دهید

            • ابراهيم حسيني
              ابراهيم حسيني: 9-3-2014 . 10:47 ق.ظ :

              دروی ئیمه راست ده ر چوو یا راستی ئیوه بوو به درو؟ دوعاكه ت گیرا بوو ئه م درویه راست ده رچوو. خوایه گیان ئه م دوعایه ی ئیمه ش گیرا كه ی. مه جنوون عاقل كه ی تا ده س له ئایه ی یأس خويندن و چيندني تووي ته رديد و نيفاق هه ل بگري. هه موو بليين ئامين.

              پاسخ دهید

            • ناشناس
              ناشناس: 8-24-2014 . 10:54 ب.ظ :

              تمام کسانی که به نام مجنون وغضنفر و… دوست دارند زحمات مردم واعضای کمپین را نادیده بگیرند همان هایی هستند که شعور وشجاعت وتوانایی حتی یک ذره ابرازهمدردی با دردهای انسانی را ندارند وناچار بجای ابراز خوشحالی از فهم ودرک بالای مردم عزیز سقز دوست دارند سیاه نمایی کنند.انهایی که کمک کردند بدون هیچ پشتوانه ای جز لطف مردم جلو امدند.مجنون یا هر اسم دیگری دروغ در وجدان ودرون توست نه مردمی که بادرد شنگال واوارگی زنان وبچه هاگریستند واز نان کم خود بخشیدند که روسیاه هایی مثل شما بترکید

              پاسخ دهید

              • مجنون 258
                مجنون 258: 8-28-2014 . 1:16 ق.ظ :

                سفسته و كلاهبرداري بس نيست؟؟؟؟!!!!!!!!
                به جاي تهمت زدن و توهين به انتقادكنندگان بهتراست نتيجه را اعلام كنيد كه كمكهاي مردم پاك وصادق سقزي، در كي و كجا و چطوري تحويل آوارگان شنگال ميشود!!!!!!!!!

                پاسخ دهید

                • ئەحمەد
                  ئەحمەد: 8-29-2014 . 1:28 ب.ظ :

                  لە وڵامی ئەم برادەرانەی کە بە ناوی شیتە یا غضنغر دەڵێم شەمۆ و یەک شەمۆ 8و9ی1393 تەشریف بێنن بۆ ئەنباری مانگی سوور لە سێ رێیانی بەرد بڕان نەیان توانیوە یارمەتی بدەن لانی کەم زەحمەت کێشن بێن ئەو کەل و پەلانە کە کۆ کراوەتەوە ئەوان پێی دەڵێن دزی باری بکەن و تا سنووری هەرێمی کوردستان لە گەڵی بڕۆن خۆ لێیان کەم نابێتەوە

                  پاسخ دهید

              • هیوا
                هیوا: 8-26-2014 . 5:57 ب.ظ :

                سلاوتان لێ بێ و ماندوو نه بن ، ئێستابۆ هه شت ڕۆژ ئه چێ ئه و خۆراک و جلو به رگ و یارمه تیانه له ئه نباری هلال احمر ڕاگیراوه ، بۆ ناینێرن بۆ ئاواره کان؟ تا که ی کاغذ بازی ئیداری؟؟

                پاسخ دهید

                • ناشناس
                  ناشناس: 8-27-2014 . 3:52 ب.ظ :

                  سلام علیکم
                  شارنیوز جان
                  لطفاً کمک کن
                  محض رضای خدا کمک کن
                  شارنیوز عزیز لطفاً مثل همیشه جانب بی طرفی را رعایت بفرمایید:
                  اگر آقایان مسئول جمع آوری و سرکیسه کردن مردم به جای یک جواب قانع کننده همه اش وعده وعید و شعار و فلسفه بافی و برچسب روسیاهی به منتقدین میزنند، لطفاً شما یا نظرات متقابل را همگی چاپ و یا همگی را حذف کن!!!!!!
                  شارنیوز جان لطفاً ضمن حفظ شرافت خبرنگاریتان حتماً تحقیق بفرمایید نتیجه و سرنوشت حقیقی کمکها به کجا رسیده؟؟؟؟!!!!!
                  متأسفانه شایعات عجیبی بگوش میرسد؟؟؟؟؟!!!!!!
                  مطمئناً ما نیز دوست داریم این آقایان و همه همشهریان صادق و پاک و راستگو باشند.
                  ولی اگر شایعات راست باشه دیگر باید مردم روسیاهان حقیقی را از شهر اخراج کنند!!!!!!!!

