شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۲/۰۸/۱۳۹۸
جمعه، ۱۸ام مهر ۱۳۹۳
۲:۵۸ ب.ظ
گزارش تصویری از:

صف های بلند مردم سقز پشتیبان کوبانی

سقزی ها بار دیگر درد فرو خورده در گلوی برادران و خواهرانشان در کوبانی را فریاد کردند و نشان دادند که در برابر ظلمی که بر مردم کوبانی می رود آرام نخواهند نشست. امروز صف های بلند مردم در حمایت از کوبانی، حقیقت تلخ کوبانی تنهاست را از نو نوشت،

پنج شنبه 17 مهر ماه سال 93 بنا به دعوت کمپین “کوبانی را تنها نگذاریم” جمعیت چشم گیری در پارک مولوی کرد هم آمد تا پشتیبانی خود را از کوبانی اعلام و جنایات دولت اسلامی عراق و شام را محکوم کند. اما به دلیل صادر نشدن مجوز برگزاری، راهپیمایی پس از سر دادن شعارهاییدرحمایت از کوبانی خاتمه یافت و  شرکت کننده گان به صورت مسالمت امیز و به دور از حاشیه مکان را ترک کردند.

روز جمعه پس از صدور مجوز و انجام هماهنگی های لازم قرار بر این شد که مسئولین و مردم به صورت منسجم و یک پارچه  مراتب نفرت خود را از  جنایات دولت اسلامی عراق و شام ابراز کنند. راهپیمایی با حضور جمعیتی قریب به دوهزار سقزی و تنی چند از مسولان دولتی از مقابل مسجد جامع اغاز و ساعاتی بعد پس از سر دادن شعارهایی چون “زنده باد کوبانی” ” سقز کوبانی را تنها نمی گذارد” “الله اکبر” ….. به پایان رسید .

.بر اساس مشاهدات خبرنگاران درگیری هایی در اطراف محل تجمع به وجود آمد که با حضور نیروهای یگان ویژه به پایان رسید

 همزمان در سایر شهرهای استان کردستان راهپیمایی های مشابهی برگزار شده که حضور استاندار کردستان در کنار مردم سنندج از نکات قابل توجه .آن است

Untitled-1

Untitled-14

22

19

9

23

Untitled-3

Untitled-6

Untitled-7

Untitled-12

Untitled-114

Untitled-14

Untitled-16

17

کد خبر: 10847


۵۱ دیدگاه

  • ابوبکر
    ابوبکر: ۷-۱۸-۱۳۹۳ . ۱۱:۲۱ ب.ظ :

    سلام
    مردم مسلمان کورد کوبانی شهر و خانه و اثاثشان را رها و به ترکیه نقل مکان کنند تا این گروهک یهودی داعش که به نام اسلام و در واقع با مکر و خدعه علیه مسلمانان منطقه از اروپا روانه شدن چند صباحی جولان بدهند و بعد پایان کارشان معلوم است از بین میروند

    ما مردم مسلمان می توانیم پیامی برای نجات آنها ارسال کنیم و راه و چاه نشانشان بدهیم تا کشته نشوند ………نه اینکه آنها را با شعارهایی مثل اینکه ننها نیستید و ما درکنارتان هستیم آنها را به غیرتی شدن و دفاع و چنگ ترغب کنیم زمان کشته شدن برای وطن و سرزمین گذشته…ل

    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

    • ارسلان
      ارسلان: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۶:۴۴ ق.ظ :

      فکر کنم نظر داعش به نظر شما نزدیک تر است کاک ابوبکر اینطور نیست ؟

      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

    • آنتی عەبوو
      آنتی عەبوو: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۵:۵۶ ب.ظ :

      ئەرێ میرزا نا عەبوو، تۆ سووور سوور سەلەفیت ولایەنگری داعشیت، بۆ واز ناهێنێ؟؟چەند مانگە لەم سایتە بەردەوام دژایەتی لە گەڵ بیر و بۆچوونی خەڵک ئەکەیت؟؟بێجگە لە خۆپاراستن،هیچ ڕێگایەک بۆ خەڵکی کۆبانێ نەماوەتەو دواترکورد ئەوەندە بێ غیرەت نییە خاک و نیشتمانی پێشکەش بە داعش کات، تا دواژینی بە سەرشۆڕی بژییت.

