شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۱۰/۰۷/۱۳۹۹
سه‌شنبه، 7th اکتبر 2014
10:21 ب.ظ

خودرو یک فعال سیاسی مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت

شب گذشته حوالی ساعت 10 و سی دقیقه شب خودروی دکتر خالد توکلی، جامعه شناس و فعال سیاسی اصلاح طلب توسط فرد یا افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش شارنیوز خودرو دکتر توکلی در حالی در خیابان ساحلی مورد اصابت قرار گرفت که کسی داخل آن نبود و مقابل منزل یکی از بستگان وی پارک شده بود.

tmashin

هنوز نوع اسحله مورد استفاده مشخص نیست اما شواهد موجود در صحنه نشان می دهد تنها یک گلوله شلیک شده که به یک طرف خودرو اصابت کرده و بعد از عبور از صندلی از سمت مقابل خارج شده و به درب منزلی که خودرو جلوی آن پارک شده بود نیز برخورد کرده است.

علی رغم عدم وجود شاهد عینی در محل سانحه، اهالی محل صدای موتور را در حین تیراندازی شنیده اند.

بازبینی دوربین های امنیتی شخصی موجود در محل می تواند سرنخ هایی به دست دهد. دوربین های بانک مسکن شعبه ساحلی و شیرینی فروشی جنب تاناکورا دید مناسبی به محل پارک خودرو دارند.

چنانچه شارنیوز اطلاع یافته است ماموران امنیتی با جدیت پیگیر موضوع هستند و در حال بررسی تمامی جوانب این رویداد می باشند.

کد خبر: 10780


۴۶ دیدگاه

  • حامد اسعدی
    حامد اسعدی: 10-8-2014 . 12:29 ق.ظ :

    هرکسی باشد دشمن ملت ایران است واز ستون پنجم دشمنان خارج نیست چرا که هدف این نوع اقدامات نابخردانه برهم زدن امنیت اجتماعی آنهم در هفته نیروی انتظامی است وهدف شخص یا اشخاص پشت سر این جریان به جان هم انداختن طیف های سیاسی است و انشاالله بزودی شناسایی و مجازات خواهند شد

    پاسخ دهید

    • Karshenas
      Karshenas: 10-8-2014 . 4:59 ق.ظ :

      از اونور عكس بايد ميگرفي نابغه

      پاسخ دهید

      • محمدرسول
        محمدرسول: 10-8-2014 . 8:29 ق.ظ :

        این هم یک سناریوی ديگه چه کسی آنقدر احمق است به ماشین خالی تیراندازی کند ببینیم این دام که طراح آن از خودشروع کرده به چه کسی یا کسانی ختم می شود

        پاسخ دهید

        • کاراگاه
          کاراگاه: 10-8-2014 . 10:46 ق.ظ :

          اگر جهت تیر اندازی از روبروی تصویر باشد ضارب در حالت نزدیک به درازکش تیراندازی کرده که طبق نوشته متن پس از عبور از صندلی از ماشین خارج شده. بنابرین در حین تیراندازی نباید ضارب سوار بر موتور بوده باشد.همزمانی صدای شلیک و موتور نباید درست باشد. نکنه ساختگیه و جهت بهره برداری باشد

          پاسخ دهید

          • شرلوک هلمز
            شرلوک هلمز: 10-14-2014 . 8:07 ب.ظ :

            گلوله بعد از برخورد متلاشی میشه و از در دیگه تیکه هاش خارج شده! از کجا معلوم متوریه تیر زده !

            پاسخ دهید

          • ugd
            ugd: 10-8-2014 . 11:39 ق.ظ :

            این جایی که شما به عنوان جای گلوله نشان داده ای از داخل خودرو شلیک شده است . به قول کارشناس نابغه

            پاسخ دهید

            • تبلیغاتی
              تبلیغاتی: 10-8-2014 . 12:07 ب.ظ :

              به دنبال هیاهیوی جدید هستید شارنیوز و …. انتخابات آینده

              پاسخ دهید

              • ناشناس
                ناشناس: 10-8-2014 . 1:25 ب.ظ :

                الکِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شکاریه ساچمه است

                پاسخ دهید

                • ناشناس
                  ناشناس: 10-8-2014 . 1:30 ب.ظ :

