شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۳۱/۰۴/۱۳۹۸
پنج شنبه، ۱۳ام شهریور ۱۳۹۳
۷:۰۰ ب.ظ

استعفای رئیس شرکت آب و فاضلاب سقز+توضیح رئیس مستعفی

   صدیق محمد زاده رئیس اداره آب و فاضلاب شهری در گفتگو با شارنیوز ضمن گلایه از بی توجهی فرمانداری سقز نسبت به نحوه ی تأمین آب شرب شهری و مشکلاتی که اداره ی آب و فاضلاب با آن مواجه است اعلام داشت از سمت خود استعفا داده است.

محمد زاده با بیان اینکه مدیران و پرسنل آب و فاضلاب سقز شبانه روزی مشغول خدمت رسانی هستند اما موانعی همچون کاهش ذخایر آب ، فرسودگی تأسیسات آب رسانی و کمبود اعتبار در سالهای اخیر باعث ایجاد مشکلاتی در راه تأمین آب شرب شهر شده است.estefa

وی گفت برخی از تأسیسات آب رسانی در شهر مربوط به سال 1340 است که هر روزه شاهد چندین فقره خرابی و فرسودگی در آنها هستیم واین امر باعث شده است که قسمت زیادی از نیرو و بودجه این سازمان صرف ترمیم و بازسازی همین  تاسیسات قدیمی شود.

وی در خصوص گلایه های مردم در مورد قطع آب و کاهش فشار آب هم گفت : بسیاری از این گلایه ها مربوط به مناطقی است که در آن ها ساخت و سازها ی غیر قانونی صورت گرفته است و هنوز بستر مناسب آب رسانی در این مناطق ایجادنشده است. برخی از مشکلات نیزمربوط به ساختمانهای چند طبقه است که ما همیشه تذکر داده ایم برای آنکه در فصل تابستان با مشکل مواجه نشوند بهتر است از منبع های ذخیره آب استفاده کنند.

محمد زاده افزود تعداد مشترکان نسبت به سال 74 که تصفیه خانه ی سقز افتتاح شد سه برابر شده است ، در حالی که هیچ امکاناتی به سیستم  پمپاژ و تصفیه و توزیع آب شرب اضافه نشده است . کمبود بودجه  یکی دیگر از معضلاتی است که با آن مواجه هستیم د رحال حاضر میزان هزینه ی سازمان آب سقز 2 برابر میزان درآمد آن میباشد.

 وی ضمن انتقاد از نحوه تقدیر از مدیران شهری در ایام هفته دولت، به شدت از بی توجه فرماندار سقز نسبت به مشکلات سازمان آب انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در سقز روال به صورتی است که فرماندار تنها از مدیرانی تقدیر به عمل می آورد که با او همسو هستند ولی کسانی که به ایشان وابستگی نداشته باشند همیشه در حقشان اجحاف میشود.


 

بعد از انتشار متن مصاحبه آقای محمد زاده ایشان طی نامه ای منکر بخشی از سخنان خود شده و توضیحی بر مطلب فوق نوشته اند که در تصویر زیر قابل دسترس است. ناگفته نماند فایل صوتی مصاحبه ایشان موجود و قابل استناد است.

برای دیدن تصویر بزرگتر کلیک کنید

برای دیدن تصویر بزرگتر کلیک کنید

کد خبر: 10293


۷۵ دیدگاه

  • محمد
    محمد: ۶-۱۳-۱۳۹۳ . ۱۱:۴۴ ب.ظ :

    محتوای متن نشان می دهد که علت استعفای ایشان اینه که در هفته دولت مورد لطف فرماندار قرار نگرفته اند!!!!

    پاسخ دهید

    • رضا
      رضا: ۶-۱۴-۱۳۹۳ . ۹:۳۲ ب.ظ :

      نه آقا محمد ایشان نیازی به تقدیر ندارد انچه که عیان است چه حاجت بیان کارنامه درخشان ایشان در اب رسانی به اکثر روستا های سقز و انتخاب ایشان به عنوان مدیر نمونه استانی و رضایت مندی اکثریت روستایان شهرستان گواه خدمات بی منت ایشان می باشد

      پاسخ دهید

      • نه که روز
        نه که روز: ۶-۲۱-۱۳۹۳ . ۱۲:۴۲ ب.ظ :

        ضمن سلام آقا رضای عزیز جهت تنویر افکار عمومی هم که شده بفرمایید کدام کارنامه درخشان؟ با تشکر

        پاسخ دهید

        • آگاه
          آگاه: ۶-۲۳-۱۳۹۳ . ۸:۳۱ ق.ظ :

          آقای نه که روز ما شا الله چقد ر نظر می دهید؟؟ ……..یک روز تعریف میکنید . یک روز تخریب می کنید !!… راستی کدام طز فی هستید؟؟ …انشا الله غرض ومرضی درکار نباشد ..ممنون

          پاسخ دهید

      • نه که روز
        نه که روز: ۶-۲۱-۱۳۹۳ . ۱۲:۴۳ ب.ظ :

        ضمن سلام بله دقیقا

        پاسخ دهید

      • دارا
        دارا: ۶-۱۴-۱۳۹۳ . ۱۲:۳۹ ق.ظ :

        درود به صداقت و شهامت و شرافت کاک صدیق عزیز ای کاش دیگر مدیران مداح ما هم چنین غیرتی داشتند .

