شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۴/۰۴/۱۳۹۸
سه شنبه، ۲۵ام شهریور ۱۳۹۳
۷:۲۹ ب.ظ
مشکلی تاریخی که همچنان باقی است

کابوس پایان ناپذیر تعاونی مسکن فرهنگیان

تعاونی مسکن فرهنگیان سقز که از سال 1371 تأسیس شده است به یکی از بزرگ ترین مشکلات چند نسل از معلمین تبدیل شده است و علی رغم بازنشستگی و حتّی فوت بعضی از اعضا، هنوز بیشتر زمین های فازهای دو و سه فرهنگیان فاقد مجوز ساخت هستند و زیان های جبران ناپذیری را به برخی از فرهنگیان تحمیل کرده است.

tavoni

براساس گزارش های رسیده به شارنیوز این مشکلات تنها دامن معلمان را نگرفته است بلکه پس از خرید و فروش زمین ها ، تعداد دیگری از شهروندان نیز در این باتلاق گیر کرده اند تا جایی که یکی از این شهروندان به شارنیوز گفته است در صورتی که مسئولین ارگان های زیربط ( اعم از شهرداری، شورای شهر، آموزش و پرورش و اعضای هیئت مدیره ) هرچه زودتر پاسخ قانع کننده ای در رابطه با موضوع ندهند اقدام به خودسوزی در مقابل شهرداری و شورای شهر خواهد کرد، چرا که ازعدم پاسخگویی و صداقت آنان به ستوه آمده است.

جمعی از معلمان متعرض به عملکرد شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان محموعه دلایلی که موجب بروز این مشکلات شده است را به صورت مکتوب در اختیار شارنیوز قرار داده اند که بدین قرار است:

1- در قدم اوّل توسط هیئت مدیرۀ وقت، زمین های کشاورزی فاقد کاربری خریداری شد که هنوز صدها پلاک آن فاقد کاربری و حتی محل نزاع دعاوی است.

2- زمین های نامبرده در متراژ وسیعی بوده لذا تبدیل وضعیت کاربری مشکل بوده و این خود موجبات طمع برخی را برای گرفتن رشوه در ازای انجام امور فراهم کرده است.

3- برخی از افرادی که طی سال های مختلف به عنوان هیئت مدیره انتخاب شدند، بیش از آنکه در فکر انجام امور باشند منفعت خود را در به درازا کشاندن اموردیده اند و با شایعه سازی در مورد تغییر کاربری باعث انقلاب در قیمت ها شده اند.

4- تخلفات هیئت مدیره برای همۀ معلمین و حتّی مسئولین شهر و استان محرز است ولی به دلیل انعطاف در قوانین تعاونی، متخلفین توانسته اند با دهن کجی به قانون و اعضا ، به جولان خود ادامه دهند و اینک نمونه هایی از این تخلفات:

الف) در سال84 به صورت غیر قانونی و بدون اعلام و توجیه ، نسبت به تصویب یک قطعه زمین به عنوان پاداش برای هریک از اعضای هیئت اقدام نمودند که مطابق پاسخ اداره کل تعاون، معلوم شد که این کار فاقد وجهۀ قانونی بوده و پرداخت پاداش به هیئت مدیره بر اساس درصدی از هزینۀعملیات احداث واحدهای ساخته شده به هنگام تحویل پرداخت خواهد شد و این در حالی است که هنوز خانه ای ساخته نشده، پس ملزم به پس دادن زمین ها هستند و اعضای مجمع می توانستند در محاکم قضایی نسبت به این تخلف شکایت کنند، اما با اعلام اینکه قرار است هیئت مدیره نسبت به عقد قرارداد با شهرداری و رفع مشکل 900 قطعه زمین، از این کار منصرف شدند اما این توافق هنوز با شهرداری صورت نگرفته است.

ب) غیر شفّاف بودن پلاک بندی به گونه ای که اعضای هیئت مدیره بهترین و مناسب ترین  آنها را برای خود انتخاب و حتی چندین مورد تغییر مکان پلاک ها را برای بعضی از اعضا در قبال سکوت و یا…پیشنهاد و انجام داده اند.

ج) پس از پایان دورۀ قانونی تصدی هیئت مدیره، چند سال نسبت به برگزاری مجمع و انتخابات جدید امتناع نموده اند و پس از رفت و آمد زیاد اعضا به ادارۀ تعاون، حاضر به تشکیل مجمع در مهر 93 شدند اما در آخرین روز ثبت نام که 15/6/93 بود حد اقل ده نفر از اعضا برای ثبت نام مراجعه نمودند که مدیر عامل تعاونی با بیان اینکه روز جمعه آخرین مهلت ثبت نام بوده و چون این روز (جمعه) تعطیل بوده لذا تعاونی نیز تعطیل بوده و امکان ثبت نام وجود ندارد و این درحالی است که رئیس و کارشناسان ادارۀ تعاون سقز اعلام کردند که منظور هفت روز کاری بوده است و روز جمعه شامل آن هفت روز نخواهد شد و این یعنی چند ماه دیگر ریاست هیئت مدیره.