                  این فیلما چیه در میارین شما میگین یک گلوله شلیک شده پس این سه تا سوراخ چیه که روی در ماشینه ؟اگه شلیک از اون طرف ماشین صورت گرفته چه جوری رد شده وبه در منزل برخورد کرده ولی اثاری از پوکه وخود تیر نیست ؟عیبه بخدا این کارا رو انجام میدین تا شهر رو امنیتی کنین فخری فرماندار در این دو سال شهر رو به اندازه خودش امنیتی کرد دیگه شما دارید چه فیلمی بازی میکنید کردستان امن ترین استان ایران وقتی مقام معظم رهبری ده روز رو در استان میمونه این یعنی امنیت اقای توکلی پس خوراک برای رادیوهای بیگانه درست نکن همه شما رو خوب میشناسن به خدمت به مردم فکر کنید دست از این کارهای بیهوده وبیخود بردارید با این کارا هیچ محبوبیتی بین مردم پیدا نخواهید کرد مطمئن باشید.

                  پاسخ دهید

                  • عرف-فرمانداري
                    عرف-فرمانداري: 10-8-2014 . 2:59 ب.ظ :

                    كسي كه حتي جرأت روبه رو شدن را از جلو نداشته هيچ ارزشي براي بحث كردن ندارد.جناب آقاي دكتر توكلي هميشه در هدفشان راسخ هستند.و اينان ترسوهايي هستند كه حتي جرأت بحث كردن را ندارند.

                    پاسخ دهید

                    • مازیار
                      مازیار: 10-8-2014 . 3:14 ب.ظ :

                      من اتومبیل دکتر توکلی را همان شب که تیر خورده بود دیدم. یک ربع بعد از حادثه. نیروی انتظامی و اداره حفاظت اطلاعات هم آمده بودند. از طرف راننده به گلگیر عقب شلیک کرده بودند و از صندلی پشت رد شده بود و در عقب آن طرف را در چند جا سوراخ کرده بود و بعد هم خورده بود به در منزل فامیلشان. عکسی که شما گذاشتید مربوط به محل خروج گلوله است. محل ورود گلوله فقط یک سوراخ داشت. سروان نیروی انتظامی گفت که احتکالا گلوله هنگام خروج فلزاتی را به در خودرو زده و چند سوراخ ایجاد کرده ولی ظاهرا مطمئن نبود. گفتند باید دقیق کارشناسی بشه. برای دکتر توکلی خیلی ناراحت شدم. هر چند تلاش میکرد خونسرد باشد ولی مشخص بود که بسیار مضطربه. خوشحالم که کسی تو ماشین نبود و به کسی آسیب نرسید. امیدوارم ضارب یا ضاربین پیدا بشن.

                      پاسخ دهید

                      • محمد
                        محمد: 10-8-2014 . 3:16 ب.ظ :

                        خدا لعنتشون کنه. آخه آدم بخواد کسی و بترسونه اینجوری میکنه. نمیدونم چرا باید همچین اتفاقی بیفته؟

                        پاسخ دهید

                        • رامین
                          رامین: 10-8-2014 . 3:44 ب.ظ :

                          البته این احتمال هست که با تفنگ شکاری و گلوله ساچمه ای شلیک کرده باشند. من جای گلوله شکاری را دیدم اول یک سوراخ ایجاد میکنه ولی وقتی بیرون میره چند سوراخ. باید دقیق تر بررسی شود. خوشحالم که آقای توکلی آسیب ندیده است.

                          پاسخ دهید

                          • ریبوار
                            ریبوار: 10-8-2014 . 3:45 ب.ظ :

                            کاک خالید به راستی پیم ناخوش بوو. هیوای له ش ساخیم هه یه بو خوت و بنه ماله تان.

                            پاسخ دهید

                            • فره ویژ
                              فره ویژ: 10-8-2014 . 4:31 ب.ظ :

                              وجود دکتر خالد توکلی برای این شهر مایه ی برکت و افتخار است.ایشان اگر به زادگاه و شهر خود علاقه نداشتند اکنون در یکی از شهرهای دیگر و در دانشگاهها تدریس می کردند.اینکه غیر از آموزش و پرورش به ایشان اجازه ی تدریس نداده اند خود جای سوال است.مگر ایشان تدریس بلد نیستند و یا از دیگران کمترند؟امیدوارم هر چه زودتر عامل و یا عاملین این حادثه پیدا شوند و به جزای اعمال ناپسند خود برسند.خداوند پشت و پناه ایشان و همفکرانش باد.آمین

                              پاسخ دهید

                              • ناشناس
                                ناشناس: 10-9-2014 . 9:47 ق.ظ :

                                فره ویژ میشه بگید این کامنت چه ربطی به این ماجرا داره؟ علاقه به زادگاه و تدریس در آموزش و پرورش و … ؟!