        پاسخ دهید

        • فرهاد
          فرهاد: ۶-۱۴-۱۳۹۳ . ۱:۴۱ ق.ظ :

          افرین و درود بر همت شما

          پاسخ دهید

          • حمدی: ۶-۱۴-۱۳۹۳ . ۲:۱۳ ق.ظ :

            سلام وخسته نباشید:هر دم از این باغ بری می رسد *** تازه تر از تازه تری می رسد: در مورد مدیریت اقای فرماندار مردم قضاوت می کنند اماامیدوارم حداقل یک یادگار ماندگار از خود به جا بگذارندوازمردم حلالیت بطلبندبعدتشریف ببرند. یادمان نرود هرکجا باشیم خدا در نزدیکی ما است…
            آقای فرماندار! زنگ تفریح تمام شد اکنون وقت رفتن است؟
            زمانی که بر صندلی صدارت فرمانداری سقز تکیه زدید می گفتند آدم قوی ، کاربلد وبا برنامه ای هستید. خودتان هم با حرف و سخنرانی سعی می کرید این موضوع را ثابت کنیدامادرعمل چیزدیگری ثابت شد؟؟؟؟؟ بهت زده ا م از اینکه چگونه می‌شود عده ای در نظام برآمده از انقلاب اسلامی‌که بزرگ ترین آرمانش برقراری عدالت است مسئولیت می‌گیرند، اما دقیقا در راستای قوم گرایی و تبعیض قدم برمی‌دارند، کمترین توجهی به ولی نعمتان نمی‌کنند، اما با افتخار نام خود را سرباز انقلاب گذاشته و در خیابان های شهر با سربلندی راه می‌روند!!جناب آقای فرماندار! در بحث توسعه نیافتگی ومشکلات شهرستان به هیچ وجه دنبال تنها مقصر اصلی نیستم. . بنده معتقدم همه ما در این زمینه به نحوی مقصر هستیم. از دانش آموختگان شهرستان گرفته تا مردم عادی، نخبگان، خبرنگاران و علل خصوص مسئولین شهرستان و استان…..شهرستان تاریخی ـ فرهنگی_ورزشی ومهمان دوست
            سقز به عنوان یکی از برترین شهرهای کردستان، همیشه ی تاریخ زبانزد بوده است. امااین شهر به عنوان دومین شهر از نظر جمعیت در استان کردستان، سالهاست که محرومیت و فقر را با خود یدک می کشد. متاسفانه در دولت های مختلف گذشته، ودر هردوره بدتر از دوره قبلی، تنگ نظری هایی توسط برخی مسئولین استان نشین و دولتی وحتی خودی در حق این شهرستان روا داشته شده و مظلومیت مضاعفی درحق آن روا شده است که اگر بخواهیم در یک کلمه همه اینها را خلاصه کنیم، باید بگوئیم: «شهر عقب نگه داشته شده سقز»!شمابرای کارهای عمراني، فرهنگي، آموزشي، اقتصادي، بهداشتي، اجتماعي و ورزشی سقزچه اقدامی انجام دادیید؟؟؟؟؟قرارگذاشتیدشهرمان رادگرگون کنیدوبه نظرات همه احترام بگذارید ؟قول دادیدفرودگاه؟وبیمارستان فوق تخصصی؟کارخانه؟بازارچه مرزی؟ وووووووووووووو؟؟؟؟؟بادستان مبارک خودتان افتتاح کنید؟یادتان رفته بودامسال ازطرف رهبرانقلاب سال اقتصادوفرهنگ نامگذاری شده بود؟آیابعدازدوسال واقعااطلاع داریدمردم شهر چه مشکلاتی داشتندوحالا هم بیشترشده؟؟؟؟ برایتان آرزوی موفقیت دارم وبی صبرانه منتظرآنروز
            می نشینم که ببینم فرماندارشهرخودتان شده اید ………
            درپایان بنده به عنوان یک شهروند در این شهر امید دارم بر طبق دستورات شرعی و مقتضیات عرفی کسی که قراراست بعدازشما در مسند فرمانداری قرار می‌گیرد دارای سعه صدر و کظم غیظ و پختگی بیشتری باشندوفقط فرماندارعده ای نباشد…………..
            امام علی می فرماید.برای مردم آن را بخواه که برای خود می خواهی و با دیگران طوری رفتار کن که مایلی درباره ات آنچنان کنند……….باکمال تشکرحمدی

            پاسخ دهید

            • نه که روز
              نه که روز: ۶-۱۴-۱۳۹۳ . ۱۰:۴۰ ق.ظ :

