شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۳۱/۰۱/۱۳۹۸
جمعه، ۴ام مهر ۱۳۹۳
۹:۴۸ ب.ظ
محمد علی پرتوی:

نقشی در ابطال انتخابات مجلس ششم در سقز و بانه نداشته ام

722125_5G2EpTH0محمد علی پرتوی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای به یادداشت اصلاح طلبان سقز واکنش نشان داده است. پرتوی از سوی بیگلری -نماینده مجلس- برای فرمانداری سقز مطرح شده است. متن کامل بیانیه وی در پی می آید:

چندی پیش یادداشتی منسوب به جمعی از فعالین سیاسی اصلاح طلب سقز در سایت شارنیوز منتشر شد که به دنبال آن بعضی از کاربران محترم نیز اظهارنظر فرمودند در حقیقت اگر اصرار دوستان نبود و حجت بر من تمام نمی شد و اگر باور نمی کردم گاها که سکوت صدای گورستان است، سکوت را بر نوشتن و پاسخ دادن ترجیح می دادم زیرا به قول معروف شکیبایی در هر دعوایی دواست و طبعا مشکلات مردم آنچنان زیاد است که فرصت مناقشه  رسانه ای را نمی دهد چون هم هدر دادن زمان است و هم نتیجه ی خوشایند نیز از آن حاصل نمی شود.

لازم است به خاطر داشته باشیم که با یک روش غلط می توان با واقعیت ها مقابله کرد و آن را در مسلخ رویاهای ذهنی خود قربانی نمود. اما در حقیقت زمان و وقایع برگشت ناپذیرند لذا قصد مجادله ندارم بلکه روشن کردن پاره ای مسائل از طرفی به راقمین آن نوشتار کمک می کندتا احیانا بارگناهانشان .کم تر شود و از طرفی دیگر سبب می شود تا خوانندگان محترم موضوع را دوجانبه و جامع تر مورد مداقه قرار داده و داوری کنند.

از مضمون مطلب نمایان بود که نگارندگان به قصد تخریب قلم فرسایی و قضاوت کرده اند و متاسفانه هیچ کس را از قلم نینداخته اند. یکی را به خاطر اصول گرایی اش آن دیگری را به خاطر اصلاح طلب نمایی اش، استانداری را به خاطر بی انگیزگی و بنده را به خاطر گذشت تاریخ مصرف، حال قضاوت کنید جز خودشان چه کسی باقی مانده است؟

در اینجا لازم است اذعان کنیم که صافی های ادراکی ما قبل از قضاوت در مورد دیگران باید در مورد خودمان نیز صادقانه حکم دهد شاید اشتباه از ما باشد وگرنه اینگونه برداشتها و اینچنین همه را بکجا زیر تیغ محاکمه قرار دادن اصلا منصفانه نیست. البته ایشان می توانستند لحن و گفتارشان را به نحوی موثرتر بیان کنند و به درجه ای ارتقاء دهند که مخاطب را دچار رنجش نکنند تا به ایشان پاسخ مثبت دهند زیرا قلمرو شخصی دیگران را به سخره گرفتن و انتشار آن شایسته اخلاق سیاسی(به قول خودشان) نیست. این مسائل ما را به حقیقتی ساده و اجتناب ناپذیر رهنمون می سازد که تجربه به انسان می آموزد که چگونه با دیگران تعامل کنیم، مهربان باشیم، به آنها ارج نهیم و برای عقایدشان احترام بگذاریم و صد البته که این روش ها، الگوهای منطقی و منسجمی را می طلبد که فقط در سایه گذشت زمان و کسب تجربه و پایبندی به ارزشهای اخلاقی به دست می آید فلذا آنانکه به بهای کسب تجربه، عمری از آنها گذشته است، برخلاف نظر آنها تاریخ مصرفشان تمام نشده است، بلکه برعکس تاریخ مصرف آنها تازه شروع شده است! اما افسوس که آنها بد حکم داده اند.

ما به تجربه یاد گرفته ایم که می توان با افراد گوناگون که دارای اعتقادات مختلف و چهارچوب های فکری متفاوتند، رابطه عقلانی و انسانی برقرار کرد ودراعماق قلب خود خواستار ایجاد روابطی پایدار بود و این امر به یک استراتژی و الگوی ذهنی خاص نیاز دارد تا دریچه ذخایر ذهن را گشوده و محتوای آن را که لبریز از عشق و مهربانی است خارج کرده، به سوی دیگران ارسال کند و این الگوها همان ادبیات دهه شصت و پایین تر و امروز و فردای من است.