                                پاسخ دهید

                                • فره ويز
                                  فره ويز: 10-9-2014 . 8:53 ب.ظ :

                                  دوست عزيز ضمن تشكر از توجه جنابعالي عرض مي كنم،بايد به اين انسانها احترام كذاشت و وجود انها را مايه بركت و خير دانست.اينكه اين بزركمرد به شهرش علاقه دارد و حاضر نيست به بعضي جيزها تن نمي دهد و باجه خواري نمي كند جاي تقدىر نيست.

                                  پاسخ دهید

                              • ناشناس: 10-8-2014 . 5:51 ب.ظ :

                                آقای توکلی بسیار ناراحت شدیم.بلا به دور.خدا را شکر که خودتون سالم هستین.موفق وموید باشد.

                                پاسخ دهید

                                • حسين
                                  حسين: 10-8-2014 . 10:07 ب.ظ :

                                  به خدا قسم تمام اين سناريوها از طرف خود و اطرافيانش براي مطرح كردن وي براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي آينده مي باشد به ايشان بگوييد دست از اين فيلم ها برداردمردم سقز خوب شما را مي شناسند و از آن زرنگترند كه با اين حركتهاي فريبنده گول بخورند جالب اينكه ايشان مورد تاييد هيچ كسي نيست .قبلا هم امتحان كرده ولي باور ندارد

                                  پاسخ دهید

                                  • فره ویژ
                                    فره ویژ: 10-9-2014 . 8:50 ق.ظ :

                                    اصلاً تو می دونی که خدا چقد بزرگ است که به بزرگیش سوگند می خوری؟ایشان اگر به فکر جاه و مقام وریاست می بودند،کافی بود یه مقدار چراغ سبز نشان می داد،آنوقت هر چه را که می خواست براش فراهم می شد. حتی در دانشگاهی به او تدریس نداده اند. بیخودی خودتو ناآرام نکن که ایشان با این حرفها مکدر نمی شوند و از چشم آگاهان نمی افتد.

                                    پاسخ دهید

                                    • احمد
                                      احمد: 10-12-2014 . 9:22 ب.ظ :

                                      اگر راست مي گوييد كه ايشان به فكر جاه ومقام نيست در انتخابات آتي شركت نكند اين را به زمان مي سپاريم . بسياري از رويدادها با گذر زمان مشخص مي شود .

                                      پاسخ دهید

                                    • اژدر
                                      اژدر: 10-9-2014 . 11:35 ب.ظ :

                                      اگر مردم عاقل باشند مي دانند يا راي ندهند يا به همه فرصتي بدهند.

                                      پاسخ دهید

                                    • سلطاني
                                      سلطاني: 10-8-2014 . 11:42 ب.ظ :

                                      عجب سناريويي : حركتي براي محبوب شدن !!!

                                      پاسخ دهید

                                      • سارو
                                        سارو: 10-9-2014 . 8:52 ق.ظ :

                                        ایشان محبوبند و قدرش نزد آگاهان است. آب دریا با …. نجس نمی شود.

                                        پاسخ دهید

                                      • مجنون 258
                                        مجنون 258: 10-9-2014 . 9:32 ق.ظ :

                                        خجالتم خوب چيزيه والله!!!!!!
                                        لااقل يه كمي وجدان داشتن خوبه!!!!!!
                                        بيچاره چراخودت رو بخواب زدي؟؟؟!!!!!
                                        اساساً توكلي خودش مطرح هستش ديگه چه احتياجي به مطرح شدن داره؟؟؟!!!
                                        دكترخالدتوكلي از همون اولشم محبوب قلبهاي همه بود و اگرنبود چطوري هشتادهزار رأي ازمردم سقزوبانه گرفت؟؟؟!!!
                                        اصلاً ميشه بگيد درحال حاضر چه كسي شانه به شانه يا بيش از ايشان مطرح است؟؟؟!!!