              ضمن سلام به خوانندگان فهیم شارنیوز از ته دل به این جرأت و جسارت و بزرگواری جناب آقای محمد زاده درود می فرستم و امیدوارم این حرکت برای سایر مدیرانی که با ترس و محافظه کاری سعی در سرپوش گذاشتن به مشکلات مردم دارند نمونه و الگو شود ؛ باور کنید منطقه سقز از منابع و ذخایر آبی خوبی برخوردار است (مگر نه این است که آب منطقه آذربایجان و کلان شهری همچون تبریز از سد شهید کاظمی تأمین می شود؟!) ولی عدم توجه مسئولان به باز سازی خطوط انتقال و نبود تصفیه خانه متناسب با جمعیت کنونی و واگذاری خارج از اندازه ا انشعاب و … سبب این معضل شده است در شهرک دانشگاه جنب دانشگاه آزاد ما هر روز از ساعت 8 صبح تا 9 شب یعنی 13 ساعت کلا آب نداریم و اگر بخواهیم دوش هم بگیریم باید تا نصفه های شب صبر کنیم چون فشار به حدی کم است که قدرت راه اندازی آبگرمکن را ندارد و البته نصب تانکر برای ساکنین آپارتمانها و مجتمع ها نیز راه چاره نیست چون آب داخل آنها در مجاورت آفتاب داغ در تابستان به شکلی در می آید که انگار یک مرداب است و در زمستان هم یکپارچه یخ می زند امیدواریم این مشکل که جزء بدیهی ترین و حیاتی ترین و اساسی ترین نیازهای هر انسانی می باشد با عزم و تدبیر و دلسوزی مسئولین (البته با کارجدی و اختصاص بودجه نه تنها با تعویض افراد ) خصوصا جناب نماینده که از همان اوایل انتصابشان در جریان این مشکل بوده اند ولی انگار نه انگار هرچه سریعتر و قبل از تبدیل شدن به یک فاجعه و بحران حل شود.

              پاسخ دهید

              • ابوبکر
                ابوبکر: ۶-۱۴-۱۳۹۳ . ۱۲:۰۶ ب.ظ :

                استعفا نشانه صداقت است.
                در ضمن شهرک گلها دو فصل بهار و تابستان فقط چندین روزی آب دارن ولی ما اینجا در این منطقه همیشه آب داریم چون منطقه ای دولتی و نظامی است ،تبعیض به این بزرگی ! واقعا کوفتمان بشود وقتی ما آب داریم ولی بسیاری از همشهری هام آب ندارند

                پاسخ دهید

                • نه که روز
                  نه که روز: ۶-۱۵-۱۳۹۳ . ۹:۲۶ ب.ظ :

                  با سلام ؛ کاک ابوبکر عزیز از حسن نظر و اظهار همدردیتان با ساکنان مجتمع گلها (408 واحدی مسکن و شهر سازی جنب دانشگاه آزاد و 170 واحدی مهر فرهنگیان در شهرک دانشگاه) بینهایت سپاسگذارم و امیدوارم همه مثل جنابعالی باشند و در این فصل گرم و خشک از شستن فرشهایشان با آب لوله کشی شهری خودداری کنند و یا آنرا به قالیشویی ها بسپارند باور کنید الآن که این سطور را می نویسم و ساعت 10:10 شب است یک قطره آب شرب لوله کشی شهری نداریم (قابل توجه مسئولین نسبتا محترم بیخیال)

                  پاسخ دهید

                  • ابوبکر
                    ابوبکر: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۵:۵۰ ب.ظ :

                    سلام نه که روز عزیز
                    وظیفه م بود ای کاش میتوانستم کاری برای آن شهرک و مناطق دیگری که آب ندارند انجام بدهم.. …..من به نوبه خود حاضرم هر روز چند ساعتی آب ما را قطع کنند تا آب به این دو شهرک برسد هر چند مسئولان باید چاره اساسی بیندیشند.

                    پاسخ دهید

                • فرهاد
                  فرهاد: ۶-۱۴-۱۳۹۳ . ۴:۳۸ ب.ظ :

                  ای کاش آقای فرماندار سقز استعفا میدادند،مردم سقز هیچگاه بیمهری ایشان را فراموش نخواهند کرد.اما آقای نماینده.جناب آقای بیگلری اگرمیخواهید مردم شما را ببخشند لطفا دوره ی بعد خود را کاندیدا ننمایید،شما سزاوار وکیل مردم سقز وبانه نیستید و در این مسند توانایی ندارید.

                  پاسخ دهید

                  • نه که روز
                    نه که روز: ۶-۲۱-۱۳۹۳ . ۱۲:۴۶ ب.ظ :

                    ضمن سلام در تأیید فرمایشات فرهاد عزیز باید بگویم آقای بیگلری مگر با مهندسی آرا در دور بعد بتوانید رأی بیاورید وگرنه ثابت کردید که منفعت طلب هستید و حاظرید مردمان حوزه انتخابیه اصلی را فدای منافع شخصی کنید انشاءالله در روز قیامت در پیشگاه خداوند پاسخگو باشید.