د) درحالیکه سه سال است 900 قطعه از زمین های تعاونی به محدوده شهر اضافه شده اند، اما هیئت مدیره به بهانه های واهی و علی رغم اصرار اعضا بر انجام توافق و حتی صورت جلسه چندصد امضایی و فرستادن اظهار نامه دادگستری از طرف اعضا برای هیئت مدیره مبنی بر عدم تأخیر در توافق با شهرداری، ایشان از بستن قرارداد با شهرداری و پرداخت حق السهم شهرداری برای صدور مجوّز ساخت امتناع  کرده اند و شایع کردند که قرارداد را امضا کرده ایم اما مدتی بعد معلوم شد که چند نفر از آنان امضا و بقیه امتناع کرده اند و این کار باعث تأخیر چند ساله امور و چند برابر شدن هزینه های مجوز ساخت و ساز خواهد شد و جالب تر اینکه تمامی اعضای هیئت مدیره و سه نفر از بازرسان تعاونی در سال 91 نسبت به عقد قرارداد با شهردار وقت اقدام و برگۀ قرارداد با شهرداری را امضا نموده اند و بیش از 500 میلیون تومان را به شهرداری پرداخته اند اما بعدها با بی ارزش خواندن ده امضای خویش اعلام نمودند که چون این قرارداد فاقد مُهر تعاونی است پس ارزش قانونی ندارد.

مجموع این عوامل باعث نگرانی چند صد تن از معلمان و شهروندان سقزی شده است چرا که این موضوع سال ها به درازا کشیده است و علاوه بر هزینه های مادی موجب دلهره و اضطراب کسانی شده است که به نحوی با این مشکل در ارتباط اند.

کد خبر: 10534


۹۹ دیدگاه

  • امیر: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۸:۲۷ ب.ظ :

    واقعا ممنون و متشکرم از این که مشکلات چندین ساله تعاونی مسکن مظلوم فرهنگیان سقز را اطلاع رسانی نمودید بنده یکی از 10نفری بودیم که برای ثبت نام مراجعه کردیم و با پاسخی غیر منطقی از سوی مدیر عامل روبرو شدیم امیدواریم از این به بعد اعضامحترم که تعدادزیادی فوت شده اند همکاری نمایند و بتوانیم در محاکم قضایی نسبت به این تخلف شکایت نماییم .
    به عنوان پیشنهاد که با مدیریت آموزش و پرروش سقز هماهنگی و یک بخشنامه برای مدارس ارسال شود تا فرهنگیان محترم از موضوع و پخش خبر در سایت محبوب شار نیوز آگاه شوند واقعا دست مسولین سایت درد نکند و اجرتان با خدا انشالله

    پاسخ دهید

    • مام جلال
      مام جلال: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۸:۵۸ ب.ظ :

      آهاي نماينده محترم ،مسؤلين شهر توپ در زمين شماست اگر مي خواهيد بعدا آه ونالهه ي اين جماعت دامنگير شما هم نشه به داد ما بشتابيد وبيش از اين نگذاريد جايگاه و منزلت معلمان زير چكمه جهالت و طمع شيخ حسني ها و امثالشان خرد بشه

      پاسخ دهید

      • معلم دلخون از تعاونی مسکن
        معلم دلخون از تعاونی مسکن: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۰:۵۴ ب.ظ :

        با تشکر از انعکاس یکی از بزرگ ترین معظلات فرهنگیان سقز من معلمی هستم که سال هاست عضو تعاونی مسکن هستم وحق عضویت پرداخت کرده ام که اگر همان وقت جای دیگری حتی زمینی خارج از محدوده میخریدم الان میلیون ها تومان قیمتش بود خلاصه آقایان که برای منفعت خودشان هر عملی انجام دادند تا الان زمینی به من واگذار نکرده اند وهمش میگن چشم وامروز وفردا میکنند ولی بدانند هیچ وقت حلالشان نمیکنم ومواخذه دنیا وقیامت خانواده من وهمکارانی چون من هستند.برایشان متاسفم …

        پاسخ دهید

        • عثمان
          عثمان: ۶-۲۹-۱۳۹۳ . ۷:۰۷ ب.ظ :

          ای معلم دلخون اگر عضو بودی به شما زمین می دادند پس حتما عضو نبودی فقط حق عضویت ملاک نیست تاریخ ومیزان نیز مهم است0 معضلات تعاونی مسکن به دست غفاری(زمین خود رابااعمال نفوذ عوض نموده و با قیمت بالا فروخته ) وعده ای که معلم نیستندوزمین خود راخرید ه اند درست شده است

          پاسخ دهید

          • حسه‌ینی محه‌ممه‌دی
            حسه‌ینی محه‌ممه‌دی: ۷-۲-۱۳۹۳ . ۷:۴۵ ب.ظ :