در اینجا سوال بی جواب من از ایشان این است که چرا باید اسیر حدسیات و فرضیات خودکامانه خود شویم؟ چرا با عبارات مبهم و در لفافه سخن گفتن، در غبار ذهن دیگران گم شویم بدون شک مبهم و کلی گویی و یک طرفه به قاضی رفتن رابطه واقعی ما را به نابودی می کشاند آنوقت مردم عادی باید بهای این جدال نافرجام را بپردازند و چه سود که اگر همه انرژی، استعداد و کمالات خود را در این کلمات جاری کنیم و اذهان دیگران را نسبت به نماینده مردم که برای جامعه منشا خیرند مسموم کنیم. همه ما می دانیم که کلام مانند گلی است که هر روز در دست بادی است و به سهولت می توان با آن بازی کرد و از آن استفاده و سوء استفاده کرد و به قول حافظ: آن گل که هر دم در دست بادی است     گو شرم باد تازعندلیبان

بدیهی است هر عاقلی باور دارد که به شیوه غرض و مرض اندیشیدن و قضاوت کردن حقیقت، تیره و تار، صداقت، تباه و از شرافت جز “شر” و “آفت” چیزی دیگر باقی نمی ماند. بیگمان به دلیل دوری نویسندگان یا نویسنده از این ارزشها است که متاسفانه تاکنون نتوانسته به جریان روزمره زندگی راه یافته تجربه یک مسئولیت اجتماعی را حس کند. تا گره از کار دیگران، بدون شعار و همهمه بگشاید، اما صرفا با نوشتارهایی گزنده، دیگران را آزار می دهد و گاها بعضی مسئولین همفکر خود را با توصیه های غیرمسئولانه و بهانه های غیراخلاقی در محدودیت و معذوریت قرار دهد زیرا در دیدگاه ایشان دنیا لایه ای از تاریکی است و لذا همه توجه اش را صرف آن جهت کرده است و فقط به تصورات ذهنی خود استناد می کند و آنها را به گونه ای به تصویر می کشد که عاقبتش نزاع سیاسی و نهایتا خشم و عصبانیت خودش است. ولی ایکاش وقایع را در ذهنش آنگونه مجسم می کرد که به روحیه اش حالت مثبت و سازنده می بخشید آنگاه نامبرده نیز در عرصه خدمت به مردم بدون تنش و هیاهو با تواضع همراه با جریان عادی و نظم جامعه مشارکت می کرد و به جای شعار، مسئولیت پذیری را تجربه می کرد چون مسئولیت پذیری یکی از بهترین مقیاس های تشخیص توانایی و پختگی شخص است.

نویسندگان یا نویسنده مطالب مورد اشاره، اینجانب را متهم به ابطال انتخابات دور ششم سقز و بانه می کند غافل از انکه مردم فهیم سقز و بانه و هر انسان صاحب عقلی می داند که اگر کسی قدرت ابطال انتخابات را داشته باشد به طریق اولی توانایی تغییر نتیجه انتخابات را به نفع خود نیز دارد زیرا اینجانب رقیب انتخاباتی ایشان بودم و ترجیحا تغییر نتیجه انتخابات برای من مطلوب تر از ابطال آن بود.

ایشان به خاطر حضورشان در ستاد روحانی طلب کار شده اند ودیگران را بدهکار می پندارند و همین را حربه ای برای محکوم کردن بعضیها ومجبور کردن مسئولین به قبول قهری این محکومیت ها کرده است و به تصور ایشان پست و مقام فرمانداری ویژه سقز تحفه ای آسمانی و نادر است که احیانا بنده شب ها خواب آن را می بینم در حالی که من همان خاک نشین بی ادعایم که مجالست با مردم شهر را بر تکیه زدن بر اریکه قدرت در پایتخت ترجیح داده و برای سربلندی مردم دل از کف داده ام:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریاد است؟        مرا فتاده دل از کف، تورا چه افتاده است

در پایان از خداوند بزرگ هدایت خود و ایشان و سربلندی دوستان و مردم عزیز را مسئلت می نمایم.