                    پاسخ دهید

                  • ناشناس
                    ناشناس: ۶-۱۴-۱۳۹۳ . ۵:۴۲ ب.ظ :

                    خوانندگان گرامی لطفاً کمی در محتوای این استعفا نامه و به ویژه پاراگراف آخر آن تأمل فرمایید. به نظر می رسد آنچه آقای محمد زاده را به دادن استعفا مجاب ساخته است عبارت است ازمعرفی نشدن ایشان به عنوان مدیر نمونه همچون دیگر روسای ادارات توسط فرماندار به مناسبت بزرگداشت هفته ی دولت و نه اعتراض ایشان به عملکرد فرماندار در عدم توجه لازم به معضلات حوزه ی آب در شهرستان سقز . دوم آقای محمد زاده می دانند که فرماندار واپسین روزهای خود را در فرمانداری سقز می گذرانند پس پیشدستی کرده و با این اقدام از یک سو می خواهند تصویر مدیری منتقد و تحول خواه را در نزد افکار عمومی از خود نشان داده و بدین ترتیب بر ضعف عملکرد حوزه ی کاری خودشان در مدت زمان ریاستشان سر پوش بگذارند و از سوی دیگر خود را به عنوان گزینه ی یکی از پُست های بالاتر اداری شهرستان نزد فرماندار بعدی مطرح نمایند. زیرا بنا به اظهارات خود آقای محمد زاده این مشکلات سالهاست که گریبان حوزه ی کاری ایشان را گرفته است پس چرا ایشان در طول این سالهای مدیریت خود در اعتراض به این روند همانند امروز استعفا ندادند و همچنان و با وجود تمامی این مشکلات و بی توجهی فرماندار به ریاست خود بر سازمان آب و فاضلاب شهرستان سقز ادامه دادند؟!

                    پاسخ دهید

                    • صادق
                      صادق: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۱۲:۱۹ ق.ظ :

                      ضمن احترام برذاشت شما کاملا” اشتباه است چون اولا” ایشان 6 ماه گذشته استعفا داده نه هفته دولت دوما”علت استعفا ایشان مشکلات کاریست نه اختلاف با آقای فرماندار ومد یران شهرستان سو ما”ایشان دنبال پست دیگری نیستند چون درچند سال گذشته پست های زیادی به او پیشنهاد شد که قبول نکردنند چهارما” ایشان انسان کاری هستند نه حاشیه دار ووابسته به طیف وگروه خاصی پنجما”مطالب ذکر شده درشار نیوز نادرست است وسلیقه ای مطرح شده ششما”انشا لله عجولانه وبی رحمانه به خاطر مطا لب غیر واقعی بی انصافا” به دیگران تو هین نکنیم و همیشه خدارا حاضر وناضر بر گفتاروکردارخودمان ببینیم وبی طرفانه و واقعی فکر کنیم

                      پاسخ دهید

                      • زانا
                        زانا: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۱۱:۵۸ ق.ظ :

                        استعفای مهندی محمدزاده ربطی با فرماندار نداشته وباایشان مشکلی ندارد چون همزمان مسئو ل دو اداره بو دنند در 6ماه گذشته استعفا دادند نه هفته دولت وسایر مسا ئل کذب وغیره منصفانه

                        پاسخ دهید

                      • ناشناس
                        ناشناس: ۶-۱۴-۱۳۹۳ . ۶:۴۶ ب.ظ :

                        بسیاری ازدوستانی که بعنوان مسئول نمونه انتخاب شدندزحمت کش وبی ادعاهستندامادوستان دیگری هم بودندکه که حقشان پامال شدوبااعتقادبه صریح قرآن عظیم که فرمود (ان اجری الاعلی الله ) دادی هم نزدندوباکمال بزرگواری به خلق الله خدمت می کنندوبایدبه آن دسته ازدوستان دست مریزادگفت

                        پاسخ دهید

                        • آرش
                          آرش: ۶-۱۴-۱۳۹۳ . ۹:۲۷ ب.ظ :

                          درود بر صداقت شما ؛شما در سمت اداره اب و فاظلاب روستا یی از مدیران نمونه استانی بودید و از خدمات آب رسانی برای اکثریت روستا های شهرستان سقز با خبریم امیدواریم این استفعای شما باعث جلب توجه مسولان ، برای رفع مشکلات شبکه آب رسانی سقز شود

                          پاسخ دهید

                          • pop korn
                            pop korn: ۶-۱۵-۱۳۹۳ . ۸:۰۷ ق.ظ :

                            استعفا نشانه شجاعت است.
                            آفرین به شرفت.
                            نشان دادی كه سقزی هستی و وابستگی به میز صدارت نداری.
                            آفرین.آفرین….