            کاک عثمان عزیز 1-چرا غیب می گویی از کجا میدانی نویسنده این کامنت عضو نیست؟2-و چرا به غفاری تهمت می زنی من می دانم که او زمینش را بیست و دو میلیون فروخته و همه می دانند از آن دسته افرادی نیست که یک عمر آبرو را به یک قطعه زمین بفروشد و 3-جالب تر اینکه همین که می گویی هیئت نامدیره برای غفاری یا هر کس دیگر پلاکشان را عوض کرده اند تا سکوت کنند بزرگترین مدرک سو/ئاستفاده و دزدی است.4- مشکل تعاونی مسکن با همین اعمال نفوذی که جنابعالی اعتراف کردی یا شهادت دادی و سوءاستفاده های هیئت مدیره درست شده که معلمین بیچاره بعد از بیست سال مجبور به حراج کردن حقشان شده اند که بعدا شما آنها را عضو نمی دانی در حالی که که طبق قانون تعاون تا زمان (تسویه حساب کامل) هنوز عضو بوده و حق رای دارند و تازه حضرتعالی و امثال شما چرا آن بخت برگشته غیر معلم را محکوم می کنی که مشکل ساز بوده و هیچ حقی هم ندارنئ؟> مگر آنها از فروشنده و عضو اصلی وکالت ندارند؟ مگر وکیل حتی در موارد حقوقی بزرگتر و قتل و غیره هم از طرف موکل صاحب حق پیگیری نیست پس چرا شما یک غیر فرهنکی را که بابت زمینهای تعاونی پول داده به چشم مجرم تماشا می کنید ولی هیئت مدیره ای را که به اعتراف خودتا ناعمال نفوذ فرموده و حق السکوت می دهد و پلاک دیگران به به پلاک مرغوبتری عوض کرده و از کیسه خلیفه می بخشد و برای خود پاداش میلیونی و پلاک زمین مصوب می کند به هیچ گناهی متهم نفرموده بلکه از آنان دفاع می کنی؟!!!!!!!!!!!!!

            پاسخ دهید

        • احمد
          احمد: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۱۸ ب.ظ :

          درود بر تو ای شارنیوز که واقعا رسالتت را انجام دادی من از نزدیک در جریان این مشکلات هستم واقعا دقیق نوشته ای این مدیر عامل فقط در فکر به درازا کشیدن مدیر عاملی و منافع خود است بهترین قطعه ها را برای خود به عنوان پاداش کنار گذاشته اند در حالی که هیچ کاری برای اعضای بیچاره نکرده اند

          پاسخ دهید

          • سقزی
            سقزی: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۲۰ ب.ظ :

            تا این مدیر عامل باشد مشکل این تعاونی حل نخواهد شد علاوه بر بهترین قطعه ها بستگان خود را هم آنجا استخدام کرده خانمها با تلفن تعاونی …….

            پاسخ دهید

            • حیدر
              حیدر: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۲۳ ب.ظ :

              خدا پدر و مادرتان را بیامرزد شارنیوز که بعد ۲۳ سال درد دل فرهنگیان را نوشتی ولی تا جایی که من بدانم این حیدر اینقدر از این تعاونی نفع دیده که به هیچ قیمت حاضر به دست برداشتن از آن نیست در بازار چندین دهنه مغازه دارد…….

              پاسخ دهید

              • ابوبکر بغدادی
                ابوبکر بغدادی: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۲۵ ب.ظ :

                آقایان به عینه رانت خواری میکنند با اخبار دروغشان بنگاه زده اند و فقط قولنامه منویسند……..

                پاسخ دهید

                • خالد
                  خالد: ۶-۲۷-۱۳۹۳ . ۷:۱۶ ب.ظ :

                  تمام دنیا عجیل شده اند برای کشتن هم نام اسم مستعار تو حالا شرم نمی کنید این اسم مستعار برای خود انتخاب کرده اید؟ حیف از شارنیوز که چه طوری اجازه می دهد اسم شوم فلان قاتل وجنایتکار در کامنت بیاورند برای یزید دوران تبلیغات است و برای شارنیوز ضعف……..

                  پاسخ دهید

                  • سیدخالد
                    سیدخالد: ۶-۲۸-۱۳۹۳ . ۱۲:۰۲ ق.ظ :

                    نگرفتی عزیزم منظور از این اسم مستعار شما هستید که مثل این نام مستعار قاتل خانواده هایی هستی که با خون دل این پول را به زمین داده اند وشماها مثل ابوبکر بغدادی نوش جان خود وخانواده هایتان می کنید وخیلی هم مدعی هستی حالا گرفتی

                    پاسخ دهید

                • سید خالد
                  سید خالد: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۲۹ ب.ظ :

                  دقیقا درست نوشته ای یکی از آقایان به شدت معترض که سینه به سنگ میزد شنیده ام که قطعه اش را برایش عوض کرده اند و ایشان به قول امروزیها حق السکوت را گرفته و قبلا که تار ومار میکرد حالا از آنها دفاع میکند

                  پاسخ دهید

                  • عطا
                    عطا: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۳۳ ب.ظ :

                    چگونه با پول کارمندی میتوان در چهارراه سقز چندین طبقه ساخت البته میبایست این سوال را از از اعضای محترم هیات مدیره پرسید

                    پاسخ دهید

                    • معلم
                      معلم: ۶-۲۷-۱۳۹۳ . ۷:۲۷ ب.ظ :