کد خبر: 10655




    مطالب مرتبط:


۴۵ دیدگاه

  • حسین
    حسین: ۷-۴-۱۳۹۳ . ۱۰:۰۴ ب.ظ :

    ماشاالله
    این که میگویندهمیشه دود از کنده بلند میشه مصداقش همینه
    دستت درد نکند بااین پاسخ

    پاسخ دهید

    • سقزی
      سقزی: ۷-۴-۱۳۹۳ . ۱۰:۵۸ ب.ظ :

      درود برشما ارام و متین به خواب دیده به کرسی ریاست جواب دادی جنابعالی خیلی ازینها صبورتر هستید خانه از پایبند ویران است خواجه در فکر ایوان است البته می دانم تمام و کمال ایشان را می شناسید و می توانستید بد تر ازین بنویسید واطلاع رسانی کنید چرا انتخابات ابطال شد خدارا شکر که چیزی نگفتی تا شخصیت افراد حفظ گردد و اورا به خدا واگذارید

      پاسخ دهید

      • بی طرف
        بی طرف: ۷-۴-۱۳۹۳ . ۱۱:۰۰ ب.ظ :

        سلام خدمت جناب پرتوی.به صحبت دیگران اهمیت نده.اگر ما عاشقانه خدمت کنیم ودر راه خدا وبرای خداوند قطعا هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.به شما تبریک میگویم.در ضمن قابل توجه شهروندان فرماندار سقز خیلی وقته انتخاب شده فقط دارن با مردم بازی میکنند و جنگ و جدل درست میکنند و یکدفعه شخص مورد نظر سر کار میآید.ما فرماندار کرد میخواهیم…. ولی کو گوش شنوا

        پاسخ دهید

        • داریوش
          داریوش: ۷-۴-۱۳۹۳ . ۱۱:۱۸ ب.ظ :

          آفرین به متانت و جواب پرمعنیتان . من که نظرم در رابطه با جنابعالی عوض شد . سربلندیتان را خواهانم .

          پاسخ دهید

          • شهروند
            شهروند: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱۲:۰۷ ق.ظ :

            دست مریزاد به دوستان اصلاح طلب و اعضای راستین ستاد روحانی ( به استثنا ی اصلاح طلب نما )
            این جوابیه میزان توانایی و توان فکری آقای پرتوی را نشان داده است فقط خوانندگان گرامی و شهروندان نوع ادبیات بیانیه اصلاح طلبان و شیوه استدلال و نگارش را با سبک وسیاق طرز تفکر و ایده آقای پرتوی را مقایسه و تحلیل و آنالیز نمایند بدون هیچ گونه حب و بغض .
            و من فقط یک سئوال از دوستان سینه چاک و آقای پرتوی بزرگوار دارم :
            ضمن تشکر از خدمات دهه قبل آقای پرتوی تا حال کدام ایده و فکر و یا طرحی که گامی به جلو در امر توسعه در شهر های محل خدمت ایشان داشته و ماندگار وجود دارد ؟
            چه کمکی به امر توسعه سیاسی و فرهنگی در منطقه نموده است ؟

            پاسخ دهید

            • ابوبکر
              ابوبکر: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱۲:۱۰ ق.ظ :

              سلام

              آخر جامعه را که نمیتوان با تجربه و با اخلاق اداره کرد ، در تجربه لازم میاید آزمایش و خطا کنی ،آن هم نه در مورد خود ، در رابطه با فرصت های مردم،کار و تلاش مردم ،سرمایه مردم،تحصیل مردم ،عمر مردم… .این کجایش درست است ؟ بار گناهی است به دوش خود می گذاریم ، با اخلاق هم امکان اداره کردن امورات و مسئولیتهای جامعه امکان ندارد چون لازم میاید خطاهای زیر دستان را نادیده بگیری، در مورد بستگان ودوست و آشنا کوتاه بیایی و راه را برای آنها باز بگذاری، تا جاییکه در مقابل هر عمل خلاف قانون و شرع دین و هر سوء استفاده ای بدلیل اخلاق دم بر میاوری و سازگاری و در واقع سازش را پیش بگیرند.

              پاسخ دهید

              • محمد
                محمد: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱۲:۱۶ ق.ظ :

                حضرت مولانا هستند ایشون؟!

