شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۱۰/۰۷/۱۳۹۹
پنج‌شنبه، 9th اکتبر 2014
11:35 ب.ظ
در پی انتشار مجموعه انتقادات مطرح در افکار عمومی به عملکرد نیروی انتظامی:

مدیر مسئول سایت خبری شارنیوز بازداشت شد

unnamed

هيوا فولادي مدير مسئول سايت شارنيوز به دليل شكايت نيروي انتظامي بازداشت و به زندان سقز منتقل شد به گزارش شارنيوز شكايت نيروي انتظامي از شارنيوز كه همزمان با هفته ی نيروي انتظامي صورت گرفت به دليل درج مطلبي در اين سايت بود كه در آن به مجموعه انتقادات مطرح در افكار عمومي در خصوص عملكرد پليس پرداخته شده بود.

نيروي انتظامي و چند نهاد حكومتي ديگر طي هفته هاي گذشته با طرح شكايات و ايجاد محدوديت هايي، موجب ايجاد اختلال در فرایند خبررساني اين پايگاه اطلاع رساني شهر سقز شده اند كه درنهايت  منجر به بازداشت مديرمسئول سايت شد.

فولادي هفته گذشته نيز به دليل شكايت فرماندار سقز به دادگاه احضار شده بود.

تحريريه شارنيوز ضمن دعوت از مسئولان ذي ربط به سعه صدر بيشتر خواستار آزادي هرچه سريعتر هيوا فولادي است و اعلام مي دارد همچنان در .مسير اگاه سازي جامعه با حفظ رويكرد انتقادي گام بر خواهد داشت.

کد خبر: 10816


۴۳ دیدگاه

  • عرف-فرمانداری
    عرف-فرمانداری: 10-9-2014 . 11:58 ب.ظ :

    انشاالله بزودی سو تفاهمات رفع خواهد شد.با آرزوی موفقیت برای شار نیوز

    پاسخ دهید

    • خالد
      خالد: 10-10-2014 . 12:59 ق.ظ :

      هیوادارم بە زوویی لە زیندان ئازاد بکرێ، هەر چەند لەوانەیە کەسانێک بێژن ئەمەیش هەر فیلمە و باوەڕ نەکەن کاک هیوا گیراوە!

      پاسخ دهید

      • فرهاد
        فرهاد: 10-10-2014 . 1:19 ق.ظ :

        درست میفرمایید به هر حال این … همه چی رو دایی جان ناپلئونی میبینند سلولهای خاکستری مغزشون از کار افتاده.هیواجان تو در دل ما جا داری.

        پاسخ دهید

        • شارام
          شارام: 10-10-2014 . 11:18 ق.ظ :

          کا فه رهاد له شیوازی ریفورم خوازی ئیوه قسه کردن ئاوایه ؟؟؟!!! (ادبیات غیر بهداشتی)

          پاسخ دهید

          • جمال
            جمال: 10-10-2014 . 4:38 ب.ظ :

            کاک شارام ….موارد پلید را با سم سم زدایی می کنند

            پاسخ دهید

            • ناشناس
              ناشناس: 10-11-2014 . 7:25 ب.ظ :

              به راستی له گه ل ئه وه تام کا جه مال! قسه ی منیش هه ر ئه وه یه ! سرینه وه ی ناپاکیه کان و ناپاکه کان (شار نیوز تکایه سانسوری مه که)

              پاسخ دهید

          • ناشناس
            ناشناس: 10-10-2014 . 11:27 ب.ظ :

            خالیدی به ریز تکایه له م پیش هاته دل ته زینه بو به رژه وه ندی تاقه که سی خوتان که لک وه ر مه گره . ( شار نیوز حذف نکن)

            پاسخ دهید

          • سليمان
            سليمان: 10-10-2014 . 1:18 ق.ظ :

            بنظرم صعه صبر برادران نيرو انتظامي ميتواند باعث دوستي دوباره مردم با پليس بشود ولي با اين اشتباهات هر روز اين دوري بيشتر شده و جايي براي ازدياد جنتيتماران و ارازل در شهر ميشود
            جناب فولادي از قلم بدستان توانا و با استعداد شهرمان ميباشند و اميدوارم هرچه زودتر رفع اتهام گردد

            پاسخ دهید

            • مامه خه مه
              مامه خه مه: 10-10-2014 . 1:21 ق.ظ :

              واقعاً متاسفم !!!!!!!
              خيلي متاسفم !!!!!!!!
              براستي متاسفم !!!!!!!!
              كاك هيوا يك جوان دلسوز و محترم است كه اميدوارم هرچه زودتر مشكلات برطرف و اصل موضوع ختم بخيروخوشي باشد.
              انشاالله

              پاسخ دهید

            • شهروند
              شهروند: 10-10-2014 . 2:36 ق.ظ :

              الآنه که یه عده بیان بگن که شارنیوز دوباره میخواد جوسازی کنه. واقعا متأسفم واسه همچین آدمایی.