                      کاک عطا می دانید در مورد (کتمان کردن )خدا در قرآن پیروزش و در احادیث رسول خدا و اصحابش چه فرموده اند؟

                      پاسخ دهید

                      • معلم واقعی
                        معلم واقعی: ۷-۲-۱۳۹۳ . ۷:۴۹ ب.ظ :

                        جناب ظاهرا(معلم) آنچه منظور نظر جنابعالی بوده (بهتان) است نه (کتمان)، در ضمن سوءاستفاده هیئت مدیره بسیار آشکارتر از آن است که بهتان به حساب آید و در قران و اسلام هم حتی غیبقت فرد فاسد جایز است تا خود و دیگران جرات تکرار فساد را به خود ندهند و قبح گناه شکسته و دزدی همه گیر نشود

                        پاسخ دهید

                    • رسول
                      رسول: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۳۴ ب.ظ :

                      فقط میتوانم بگوییم درود بر سایت مردمی شار نیوز که واقعا آنچه‌را نوشته دقیقا درست رحمت خداوند بر شما باد

                      پاسخ دهید

                      • رسولی
                        رسولی: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۴۲ ب.ظ :

                        تو را به خدا شارنیوز رسالتت را کامل کن تا فرهنگیان بعد از ۲۳ سال که کسی درد دلشان را نشنیده در کامنتها بنویسند چرا کامنتها را حذف میکنی

                        پاسخ دهید

                        • حیدر
                          حیدر: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۴۴ ب.ظ :

                          آقایان بعد از سه دوره حاضر به کنار رفتن نیستند به نظر شما دلیلش چیست لطفا دوستان جواب دهید

                          پاسخ دهید

                        • نازنین
                          نازنین: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۵۱ ب.ظ :

                          بعد از ۲۳ سال که طلایم را فروخته ام هنوز قطعه ام معلوم نیست یک روز به تعاونی مراجعه کردم جناب مدیر عامل متکبر که خودش را کمتر از رییس جمهور نمیدانست به شیوه ای جواب داد که در معلم بودنم شک کردم و به خودم گفتم آیا ما هم مقصر نیستیم که چنین افرادی را به عنوان هیات مدیره انتخاب کرده ایم لابد درصدی به خودمان بر میگردد

                          پاسخ دهید

                          • vian
                            vian: ۶-۳۱-۱۳۹۳ . ۱:۱۲ ب.ظ :

                            تعجب نکن خواهر گرامی! لابد شما داستان کوتاه ماموستا هه ژار(رح) را نخوانده ای:” پشه ای بدست بادی در… خری می افتد و مدتی می انگارد کشتیبان بلامنازع است وتا … براثرهمان باد خشک می شود و برزمینش می اندازد!

                            پاسخ دهید

                          • دلسوز
                            دلسوز: ۶-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۵۷ ب.ظ :

                            افرین برروشنگریتان
                            بنده که یکی از این افرادهستم دارم بازنشست می شوم نه میدانم زمینم کجاست ونه بچه هایم
                            با اطمنان خاطر با ور دارم چوب خدا صداندارد با این پولها نمی توانند دلی خوش داشته باشند
                            اه ودعای این افراد مظلوم همراه انان واعضای خانواده اشان هست
                            کجا می برند دزدی وخیانت زرنگی نیست
                            البته اگر هر مسئله ی دیگری می بود اموزش پرورش احساس مسئولت می کرد وکاری انجام می داد ام چون حقوق معلمان است بی تفاوت نگاه می کند و بس .

                            پاسخ دهید

                            • علی
                              علی: ۶-۲۶-۱۳۹۳ . ۱۰:۰۵ ق.ظ :

                              نماینده فرهنگی رئیس شورای قدیم و جدید فرهنگی و مشکلات فرهنگیان در این مورد همچنان باقی / علاوه بر مسولان تعاونی مسکن که مسبب اصلی این وضعیت ناخوشایندند این سه نفر هم بی تقصیر نیستند .

                              پاسخ دهید

                              • موعه‌للیمی كرێ‌نشین
                                موعه‌للیمی كرێ‌نشین: ۶-۲۶-۱۳۹۳ . ۱۲:۴۸ ب.ظ :