                                        پاسخ دهید

                                        • احمد
                                          احمد: 10-10-2014 . 1:59 ب.ظ :

                                          هيچوقت تاريخ به عقب برنخواهد گشت

                                          پاسخ دهید

                                          • رضا
                                            رضا: 10-10-2014 . 11:36 ب.ظ :

                                            مجنون جان مثل این که جناب عالی در تعطیلات تاریخی به سر می برید الان 15 سال از ماجرایی که شما به آن اشاره می کنید سپری شده و خیلی چیزها تغییر کرده عزیز .

                                            پاسخ دهید

                                            • مجنون 258
                                              مجنون 258: 10-11-2014 . 3:08 ق.ظ :

                                              جواب احمد و رضا
                                              قُمپُز دركردن بسه رو راست باشيد !
                                              اگر شهامت داريد هٰذا گوي و هٰذا ميدان !
                                              يكبار ديگر ميدان را براي دكتر توكلى حاضر كنيد و با ناجوانمردي و گزارش و تصويرات غلط زيرپايش را خالى نكنيد و پشت پا نزنيد !
                                              باقي كار را شرافتمندانه همه چيز را به راي مردم رها كنيد

                                              پاسخ دهید

                                        • عطا
                                          عطا: 10-9-2014 . 12:41 ق.ظ :

                                          واقعا هم سایت شارنیوز و همه طرفدارهای این … دروغ می گن.
                                          این چه جور اصلحه ای است که از یک طرف که شلیک شده اثری نداره اما از طرفی که به قول خودتون خارج شده در را سوراخ سوراخ کرده.به قول رامین که یک پارچه کارشناسه.

                                          پاسخ دهید

                                          • راوچی
                                            راوچی: 10-9-2014 . 12:54 ق.ظ :

                                            کاکه ولا اوه تیر شوخی نیه و هر کس بوبی بو رراو نهاتوه…

                                            پاسخ دهید

                                            • هاوشاریێ: 10-9-2014 . 6:04 ق.ظ :

                                              من نازانم خه‌ڵکی ئه‌م گه‌ڕه‌که‌ی ئێمه‌ چۆن ئه‌وه‌نده‌ زوو داوه‌ری ئه‌که‌ن و تۆمه‌ت دروست ئه‌که‌ن، لای ئێمه‌ گشتی هه‌م دوکتوره‌ هه‌م سیاسه‌تمه‌داره‌ هه‌م کاره‌گایه هه‌م توێژه‌ره هه‌م ‌…‌ خوا بتان‌ناسێ تۆزی بیر بکه‌نه‌وه. بۆ ئه‌وه‌نه‌ زوو قین و تووڕه‌ی خۆتان ئه‌که‌ن به‌ ته‌فسیری هه‌قێقه‌ت‌

                                              پاسخ دهید

                                            • شهروند
                                              شهروند: 10-9-2014 . 8:59 ق.ظ :

                                              کی این روزا از همه زخمی تره؟؟؟

                                              پاسخ دهید

                                              • رحمانی
                                                رحمانی: 10-10-2014 . 2:36 ب.ظ :

                                                دوستان عزیز، شهروند راست میگه؛
                                                این روزا چه کسی از همه زخمی تره و از دکتر توکلی و دوستان اصلاح طلب گینه عمیق به دل گرفته است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                                راستی چه کسی؟؟؟؟؟

                                                پاسخ دهید

                                              • هورام
                                                هورام: 10-9-2014 . 9:01 ق.ظ :

                                                تو ميگي يك گلوله چرا اين همه سوراخ تو ماشينه ؟ احتمالا يا عكس مال آرشيوه يا با ته پر زدن فك كردن كبكه

                                                پاسخ دهید

                                                • چیا
                                                  چیا: 10-9-2014 . 12:43 ب.ظ :

                                                  مرگ بر دشمنان دمکراسی و آزادی

                                                  پاسخ دهید

                                                  • محمد
                                                    محمد: 10-9-2014 . 12:56 ب.ظ :

                                                    بسيار جاي تاسف داشت. اقاي دكتر توكلي از بزرگان اجتماعي اين شهر هستند.

                                                    پاسخ دهید

                                                    • امید
                                                      امید: 10-9-2014 . 1:22 ب.ظ :

                                                      سلام بهانه خوبی برای شرکت در انتخابات اینده

                                                      پاسخ دهید

                                                      • ابوبکر