                            پاسخ دهید

                            • رحيم
                              رحيم: ۶-۱۵-۱۳۹۳ . ۹:۲۴ ق.ظ :

                              چگونه است كه عده اي درود به شرف مي فرستند ايشان از اين ناراحت هستند كه مدير نمونه نشده اند؟يا مشكل كم آبي است با تحقيق انسان حرف بزند و آگاهانه.بررسي ها نشان مي دهد كه فرمانداري تلاش زيادي براي رفع مشكلات كمبود آب انجام داده ولي به دليل نبود اعتبار مشكل به خوبي حل نشده

                              پاسخ دهید

                              • آرمان
                                آرمان: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۸:۲۷ ق.ظ :

                                تا آنجای که خبر دارم استعفای آقا ی محمدزاده مربو ط به آقای فرماندار ومشکل با او نیست او چندین ماه قبل از هفته دولت استعفا دادند

                                پاسخ دهید

                              • یک شهروند
                                یک شهروند: ۶-۱۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۰۸ ق.ظ :

                                یکی نیست بپرسه آقای محمدزاده چرا ادقیقا زمانی که فرماندار داره میره این حرفارو میزنه ، چرا قبلا همچین مطالبی از ایشون نمیشنیدیم

                                پاسخ دهید

                              • دوران
                                دوران: ۶-۱۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۴۰ ق.ظ :

                                خوشبختانه همه دارند به نحوه عمل و روش فرماندار پی میبرند خدا را شکر

                                پاسخ دهید

                                • عبدالرحیم حسینی
                                  عبدالرحیم حسینی: ۶-۱۵-۱۳۹۳ . ۲:۱۰ ب.ظ :

                                  درود بر جرات و جسارت آقای محمد زاده ای کاش سایر مدیران که استقلال مدیریت آنها زیر سوال رفته نیز شجاعت شما را داشتند

                                  پاسخ دهید

                                  • خرسند
                                    خرسند: ۶-۱۶-۱۳۹۳ . ۱۲:۱۸ ق.ظ :

                                    سلام دوستان چرا احساساتی برخورد میکنید انگار شما در این شهر زندگی نمیکنید چرا ارزش ها را پایمال میکنید جرا انصاف ندارید چرا در موردصحت ودرستی سخنان اقای محمدزاده رئیس اسبق سازمان اب تحقیق نمیکنید حضرات کاتب شماها حتما چند ماهیست از میدان ازادی عبور نکرده اید درغیر اینصورت زحمات وتلاشهای جناب اقای فخری را می دیدید یا شاید عبور کرده اید ولی حواستان پرت بوده و ندیده ایدیا اقای ابوبکر حداقل اگه قصد شایعه پراکنی دارید کمی به قضاوت خوانندگان در موردسخنانتان بیاندیشیداخه با مرام کجای سقز قطعی اب بعلت کمبود ان داشیم اگه هم قطعی بوده نه بعلت کمبود اب بلکه بدلیل شکستگی لوله بوده ترا خدا انصاف داشته باشید انان که با ادامه کار اقای فخری مخالفندبا هیچ مسئولی تفاهم ندارند چرا اب را گل الود کنیم وشرایط بهره برداری تبلیغات مسموم کننده دشمن را فراهم کنیم و اما چراگناه فرار ببخشید استعفا رئیس سازمان اب و فاضلاب را به پای اقای فرماندار میگذارید عزیزان بوی تعفن فاضلاب کنار رودخانه که در اثر شکستن مجرای ان حدود 15 روز است بوجود امده وشما احساس نکرده اید به اطاق خود اقای صدیق محمدزاده رسیده شاید اگه کمی به خود زحمت میداد و یکبار سرکشی وبازدیدی میکرد شاهدان بوی ناهنجار در اطاق خود نمیشد تا دید یدکار از کار گذشته فرار را بر قرار ترجیح داده و ضمن ریختن اب به اسیاب دشمن بسیار نا جوانمردانه اقای فرماندار را مورد حمله قرار میدهد گناه اقای فخری میدانید چیه فقط اینه معتقدند مسئولی که توانائی انجام وظیفه اش را ندارد وقادر به ارائه خدمت به افراد جامعه را نیست کنار برودوجای خود را به افرادلایق بدهدزیرا وظیفه یک مسئول تنها یدک کشیدن نام رئیس نیست بلکه در خدمت مردم بودن است وما چرا ان تکبر زشت وان خوی ناپسند را کنار نمیگذاریم وبه گناه خود اعتراف نمیکنیم وگناه عدم انجام وظیفه خود را به پای دیگران میندازیم اگاه باش وجدان یگانه محکمه ایست که احتیاج به قاضی ندارد وبدان مسئولیت گرفتاری افراد اجامعه بعلت الودگی ناشی ازان برگردن شماست . باسپاس

                                    پاسخ دهید

                                    • صابر
                                      صابر: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۸:۴۳ ق.ظ :

                                      چرا ما کاسه از آش داغتر می شویم ؟ چون آقای محمدزاده این مطا لب را نگفتند. درست نیست عجو لانه قضا وت کنیم چون همه ما مسلما ن هستیم.