                                سڵاو ڕێز بز شارنیووز، ده‌ستتان خۆش بێت بۆ ڕاگه‌یاندنتان، هه‌رچه‌ند هه‌یئه‌ت مودیره‌ی ئه‌م ته‌عاونییه‌ به‌م ئاوانه ته‌ڕ نابن به‌ڵام بڕێك دڵمان فێنك بووه‌وه‌. بیره‌وه‌رییه‌كتان بۆ ده‌گێڕمه‌وه‌:
                                هاوینی ٢٧١٢ هه‌ندێ له‌ موعه‌للیمه‌كان پێیان گوتم :«تۆش وه‌ره‌ با شكات بكه‌ین له‌ هه‌یئه‌ت مودیره‌ی ته‌عاونی مه‌سكه‌نی فه‌رهه‌نگیانی سه‌قز وا چه‌ندین ساڵه‌ ته‌فره‌ی موعه‌للیمان ده‌ده‌ن و هێشتا دوای پازده‌ بیست ساڵ، خاكه‌ پێدراوه‌كانیان ئیجازه‌ی ساختی نییه‌ به‌ڵام خاكه‌كانی خۆیان له‌ باشترین جێگه‌ دایه‌ و زۆر سوئیستیفاده‌ی دیكه‌یان لێ‌كردووین». منیش له‌گه‌ڵیان كه‌وتم و بۆ ئیمزا كۆكردنه‌وه‌ بۆ چه‌ندین كه‌س په‌یامم نارد. یه‌كیان(…ي) كه‌ زۆر كه‌یفی به‌ شێعر خوێندنه‌وه‌ دێت و به‌ینه‌ڵڵا حافزه‌یه‌كی زۆر چاكیشی هه‌یه‌ و له‌ مه‌دره‌سه‌دا، هه‌ر كه‌س لێوی ده‌بزوێت، ده‌موده‌ست به‌ شیعر وڵامی ده‌داته‌وه؛‌ به‌ دوو به‌یت هه‌ڵبه‌ستی خۆی، وڵامی ناردبوو كه‌:
                                ئه‌ندامیان نیم و هه‌ر به‌شخوراوم بستێك له‌ زه‌وییان قه‌ت پێــــــــــــنه‌داوم
                                ناوم نووسیبوو ببم به‌ ئه‌نــــــــــدام بوو به‌ هیچ ،خۆیان ئه‌یخۆن سه‌ره‌نجام
                                منیش به‌م هه‌ڵبه‌ستانه‌ وڵامم داوه‌ :كه هیچ خه‌م مه‌خۆ ئێمه‌ش له‌ ئه‌ندامه‌تی هیچ خێرێكمان نه‌دیوه‌.
                                ئه‌ندامه‌تی یان نه‌دامه‌تی؟!
                                بۆ ئه‌ندام نه‌بوون مه‌كه‌ ئه‌ندێشه‌ من كه‌ ئه‌ندامم، پڵاوم له‌ پێشه‌؟
                                له‌ بان قاغه‌زا، خاكیان پێـــداوم خۆ خاكم به‌سه‌ر، عه‌جایه‌ب ماوم
                                تمه‌نێ ناكا و بۆ ماڵیش نابــــــێ مه‌مكه‌ مژ منداڵ، مه‌گه‌ر ئاوا بێ
                                هه‌ر مژ لێده‌دا و شیر په‌یدا نابێ
                                پازده‌ ساڵانه‌ كارم مژیـــــــــــــــنه‌ كرێنشینم. گووی سه‌گ به‌م ژیــــنه‌
                                بڕیارم داوه‌ مه‌مكه‌ بـــــــــــگه‌زم بۆ هه‌ر ئه‌و بیخوا خۆ منیش ئـــه‌زم
                                هه‌یئه‌ت مودیره‌ لێمان یاغیـــیه‌ ده‌ڵێ خاك خواردن، بۆ له‌شساغییه
                                په‌لاكی خۆی و یه‌كی پـــاداشی ته‌غییركاربه‌ری داوه‌ به‌ بـــــــــاشی
                                باقی ئه‌ندامان به‌ ساقی …ی. ئه‌گه‌ر ناڕازیــن، بكه‌ن ڕه‌ئیـــــگیری! ‌
                                ڕه‌ئیش گوێ نادا و جواب ناداتۆ پیاو نابیـــــنێ، نه‌ من و نه‌ تــــــۆ
                                بۆیه‌ چه‌ند كه‌سێ بڕیارمان داوه‌ خۆ ده‌رباوێژین له‌م دانه‌ و داوه‌
                                سكاڵا بكه‌ین؛ داوای هه‌قی خۆ. بێده‌نگی تاكه‌ی؟ ئاخر بۆچی بۆ؟!

                                پاسخ دهید

                                • ناشناس
                                  ناشناس: ۶-۲۹-۱۳۹۳ . ۷:۳۱ ب.ظ :

                                  تو حق عضویت نداده ای وعضو نیستی زمانی این زمینها با پول زن وبچه بیچاره خریده شد که شما دانش آموز بودی پس اگر زمین خالی هم باشد به اعضا تعلق دارد نه کسانی که در هنگام عضو گیری خسیس هستند بعدکه قیمت بالا می رود ادعایش بر می خیزد تو هم اگر راست می گویی روزیبه تعاونی برو که مدیر عامل آگاه آنجا باشد نه کمک مدیر عامل

                                  پاسخ دهید

                                  • کری نشین
                                    کری نشین: ۷-۲-۱۳۹۳ . ۷:۵۶ ب.ظ :

                                    چرا غیب می گویی که من آن زمان شاگرد بوده ام من عضو اولیه هستم و چیزی به بازنشستگی ام نمانده است و یکی از همان بیچاره هایی هستم که شمای غیب گوی از همه جا بی خبر اشاره فرماییده ای!!! وشهادت در مورد خسیس بودن یا نبودن من نیز احتیاج به غیب گوی ماهر تری دارد و روزی هم رفتیم به تعاونی که شیخ بزرگ آنجا بود و هیچ کمکی نفرمود که هیچ بلکه دروغ تحویل داده و مارا در مهلت قانونی ثبت نام نکرد و راستی یدر هیچ کجای این کامنت من هم اشاره ای به رفتن به تعاونی نشده بود مثل اینکه جنابعالی واقعا کمی غیب گوووووو هستید!!!

