شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۲۴/۰۷/۱۳۹۷
سه شنبه، ۱ام مهر ۱۳۹۳
۱۰:۴۰ ب.ظ

تحلیل روزنامه اعتماد از تذکر بیگلری به رئیس جمهور

biglariمحسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات تابستانی، در تذکری شفاهی به رئیس جمهور خواستار هرچه زودتر انجام شدن سفر وی به سقز شد و در ضمن از وی خواست هر چه سریعتر وزیر علوم جدیدی به مجلس معرفی کند. بیگلری گفت:” با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و ضمن احترام به رای اکثریت نمایندگان و علی رغم مخالفت بنده با استیضاح وزیر علوم، ضروری است که رئیس جمهور هرچه سریع‌تر نسبت به معرفی گزینه تصدی وزارت علوم اقدام کند.”

اگرچه ممکن است بیگلری آغاز سال جدید تحصیلی و بدون وزیر بودن وزارت علوم را مبنای تذکر خود قرار داده باشد اما روزنامه اعتماد تحلیل متفاوتی از سخنان وی ارائه داد و آن را در راستای تداوم فشار مجلس به دولت ارزیابی کرد و آورده است:

“حسن روحاني تذكر گرفت. تذكر بابت اينكه هنوز با وجود آنكه مهلت قانوني‌اش پايان نيافته اما براي وزارتخانه بدون وزيرش، وزير معرفي نكرده است. دو ماه ديگر براي معرفي وزير علوم فرصت دارد اما نمايندگان مجلس عجله دارند. همان‌طور كه براي استيضاح وزير قبلي تعجيل به خرج داده بودند حالا هم براي معرفي جايگزين او عجله دارند. «عجله» ويژگي اصلي اين روزهاي نمايندگان مجلس شده است. مهم نيست كه دولت يك ساله است يا هشت ساله. مهم اين است كه وزارتخانه‌يي اين روزها با سرپرست اداره مي‌شود هرچند كه اداره وزارتخانه با سرپرست در گذشته يك روال عادي و روتين بوده است. تريبون مجلس بعد از سه هفته تعطيلات روز گذشته زياد باز و بسته شد. باز مي‌شد و تذكر داده مي‌شد و بعد بسته مي‌شد. تعطيلات مجلس پر ثمر بود. نمايندگان با دستي پر از سوال، استيضاح و تذكر بازگشته‌اند. با اين همه تذكر به رييس‌جمهور پيرو معرفي وزير علوم محور اصلي اين اقدامات بود. روز گذشته از تريبون مجلس شوراي اسلامي به حسن روحاني تذكر داده شد. محسن بيگلري نماينده مردم سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي در تذكري خطاب به رييس‌جمهور گفت: «آقاي روحاني مردم كردستان منتظر سفر شما به اين استان هستند و درنگ بيش از اين دليلي ندارد. به گزارش مهر، وي همچنين از رييس‌جمهور خواست با توجه به آغاز سال تحصيلي جديد هرچه زودتر گزينه وزارت علوم را اعلام كند.» از استيضاح وزير علوم، تحقيقات و فناوري نزديك به يك ماه مي‌گذرد. طبق قانون وزارتخانه‌يي كه وزيرش با راي نمايندگان مجلس و از طريق استيضاح عزل شود مي‌تواند به مدت سه ماه با سرپرست اداره شود.

وزارتخانه‌هاي آموزشي كشور وزارتخانه‌هاي پردردسر اين روزهاي دولت هستند. وزارتخانه‌هايي كه در همان ابتداي امر هم مجلس به وزراي پيشنهادي دولت براي آنها راي نداد و در مرحله دوم معرفي وزراي آن مورد قبول مجلس قرار گرفتند. با اين حال از همان روزهاي ابتدايي اين دو وزارتخانه به دردسرهاي شماره يك حسن روحاني تبديل شدند. وزرايش بيشتر زمان و وقت‌شان را در مجلس سپري مي‌كردند تا نمايندگان مجلس را قانع كنند. سوالات مجلس اما تمامي نداشت. تلاش اين دو وزير براي قانع كردن آنان هم به جايي نرسيد و كمتر از 9 ماه پس از روي كار آمدن وزير علوم او را زير تيغ استيضاح بردند و عزلش كردند. حالا اما در كنار آنكه استيضاح وزير آموزش و پرورش را دنبال مي‌كنند به دنبال فشار به دولت براي معرفي وزير جديد علوم نيز هستند. دولت اعلام كرده است كه تا پايان زمان سه‌ماهه خود وزير علوم را معرفي مي‌كند اما مجلس عجله دارد. كمي آن‌طرف‌تر استيضاح وزير آموزش و پرورش نيز مطرح است. دو بال آموزشي دولت در حال شكستن است و نمايندگان براي معرفي وزير بعد عجله دارند.”