      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

      • ابوبکر
        ابوبکر: ۷-۲۰-۱۳۹۳ . ۱:۰۱ ق.ظ :

        سلام آنتی ابوو
        برای چی ضدیت با من ؟ شما اگر کامنت اول مرا بخوانی میبینی مخالف داعشم و ،سلفی هم نمیدانم چه مرامی است ولی اگر به معنای اعتقاد به قرآن و رسول خدا و اصحاب و پیروان اسلام باشد پس سلفی بودن خیلی هم خوب است و کردستان همه پیرو اسلامند و این وسط چرا به من خطاب میکنید و اینکه میگویید چند ماه است مخالف مردم در این سایت مینویسم چند ماه نیست و فکر میکنم حدود یک ماه باشد و هر چه نوشتم اعتقاد اصلی و خالص همشهری هام است و مطمئنا کسی به من ایراد نمیگیرد و خوشحال هم میشوند سایت شارنیوز هم تا به الان اعتراضی نداشته ولی اگر شما نماینده و از گردانندگان سایت هستید چنانچه اعلام کنید من هم مزاحم نمیشوم و سایت دیگری میروم ولی این گونه طرد کردن خلاف آزادی بیان است که کمترین حق بری یک انسان میباشد
        برادر

        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • ابوبکر
          ابوبکر: ۷-۲۰-۱۳۹۳ . ۱:۲۳ ق.ظ :

          ادامه: آنتی ابوو! برادر گرامی
          داعش نیامده شهر کوبانی و امثال آن را تصرف کند آمده برای جو سازی مطامع دیگری پشت آن است ضعیف کردن دولت ها و ملتهای مسلمان عرب و در نتیجه تاخیر در پیشرفت آنها و به سرقت بردن نفت توسط شرکت های اروپایی و به اخراج کشاندن و بیرون کردن مسلمانهای با نفوذ عرب از اروپا وامریکا و…و…..

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • فوئاد
            فوئاد: ۷-۲۱-۱۳۹۳ . ۶:۰۲ ب.ظ :

            حاجی عه بووکێی به ناوی خه لکو قسه ئه که ی ئه گه خه لکی کوردستان وه ک تو بیریان کردایتو ئه لان نه ئه هاتنه شه قامه کان و کوردستانیش ناوی داعشستان بوو
            ئه گر ئازادی بیان یانی ئیجازه بدری داعش بیت لیره پروپاگندا بو خوی بکا ئازادی بیان لیره نیه

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • یوسف
          یوسف: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۹:۱۰ ب.ظ :

          در موصل وسنجار همین کارو کردن اما نتایجشو دیدید_

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • ابوبکر
            ابوبکر: ۷-۲۰-۱۳۹۳ . ۱۰:۱۵ ق.ظ :

            سلام کاک یوسف
            ترک شهر بهتر از ماندن در شهر است جنگیدن با آن گروه مزدور که بدترین کار است ، چنانچه مردم در شهر بمانند و داعشی ها وارد شهر بشوند آنجا میشود محل نشو و نمایشان از امکاناتش برخوردار میشود خانه ها محل مخفی شدن و فرار میشود جوانان را جذب گروه خود می کنند عقاید ضد انسانی خود را نشر و مردم را گمرا می کنند مردم را به گروگان میگیرند و راه کمک رسانی را بر آنها میبندند و تبعات منفی فراوان…….

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • سقزى
          سقزى: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۶:۳۴ ق.ظ :

          ابوبکر جان ! ابوبکر اينقدر بى غيرت نمى شود !
          به حتم تو غيربومى هستى, به يقىن کردهاى وابسته هم اينجورى نيستند!
          مشخصه که از کدام اداره نشستى و کامنت ميذارى!!!!!

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • ابوبکر
            ابوبکر: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۲:۳۸ ب.ظ :

            سلام سقزی
            درود بر شما که اشاره به غیرت ابوبکر صدیق رضی الله عنه دارید
            من واقعا بومی سقز هستم و نمیدانم چه گفتم که از نظر شما کوردی وابسته هستم و به کی و چی وابسته هستم در ضمن اداری هم نیستم
            من فقط قرآن خواندم و میخوانم و هر چه مینویسم از آموزه های قرآن است…… قرآن به ما میاموزد که جان انسان بی نهایت بار بر شهر و وطن و سرزمین و زبان و قومیت و اندیشه های جعلی ساخت انسان برتری دارد……..

