شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۵/۰۳/۱۳۹۷
جمعه، ۲۱ام شهریور ۱۳۹۳
۹:۱۳ ق.ظ
گزارش تصویری

سفر دکتر عبدالله رمضان زاده به سقز

دکتر عبدالله رمضان زاده -سخنگوی دولت خاتمی- که برای اولین بار بعد از آزادی از زندان به کردستان بازگشته بود روز چهارشنبه میهمان جمعی از اصلاح طلبان سقز بود.  استاندار اسبق کردستان را در این سفر دکتر جلالی زاده نماینده دور ششم مجلس، دکتر هدایتی مدیرکل اسبق صنایع و معادن استان، نژاد جهانی مشاور استاندارهمراهی می کردند.

به گزارش شارنیوز دکتر رمضان زاده در سقز با اشاره به دوران زندانش، از حمایت هایی که از سوی فعالین مناطق کردنشین از وی به عمل آمده بود تقدیر نمود و این حمایت ها را وجه تمایز خود با سایر زندانیان سیاسی 88 عنوان کرد.

دیدار وی با فعالین سیاسی سقزی در منزل دکتر توکلی صورت گرفت و جمعی از فعالین شهر بوکان نیز در این دیدار حضور داشتند. با توجه به اینکه هدف سفر دکتر رمضان زاده به کردستان سیاسی نبوده و زمان جلسه بیشتر به گفتگوهای دوستانه گذشت، اما وی به برخی از سوالات نیز درخصوص وضعیت کشور و منطقه پاسخ گفت.

وی چهارشنبه شب را میهمان بانه ای ها بود و پنچشنبه نیز به مریوان رفت.

drramezanzade (5) drramezanzade (4) drramezanzade (2) drramezanzade (1) drramezanzade (3)  کد خبر: 10422


۱۲ دیدگاه

  • دكتر
    دكتر: ۶-۲۱-۱۳۹۳ . ۱۰:۱۱ ق.ظ :

    اقاى دكتر رمضان زاده إنسان فهيم و بزركوارى هستند

    پاسخ دهید

    • شاعر
      شاعر: ۶-۲۱-۱۳۹۳ . ۲:۱۸ ب.ظ :

      سلام بر رمضانزاده بزرگ و شریف. آزادیت مبارک. او یک افتخار برای مردم کردستان است.

      پاسخ دهید

      • سقز
        سقز: ۶-۲۱-۱۳۹۳ . ۲:۲۰ ب.ظ :

        حضور دکتر رمضان‌زاده در سقز یک افتخار برای ماست. من ایشان را دوست دارم و برایشان احترام زیادی قائلم. ممنون از شما

        پاسخ دهید

        • معلم
          معلم: ۶-۲۱-۱۳۹۳ . ۲:۲۳ ب.ظ :

          دکتر رمضانزاده اسوه شرافت و بزرگواری برای همه است. باید از او یاد بگیرییم . وضعیت او بعد از زندانی شدن برای همه مردم کردستان مهم بود. تبریک میگویم برای اینکه به کردستان برگشتند.

          پاسخ دهید

          • منتقد
            منتقد: ۶-۲۲-۱۳۹۳ . ۱:۲۴ ب.ظ :

            همشهریان و دوستان محترم من !
            دوستان اصلاح طلب،تو را به خدا دست از سر این سیاست ورزان تهران نشین بر دارید!
            به خدا اینها کوچکترین خیری برای ما نخواهند داشت!
            آنچه که مهم است و مفید فایده! با هم بودن است نه با دیگران بودن !

            پاسخ دهید

            • ابوبکر
              ابوبکر: ۶-۲۳-۱۳۹۳ . ۸:۳۳ ب.ظ :

              سلام
              دکتر رمضانزاده همان کسی است که بدون هیچ برنامه ای و بدون هیچ کنترل و آینده نگری به اتفاق همکاراش چند سالی ایران را به هم ریختن ؟!
              این آقا آمده ان نبض ما سقزیها و بوکانی ها و بانه ای ها را بگیرد تا دوباره در آوردن آن سالهای افسارگسیختگی زمینه سازی کند ؟

              پاسخ دهید

              • ابوبکر
                ابوبکر: ۶-۲۳-۱۳۹۳ . ۸:۳۸ ب.ظ :

                واقعا حق با منتقد است این تهران نشین ها اگه خیری از دستشان برمیاد برای صدها هزار بلکه میلیونها هم مذهب خود که در فقر بسر میبرن کاری انجام بدن ما خوشحال میشیم و خدا را شکر میکنیم….. چکار به ما دارن!

                پاسخ دهید

                • مانا
                  مانا: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۸:۰۵ ب.ظ :

                  یه سوال…
                  واقعا اگه آقای دکتر رمضان زاده در یک منصب بالای حکومتی قرار داشت اینگونه صمیمی و بی ریا در جمع تحصیل کردگان ما حضور می یافت؟
                  چرا همیشه شخصیت های تهراان نشین در مواقع ضعف و ناتوانی در جمع ما ظاهر می شوند. لطفا کاخالد پاسخ دهد…

                  پاسخ دهید

                  • گه لاویژ