                                    پاسخ دهید

                                • فرهنگی سقزی
                                  فرهنگی سقزی: ۶-۲۶-۱۳۹۳ . ۱۲:۵۱ ب.ظ :

                                  سلام و خسته نباشید. خیلی ممنونیم از اطلاع رسانیتان. کاش مسئولین شهر و استان هم کمی به فکر معلمین بودند و همانطور که در عرض چند سال سه بار به کارمندان دادگاه زمین مناسب داده اند به این معلمین زحمتکش هم نگاهی می انداختند که حتی با پول خودشان هم زمینی را که بیست سال است خریده اند برایشان سرطانی دردناک شده است!

                                  پاسخ دهید

                                  • معلم بی پناه
                                    معلم بی پناه: ۶-۲۶-۱۳۹۳ . ۱۲:۵۴ ب.ظ :

                                    به راستی اعضای هیات مدیره با سوءاستفاده ها و کارهای غیر شفاف، مستبدانه و منفعت طلبانه اشان علاوه بر ضررهای مالی بسیار ( که اگر دهه هفتاد این پولها را به زمین داده بودیم اکنون نه تنها مشکلی نداشتیم که ثروتمند شده بودیم) ، و دردسرها و دغدغه های فکری و روحی، آبروی معلم ، فرهنگی و حتی انسان را هم برده اند!!

                                    پاسخ دهید

                                    • حسه‌ین محه‌ممه‌دی
                                      حسه‌ین محه‌ممه‌دی: ۶-۲۶-۱۳۹۳ . ۱۲:۵۸ ب.ظ :

                                      كاكه گیان ڕێك وایه‌ وا نووسیوتانه و بڕێكی تریش!
                                      خۆ ئه‌وا جه‌ماعه‌تێك له‌ موعه‌للیمان زیاتر له‌ سێ چوار ساڵه‌ هات و چۆی ئیداره‌ی ته‌عاونی سه‌قز و سنه ده‌كه‌ن و هه‌موو مه‌سئوولانیش ده‌ڵێن هه‌ق به‌ ئێوه‌یه‌. به‌ڵام هیچیان بۆ نه‌كردووین. نازانم هه‌یئه‌ت مودیره‌ چی تێدایه‌ بۆیان وا به‌ چنگ و ددان چه‌سپاون به‌م پۆسته‌وه‌؟! ئاخر كاتێك كه‌س پێتان ڕازی نییه‌ و شكاتیان هه‌یه‌ و وه‌ختتان ته‌واو بووه‌ بۆچی ئه‌م باره‌ گرانه ناخه‌نه‌ سه‌ر شان كه‌سانی دیكه‌، ئه‌گه‌ر زیختان له‌ نێو كه‌وشدا نییه‌؟ ئاخر بونگاداریان كه‌ی گوتووه‌ و نوێنه‌رایه‌تي موعه‌للیمان بكات؟

                                      پاسخ دهید

                                      • حیدرا
                                        حیدرا: ۶-۲۶-۱۳۹۳ . ۲:۲۱ ب.ظ :

                                        شار نیوز تو را به زیبایی رسالتی که بعد از ۲۳ سال بوسیله شما انجام شده کامنتها را جذف نکن به اگر بعد از این مدت پول را به سنگ هم میدادیم خیلی بیشتر از اینها می ارزید این آقایان هیات مدیره بعد از سه دوره هیچ کاری انجام نداده اند حتی به اندازه یک سر سوزن……

                                        پاسخ دهید

                                        • نازنین
                                          نازنین: ۶-۲۶-۱۳۹۳ . ۲:۴۴ ب.ظ :

                                          چرا کامنت نازنین را که در آن هیچ توهینی نبود حذف کردی فقط درددلم را نوشتم براتون متاسفم هیچ معنایی ندارد در رسالتتان صادق باشید

                                          پاسخ دهید

                                          • امیر
                                            امیر: ۶-۲۶-۱۳۹۳ . ۴:۲۱ ب.ظ :

                                            ممنون ومتشکرم از روشنگری های مسولین سایت پیرامون تعاونی که ۲۱سال مورد ظلم قرارگرفته است .بنده یکی ازافرادی هستم که با ۹ نفردیگر برای ثبت نام مراجعه ولی با جواب غیر منتقی مدیر عامل مواجه شدیم امیدواریم بتوانیم درمحاکم قضایی نسبت به این امرپبگیری نماییم

                                            پاسخ دهید

                                            • ستايش
                                              ستايش: ۶-۲۶-۱۳۹۳ . ۵:۲۲ ب.ظ :

                                              به قول سيد علي صالحي شاعر:دوستتان دارم سادگان صبور!!