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

            • امید
              امید: ۷-۲۰-۱۳۹۳ . ۱۲:۳۷ ب.ظ :

              کاک ابوبکر عزیز متاسفانه شما از آموزه های قرآن درس نگرفته اید چون تا زمانی که وطن امنی نداشته باشی نمی توانی دین درستی داشته باشی(نیشتمان په روه ری عه ینی دینه برا گیان).اگه شنیده باشی کشته شدن در دفاع از ناموس و خانواده شهادته جهت اطلاع….!

              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

              • ابوبکر
                ابوبکر: ۷-۲۱-۱۳۹۳ . ۴:۴۷ ب.ظ :

                سلام کاک امید جان. فکر می کنم منظورتان از درستی دین همان انجام همه اعمال دین است با مراجعه به قرآن انجام اعمال مربوط به دین و اقامه آن در بیابان هم امکان پذیر است مثلا نمونه اش وضو برای نماز که رب تعالی امر میفرماید با خاک تیمم کنید… …..شهادت برای خانواده اینها نظرات شخصی دیگران است اعضای خانواده هیچوقت راضی نیستند یکی از خودشان کشته شود ….

                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

              • عمر
                عمر: ۷-۲۰-۱۳۹۳ . ۸:۱۷ ب.ظ :

                یک بار مرگ از روزی هزار بار مردن زیر بیرق فاشیزم بهتره! از اون سر دنیا برای کشتن ما اومدن ما جگر اینو نداریم از خاکی که 3000ساله انجاییم دفاع کنیم یک میلیون کشته هم بدیم ارزششو داره!

                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

              • بهرام گور
                بهرام گور: ۷-۲۲-۱۳۹۳ . ۴:۴۲ ق.ظ :

                جناب آقايى كه نام ابوبكر را اسم مستعار خود كرده اى:
                دير وقتيست كه نظرات همگى جهتدار شما را در اين رسانه ميبينم و ميبينم كه هميشه مردم هوشمند چگونه نفس هميشه منفى كلام شما را به چه ظرافتى ديده و پاسخ گفته اند٠
                چه اصرارى به ادامه ى اين تبليغات كردستيزانه ى خود داريد نمى دانم؟
                ولى نيك ميدانم كه آنچه كه شما در اين زمين كاشته اى

                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                • بهرام گور
                  بهرام گور: ۷-۲۲-۱۳۹۳ . ۴:۴۴ ق.ظ :

                  ٠٠٠
                  ولى نيك ميدانم كه از آنچه در اين زمين كاشته اى آن چيزى روييده كه منِ كُرد مى خواهم٠

                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                • حسن
                  حسن: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۴:۵۷ ب.ظ :

                  تحریم خرید کالای ترک و تحریم سفر به سوریه
                  با ابزار اقتصادی اردوغان را تسلیم کنیم.

                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                  • حسن
                    حسن: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۴:۵۷ ب.ظ :

                    ببخشید تخریم سفر به ترکیه منظورم بود.

                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                    • سقزی ایرانی
                      سقزی ایرانی: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۸:۱۶ ب.ظ :

                      واقعا باید ازدولت ومسولین تشکر کردکه همراه مردم بی دفاع کوبانی بودنداینجاست که فرق ایران عزیزمان با دنیا هست زنده باد ایران

                      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                      • حامداسعدی
                        حامداسعدی: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۱۰:۲۲ ب.ظ :

                        سلام درراهپیمایی سقزهم فرماندارحضور داشت ومنکه تاآخرش بودم درگیری مشاهده ننمودم/امروزدراخباررییس مجلس اعلام کردکه آماده هرگونه امدادرسانی به کوبانی هستیم ضمنا فعلا راه ارسال کمک بسته است.

                        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                        • یوسف
                          یوسف: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۱۰:۲۸ ب.ظ :

                          هر کسی که بویی از انسانیت هم نبرده باشه از دیدن دریده شدن انسان ها به دست کفتارهای داعش متاسف میشه! 7میلیون سوری اواره شده اند و به حرف کاک ابوبکر عمل کرده اند اما کی برمیگردنند؟نمونه کاک ابوها زیاده !اما نمونه نیروهای مدافع خلق کوبانی بی هماننده!