به گزارش شارنیوز بیگلری همچنین در تذکری به وزیر کشور گفت: در سفرتان طی ۴ ماه پیش وعده داده بودید که بازارچه مرزی سرشیو سقز بزودی راه اندازی می‌شود، اما با گذشت بیش از ۴ ماه هنوز خبری نیست.

وی همچنین در تذکری دیگر به وزیر کشور اظهارداشت: در حال حاضر در دومین سال دولت تدبیر و امید قرار داریم اما هنوز انتخاب فرماندار سقز در هاله‌ای از ابهام است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تشکر از وزیر اقتصاد به دنبال تثبیت نرخ ارز گفت: امیدواریم که وزیر اقتصاد در پرداخت مالیات‌ها به صورت یکسان اقداماتی را انجام دهد، چرا که نبود رویه یکسان و افزایش ناعادلانه مالیات در کشور باعث نارضایتی کسبه به خصوص بازاریان سقز و بانه شده است.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس کردستان اکثرا فرسوده‌اند و برای جلوگیری از تکرار حادثه شین آبادی دیگر، لازم است نسبت به بازسازی مدارس در کردستان توجه ویژه‌ای شود. وی همچنین در تذکری دیگر به وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: بیمه طلایی فرهنگیان تبدیل به معضل برجسته‌ای شده است، لذا در این خصوص باید اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد.

بیگلری در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن مهر در کردستان فاقد زیرساخت‌های لازم از قبیل فضای آموزشی، فرهنگی و درمانی است و ایجاد این زیرساخت‌ها از ضروریات است که باید وزارتخانه راه و شهرسازی به این مسئله توجه ویژه‌ای کند.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار بر این بود که مشکلات تغییر کاربری ۲۹۵ هکتار زمین در سقز و ۴۰۰ هکتار در بانه حل شود اما هر روز با بهانه‌های جدیدی روبرو می‌شویم که باید این بهانه‌های واهی تمام شده و اقدامات اساسی صورت بگیرد.

بیگلری در تذکری به وزیر نیرو گفت: کردستان که یکی از منابع اصلی آب کشور است و در بی‌ آبی به سر برند و فاقد شبکه‌های آبرسانی است که امیدواریم وزارت نیرو در این راستا اقدامات عاجلانه‌ای را درپی گیرد.

کد خبر: 10616


۳۸ دیدگاه

  • مجنون 258
    مجنون 258: ۷-۲-۱۳۹۳ . ۱۲:۰۳ ق.ظ :

    اينها انتقاد بود يا تبليغات بيگلربيگي!!!
    هرچي به مغز كم عقل فشارميارم معلومم نشد شماكدوم طرفين!!!

    پاسخ دهید

    • مازیار
      مازیار: ۷-۲-۱۳۹۳ . ۸:۴۸ ق.ظ :

      اگه به وزیران نفت و جهاد کشاورزی هم تذکر می دادند کل کابینه مشرف به تذکر جناب نماینده شده و جمعی از نگرانی رهانیده می شدند. یا اگر تذکر فوق ذکر را برای وزیران محترم سند تو آل می کردند و آقای رییس جمهور را هم در سی سی می گذاشتند بهتر بود.