                  پاسخ دهید

                  • قندیل.چیای اگرین
                    قندیل.چیای اگرین: 8-27-2014 . 11:57 ب.ظ :

                    مجنون.غضنفر یا هر مترسک دیگر.طی دوسه روز دیگر خواهی دید که همه اجناس به کردستان عراق می رود.من حرف هیوا را قبول دارم که کاغذ بازی در ایران سابقه طولانی دارد ولی ما اعضای کمپین با صداقت ابروی خود رادرگرو فرستادن اجناس گذاسته ایم وتمام تبلیغات منفی سما رخنثی میکنیم. تونیکی می کن ودر دجله انداز….ماپبگیر زحمان مرم هستیم ورسانه ها را درجریان خواهیم گذاشت.روسیاه خقیقی کسی است که روز بدبختی ومبادای مردمش نه تنها کمک نمی کند بلکه با ایه یاس وسیاه بافی میخواهد انرژی منفی بفرستد هرکدام از هنشهریان عزیز درمورد چگونگی ارسال اجناس تردید دارند از طریق سخنگوی کمپین یا افراد ان که خداراشکر شناخته شده معلم یا استاد دانشگاه وحتی بازاریان خوش نام هستند پیگیر شونذ مطمن باشید اعتبار ما پیش مردم بیشترخواهد شد کم نمی شودمترسکها

                    پاسخ دهید

                    • جليلي صاحب
                      جليلي صاحب: 8-30-2014 . 5:32 ق.ظ :

                      مگر مجنون و غضنفر و هيوا و باقي منتقدين … چيزي غيراز ارسال صادقانه كمكهاي مردمي از شما ميخواهند ؟
                      پس لطفاً توضيح دهيد كه چرا به جاي جواب منطقي فوراً شروع به پرخاش و لگدمالي منتقدين ميفرماييد ؟
                      آيا سؤاستفاده از نام قنديل و چياي آگرين و … فقط بازي با احساسات مردم مظلوم و محروم سقز نيست ؟

                      پاسخ دهید

                      • خ.ف
                        خ.ف: 8-30-2014 . 5:35 ق.ظ :

                        آخرش نتيجه چي شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                        به كجا ارسال شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                        پاسخ دهید

                        • ابراهيم حسيني
                          ابراهيم حسيني: 8-31-2014 . 11:19 ق.ظ :

                          سلاو و ريزي تايبه ت بو ته واوي ئه وانه ي كه بير و راي خويان ده ر بريوه. له نوسينه كانتانا دل نگه راني دياره . به لام هه ر وا كه كاك هيواي به ريز ئاماژه ي پي كردوه كاغز بازي و هه ر وه ها به رپرساني ترسه نوك و ناراست كه به دواي ئه وه وه هه ن هه موو شتي به ناوي خويانه وه ته واو بكه ن ريگاي به كاره كه گرتبوو. به لام هه ر وا كه شاهيد بوون باره كه ره وانه كراو و ئينشاللا ئه گاته ده سي ئاواره و ليقه وماوه كان.