                پاسخ دهید

                • ابوبکر
                  ابوبکر: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱۲:۱۷ ق.ظ :

                  ……..بدلیل اخلاق دم بر نیاوری و سازگاری و در واقع سازش را پیش بگیری

                  پاسخ دهید

                  • کارزان
                    کارزان: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱۲:۲۴ ق.ظ :

                    چیز زیادی دستگیرم نشد. چه کسی را خطاب قرار داده‌اند؟ درجایی می‌گوید عده‌ای و در جایی یک نفر. آخرش نفهمیدیم چی شد؟

                    پاسخ دهید

                    • خالو
                      خالو: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱:۱۳ ق.ظ :

                      افرين براى ادبيات مودبانه ات كل فرموديد بنده به شما راى نداده ام اماالحق وانصاف جندين بار برايتان نامه نوشتم خيلى خوب پيكيرى كرديد اما اقاى پرتوى خودتان انسان مسلمان وبسيار خوبى هستى كاش به انسا نهاى تنك نظر اجازه رفاقت نمى داديد باور كنيد دوستى بعضيها باعث مشلات براى شما كرديد موفق باشيد

                      پاسخ دهید

                      • سقزى
                        سقزى: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۲:۰۰ ق.ظ :

                        جناب آقاي پرتوي منظورتان از نداشتن ” شرافت ” و طرح موضوع ايجاد “شر” و “آفت” چييه؟!
                        براستي پرخاش كردن غيرمستقيم ومستقيم شما به شخصيت والاي سياستمدار و اديب بزرگ كردستان آقاي استاد خالدتوكلي جاي تعجب و تأسف بسيار است.
                        ببخشيد ولي اين ادبيات مختص شما و تمام نفرات وابسته به شماست.

                        پاسخ دهید

                      • یک شهروند
                        یک شهروند: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۹:۴۳ ق.ظ :

                        آقای پرتوی اشتباه کردید جواب دادید

                        پاسخ دهید

                        • حسین زاده
                          حسین زاده: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱۰:۰۵ ق.ظ :

                          به نظر بنده همان مهندس فخری بهتر از علی پرتوی برای شهر همیشه مظلوم سقز

                          پاسخ دهید

                          • باران
                            باران: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱۰:۲۲ ق.ظ :

                            من پیموایه ئه م باسانه و هه روه ها وروژاندنی کیشه کانی رابردوو نه ته نیا خراپ نییه به لکوو زور باشیشه و یارمه تیمان ئه دات بو ئه وه ی قه زاوه تیکی باشترمان ببیت. منیش به نوبه ی خوم کاک عه لی پرتوی و دوستانی له ئاست هه لوه شاندنه وه ی هه لبژاردنی سه قز و بانه له سالی 78 دا به به رپرسیار ده زانم و پیموایه ده بیت به شیوه یه کی روون و مه نتقی به رگری له خویان بکه ن. ئه م ولامدانه وه ئه گه رچی باشه به لام پیویسته وردتر باسه کان بیته ئاراوه.

                            پاسخ دهید

                            • سلام سقز
                              سلام سقز: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱۰:۲۶ ق.ظ :

                              واقعیت این است که اگر آقای پرتوی این مطلب را نمی نوشت خیلی بهتر بود بنده به عنوان یکی شهروند حالا نسبت به گذشته مطمئن تر هستم که ایشان و اطرافیانشان در ابطال انتخابات سقز و بانه نقش داشته اند. امیدوارم گذشت زمان همه چیز را روشن کند.

                              پاسخ دهید

                              • احسانی
                                احسانی: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱:۲۰ ب.ظ :

                                جناب پرتوی واقعا هر شب دارید خواب فرمانداری سقز را می بینید و بیگلری را اینگونه مفتضحانه و دور از شان نمایندگی به پیگیری خواسته هایتان در انتصاب خود و نزدیکانتان(مانند شهباز محسنی) وادار میکنید از ترس اینکه مبادا در دور بعدی انتخابات رقیب بیگلری باشید.واقعا معامله کثیفی بین شما در جریان است.
                                برای مردم سقز و بانه هم متاسفم که شماها برایشان تصمیم گیری می کنید.

                                پاسخ دهید

                                • حسن
                                  حسن: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱:۵۱ ب.ظ :

                                  آقاي پرتوي عزيز آفرين بر مردانگي و بي ادعايي ات

                                  پاسخ دهید

                                  • ابوبکر
                                    ابوبکر: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۱:۳۲ ب.ظ :

                                    سلام
                                    ایشان تهدید می کند چطور می تواند بی ادعا باشد؟
                                    فکر نکرده اعلام میکند میماند چطور میتواند مرد مملکت دار باشد؟
                                    !!!!!!!!