      پاسخ دهید

      • احمد
        احمد: ۷-۲-۱۳۹۳ . ۸:۱۳ ب.ظ :

        اقاى بيكلرى مشكل ما عوض كردن فرماندار نيست فرماندار سقز هيج مشكلى ندارد درفكر كار براى جوانان تحصيلكرده باشيد از پروزها جه خبر فكر نان كن خربزه اب است به غير از كسانى كه دنبال مسا يل سياس هستند مردم ديكر كه اكثر جامعه راتشكيل مى دهند دنبال عوض كردن مسولين نمى باشند

        پاسخ دهید

        • مریم
          مریم: ۷-۲-۱۳۹۳ . ۹:۵۳ ب.ظ :

          واقعا از دست ندانم کاری و وقت ناشناسی این نماینده خسته شدیم میخواهد اشتباه رای به استیضاح وزیر علوم را ماست مالی کنه

          پاسخ دهید

          • بابا
            بابا: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۱۲:۳۱ ق.ظ :

            اتفاقا خواسته در ملا عام به آنهایی که بی دلیل وی را متهم به رای به استیضاح وزیر علوم بکنه پاسخ بده

            پاسخ دهید

            • ايراني
              ايراني: ۷-۸-۱۳۹۳ . ۱۲:۱۸ ب.ظ :

              مريم خانم حرفي را مي‌زني و فردي را متهم ‌مي‌كني. اگر اشتباه كرده‌باشي چطور خودت را مي‌بخشي ؟
              تازه اگر هم اينطور باشد مگر آقاي بيگلري نماينده مردم سقز و بانه نيست؟ پس به شما ربطي ندارد كه به چه كسي راي داده .شرعاً و قانوناً ايشان وكيل بوده و هستند.

              پاسخ دهید

              • سقزی
                سقزی: ۷-۹-۱۳۹۳ . ۶:۳۴ ب.ظ :

                آقا یا خانم ایرانی عزیز
                خیلی هم ربط داره که به کی رای داده. درسته که وکیل مردم سقز و بانه است (انتخاب نابجا) ولی در برابر رای این مردم هم مسئول است. دیگر برای همه آشکار شده که ایشان رای به استیضاح وزیر علوم داده اند. تازه در جلسه رای گیری هم رای مخالف داد برای ابقای وزیر که لکه نگنگ دیگری بود بر کانامه سیاه ایشان.

                پاسخ دهید

            • د ه هاتی
              د ه هاتی: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۱:۱۰ ق.ظ :

              ایشان بادی هستند نه به هر جهت .بادی در جهت منافع آتی خود در انتخابات تشریف دارند آن زمان که روحانی رای آورد با وجود عدم اعتقاد به گفتمان اعتدال خودکشی سیاسی کردند و با تکنولوژی فتوشاب شانه به شانه آقای روحانی با ژستی به ظاهر معتدل تصویری ساختند برای بهره بردن های اصولی .از جمله رای دهندگان به برکناری وزیر علوم بودند و امروز می فرمایند مخالف استیضاح آن بنده خدا

              پاسخ دهید

              • سقزى
                سقزى: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۳:۱۵ ق.ظ :

                خيلى عجيبه !
                آخه دعوتنامه كه تذكر نداره !
                به هيچ وجه با يگديگر همخوانى نداره !
                ميترسم درسفر رئيس جمهور آقاى بيگلرى دوباره بگن:
                جناب رئيس جمهور شديداً به شما تذكر ميدهم كه شام دعوت من هستيد و اگرتشريف نياوريد بعدها خيلى بد ميبينى !

                پاسخ دهید

                • احمد
                  احمد: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۷:۵۰ ق.ظ :

                  جناب اقای نماینده اقای فخری اصلا مشکلی ندارد لطفا این همه انرژِ ی و وقت خودت را در این دو سال صرف جابجایی مسئولین کردی اگر به دنبال حل مشگلات حوزه انتخابیه خود بود حالا بسیاری از مسائل حل شده بود

                  پاسخ دهید

                  • یک مسئول سقزی
                    یک مسئول سقزی: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۱۲:۳۲ ب.ظ :

                    خداوکیلی ماهم از دست دخالت ها ی نادرست ورفیق بازی نماینده وکارهای تبلیغاتیش به تنگ آمدیم دوسال باقیمانده را دارد فدای انتخابات آینده میکند

                    پاسخ دهید

                    • صادق
                      صادق: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۱:۱۹ ب.ظ :

                      بیگلری فقط دنبال رفیق بازی وپست گرفتن برای اولیایی وتبلیغات و مهره چینی برای دوره بعد است

