شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۲/۰۲/۱۳۹۸
دوشنبه، ۳ام شهریور ۱۳۹۳
۱۰:۱۸ ب.ظ

بهنام طاهری این بار با “ئه ستیره” آمد

آلبوم “ئه ستیره” کاری از گروه “ژی”از مهاباد به خوانندگی بهنام طاهری به بازار آمد. این دومین آلبوم طاهری در کمتر از یک سال گذشته است که حکایت از بازگشت جدی او به عرصه موسیقی کردی دارد.astera

به گزارش شارنیوز این خواننده خوش صدای سقزی در ” ئه ستیره” 9 ترانه خوانده است که 5 آهنگ آن جدید و بقیه ی آنها بازخوانی آثار فولکلور و معروف کردی است.

در بروشور این آلبوم آمده است: گروه “ژی” عقیده دارد که اگر قرار است موسیقی کردی در این عصر دگرگونی های شگفت انگیز همچنان زنده و پویا بماند، می باید خود را با روح زمانه سازگار کند، نیازهای مخاطبان امروز خود را بسنجد و زندگی آنان را در خود بازتاب دهد.
تنظیم تمام آهنگ ها و آهنگ سازی آثار غیرفولکلوریک به عهده شهباز شاهین پور بوده و عزیز آلی اشعار آن را سروده است.
بهنام طاهری در اسفند ماه 92 آلبوم هاوار را منتشر کرد و قرار است در هفته آینده کنسرتی به همراه گروه “ژی” در سقز برگزار کند.

astera111

کد خبر: 10120


۹ دیدگاه

  • فرزاد: ۶-۴-۱۳۹۳ . ۱:۲۳ ب.ظ :

    این کار باز هم تکرار کارهای کامکارهاست و آقای طاهری هم خوب نخوانده این نوع موسقی دیگر جوابگوی این نسل ما نیست بسه دیگه همش دارن تکرار مکررات میکنن.

    پاسخ دهید

    • غضنفر
      غضنفر: ۶-۵-۱۳۹۳ . ۱۲:۳۷ ق.ظ :

      صدای بهنام در هر حالی زیباست من که عاشق صداش هستم

      پاسخ دهید

      • نوید محمدی
        نوید محمدی: ۶-۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۲۶ ق.ظ :

        برادر فرزاد هر خواننده مربوط به زمان خود ومخاطب خود را می خواند ما که نسل 40هستیم ارزوی کار های دیگر از کاک بهنام را داریم وبرای او ارزوی سلامتی را از خداوند خواستاریم مبارک باد

        پاسخ دهید

        • فرهاد
          فرهاد: ۶-۵-۱۳۹۳ . ۱:۵۳ ب.ظ :

          دوستان من می دانم کاک فرزاد ازکدوم اهنگ هابیشتر خوشش میاد ازاونها که میگند: اینجا تهرانه لعنتی مواظب باش گم نشی /خانم لباساتو کجا می خری/ خودت می خری یا برات سفارش می دن و …

          پاسخ دهید

          • سعید
            سعید: ۶-۷-۱۳۹۳ . ۵:۱۴ ب.ظ :

            تشکر از شما برای اطلاع رسانیتون وآرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای کاک بهنام عزیز .هنرمندمتعهد وخوب شهرمان.
            احتمالا کنسرت ایشان نیز درشهریور در حمایت از شنگال برگزار خواهدشد.

            پاسخ دهید

            • حسین زاده
              حسین زاده: ۶-۸-۱۳۹۳ . ۹:۳۲ ق.ظ :

              برای این نسل متأسفم که فقط به دنبال آهنگهای غربی و جاز و رپ و اینا هستند …چیزی از این آهنگها حالیشون نیست و فرهنگ خودشون هم فراموش کردند.

              پاسخ دهید

              • زاهد کریمی
                زاهد کریمی: ۶-۱۰-۱۳۹۳ . ۱۰:۱۵ ق.ظ :

                هیوای سه ر که و تنم هه یه بوکاک بیهنامی به ریز هه ر بژی

                پاسخ دهید