                          پاسخ دهید

                      • عمر
                        عمر: 8-29-2014 . 7:38 ق.ظ :

                        خدا را شکر کنیم
                        مردم سقز با اینکه مسلمانند اما برای ایزدی ها کمک میفرستند این کار با آیه ۸ سوره ممتحنه تائید میشود مواظب باشید این کمک ها مستقیما بدست شنگالی ها برسد و گروههای سیاسی آن را به نفع خود مصادره نکنند

                        پاسخ دهید

                        • نامۆ
                          نامۆ: 8-29-2014 . 2:23 ب.ظ :

                          سڵاو کاک عومه ر فه رمایشته که ت جوانه و جێی ڕێز،
                          ئه م یارمه تییانه له لایه ن خه ڵکی سه قزه وه به هه موو چین و توێژ و بیر و باوه ڕێکه وه کۆکراوه ته وه و ته بعه ن هه ر له ڕێگای هلال احمریشه وه ئه نێردرێ و ماوه ته وه ئه مانه تداری هلال احمر له گه یاندنی یارمه تی خه ڵکی کوردستانی ئێران بۆ کوردانی ئاواره ی شنگاڵ، ئه و ئینسانانه ی وا له ده ست دڕه نده یی و خوێنمژیی چه ته کانی داعیش ڕایان کردوه و ماڵیان تاڵان کراوه و نامووسیان ئه تککراوه و هانایان بۆ هاوزمانی خۆیان هێناوه و ئێمه ش ئه رکی ئینسانی خۆمان به جێ دێنین.
                          تو نیکی می کن و در دجله انداز
                          که ایزد در بیابانت دهد باز

                          پاسخ دهید

                          • نامۆ
                            نامۆ: 8-30-2014 . 12:07 ق.ظ :

                            سڵاوت لێ بێ کاک عومه ری به ڕێز
                            ئه م یارمه تییانه له لایه ن خه ڵکی سه قز به هه موو چین و توێژ و بیر و باوه ڕێکه وه کۆ کراوه ته وه له ڕاستیدا هه ر له ڕێگای مانگی سووری[هلال احمر] کۆماری ئیسلامی ئێرانه وه هه نارده ئه کرێ وبه س، ماوه ته وه ئه مانه تداری ده ستگایه کی حکوومه تی وه ک هلال احمرله گه یاندنی ئه م یارمه تییانه به ده ست کوردانی لێقه وماوی شنگال، ئه و ئینسانانه ی وا له ده ست خوێنمژیی و دڕه نده یی چه ته کانی داعش له زێد و نیشتمانی خۆیان ئاواره بوون و ماڵیان تاڵان کراوه و ژن و کچیان وه ک نامووس ئه تک کراوه و به دیل گیراوه و وه ک عه بد و کۆیله فڕۆشراون …ئه م هه موو ئاواره یه هانایان بۆ هاوزمانی خۆیان هێناوه و ئێمه ش وه ک ئینسان وه ک کورد ئه رکی مرۆڤدۆستانه و کوردانه ی خۆمان به جێ دینین و لای خواش ون نابێت.

                            پاسخ دهید

                          • ئه ندامێکی که مپه ین
                            ئه ندامێکی که مپه ین: 8-29-2014 . 2:02 ب.ظ :

                            سڵاو و ماندوو نه بوون بۆ هه موو لایه ک، برایانی شارنیوز و خه ڵکی سه ربه رزی سه قز، من وه ک ئه ندامێکی ئه م که مپه ینه بۆ هه موان ڕاده گه یه نم به گوێره ی وته ی پاریزگاریی کوردستان و هه ر وه ها مانگی سووری کوردستان، یارمه تییه کانی خه ڵکی مرۆڤدۆستی کوردستان تێکڕا هه موو شاره کان ڕۆژانی شه ممه و یه کشه ممه ی داهاتوو 7و 8 خه رمانان ده نێردرێ بۆ کوردانی ئاواره ی شنگال، ئه وسا بارکردنی ئه وهه موو شت و مه که پێویستی به لاوانی خۆبه خش و تێکۆشه ره، هه ر له م بڵیندگۆوه داوا ئه که ین له هه موو هه واڵنێریه ک به تایبه ت شارنیوز و که سانی ڕه شبین و دردۆنگ وه ک[ مجنون و غضنفر و…] ته شریف بێنن بۆ حه وشه ی هلال احمری سه قز له سێ ڕای به ردبڕان و به چاوی خۆیان بارکردنی یارمه تییه کان ببینن و وێنه و فیلمیش بگرن و ئه گه ر هێز وتواناییشتان هه بوو جار و بار پووته ڕۆنێک،تا برینجێک یان کیسه قه ندێک و …. بار بکه ن، با ڕاستی و درۆمان بۆ مێژوو بنووسرێته وه و بزانین کاممان له حه نای خه ڵکدا ڕوو ڕه ش ئه بین یان ڕوو سوور؟؟