              پاسخ دهید

              • سقزی
                سقزی: 10-10-2014 . 9:13 ق.ظ :

                با شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم. امیدوارم هرچه زودتر آزاد بشن. به هرحال بیان واقعیت هزینه هایی دارد.به امید روزی که آستانه تحمل مسؤولین هم مقداری بیشتر بشه. اما شارنیوز نباید با این بادها بلرزه و باید راه خودش رو ادامه بده.

                پاسخ دهید

                • اشنا
                  اشنا: 10-10-2014 . 9:48 ق.ظ :

                  مملکت آزاد که میگن اینه دیگه !!!!!

                  پاسخ دهید

                  • فره ویژ
                    فره ویژ: 10-10-2014 . 9:53 ق.ظ :

                    با کمال تاسف ازاین کار،در قرن بیست ویکم هنوز هم فضای نقد در کشور ما باز نشده است و به نظر میاد این واژه با گوش ما بیگانه است.وقت آن رسیده که بنبه ها را ازگوش خوددر آوریم وبه انتقاد دیگران گوش دهیم تا با اینکار چرخ بیشرفت را به راه بیندازیم.

                    پاسخ دهید

                    • ناشناس
                      ناشناس: 10-10-2014 . 9:57 ق.ظ :

                      آقا جان اینظور که نمی شه هرکی انتقاد کرد سریع زندانیش کرد

                      پاسخ دهید

                      • فرزاد
                        فرزاد: 10-10-2014 . 10:33 ق.ظ :

                        واقعا خیلی ناراحت شدم انشالله زودتر حل بشه
                        مگه اقای فولادی چی گفتن

                        پاسخ دهید

                        • مخاطب همیشگی شار نیوز
                          مخاطب همیشگی شار نیوز: 10-10-2014 . 10:40 ق.ظ :

                          من گفتم روز اول. هشدار دادم و گفتم رمضان زاده آمده باید انتظار رویدادهای اینچنینی را کشید. شک نکنید ایشان در این ماجرا دست داشته اند. از روزی که ایشان به سقز آمد نه هامه تیه کانیش رویان له مشاره کرد.

                          پاسخ دهید

                          • ساکو
                            ساکو: 10-10-2014 . 1:16 ب.ظ :

                            این بازداشت و زندانی کردن شأن سایت شارنیوز را بالاتر می برد چون معلومه که با رعایت اخلاق انسان مدارانه در صدد روشن کردن و اطلاع رسانی سالم به جامعه شده اند و خلافش هم صادق است، کسانی که چنین به اطلاع رسانی سالم عکس العمل نشان می دهند خود را از نظر افکار عمومی بی موقعیت می کنند. پس به خود بیایند و فورا ایشان را آزاد کنند.

                            پاسخ دهید

                            • آلیس از سرزمین عجایب
                              آلیس از سرزمین عجایب: 10-10-2014 . 2:03 ب.ظ :

                              بی دلیل نیست که خودم را آلیس از سرزمین عجایب نام نهاده ام .
                              آری !در سرزمین عجایب ،مردها هم آلیس می شوند!
                              من آلیسم و اینجا سرزمینی پر از عجایب !
                              هر چند اصلاح طلب نیستم و این گفتمان ها را ( اصلاح طلبی و اصولگرای) مربوط به بوم زیست کردستان نمی دانم ! ولی اصولگرایی را در کردستا حتی قابل نقد نمی بینم چون………………………….
                              امیدوارم مداد و خودکار ، آزاد بمانند!

                              پاسخ دهید

                              • وریا
                                وریا: 10-10-2014 . 2:06 ب.ظ :

                                کاک هیوا ،هیوای آزادیم هیه بو جنابت.

                                بس ره خنه کانت شاره زا بووه که آوا پیان ناخوش بووه.