                          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                          • ابوبکر
                            ابوبکر: ۷-۲۰-۱۳۹۳ . ۱۲:۴۲ ق.ظ :

                            سلام یوسف
                            گروههای بیگانه و درنده نمونه اش داعش با دفاع ضعیف چند نفر از شهری که آماده دفاع نیستند باقی ماندنشان طول می کشد جنگ برای آنها ادامه دار و فرسایشی میشود چیزی که برای آن از اروپا آمده اند و چنین جنگی دامنه خسارتش بر شهرها بیشتر و آوارگی مردم گریخته به طول می انجامد و آن عده مردمی که موفق به ترک شهر نشده اند جانشان به خطر می افتد.. ….
                            هفت میلیون آواره سوری به شهر و خانه خود بازمیگردند این در مورد همه شهرها و دهات در دنیا صادقه الان مثل صدها سال قبل نیست مردم شناسنامه دارند که در آن نام شهر و روستایشان ثبت است و کسی نمی تواند آن را از ساکنینش سلب کند……

                            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                            • کاظمخانی
                              کاظمخانی: ۷-۲۰-۱۳۹۳ . ۸:۳۹ ب.ظ :

                              جناب یوسف خان و بقیه که دانسته یا ندانسته بر طبل جنگ افروزی یهود میکوبید جواب بدهید ببینم :
                              چرا باید در جنگی که یهود بین الملل بر علیه قرآن در منطقه بر پا کرده است مردم شرکت کنند و نه خود جنگ افروزان از جمله سیاستبازان عامل ایجاد داعش همچون باند نوری مالکی خائن ؟!!!!
                              اگر یهودیان بی شرف مرد بودند خودشان جلوی درنده خویی دست پرورده های داعشی خودشان را میگرفتند منتها نامرد و ضد مردمند و این سگ هار را که خود پرورده تجهیز و رها کرده اند عمدا” زنجیر نمیکنند تا هر چه بیشتر بنام اسلام خون ریزی کند و جنایات اسراییل در غزه را بی رنگ به نمایش درآورد .
                              از اینرو هر کس در این جنگ یهودی شرکت کند خونش برای منافع یهود و بر علیه خداوند و قرآن ریخته و پایمال خواهد شد و عاقبتش هم در قیامت معلوم.
                              و کفی بالله حسیبا

                              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                            • ئاسو
                              ئاسو: ۷-۱۹-۱۳۹۳ . ۱۱:۳۰ ب.ظ :

                              کوبانی پر است از
                              دخترانی که زن را معنایی دیگر می آغازند
                              دخترانی که موهایشان پیداست
                              حجاب ندارند
                              انگشتانشان لاک ندارد
                              لبهایشان پروتز ندارد
                              رژ غلیظ ندارد
                              اما پر است از سرود نجابت

                              دختران کوبانی
                              هیچکدامشان لباس مارک دارندارند
                              اما تا زنده اند هر شب موهایشان را شانه می کنند
                              وهر صبح می بافند
                              دستان ظریفشان سنگینی کلاشینکف را تاب می آورد
                              با اینهمه
                              دختران کوبانی آنقدر زن هستند
                              که همه مردان دنیا عاشقشان باشند

                              کوبانی دارد به همه ی ما درس می دهد
                              تا بدانیم
                              هیچ دختری نصف یک مرد نیست
                              هیچ بی حجابی فاحشه نیست
                              وهستند هنوز دخترانی که
                              تنشان ، را به کنیزی مردان هوسران نمی سپارند

                              کوبانی خانه به خانه سقوط می کند
                              ودختران کرد یکی پس از دیگری
                              با آخرین نرمی گلوله هایشان
                              عروس خاک می شوند
                              تا آرزوی دست یافتن داعشیان بر تن پاکشان را
                              بر دل های کثیفشان حک نمایند
                              آری …
                              تن دختر کوبانی ،تنها در آغوش خاک کوبانی
                              تا ابد دلبری خواهد کرد.