                      پاسخ دهید

                      • آگاه
                        آگاه: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۴:۵۸ ب.ظ :

                        اخیرا اولیایی را برای مدیرکل کمیته امدادکردستان وبااخذامضاء تعدادی دیگر نمایندگان
                        معرفی کرده اگر به اندازه تلاش برای پست اولیایی برای مردم تلاش می کردواین امضاهارابرای ایجاد کارخانه استفاده می کردالان وضعیت بیکاری جوانان سقز این جورنبود

                        پاسخ دهید

                        • ناشناس
                          ناشناس: ۷-۱۷-۱۳۹۳ . ۴:۰۷ ق.ظ :

                          اولیایی را هیج جایی تایید نمیکنند،
                          آقای نماینده رو هم به حال خود بذارید،آخرای کارشان است حالش را ببر آقا محسن

                          پاسخ دهید

                        • کارشناس ارشد بیکار
                          کارشناس ارشد بیکار: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۳:۴۵ ب.ظ :

                          سلام اینا دردی از ما دوا نمیکنه اقای بیگلری پدر و مادرم از نان شبشون گذشان واسه تحصیل من تا ارشدی بگیرم
                          چرا پیگیر کارخانه سیمان نیستید
                          صد رحمت به اقای حیدری(نماینده سابق) که از نزدیک پیگیر کارخانه سیمان سقز در محور بوکان بودند
                          اینایی که گفتید انتقادهایی بیش نبود
                          پس ننویسید تذکر
                          شارنیوز حتما کامنت نشون بوده هرچی کامنت میزارم نمیزارید.چون شاید حرفام حق باشه
                          البته از تظر بعضیها ش ا ی د

                          پاسخ دهید

                          • شهروند سقزي
                            شهروند سقزي: ۷-۱۰-۱۳۹۳ . ۹:۲۷ ق.ظ :

                            معلومه كه خيلي باسوادي . شما احتمالاً بايد دكترا داشته‌باشيد . حيف نيست كه شما بيكاري ؟ مشكلات جامعه را فقط شما مي‌توانيد حل كنيد .
                            لطفاً با شعور مردم بازي نكن مردم مثل شما بيكار نيستند و هزار و يك مشكل دارند كه يكي از آنها امثال شماها مي‌باشد.

                            پاسخ دهید

                            • منتقد
                              منتقد: ۷-۱۱-۱۳۹۳ . ۱۱:۳۰ ق.ظ :

                              آقا یا خانم شهروند سقزی!
                              حرف کارشناس ارشد بیکار حرف 90 درصد مردم سقز است چرا که خوذتم هم میبینی که ما چقدر جوان تحصیل کرده بیکار داریم ولی به خاطر منافع خودت و سرورت چشم بر واقعیت ها میبندی. درسته ایشان کارشناس ارشد بیکار هستند و لی مطمئنم مدرکشون حداقل از کارشناسی ارشد چوب دانشگاه آزاد بهتره!!!! نکنه شما هم به خاطر ایشان جزو همان دکتراها شدید؟!!!

                              پاسخ دهید

                              • واقع بين
                                واقع بين: ۷-۱۲-۱۳۹۳ . ۹:۳۴ ق.ظ :

                                منتقد گرامي: كسي منكر بيكاري و مشكل اشتغال تحصيل كرده هاي جامعه نيست . به نظر بنده منظور آقا يا خانم شهروند سقزي هم همين بوده . ولي خدا وكيلي شما دوباره دقيقاً نظر آقا يا خانم كارشناس ارشد بيكار را مطالعه كنيد مي فهمي كه ايشان آن كسي نيستند كه خود را معرفي كرده اند .
                                مشكل اشتغال اين همه فارغ‌التحصيل مربوط به تنها شهرمان نيست . دانشگاهها كه ماشاالله به راحتي در مقاطع ارشد و دكترا دانشجو پذيرش و به جامعه تحويل مي‌دهند . عزيزم مشكل آقاي بيگلري يا هر نماينده ديگر نيست . خانه از پاي بست ويران است.