                                پاسخ دهید

                                • رضا
                                  رضا: 10-10-2014 . 2:33 ب.ظ :

                                  امیدوارم هرچه زودتر ازاد شود

                                  پاسخ دهید

                                  • reza
                                    reza: 10-10-2014 . 4:14 ب.ظ :

                                    هیوا درارم زوبه زو کا ک هیوای به ریرو خوشه ویست آزاد بکه ریت …وه زیاتر له جاران به رده وام بیت له ایشه کانیا…..به و هیوایه هیوا گیان

                                    پاسخ دهید

                                    • محمد ماجدی
                                      محمد ماجدی: 10-10-2014 . 4:43 ب.ظ :

                                      ضمن اظهار تاسف از بازداشت اقای فولادی باید گفت این از نشانه های اداره شهر با روش و تفکر احمدی نژادی است در حالیکه یکسال و اندی از روی کار آمدن دولت اعتدال میگذرد البته ناگفته نماند که خود اصلاح طلبان هم خواسته و یا ناخواسته در بوجود آمدن این اوضاع با موضع گیری ها و رایزنی های خود مقصر هستند کوتاه سخن اینکه بنده به عنوان یک شهروند سقزی حاضرم در هر محکمه ای در مورد درستی انتقادات اقای فولادی از نیروی انتظامی که نظر اکثریت مردم این شهر است با ارائه مستندات محکم شاهدت بدهم

                                      پاسخ دهید

                                      • محمد بهرام پور
                                        محمد بهرام پور: 10-10-2014 . 5:42 ب.ظ :

                                        هیوا دارم هر چی زوتر آزاد بکره تو . به ئاواتی سر که وتنی

                                        پاسخ دهید

                                        • ارام وکیلی
                                          ارام وکیلی: 10-10-2014 . 5:57 ب.ظ :

                                          بزرگترین محکومیت ملت ما همون کرد بودن بیگانه پرستیه خیانت کردن به خودمونه به امید ازادی کاک هیوای عزیز

                                          پاسخ دهید

                                          • صادق كرده
                                            صادق كرده: 10-10-2014 . 6:19 ب.ظ :

                                            اينها از حرف حق و درد دل مردم ميترسند كاش خودشان ميوندن يك آمار و پرسشنامه در بين مردم به صورت نظر خواهي انجام ميدادن تا بدونن چقد در دل جامعه جا دارند.هفته نيرو انتظامي اين كار را ميكنند !يا چرا جواب نميدند كه به چه علت در زندان مركزي سقز مواد مخدر مثل نقل و نبات ميره تو؟والا ملت امنيت اجتماعي ميخوان

                                            پاسخ دهید

                                            • معتصم مسلم
                                              معتصم مسلم: 10-10-2014 . 7:49 ب.ظ :

                                              انشالله هر چه زودتر مشکل برطرف شده و فعالیت دلسوزانه خود را ادامه دهند

                                              پاسخ دهید

                                              • متاسف
                                                متاسف: 10-10-2014 . 7:59 ب.ظ :

                                                بسیار متاسفم کاک هیوای به ریز صبر ایوب برایت ارزومندم.دراین دنیای وارونه

                                                پاسخ دهید

                                                • ابوبکر
                                                  ابوبکر: 10-10-2014 . 8:12 ب.ظ :

                                                  سلام
                                                  کدام مطلب انتقاد به پلیس شده آدرسش را بدهید بخوانیم
                                                  دوستان
                                                  پلیس و نیروی انتظامی شهرمان نباید مورد تضعیف تخریب و بی حرمتی قرار بگیرد و لازم است اقتدارش حفظ شود من کاری به حکومت و دولت اینجا ندارم اما نیروی انتظامی میتواند بازوی نیرومند شهر برای حفظ و امنیت و عدالت و حتی درک متقابل شهروندان باشد البته مادامی که ما در این راه به آنها کمک کنیم و آنها عمل و مشی شان آنطور باشد… …مامورین انتظامی بومی باشند یا غیر بومی از هر کجای ایران آمده باشند برادر و همشهری ما هستند .
                                                  نیروی انتظامی باید شناختش را بیشتر کند و اجازه بدهد در این سایت مردم با هم صحبت کنند و انتقاد کنند و نظر بدهند همین صحبت ها باعث درک و تفاهم بیشتر شهروندان است ….

                                                  پاسخ دهید

                                                • آليس بي سرزمين!
                                                  آليس بي سرزمين!: 10-10-2014 . 8:18 ب.ظ :

                                                  مگه ميشه شهروندي بدون حكم و دادگاهي يكسره بره زندان؟قانون ميگه بايد در بازداشت موقت اونم تا نهايت ٢٤ساعت طول نكشه بمونه!!!!