                            پاسخ دهید

                            • قندیل.چیای اگرین
                              قندیل.چیای اگرین: 8-30-2014 . 12:12 ق.ظ :

                              دوستان گرامی شنبه یا یک شنبه7یا8شهریوره باحضور هرقشریا طبقه از مردم عزیزمان وسایل از انبارهلال احمر با کمک مردم واعضای کمپین به کانتینرهای ارسالی ازهلال احمرمنتقل می شود ساعت دقیق ان فعلا معلوم نیست ولی فردا یا پس فردا بمحض اینکه ماشین ها وارد شهر شدند سعی می کنیم مردم را باخبرکنیم ورسانه ها را درجریان میگذاریم و اعلام میکنیم چند تن موادغذایی داریم ودرمورد پول نقد هم توضیح خواهیم داد.مطمنا ما بیش

                              پاسخ دهید

                              • قندیل.چیای اگرین
                                قندیل.چیای اگرین: 8-30-2014 . 12:18 ق.ظ :

                                ما اعضای کمپین بیشتر ازهمه مردم نگران اعتبار واعتماد جلب شده هستیم وبرای دوام ان تلاش می کنیم.طی این یکی دوروز کاملا اطلاع رسانی خواهیم کرد وخواهیم گفت جه کسانی وچه جریانهایی دوست داشتند که ما موفق نشویم وازخداشون است که ضعفی پیداکنند اما بایاری خدا ولطف مردم علیرغم تمام سختیها وموانع سربلند خواهیم شد ونشان می دهیم که ما ملت کرد علیرغم تفرقه بیندازهایی چون غضنفرومجنون ودهها مدل از این افراد که از اتحاد روله یی کورد می ترسنددست یاری هم زبانهایمان ودست انسانیت را میگیریم.

                                پاسخ دهید

                                • ئاگاداری
                                  ئاگاداری: 8-30-2014 . 1:40 ق.ظ :

                                  بۆ ئاگاداری
                                  لەگەڵ سڵاو ڕێز بۆ هەموو خەڵکی شارە سەر بەرزەکەی سەقز ئەو شارەی کە جێی فەخر و شانازی هەموومانە ،
                                  هەموو خڵکی شاری سەقز بە چین و توێژەکانیەوە ئاگادار دەکەینەوە کە ئەو ئەرکەی بە ئەستۆمان گرتبوو لەمەڕ کۆ کردنەوەی یارمەتی بۆ خوشک و برا لێقەوماوەکانمان لە هەرێمی کوردستان بە ئنجاممان گەیاند ئێستا بەستی بەندی کەل و پەلەکان بە هیمەتی دۆستان و مرۆڤ دۆستانی شارەکەمان هاتوەتە کۆتایی وەک بەڵێنمان دابوو کە ئمانەت دار و خزمەت کاری نەتەوەکەمان بین ئەو بەڵێنەمان بردە سەر.
                                  لە مانگی سووری پارێزگای کوردستانەوە بەڵێیان پێ داوین سبەی واتە شەمۆ 8ی خەرمانان چەند ئوتۆمبێلی گەورەمان بۆ رەوانە بکەن بۆ بار کردنی یارمەتیەکانی ئێوە . بڕیاریشە خۆمان لە گەڵ کاروانی یارمەتیەکان تا هەرێمی کوردستان بڕۆین و بە خوشک و برا لێ قەوماوەکەمان لە هەرێمی کوردستانی بگەیەنین.
                                  جا بۆیە بە پێویستمان زانی ئێوە خەم خۆرانی گەلەکەمان ئاگادار بکەینەوە هەر کەس پێی خۆشە و بۆ خاتر جەمی و هیچ شەک گومانێک لای کەس نەمێنێتەوە دەتوانی سەردانی ئەنباری مانگی سوور لە سێ رێیان بەرد بڕانی سەقز بکات و یارمەتی دەریش بن لە بارکردندا
                                  بە سپاسەوە