                                    پاسخ دهید

                                  • مجنون 258
                                    مجنون 258: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۳:۲۵ ب.ظ :

                                    آقاى پرقوى بالاخره معلوم نشد
                                    قسم حضرت عباس رو باور كنيم يا دُم خروس را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
                                    (درودبردكترخالدتوكلى روشنفكرفرهيخته كردستان)

                                    پاسخ دهید

                                    • رضا
                                      رضا: ۷-۸-۱۳۹۳ . ۲:۳۴ ب.ظ :

                                      من به پرتوی و دار و دسته اش کاری ندارم اما شما هم وسط دعوا نرخ تعیین نکن چیزی که از آقای توکلی ندیدیم روشنفکری و فرهیختگی است!

                                      پاسخ دهید

                                      • شهروند سقزي
                                        شهروند سقزي: ۷-۱۰-۱۳۹۳ . ۹:۴۲ ق.ظ :

                                        مجنون 258 ، دکترخالدتوکلى روشنفکرفرهیخته کردستان كيه؟ . اگر منظورتان از روشنفكري اين است كه نيازي به رفتن آرايشگاه ندارند ما هم حرفي نداريم .

                                        پاسخ دهید

                                    • فرهاد
                                      فرهاد: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۷:۱۱ ب.ظ :

                                      بسیار سعی کرده اید که ادبی بنویسید ولی به نظرم بیربط نوشته اید.در هر صورت شما مارا یاد آن سالها میاندازید و خاطره ی تلخ ابطال انتخابات.انتخاباتی که دکتر توکلی رای آورد و اما…

                                      پاسخ دهید

                                      • حامداسعدی
                                        حامداسعدی: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۹:۳۷ ب.ظ :

                                        سلام آقای پرتوی باکلام شیوای خود آب برآتش غافلان ریخت واگرنتواندآنراخاموش کندوآنهاراازخواب غفلت وعمدی نجات دهدحداقل هشداری است بر بیخبران که از سوزش وسازش نامعقول دورشوندوبه آتش آنهانسوزند مسلما آقای پرتوی که کوله باری ازتحربه درمسؤلیتهای مختلف دارد دنبال دردسرنیست بلکه فقط دنبال خدمتی دیگرازسراخلاص است

                                        پاسخ دهید

                                        • مریم
                                          مریم: ۷-۵-۱۳۹۳ . ۱۰:۴۹ ب.ظ :

                                          جناب پرتوی خودتان خوب میدانید که انسال چه جوری مظلوم کشی کردید. هر روش ناجوانمردانه ای را پیش گرفتید برای رقیبتان در شورای محترم نگهبان چه پرونده سازیها که نکردید باز میگید نقشی نداشتید پس چرا در دفاع از رای مردم سقز به اندیشمند شهرمان دکتر توکلی اندکی برای رفتن و دور زدن ایشان تاخیر نکردید

                                          پاسخ دهید

                                          • مجنون 258
                                            مجنون 258: ۷-۹-۱۳۹۳ . ۱۲:۲۲ ق.ظ :

                                            دستخوش داده مريم جان
                                            از اول تا به آخر اين جماعت فقط كارشان مظلوم كشي و مظلوم خوري بوده و خواهدبود!!!!!!!!!
                                            وجداناً من يك زماني مخالف آقاي توكلي و طرفدار آقاي پرتوي بودم ولي حالا از محضرتان درخواست دارم كه لطفاً متانت فوق العاده و تربيت اجتماعي و شخصيت باوقار دكترخالدتوكلي را با هركسي مقايسه نفرماييد !!!!!!!!

                                            پاسخ دهید

                                          • حامد
                                            حامد: ۷-۶-۱۳۹۳ . ۱۲:۲۵ ق.ظ :

                                            این چهره نورانی و این جور کارا ایشان کارائی به مراتب بزرگتر در کارنامه خود دارند .