                                پاسخ دهید

                          • نوید
                            نوید: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۴:۲۴ ب.ظ :

                            جناب بیگلری یکی از دوستان ستاد خود رابه اقای رییس جمهور جهت تصدی پست وزیر علوم معرفی کنید شما که در این امر دست بالادارید همه حرفهای خودتان در خانه شما در وقت تبلیغات در گوشمان است ولی شما فراموش کردید برادر من هنوز فرصت رییس جمهور تمام نشده در ضمن استاد تذگر در مجلس شمایید عمل هم هیچ خدا داناتر است لطفابه سوالات بنده جواب دهیدتذکر ما به شما 1-شمادر مورد ریس اموزش وپرورش سقز به خواست معلمین چه اقدامی انجام داده اید حالا به رییس جمهور وکل وزرا تذکر میدهید 2-در مورد اب سقز چکار کردید 3-در مورد نصب دوستان خود در پست های بالا جواب دهید

                            پاسخ دهید

                            • صادق
                              صادق: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۴:۴۴ ب.ظ :

                              ماهیتش کاملا روشن شده برای مردم ومسولین کسی به حرفش گوش نمیده حناش رنگ نداره

                              پاسخ دهید

                              • مناف
                                مناف: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۶:۲۱ ب.ظ :

                                تواين شهر هستن كساني كه كارمند يا مأمور قلابي هم نيستند ولي همون نقش را ايفا ميكنند خيلي هم واسه برخي شهروندها احترام دارند

                                پاسخ دهید

                                • شه مال
                                  شه مال: ۷-۳-۱۳۹۳ . ۹:۳۸ ب.ظ :

                                  با سلام خدمت همه دوستان عزیز، سایت خبری تحلیلی “شه مال” فعالیت رسانه ای خود را آغاز نموده است. لطفا به سایت ما سر بزنید. آدرس: http://www.shamal.ir

                                  پاسخ دهید

                                  • معلم
                                    معلم: ۷-۴-۱۳۹۳ . ۹:۳۳ ق.ظ :

                                    با سلام به همه دوستان . آقای بیگلری بسیار واضح و آشکار است که بحث وزیر علوم ، تبرئه نمودن و نوعی رفتار دو و چند گانه شما در بیان اعتقادات و چهار چوب سیاسی خودتان است ، نه دلسوزی برای نظام آموزشی . لطفا یک رنگ و یک رو باشید زیرا حنای برخی چند چهره ها دیگر رنگی ندارد و مردم اهل نظرند . با تشکر

                                    پاسخ دهید

                                    • سمیرا.: ۷-۴-۱۳۹۳ . ۱۰:۰۹ ق.ظ :

                                      جناب شما هیج نقشی در این کارها ندارید الکی این تغییرات اگر صورت بگیرد شما تاثیر نداشتید.چون دوس ندارید این اتفاق بیفتد.هنوز دوسال مانده تا انتخابات شما با تیمتون دارید کاندیداهای دیگر را تخریب میکنید.اگرمردم شما را بخوان که نمیخوان این کارها جالب نیست.بس بگذار مردم قضاوت کنند

                                      پاسخ دهید

                                      • حامداسعدی
                                        حامداسعدی: ۷-۴-۱۳۹۳ . ۵:۴۰ ب.ظ :

                                        سلام شهری چون سقز باپیشینه تاریخی میبایست ازآغازدولت جدیدفرماندارجدید را پذیرا میشد تا آهنگ توسعه آن درفصل کاری جدی و عملی تر میشد اما فرمانداری که شایعات تودیعش ماههاست برسر زبانهاست نمیتواندبه کارش دل بدهد وچون هرلحظه امکان رفتنش هست بنده خدا نمیداند چکارکند بنابراین معرفی فرمانداری منطبق برخواست مردم وپیگیرنیازهای سقز خصوصا درزمینه اشتغال جوانان از اولویت کاری دولت بایدمیبود

                                        پاسخ دهید

                                        • هاوولاتی
                                          هاوولاتی: ۷-۴-۱۳۹۳ . ۱۰:۱۵ ب.ظ :

                                          خاتو داده مریم خانم ایشون گفتن که به استیضاح رای ندادن شما چر ا اصرار می فرمایی که رای دادن !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه لازمه دروغ بگن از شما که نمی ترسن
                                          وهمچی داده مجنون خانم چه لزومی داره که به نماینده دو شهر با حدود 30000رای توهین کنی مثلا درسته به شما که اسمت رو اینجا مجنون نوشتی (دیونه)بگن

                                          پاسخ دهید

                                          • مجنون 258
                                            مجنون 258: ۷-۸-۱۳۹۳ . ۱۱:۵۲ ب.ظ :

                                            خانم خاوولاتى
                                            چندين نوع هاوولاتى داريم شما كدام نوع هستى؟؟؟؟!!!!
                                            حالتان خوفه يا توّهم زديد؟؟؟؟!!!!!