                                  پاسخ دهید

                                  • بژی کوردستان(هانا)
                                    بژی کوردستان(هانا): 8-30-2014 . 9:03 ب.ظ :

                                    با عرض سلام و خسته نباشی خدمت تموم کسایی که با دلسوزی برای هموطنا و همزبونانمون با جون و دل زحمت میکشن.
                                    با این اتفاقا و دیدن این ماجرا ها چیز خوبی یاد گرفتم
                                    یاد گرفتم هر وقت کسی ازم پرسید بچه کردستانی بگم :کوچولو کردستان بچه نداره همشون مردن…شیرن….سلطان زندگین..بچه میخوای برو تهران
                                    بزرگترین تفريح ﺑﭽﻪ هاي تهران اينه كه : انقد روز شماري ميكنن تا جمعه بشه 65 هزار تومان بدن برن بالای برج ميلاد پرچم کردستان رو نگاه میکنن !!!! . . . . پرچم ما خیلی بالاست … اینقدر بالاست که از همه جای ایران دیده میشه … …

                                    به افتخار هر چی کردستانیه

                                    پاسخ دهید

                                    • قندیل.چیای اگرین
                                      قندیل.چیای اگرین: 8-31-2014 . 12:45 ب.ظ :

                                      دوستان عزیز.با عرض سلام وخسته نباشید.تمام کمک های جمع اوری شده دیروز شنبه ازهلال احمر به وسیله 4کانتینر وکمک مردم عادی بارشدو باشور وشوق تعدادی از همشهریان به سمت سنندج ارسال شد.لازم به ذکر است که این ماشینها به باشماق خواهند رفت وبا حضورمردم دیروز درسقز پلمپ شد ونمایندگان کمپین اقایان سلیمان عبدی وازاد ارمی ان را همراهی خواهند کرد.رسانه ها وافرادی بدون اطلاع میزان کمک ها رااعلام می کنند که اعضای کمپین تکذیب می کنند.منتظر اعلام میزان کمکها ومقدار وتن انها به زودی ازسوی شارنیوز ورسانه های دیگر باشید.هرگونه نقد ونظر که از سوی همشهریان مطرح شود خود را پاسخگو می دانیم.اما درمقابل سیاهنمایی کسانی که نه تنها کمک نکردند بلکه میخواستند به هرشیوه چه تبلیغات یا موانع اداری نگذارند کمک جمع شود معترض خواهیم بود. وگرنه دوست گرامی اقا یا خانم جلیلی صاحب استفاده از نام جیا نه به معنای سواستفاده از احساسات مردم است ونه عدم شفافیت.به نظر شما استفاده از نام غضنفر ومجنون وبی احترامی به کمک مردم وتمایل به بی ارزش کردن کار اعضای کمپین با همه مشکلاتی که درگیر ان بودنذ وهستند و اینکه بدون هیچ گونه مستند یا دلیل این کمکها را دروغ ودزدی می نامندسواستفاده از احساسات مردم وتفرقه پراکنی نیست?

                                      پاسخ دهید

                                      • آرمان
                                        آرمان: 9-5-2014 . 11:18 ق.ظ :

                                        تشکر و قدردانی خود را با کمال احترام تقدیم همه ی کسانی می نمایم که توانستند وعده خود را عملی کنند و با تلاش خود نامیدی را به امید تبدیل کردند و نتیجه ی خوبی بدست آوردند. تشکر و خسته نباشید خدمت شما

                                        پاسخ دهید