                                            پاسخ دهید

                                            • کمال
                                              کمال: ۷-۶-۱۳۹۳ . ۶:۴۷ ق.ظ :

                                              باسلام ضمن قدردانی از آقای پرتوی به خاطر اخلاق سیاسی. لازم میدانم محضراستاندار محترم کردستان معروض دارم که برادر ارجمند جناب عالی که الحمدالله از رجال سیاسی واز شخصیت های برجسته بوده ونماینده عالی دولت در کردستان هستید چگونه در دام یکسری افراد معلوم الحال به نام اصلاح طلب قرار گرفته ودراين موقعیت حساس منطقه بازی سیاسی رابرعقلانيت ترجیح می دهی آیا استحضار دارید این برادران بزرگوار اصلاح طلب از 20 نفربیشتر نیستند که دارند شما را بازی سیاسی می دهندوخودرا نماینده مردم شریف سقز قلمداد می کنندبرادر عزیز در دام این افراد قرار نگیر عقلانيت وتدبیررابر احساس مقدم دار وبدان اینها همان دوستانی هستندکه حتی نزد رفسنجانی هم رفته تا مانع حضور شما در کردستان شوندوشعار بومی گزینی سر می دادند. حالا حاضرندفردی که نه سنی نه بومی است به شما تحمیل کنند(ورمقانی) که بعنوان فرماندار سقز معرفی کنیدچراکه همه دنبال منافع خودشان هستند تاسیه روی شود هرکه دراو غش باشد

                                              پاسخ دهید

                                              • ابوبکر
                                                ابوبکر: ۷-۶-۱۳۹۳ . ۱۰:۲۵ ق.ظ :

                                                سلام
                                                دوستان چرا اینجا نظر نمی دهند ؟! چرا کم میارند؟! نکنه آنها هم به اخلاق مبتلا شدند ما هیچ جای قرآن کریم کلمه اخلاق را نداریم بلکه خلق برای رسول الله صلی الله علیه و سلم ذکر شده که آن به معنی نعمت تدین است که رب تعالی به رسولش ارزانی داشته و این اخلاق کلمه ای جعلی صوفی منشانه است و صوفیگری بدعتی است که صدها روش و منش غیر قرآنی دارد

                                                پاسخ دهید

                                                • صادق
                                                  صادق: ۷-۶-۱۳۹۳ . ۱۱:۱۳ ق.ظ :

                                                  سلام،تجارب ارزشمند ومديريت بحرانهاي سياسي آقاي پرتوي برهمگان واضح وآشكاراست.اينبارهم درايت و تيزبيني خودرا دركمال خونسردي ومتانت اعلام داشته است.عنوان نويسنده يا نويسندگان نشان ار برملا شدن ومعرفي شخص نام آشنايي است كه درزير لواي اصلاح طلبي خودراپنهان كرده كه اتاق تاريك وذهن محدودخودرابه دنياي روشن وافكارعمومي مردم ترجيح داده است. عدم واگذاري مسوليتهاي اجتماعي به شخص موردنظر علي الرغم اينهمه اصلاح طلبي مورد ادعا،مدرك دانشگاهي وغيره نشان از چيست.دليل اول عدم پذيرش ايشان توسط افكار عمومي و مردم سقز ودليل دوم عدم وجود شاخص هاي مدنظر نظام درايشان است.با عنايت به مقبوليت آقاي پرتوي نزد مردم و مسولين، مخالفت با پرتوي هيچ منفعتي براي مشاراليه نداشته وتنها مردم راآزرده خاطر خواهدكرد.آقاي پرتوي نماينده دو دوره مردم سقز وبانه شد ولي نويسنده مورداشاره مخالف بود.پرتوي فرماندار پيرانشهر شد باز هم ايشان مخالفت كرد.پرتوي فرماندارسردشت شد باز هم او به هر كسي متوصل شد.پرتوي نماينده سردشت و پيرانشهر شد دوباره خودرابه آنجا رساند و از دكترخضري رقيب پرتوي حمايت كرد .الآن هم كه پرتوي براي فرمانداري سقز مطرح است باز هم مخالف است.به اين نتيجه ميرسيم كه ايشان موجوديت خودرا در مخالفت با آقاي پرتوي ميداند.زيرا چندصباحي اسمش بر سر زبانها مي افتدوبعداسرنوشت جورديگري رقم مي خورد.من از نوشتن اين دور باطل خسته شدم نميدانم چرا ايشان خسته نمي شوند.بهتراست براي يكبارهم كه شده با افكارعمومي مردم همراه شويد مطما باشيد متضرر نخواهيد شد.گويا وزارت كشورواستانداري در تصميم خود مصمم هستندلذا تا دير نشده بيش از پيش عاقبت خودرا سياه نكنيد.با تدبير و درايت آقاي پرتوي مشكلات مرتفع و شما هم اقناء خواهيد شد به شرطي كه طالب سربلندي مردم باشيد.با تشكر از انتشار همه مطالب قبلي.صادق