                              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                            • سعیدی
                              سعیدی: ۷-۲۰-۱۳۹۳ . ۸:۱۴ ق.ظ :

                              ببورن ولی اشه بلیم او کسه وا خاک و ناموسی خوی ناپاریزه اوه ابوبکر نیه،ابو که ره

                              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                              • Rasool: ۷-۲۰-۱۳۹۳ . ۸:۰۹ ب.ظ :

                                واقعا برای کسانی که بعدازیادگیری وتفسیر قرآن ورهنمودها وارشادهای انبیاءواولیاءبه این نتیجه می رسندکه ملت وقومی راازخانه وکاشانه اشان بیرون کنندوبعداموالشان راغصب کنند جای تاسف است.

                                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                              • عمر
                                عمر: ۷-۲۰-۱۳۹۳ . ۸:۱۰ ب.ظ :

                                درود ابوبکر! باید همه درمیرفتن و زیر بیرق ترکیه اردوغانی بخاطر یک تکه نون برای وق وق اردوغان هورا میکشیدند! این4روززندگی ارزش اینو نداره ! ترکیه کشور فساده سرنوشت زنان ودختران اواره چیزی جر کاباره های انتالیا نیست!ترکیه وداعش برابر هستند

                                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                • ابوبکر
                                  ابوبکر: ۷-۲۱-۱۳۹۳ . ۵:۱۵ ب.ظ :

                                  سلام کاک عمر جان
                                  ترکیه یک کشور مسلمان است و رفتن زیر بیرق آن افتخار است قریب به اتفاق آوارگان مسلمان سوریه آنجا هستند و امکانات خوبی در اختیارشان قرار گرفته… …ترکیه یک کشور آزاد و مرزهایش به روی همه باز… کاباره در آنتالیا و این مسائل فقط مربوط به توریست های خارجی است که غیر مسلمانند…..تازه زن و دختران محجبه در آخرین آماری که به یا دارم اعلام شده بیش از شصت درصده …..

                                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                  • عمر
                                    عمر: ۷-۲۳-۱۳۹۳ . ۸:۲۱ ب.ظ :

                                    یکی ازبزرگترین زندان خبر نگاران ترکیه میباشد!!
                                    بیشتر اوارگان سوری در اردن و لبنان هستند!!
                                    80سال حکومت ترکیه یعنی از روز استقلال حکومتی لایک فاشیست ترک وجود دارد!
                                    حجاب در مدارس و ادارات ممنوعه!
                                    فقر و فحشا در جای جای ترکیه وجود داره صد رحمت به اونتالیا(اسم درستش)!
                                    اگه مردی برو استامبول شلوارتم در میارن میفروشن کجای کاری داداش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                • خدایار فریدی سقزلو
                                  خدایار فریدی سقزلو: ۷-۲۱-۱۳۹۳ . ۱۲:۳۶ ق.ظ :

                                  کاک ابوبکر البته حدیث گرانبهایی از حضرت محمد صلی الله علیه و سلم هم روایت شده که می فرماید « حب الوطن من الایمان ».

                                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                  • ابوبکر
                                    ابوبکر: ۷-۲۱-۱۳۹۳ . ۵:۲۳ ب.ظ :

                                    سلام
                                    بیشتر اوقات غیر مومن وطنش را از همه بیشتر دوست دارد بعضی از آنها تا حد پرستش ….بنابراین ربطی به اینان ندارد

                                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                  • بهاالدین
                                    بهاالدین: ۷-۲۱-۱۳۹۳ . ۸:۰۵ ب.ظ :

                                    سلام
                                    میخواستم درسی که از یکی از اساتید عرفان آموختم در سقز را به اطلاع همه برسونم و اون اینه
                                    یک روز فرمود میدانید کرد یعنی چه ؟ گفتیم نه ، فرمود ظاهرا کلمه جامدی است و تعریف نشدنی است اما اگر خوب تامل کنی میبینی از سه حرف ک ر د تشکیل شده است که هر کدام معنایی دارد کاف یعنی کاکا ،را یعنی رشید ، دال یعنی دلیر و روی هم به معنی کاکای رشید دلیر میباشد .
                                    اما منظورم این بود ما کاکای رشید دلیر هستیم و باغیرت نه از مرگ میترسم و نه فرار میکنیم و بدانید مبارزه با داعش جهاد است در راه خدا .
                                    ما کرد ها اهل فرار و بی غیرتی نیسیم .
                                    ایمه رولی کوردستانین ، با دوژمن جوان بزانیت هر لبر رسول الله انشالله تیایانا اوین. به اذن خوا