                                      پاسخ دهید

                                      • ناشناس
                                        ناشناس: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۱۲:۳۸ ب.ظ :

                                        عجب بی مورد تعریف نمودی خرسند جان، یا مفهوم توسعه را نمی دانی یا ارزش شهروندان این شهر با فرهنگ براتون بی معنیه ، بهر حال کاک صدیق شهامت خودرا نشان داد اگر هم در همین برهه زمانی باشد .شما بیشتر درکتان را بالا ببرید تا بدانید حق کجاست . صدیق جان دست مریزاد

                                        پاسخ دهید

                                        • ابوبکر
                                          ابوبکر: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۶:۵۹ ب.ظ :

                                          سلام

                                          من حدود چهار سال و نیم به شرک گلها رفت و آمد میکنم در فصل بهار و تابستان خصوصا تابستان در هفته شش روزش را آب ندارند در پاییز هم ماهی چند بار یک روز تمام با نصف روز آب ندارند فشار آبشان هم کمه بخصوص موقع ظهر…… اگر کسی از شهرک گلها هست لطفا بیاد تا معلوم شود من راست گفتم یا نه.

                                          پاسخ دهید

                                          • نه که روز
                                            نه که روز: ۶-۲۱-۱۳۹۳ . ۲:۴۷ ق.ظ :

                                            ضمن سلام به خوانندگان فهیم و کاک ابوبکر عزیز بله من 7 ساله در شهرک گلها هستم و روز به روز وضع بدتر شده تا جایی که علنا مهمانها را جواب و رد می کنیم ضمن پوزش میهمانها را برای رفع حاجت به سرویسهای عمومی مساجد شهرک و شریف آباد برده ایم واقعا اینه سهم ما از عدالت؟دیروز 19/6/93 از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 2 نصفه شب آب نداشتیم واقعا فردا باز باید به آقای بیگلری رأی بدهیم؟مسئولین خجالت نمی کشند؟ آب مایه ی حیات است باید اینطوری به ما آبرسانی شود؟حد اقل با تانکری چیزی به داد مردم برسند خداوند شرمنده ی روز قیامتشان کند که مارا شرمنده ی زن و بچه و میهمان و از همه مهمتر درگاه خداوند می کنید؛ آخر مجبورم حرف بزنم ما مسلمانیم غسل و وضو لازم داریم چرا با دین و دنیای مردم بازی می کنید و سرماه در کمال پررویی قبضهای غیر واقعی با انواع هزینه های الکی برای مردم صادر می کنید؟ یکبار به اداره آب رفتم در کمال وقاحت گفتند پشت بام تانکر بذار و داخل خون ات دینام نصب کن اولا آب داخل تانکر که جایی جز پشت بام برای ان نداریم در مجاورت اشعه خورشید بعد از یک هفته تبدیل به مرداب می شود و در تابستانها هم شدت یخبندان تانکر را می ترکاند و تعدد تانکرها هم در پشت بام به ضرر ساختمان است و ممکن است سبب حوادث ناخواسته شود؛ دوما دینام چون باز ما جایی غیر از داخل آشپزخانه و حمام برای آن نداریم نصب آن سبب سر و صدای وحشتناکی می شود که خارج از آپارتمان هم شنیده می شود و مهمتر از همه هزینه ی این نسخه ی دانشمندان اداره آب را چگونه تهیه و از کجا بیاوریم؟

                                            پاسخ دهید

                                          • هوشیار
                                            هوشیار: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۹:۲۴ ب.ظ :

                                            سلام چرا ما کاسه ی ازآش داغتر می شویم؟ وفوری وبدونه اطمینان وتخقیق قضاوت می کنیم؟ ؟چون مهندس محمدزاده با فرماندار وسایر مسئولین شهرستانی مشکلی نداشته وندارند . ایشان در سال گذشته همزمان مدیر دو اداره بودنندواز یکی از مسئو لیتها در چند ماه گذسته استعفا داده اند نه هفته دولت

                                            پاسخ دهید

                                            • غضنفر
                                              غضنفر: ۶-۲۱-۱۳۹۳ . ۱۲:۱۲ ق.ظ :

                                              برادر گرامی اقای محمدزاده روزانه هزاران متر مکعب آب را از رودخانه سقز(قشلاق پل) برای زمینهای کشاورزیش که دهها هکتار یونجه و باغ در روبروی قشلاق پل دارند برداشت میکنند
                                              بخدا قسم مگر در خوزستان چنین باغ و مزرعه یونجه ای دیده ام و در هیج جای کردستان و ….چنین چیزی وجود ندارد ان وقت چاه 5 متری جلو روستای ایچی که فقط مصرف نوشیدن برای گاوها و گوسفندان چند خانواده را تامین میکرد به علت نداشتن مجوز تخریب کرد
                                              درست است ایشان و امثال ایشان قدرت دارند ولی خدا از همه قدرتمند تر است و همه را ………….