                                                  پاسخ دهید

                                                  • مجنون 258
                                                    مجنون 258: ۷-۹-۱۳۹۳ . ۱۲:۱۴ ق.ظ :

                                                    صادق جان
                                                    عجب صداقتي داري !!!!!!
                                                    ولي برو خودت و رنگ كن گارداش !!!!!!!
                                                    ما خودمون يه زماني كارخانه رنگسازي داشتيم !!!!!!

                                                    پاسخ دهید

                                                  • مادح
                                                    مادح: ۷-۶-۱۳۹۳ . ۷:۰۹ ب.ظ :

                                                    حرفحق جوابی ندارد

                                                    پاسخ دهید

                                                    • مامه
                                                      مامه: ۷-۶-۱۳۹۳ . ۹:۴۳ ب.ظ :

                                                      قدرت و محبوبیت اصلاح طلبان سقز در انتخابات شورای اسلامی شهرها مشخص شد . بر همگان هویدا گردید با کلی فیس و افاده و جلسات پر طمطراق در ستاد اقای لطیف پور و کاوه کریمیان حضور یافتند عالم و ادم را متهم کردند سخنرانیها نمودند و مردم با کمال درایت یک پاسخ کوبنده به انها دادند که ای قیمان فکر و فرهنگ سقز شما را نمی خواهیم و پول و ابروی این کاندیداها را غارت نمودند . و این دو فرد محترم را در رده های پایین جدول جا دادند . بعد به روی خود نیاوردند . هر وجدان بیدار و انسان ذی شعوری می داند موج رای به روحانی فراگیر بود و اگر در سقز ستاد هم نداشت بیشتر رای می اورد و رای مخالفت با کارهای عجیب احمدی نژاد بود . بار دیگر محبوبیت و مقبولیت خود را در ارای اقایان لطیف پور و کریمیان جستجو کنید . وجدانا این کامنت را حذف نفرمایید درود بر شرفتان

                                                      پاسخ دهید

                                                    • سیروس کریمی
                                                      سیروس کریمی: ۷-۷-۱۳۹۳ . ۴:۵۵ ب.ظ :

                                                      جواب سرور گرانقدر و والا مقام محمد علی پرتوی آنقدر کامل وبی نقص بود جایی برای توضیح به جا نگذاشتند- فقط من به عنوان یک همشهری وهمزبان آرزو دارم که ای کاش همه نیز با این چنین ادبیات و مستنداتی به بحث می پرداختند
                                                      «تو کشیده ای به آتش، دل عاشقان، نه ایشان
                                                      ز چنین سیاهکاری، شده رو سفید شیطان

                                                      بخدا داعشیان هم ز چنین جفا مَلولند
                                                      ز چنین جفا که کردی،شمای بی حیا به پرتوی

                                                      تو چه می کشی به آتش، کلمات لفافه ومبهم را؟
                                                      که خداست شاهد آن و خودش بر آن نگهبان

                                                      تو پلید و رو سیاهی، که کنی چنین گناهی
                                                      شده حک به جان عاشق، شده حک به قلب انسان

                                                      از چنین سیاه کاری، تو سقز را به خشم آری
                                                      همه ی ملت بماند؛ چه کنی به خشم این شهر……

                                                      پاسخ دهید

                                                      • ابوبکر
                                                        ابوبکر: ۷-۸-۱۳۹۳ . ۱۱:۱۵ ق.ظ :

                                                        ﺳﻼﻡ
                                                        ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺖ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺷﯿﻌﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﻢ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﭼﻪ ﺑﺮﺳﺪ
                                                        ﺏ ﻣﺎ !
                                                        ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﻭﻓﺮﻫﻨﮓ ﺷﯿﻌﯽ ﻭﮐﻮﺭﻭﺵ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ
                                                        ﺑﻪ ﻣﺎ ﮐﺎﻣﻼ ﺑﯽ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺍﺳﺖ

                                                        پاسخ دهید

                                                        • مردم
                                                          مردم: ۷-۸-۱۳۹۳ . ۸:۰۳ ب.ظ :

                                                          ما در چه فکریم و شما در چه انیشه… حقیقتا بین ملت و روشنفکرای ما و حتی بین ملت و احزاب سیاسی ما فاصله از زمین تا آسمان است. بابا مردم نان ندارند بخورند بیش از 50 درصد مردم سقز تحت پوشش کمیته امداد هستند چی می بافید از خودتون کدوم کشک کدوم پشم. من به عنوان یک بیسواد سقزی دست و بازوی آنکس را می بوسم که شب شکم همشهری گرسنه ای را سیر و یتیمی را در این وانفسای قحطی از نا امیدی برهاند.

                                                          پاسخ دهید

                                                        • خان
                                                          خان: ۷-۸-۱۳۹۳ . ۱۰:۴۹ ب.ظ :

                                                          ایشان انتخابات را باطل نکردند؟
                                                          سوال: پس چه کسی به آرای مردم سقز و بانه وقعی ننهاد و مایه ابطال آن را فراهم کرد؟
                                                          پرید گربه میان سفره شام و شکست کاسه ماست/زان میان شوخی فریاد زد کار، کار دولت ماست!!!
                                                          لابد کار آمریکای جهانخوار بود؟

                                                          پاسخ دهید

                                                          • ابوبکر
                                                            ابوبکر: ۷-۱۱-۱۳۹۳ . ۱۲:۵۲ ب.ظ :

                                                            سلام
                                                            خوب اگر مدرکی دارید نزد ایشان برید و دوستانه در اختیارش بگذارید یا در همین سایت قرار بدید ،شما اصرار دارید کار ایشان باشد و مدرکی هم ظاهرا ندارید آیا میخواهید اعتراف کنند به عملی که اعلام میکنند انجام نداده اند؟ !! ببخشید ولی مگه اینجا زندان است که بازجویی میکنید؟!!

                                                            پاسخ دهید

                                                          • احمد
                                                            احمد: ۷-۱۰-۱۳۹۳ . ۱۲:۱۳ ب.ظ :

                                                            تمام این اتشها وتفرقه افکنی ها دربین سیاستمداران و دلسوزان کرد ایجاد شده اقای نماینده روشن کرده است فقط جهت انتخاب مجدد خود و این نوع ادبیات فقط باعث شکاف در بین ما می شودو بس و ما را از اهداف خودمان دور می سازد.

                                                            پاسخ دهید

                                                            • رضا
                                                              رضا: ۷-۱۱-۱۳۹۳ . ۲:۲۵ ب.ظ :

                                                              راستی این چه نوع قضاوتی است . اگه جریان اصلاحات برنده انتخابات بشه کاملا منتطقی است و عدالت و دموکراسی و میزان رای مردم است. اما در انتخابات شوراها از چند نفر حمایت کردند که در رده های پایانی جای گرفتند . به نظر اگه به رای مردم احترام بگذاریم باید میزان را رای مردم بدانیم و میزان محبوبیت و مقبولیت خودشان را بسنجند نه توجیه و تخریب کنند ایا همه افراد برنده انتخابات شوراها تقلب کردند و شما هم پاستوریزه ؟!؟!؟!

                                                              پاسخ دهید

                                                              • علی
                                                                علی: ۷-۱۱-۱۳۹۳ . ۷:۴۹ ب.ظ :

                                                                نه همه ولی خیلیهاشان تقلب کردند تکدیگری روز انتخابات جلو صندوق های اخذ رای و هزار و یک شیوه ی غیر دموکراتیک فقط برای کسب رای .

                                                                پاسخ دهید

                                                              • ناظر
                                                                ناظر: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۴:۲۷ ب.ظ :

                                                                مهندس بیگلری بود که با دیگر نماینده ها آقای فیروزی را به معاونی استاندار رساند حتی تلاش داشتند که ایشان استاندار بشه الان آقای فیروزی جواب خوبی نماینده را داده!! در مقابل گرینه بیگلری یعنی پرتوی سخت ایستاد و کارش رو خراب کرد ولی ظاهرا از طریق دو سه نفر از اصلاح طلبان از طریق، الان هم بیگرلی را دور زده از دور آینده انتخابات حذقش میکنه. مبارکه

                                                                پاسخ دهید