                                            پاسخ دهید

                                            • سقزی
                                              سقزی: ۷-۹-۱۳۹۳ . ۶:۴۵ ب.ظ :

                                              هاوولاتی عزیز
                                              مریم خانم توهین نکردند اصل واقعیت را گفتند. راستی بعضی وقتها آدما برای منافع خودشون دروغ هم میگند بله!!!

                                              پاسخ دهید

                                            • محمد
                                              محمد: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۸:۴۵ ق.ظ :

                                              از اول هم می دانستم که شارنیوز خاین به اصلاح طلبان است. ما هم بهتره راه برقراری ارتباط با بیگلری را پیدا کنیم.

                                              پاسخ دهید

                                              • محمد
                                                محمد: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۸:۴۶ ق.ظ :

                                                آقای بیگلری میخاد از وجهه آقای پرتوی برای خودش استفاده کند. بازی خوبیه. اصلاح طلبان با این کار سه شقه میشن

                                                پاسخ دهید

                                                • رحمانی
                                                  رحمانی: ۷-۸-۱۳۹۳ . ۹:۲۳ ب.ظ :

                                                  شارنیوز متاسفم برات که کامنتها را به شدت سانسور می کنی.

                                                  پاسخ دهید

                                                  • مامه بی خه م
                                                    مامه بی خه م: ۷-۹-۱۳۹۳ . ۷:۲۹ ق.ظ :

                                                    بجای تذکرهای بی فایدهایی که فقط برای تبلیغات دور بعد به درد خودت احتمالا می خوره. بفرمایید برای سد چراغ ویس جه کردید؟ سال آینده مردم آب ندارند بخورند آقای نماینده

                                                    پاسخ دهید

                                                    • بی نشان
                                                      بی نشان: ۷-۹-۱۳۹۳ . ۸:۴۵ ق.ظ :

                                                      من نمیدونم این احمد آقا کیه که اینقدر از نادر فخری حمایت میکنه ،حتما” فخری بهش قول داده اگه خودش بازنشسته شد احمد را بجای خودش فرماندار میکنه . یک نکته دیگه احمد آقا شما که میگید آفرین بر نادر فخری که از وقتی فرماندار شده کشتی سقز پیشرفت کرده آیا تو اصلا میدونی که کشتی سقز بخاطر حمایت کسانی مثل عبدالله ستوده ،رئوف سلیمی و … پیشرفت کرده و اگه تو خودت درس نمی خوندی بابات میتونست واست دیپلم بخره.

                                                      پاسخ دهید

                                                      • مربی سابق کشتی
                                                        مربی سابق کشتی: ۷-۱۰-۱۳۹۳ . ۷:۲۲ ق.ظ :

                                                        آقای بی نشان مگر همین آقایان چند سال گذشته هم نبودند چرا قبلا این موفقیتها نبود
                                                        بایدانصاف داشت وباصداقت نظر داد کشتی آزادمان هیچگاه قبلانتوانسته حتی از کامیاران ودهگلان جلوه بیفته کادر مربیان جدید آزاد وفرنگی وهیءت رییسه کشتی زحمات زیادی کشیدند

                                                        پاسخ دهید

                                                        • نوید
                                                          نوید: ۷-۱۱-۱۳۹۳ . ۴:۵۳ ب.ظ :

                                                          با سلام ابروی کشتی سقز مربیان زحمت کش کاک ریوف سلیمی ستوده وخاکی است این اقا با استفاده از قدرت کجا کشتی شهر متحول کرده تو را به خدا مردم کمی فکر کنید

                                                          پاسخ دهید

                                                    • احمد