                                              پاسخ دهید

                                              • شهروند سقزی
                                                شهروند سقزی: ۶-۲۱-۱۳۹۳ . ۱۱:۲۳ ب.ظ :

                                                سلام آیا آب شرب اهالی روستای آیچی مهمتر است ؟؟یاگاوهای شما؟؟!!! تخریب چاه غیر مجاز وظیفه اداره آمور آب بوده واهالی روستا معترض بوده اند و در حوزه کاری اداره آب وفاضلاب روستای نیست . برادر آقای محمدزاده نسبت به اشتغال حداقل 10 خانوار درآن منطقه کرده وازرفتن آن خانوارها به شهرهای غریب و کوره های آجر پزی جلوگیری به عمل آورده ای کاش هر انسانی می توانست چنین همتی از خود بروز دهد تا فقرو تنگ دستی در منطقه از بین برود.

                                                پاسخ دهید

                                            • مندور
                                              مندور: ۶-۲۰-۱۳۹۳ . ۹:۴۴ ق.ظ :

                                              آقای خرسند در متن به دشمن اشاره فرمودید.
                                              منظورتون از دشمن کیه؟
                                              حدود 24 ساله دشمن که همون صدام بود با ایران صلح کرد و الانم صدام زنده نیست.
                                              عراق هم شده دوست جون جونی ایران.
                                              خیلی ممنون می شویم که راجع به دشمن بیشتر سخن برانید تا بیشتر استفاده کنیم.
                                              با تشکر

                                              پاسخ دهید

                                            • همایون مرادی
                                              همایون مرادی: ۶-۱۶-۱۳۹۳ . ۱:۱۶ ق.ظ :

                                              هرآنکس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود راجاودان کرد
                                              وقتی همه آرام روی صندلی هایشان به چیزی جز مقامشان توجهی ندارند،قلب توست که با سرعتی مضاعف در سینه می تپدونگران لحظه لحظه حل مشکلات مردم شهرت هستی.اماافسوس که بعد از همه ی تلاش وصداقت کارت زردمی گیری .
                                              برادر دلسوز آقای صدیق محمدزاده تلاش جناب عالی برای جلب رضایت مردم بودکه إن شاالله رضایت خداوند رابه دنبال دارد.

                                              پاسخ دهید

                                              • عبدا لله
                                                عبدا لله: ۶-۱۶-۱۳۹۳ . ۷:۴۴ ق.ظ :

                                                صداقت . شهامت .اعتماد به نفش . کارایی وکاردانی . مردم داری وآشنای به دردوزنج مردم . غضت نفس درکردار وگفتار مهندس محمدزاده برای همه ما سقزیها آشکار . واضح وگویاست .

                                                پاسخ دهید

                                                • امید
                                                  امید: ۶-۱۶-۱۳۹۳ . ۱:۱۶ ب.ظ :

                                                  دورد بر شرفت مسولان مردمی هم یاد بگیرند

                                                  پاسخ دهید

                                                  • نادر
                                                    نادر: ۶-۱۶-۱۳۹۳ . ۳:۰۹ ب.ظ :

                                                    با سلام و درود بر آقای محمد زاده که شهامت داشتند ومشکلات ادراره آب وفاضلاب شهر را با استعفای خود بروز دادند. ای کاش سایر مدیران نیز به جای اینکه تقدیر نامه ی کارمند نمونه کردن خود را از دست مسولان می گرفتند استعفای خود را به علت بی توجهی به ادارات آنان تحویل مقامات می دادند.مثلاجناب آقای شهردار با چه رویی این 25طرح را افتتاح کردند؟از کی یک پیاده رو 50متری و یا اسفالت کردن کوچه ها آنهم با هزینه ی مردم فقیر سرقبران جزء طرح های هفته ی دولت شده ؟یادر آموزش وپرورش با آن همه مشکلات که وجود دارد و یا اعتراضهایی که به جناب سرهنگ رستمی شده کی لیاقت نمونه شدن را دارد؟ تاکی بازیچه ی دست می شوید؟

                                                    پاسخ دهید

                                                    • صادق
                                                      صادق: ۶-۱۶-۱۳۹۳ . ۱۱:۱۹ ب.ظ :

                                                      با سلام به همشریان سقزی آقای مهندس محمدزاده پاره ای ازمشکلات تاسیسا آب شرب شهرتان سقزرا برای تسر یع دراجرای سدچراغ ویس ورفع سریع مشکلات موجود را صادقانه وشجاعانه مطرح نموده و هیچ مشکل کاری وشخصی با فرماندار وسایر مدیران ندارد ودریکسال گذشته همزمان مسئو لیت دواداره را بر عهده داشتند وسایرمطالب ذکر شده درشارنیوز توسط ایشان مطرح نشده وحق واقعی خودرا از خداوند میخواهد نه ازشخص لذا از ذکر مطالب غیر واقعی ودور از انصا ف بپر هیزید چون مهندس محمدزاده به خاطر اختلا ف نظر با هسئولین شرکت آب وفا ضلاب شهری استان برای عدم تفو یض اختیار به ایشان برای حل مشکلات درشش ماه گذشته استعفا داده اند نه هفته دولت وسایر مطا لب ذکر شده

                                                      پاسخ دهید

                                                      • اژدر
                                                        اژدر: ۶-۱۶-۱۳۹۳ . ۱۱:۵۴ ب.ظ :

                                                        جيگه ي ريزه بو ئه وه ي كه پله و پوسته كه ي له خواروي خه لكي شاره كه ي داناوه. به لام خوزگا باسي خاويني ئا وه كه يشي بكرداييت. وه هيوادارم كار به ده ستاني تريش هه ر وا راشكاوانه قسه ي دلي خويان و شارو مه ندانيان بكه ن.