                                              پاسخ دهید

                                              • محمودی
                                                محمودی: ۶-۲۶-۱۳۹۳ . ۷:۴۷ ب.ظ :

                                                سلام
                                                تا به حال به هر دلیلی که شده هرگز نشده کسی این همه زمین خواری را به چالش بکشد این اولین حرکت است ممنون از اهالی شارنیوز

                                                پاسخ دهید

                                                • شیخ حسنی
                                                  شیخ حسنی: ۶-۲۷-۱۳۹۳ . ۱۲:۳۶ ق.ظ :

                                                  خداوند بزرگ شار نیوز را حفظ کند که بعد از این همه سال با این کارش به اندازه تمام هیات مدیره ها کار کرد چرا اعضا اگر حالا این مطالب رابخوانند می دانند که اقایان هیات مدیره بعد از سه دوره فقط در فکر خودشان بوده اند وبس علاوه بر انتخاب بهترین قطعه ها برای خودشان خانوادگی در تعاونی استخدام شده اند وخیلی هم مدعی هستند آخر تو را به خدا با پول کارمندی میتوان در بهترین جای بازار مغازه داشت

                                                  پاسخ دهید

                                                  • مهدی
                                                    مهدی: ۶-۲۷-۱۳۹۳ . ۱۲:۴۲ ق.ظ :

                                                    درود بر شجاعت آقای رستمی که پارسال با بخشنامه معروفش مانند شارنیوز دلسوز اقدامات آقایان را افشا کرد اما با هیچ قدرتی جناب میرزا حیدر حاضر به دست برداشتن از این تعاونی نیست چرا که با این مدیر عاملی به نان ونوا رسیده فقط خودشان وجدانشان را قاضی کنند در طول این سه دوره به غیر از خودشان برای اعضا چه کرده اند

                                                    پاسخ دهید

                                                  • ح ، ی
                                                    ح ، ی: ۶-۲۷-۱۳۹۳ . ۸:۴۰ ق.ظ :

                                                    پشت پرده این تعاونی مدیر عامل دوره قبل است که به آقایان خط میدهد او هم کار خودش را کرد وکنار رفت اما حالا هم از راه دور همه آنها را کنترل می کند وهرچه دلش بخواهد بوسیله آنها انجام میدهد هیات مدیره برای خودشان پاداش و عیدی و حقوق مصوب میکنند بگیرید نوش جان خود و خانواده هایتان که واقعا برای تعاونی زحمت کشیدید این تعاونی هیچ مشکلی ندارد با دلسوزانی مثل شما

                                                    پاسخ دهید

                                                    • یکی از اعضا
                                                      یکی از اعضا: ۶-۲۹-۱۳۹۳ . ۷:۵۷ ب.ظ :

                                                      به خدای احد واحد از هیات مدیره شنیده ام که ماهی 50 هزار تومان می گیرند و2500 تومان آن برای مالیات کسر می گردد اگر شما ادعا داری که بیشتر می گیرند 0اگر مردی پی گیر باش واین مسئله را روشن ساز

                                                      پاسخ دهید

                                                      • ناشناس
                                                        ناشناس: ۷-۱-۱۳۹۳ . ۲:۲۱ ب.ظ :

                                                        عزیزم ماهی پنجاه هزار فیلم است در جواب بهترین قطعه تجاری را بعنوان پاداش انتخاب کردن وجدا کردن یک قطعه خیلی خوب وتجاری برای خودشان بدون قرعه کشی پاداش پایان سال چی داری بگی افتاد حالا گرفتی

                                                        پاسخ دهید

                                                        • کری نشین
                                                          کری نشین: ۷-۲-۱۳۹۳ . ۸:۰۳ ب.ظ :

                                                          چرا قسم می خوری برادر باور کردیم اما دم خروس را بیشتر باور داریم از قسم حضرت عباس شما. یعنی همان جلوگیری از برگزاری مجمع و نام ننوشتن کاندیداها در مهلت قانونی و تعویض پلاک دوستانشان به پلاک احسن و نیز تصویب غیر قانونی یک پلاک پاداش برای خودشان که اداره کل تعاون غیر قانونی بودن آن را اعلام کرده است و نیز قرار دادن پلاک خودشان و پاداش در بهترین محل آیا این سوء استفاده ها را /ایا اینها 50000تومان ارزش دارد؟ آیا همان پلاک خوبشان که غیر قانونی برداشته اند بیشتر از یکصد میلیون تومان نمی ارزد!!! آیا یک معلم پس از سی سال خدمت و از همان ماهانه پولی که برای بازنشستگی از خودش برمی دارند چقدر به او پاداش می دهند؟ آیا بیشتر از سی میلیون است آنهم با هزار دردسر و در چند قسط چطور است که این هیئت مدیره در عرض یک سال بدون هیچ فایده ای بتواند یکصد میلیون تومان پاداش داشته باشد؟

                                                          پاسخ دهید

                                                      • رشوه
                                                        رشوه: ۶-۲۷-۱۳۹۳ . ۸:۴۴ ق.ظ :