                                                  پاسخ دهید

                                                  • شهروند
                                                    شهروند: 10-10-2014 . 9:49 ب.ظ :

                                                    كاك هيوا جرمش بيان حقايق است و بس واينجا بايد حقيقت ها پوشيده بماند. اميدوارم كساني كه در بازداشت ايشان نقش داشته اند يك بازنگري انجام دهندوايشان زودتر ازادشوند.

                                                    پاسخ دهید

                                                    • ا-س
                                                      ا-س: 10-10-2014 . 11:06 ب.ظ :

                                                      روزنامه وهفته نامه وماهنامه وفصلنامه وسالنامه وحتی گاهنامه درست وحسابی نداریم.دوتاسایت خبری داریم که تکلیف یکیشون روشنه.لااقل بزاریداین یکی انتقادات مردم رومطرح کنه مگر تواین چندسال که درحد محدود انتقاد کرده موجب تشویش اذهان عمومی شده؟همه مامردم وحتی مسئولین ونیروی انتظامی هم بدون اشکال ومعصوم نیستند.ازمسئولین سایت هم خواهشمندیم براساس قانون وحفظ حرمت وشخصیت حقیقی افرادانتقادکنند.ولی اشاره به اشکالات مسئولین (اگر جنبه تخریب نداشته باشه) به نظربنده هیچ اشکالی نداره که هیچ، بلکه سازنده هم هست.
                                                      خدابه طرفین سعه صدربده تا کینه وحب وبغض رو درتصمیماتشون دخیل نکنند.انشاالله

                                                      پاسخ دهید

                                                      • ساسان حجازى
                                                        ساسان حجازى: 10-11-2014 . 12:30 ق.ظ :

                                                        از تمامى شهروندان خواهشمندم که جهت تغيير و بهبود در شرايط آقاى فولادى و سايت شارنيوز با اسم و رسم , رسمى حمايت خود را اعلام دارند.
                                                        البته به گمان بنده نيروى انتظامى !!!!!!!هم صاحب نواقصى هستند بهتر است ک مسايل اينگونه حل و فصل نگردد.
                                                        رژه مواد فروش ها بيداد مى کند.
                                                        اولين بار که خبر رو خوندم فکر کردم که نيروى انتظامى يکى از مواد فروشهاى شهر رو گرفتن اما بعد ديدم که ايشان خبرنگران هستند!!!!!!!!!

                                                        پاسخ دهید

                                                        • ,
                                                          ,: 10-11-2014 . 1:18 ب.ظ :

                                                          باید دست فعالین رسانه ای در شهرستانها را بوسید نه اینکه به حبس کشاندشان؛ امید که مسئولین خود را اصلاح کنند تا روند بهبودی جامعه تسریع گردد. انشاءالله

                                                          پاسخ دهید

                                                          • كريم
                                                            كريم: 10-12-2014 . 7:49 ق.ظ :

                                                            اقاى ماجد ى فقط اسمها تغير كرده است سياستها يكى است درهمه دولتها شما انتقاد داريد لطف كنيد پيشنهاد سازنده بدهيد فكر مى كنيد مسول اراره جديد شهر مى تواند هرجه شمابفرماييد عمل كند يك طر فه نبايد قضاوت كنيم حمه كيان

                                                            پاسخ دهید

                                                            • Rasool: 10-12-2014 . 7:52 ب.ظ :

                                                              به راسی زورم پی ناخوش بو به هیوای روژی که امسالی وه کو کاک هیوا بتوانن له فضایکی باشترا کار بکن.

                                                              پاسخ دهید

                                                              • شهروند 258
                                                                شهروند 258: 10-13-2014 . 10:15 ب.ظ :

                                                                انشاالله ختم بخير

                                                                پاسخ دهید

                                                                • كمال الماسي: 9-9-2015 . 8:23 ب.ظ :

                                                                  عجب در حالي كه مواد فروشان سقز شبها جلو بيمارستان تامين اجتماعي و ياد بود فعالند و ازادانه كارشون رو انجام مي دن قلم بدستان بايد برن زندان البته يادم نبود قلم بدستان همه ايادي اشتعمار و اسراييل هستن و مواد فروشان محترم خودي از نيروي انتظامي عزيز مي خوايم به وظايفش عمل كنه اين انتظار زياديه؟

                                                                  پاسخ دهید