                                                        پاسخ دهید

                                                        • احه
                                                          احه: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۶:۳۶ ق.ظ :

                                                          اقاى محمدزاده أزمديران باشخصيت شهرستان شقز مىباشد بهيد است اكر اين حرفها اظهارات ايشان باشدبرا يش متاسفم جون واقعيت ندارد براى كسانى كه فورى جو كير مى شوند نيز متاسفم مشكلا ت اب ومديريت اقاى محمدزاده جه ربطى به اقاى فرماندار دارد باركج به منزل نمى رسد لطفا موج سوار ى نفرماييد

                                                          پاسخ دهید

                                                          • بیان: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۱۱:۲۷ ق.ظ :

                                                            از همه که اظهار نظر نمودید تقدیر ودست مریزا دارم نظرات جالب و مسئولانه ونشان دلسوزی به شهرمان دارد. چه انانی که موافق وچه مخالف استعفا بوده اند . با ید یاد بگیریم مشکلاتمان چه ها هستند و چگونه آنان را مطرح کنیم و واقعا سقز بی مشکل نیست و تلاش هم برای رفع مشلات هم می شود ولی در حق شهری تاریخی مثل سقز نیست معتقدم همه ما در قبال پیشرفت وتوسعه شهرمان مسئول هستیم و همه ما باید بکوشیم تا شهرمان آباد شود استعفا اگر فرار از مشکلات است قابل تامل است ولی اگر مشکلات دسته بندی شده واعلام شده و توجه نمی شود پیگیری لازم است واگر انداختن به حیات خلوت دیگران و خود را رها نمودن باشد شرط انصاف نبود ، چون ما متعهد به آباد کردن شهرمان سقز هستیم و این شهر تاریخی فراموش شده به تلاش آگاهانه ما نیاز دارد . امیدوارم در راه اعتلای آن کوشا و از سختیها و دل شکستنیها خسته نشویم و÷یگیر باشیم تا شهر سقز همان شهر تاریخی با امکانات شایسته آن گردد.

                                                            پاسخ دهید

                                                            • شهروند
                                                              شهروند: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۵:۴۵ ب.ظ :

                                                              با سلام خدمت خانم خرسند که بسیار مداح فرماندار است نمیدانم ایشان چه کار خیری از جناب فخری دیدند که سایر مردم ندیدند . اما انچه که برای مردم اثبات شده . سخنران خوب اما بدون عمل . امار دروغین و غیر واقعی مانند دولت قبل . و رفتار گستاخانه با مدیران و مردم . حالا شما را به خدا وجدان بیدار می سپارم . مداحی را رها کن .
                                                              دانش و ازادگی و دین مروت
                                                              این همه را بنده درم نتوان کرد

                                                              پاسخ دهید

                                                              • ابوبکر
                                                                ابوبکر: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۸:۰۳ ب.ظ :

                                                                بنظر من مسئولانی که به فرماندار تکیه میکنند از ابتدا صلاحیت آن پست و آن مسئولیت را نداشته و یا صلاحیت داشته اما بعدها تکیه گاهی جز فرماندار پیدا نکرده اند چون فرماندار مسئول سیاسی شهر است نه مسئول آبادانی و رفاه شهر.. ….آخر چرا باید اینطور باشد / ؟! امیدوارم اینطور نباشد!!

                                                                پاسخ دهید

                                                                • کتک
                                                                  کتک: ۶-۱۷-۱۳۹۳ . ۹:۵۶ ب.ظ :

                                                                  سلام
                                                                  آقای محمد زاده فردی با فرهنگ جهادی و خدمت صادقانه و آنی است این را در 20 سال گذشته در خدمت رسانی به روستاها در عمل ثابت کرده فردی منضبط کارشناس و فهمیده است قطعا استعغا از ناتوانی نبوده لیاقت ایشان در حد فرماندار است ولی افسوس توانایی ایشان مغفول مانده خدا به ایشان کمک خواهد کرد و چند خط آخر خبر با شخصیت ایشان مطابقتی ندارد.

                                                                  پاسخ دهید

                                                                  • شهروند
                                                                    شهروند: ۶-۱۸-۱۳۹۳ . ۸:۱۷ ق.ظ :

                                                                    شايد به اين دليل بوده كه واقعا در اين حوزه تخصص نداشته اند واستعفا به همين خاطر بوده است چون تخصص وي در حزوه آب روستايي است.

                                                                    پاسخ دهید

                                                                    • عابد
                                                                      عابد: ۶-۱۹-۱۳۹۳ . ۹:۵۱ ق.ظ :