                                                        شارنيوز جان دستت درد نكنه ، يه چيزي را فراموش كردي اداره تعاون سقز ، وقتي كارشناس مسكن تعاون شهرستان سقز در 3 تعاوني شهرداري ، مسكن مشترك كارگران و جهاد كشاورزي زمين بگيرد واي به حال بقيه مسئولين و هيئت مديره و شهرداري و بچه هاي بالا ….
                                                        خانه از پاي بست خرابه شار نيوز گل و لي به هر حال آفرين از اطلاع رسانيت

                                                        پاسخ دهید

                                                        • علیرضا اسماعیلی
                                                          علیرضا اسماعیلی: ۶-۲۷-۱۳۹۳ . ۸:۴۸ ق.ظ :

                                                          خدا پدر نظام غفاری را بیامرزد که انتخابات دوره قبل خوب مچشان را گرفت ولی شورای خیلی محترم شهر آمد پشت تریبون و قسم خورد به انها رای بدهید تا دو ماه آینده مشکل را حل خواهند کرد چی شد علیرضا جان به جای دو ماه چهار سال دیگر هم گذشت ولی خبری نیست مثل اینکه شما هم به خاطر دادن یک قطعه خوب به خودتان این فرمایشات را در آن جلسه فرمودید مشکل شما حل ولی مشکل اعضا به جای خود باقی است

                                                          پاسخ دهید

                                                          • کریم
                                                            کریم: ۶-۲۷-۱۳۹۳ . ۸:۵۳ ق.ظ :

                                                            ای کسانی که خانوادگی تعاونی را قبضه کرده اید تو را به خدا رسیدن به ثروت با پول طلای ۲۰ سال پیش همکاران که خیلی از آنها فوت کرده اند ارزش دارد کمی هم به فکر آخرتتان باشید آه ودعای خانواده های صغیر روزی دامن خود و فرزندانتان را خواهد گرفت

                                                            پاسخ دهید

                                                            • پاشکۆ: ۶-۲۷-۱۳۹۳ . ۹:۴۵ ق.ظ :

                                                              همچنان که از نامش پیداست “تعاونی مسکن” باید مسکن تحویل دهد حالا زمین هم در کار نیست. مثل بیشتر کارها از اول دروغ بزرگی تحویل ما داده اند.

                                                              پاسخ دهید

                                                              • سمیع
                                                                سمیع: ۶-۲۷-۱۳۹۳ . ۱:۰۷ ب.ظ :

                                                                خداوند در قرآن می فرماید بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید ولی انصافا شما حیدرا خوردید و نوشیدید ولی خیلی اسراف کرده اید یعنی شما چه دسته گلی برای اعضا آورده اید که برای خودتان بعنوان پاداش بهترین قطعه های تجاری را کنار گذاشته اید

                                                                پاسخ دهید

                                                                • همشهری law
                                                                  همشهری law: ۶-۲۷-۱۳۹۳ . ۵:۵۱ ب.ظ :

                                                                  سلام بر شما دوستان عزیز بنده نیز یکی از خریداران این اراضی می باشم با توجه به اینکه شما بزرگواران نقش تبلیغ و تعیلم را دارید اما جای تعجب است این همه به دور خود پیچیدن خوشبختانه یا ….. اکثر علمای شورا از قشر بقول معروف فرهنگی هستند می توان از انها کمک گرفت و نیز اینکه با تشکیل جلسه برای لغو هیت مدیر و تشکیل مدیریت جدید تلاش نمود چون این مقوله نیز از مباحث حقوقی و ضعف مدیریتی است می رود با تلاش خود اعضا این مشکل را فیصله داد و با تشکیل جلسه فوق العاده و شرکت اکثریت اعضا برابر مواد قانون تجارت اقدام به این مهم نمود و نیز برابر ماده 2 و بند 7از ماده 20 قانون تجارت چون شرکت تجاری است می بایست برابر با ابن قانون اقدام نمود و با مشاوره حقوقی از حقوق دانان این بحث را قائل به ختم نمود .

                                                                  پاسخ دهید

                                                                  • امیر
                                                                    امیر: ۶-۲۸-۱۳۹۳ . ۱۲:۰۴ ق.ظ :

                                                                    دوست گرامی شماکجااین دنیا زندگی می کنیدمگر کامنت ها را نمی خوانید این منفعت طلب هاکه نمی گذارندمجمع تشکیل شود به بهانه های واهی و عیر قانونی همین موضوع ثبت نام هیت مدیره جدید را پیگیری نمایید

                                                                    پاسخ دهید

                                                                    • یکی از اعضا
                                                                      یکی از اعضا: ۶-۲۹-۱۳۹۳ . ۸:۰۰ ب.ظ :

                                                                      امیر حسنی اگر مرد هستی چرا از مراجع بالاتر پی گیر نیستی تو خودت دوره قبل رای نیاوردی واز این ناراحتی خدا شفایت بفرماید

                                                                      پاسخ دهید

                                                                      • !!!!!
                                                                        !!!!!: ۷-۱-۱۳۹۳ . ۷:۲۳ ب.ظ :