                                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                    • ن
                                      ن: ۷-۲۱-۱۳۹۳ . ۹:۰۲ ب.ظ :

                                      جای تعجب است اینترنت جای نا توانان شده مردان وزنان کارامد دارند خون وجون فدا می کنند

                                      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                      • یوسف
                                        یوسف: ۷-۲۱-۱۳۹۳ . ۹:۱۲ ب.ظ :

                                        من از بیگانگان هرگز ننالم که هرچه با ما کردان اشنا کرد! داعش رو اسراییل نساخته اما هم دین ها و هم کیشان خودمون که در عربستان سعودی و قطر و امارات و ترکیه زندگی میکنند ساختن! اما افکار مرتجع شما مانع دیدن تجاوز عرب سنی به جان مال وناموس کرد میشود!اما برای فلسطین اماده ی جهاد(البته اونم چون دوره و شما توان خر سواری تا اونجا برای جهاد رو ندارید)_به دلیل بالا بودن کالیبر اونجا تون_

                                        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                        • صلاح
                                          صلاح: ۷-۲۲-۱۳۹۳ . ۱۰:۲۹ ب.ظ :

                                          کاک ابوبکر چه برهان ضعیفی داری! میخای از داعش دفاع کنی اما خودتم نمیدونی با چه برهانی!

                                          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                          • پارسا صفوی
                                            پارسا صفوی: ۷-۲۴-۱۳۹۳ . ۵:۳۲ ب.ظ :

                                            افرین بر مردم شریف سقز

                                            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                            • ناشناس
                                              ناشناس: ۷-۲۴-۱۳۹۳ . ۱۱:۳۹ ب.ظ :

                                              ابوبکر جان مادرت بس کن دیگه.

                                              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                              • انتی ناسیونالیست
                                                انتی ناسیونالیست: ۷-۲۴-۱۳۹۳ . ۱۱:۴۳ ب.ظ :

                                                هرکی مخالف فکر شما باشه فورا انگ طرفداری از تروریستای داعش رو میزنید .

                                                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                                • انتی ناسیونالیست
                                                  انتی ناسیونالیست: ۷-۲۴-۱۳۹۳ . ۱۱:۴۹ ب.ظ :

                                                  در ضمن اقا بهاالدین همین کردهای به اصطلاح با غیرت هستن که تالارهای مختلط زن ومرد درست کردن .پس لطفا ازدلیری ورشادت حرف نزنین که حالم به هم میخوره

                                                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                                  • آنتی آنتی ناسیونالیست
                                                    آنتی آنتی ناسیونالیست: ۱۱-۲۲-۱۳۹۳ . ۲:۳۷ ب.ظ :

                                                    سلام جناب آقای آنتی ناسیونالیست.
                                                    لطفا بیشتر مطالعه بفرمایید. این تالارها در کیان جمهوری اسلامی ساخته شده است. در ضمن شمایی که آنتی ناسیونالیست هستید باید وسعت دید بیشتری داشته باشید چرا که با مراسمی که نشان میزان مشارکت زنان و مردان کرد در امور جامعه است این چنین برخورد می کیند. لطفا در مورد فرهنگ و تاریخ کردستان بیشتر مطالعه بفرمایید.

                                                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                                  • فوئاد
                                                    فوئاد: ۷-۲۵-۱۳۹۳ . ۳:۴۳ ق.ظ :

                                                    هه ڤالینه به برایتی مان حاجی عه بوو یا هه ر … یا خوی داوه له ….
                                                    به ڵام حاجی خوشم هات له به ردوامیت
                                                    به ردوام به ئه ی شاید شتێ رووی دا و توانیت دانه ی وه ک خوت…. که ی

                                                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                                    • شلومو بن هخال
                                                      شلومو بن هخال: ۷-۲۵-۱۳۹۳ . ۹:۴۳ ق.ظ :

                                                      یوسف
                                                      کجای کاری ؟؟!
                                                      جماعت یهودی مثل تو حتی اگر برن تو زیر دریایی وسط اقیانوس از انتقام خداوند به دست مسلمین حقیقی در امان نخواهند بود .
                                                      پس منتظر باش تا ضربه دردناک انتقام الهی را بچشی …

                                                      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]