شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۳۱/۰۶/۱۳۹۹
چهارشنبه، 8th جولای 2015
9:48 ب.ظ

روحانی به کردستان می آید اما به سقز نه

روحانی در دهه اول مرداد ماه به کردستان سفر خواهد کرد اما حضور در استان محدود به سنندج خواهد بود و دیدار از سقز در میان برنامه های رئیس جمهور وجود نخواهد داشت.

به گزارش شارنیوز هنوز روز ورود روحانی به استان مشخص نشده است اما به طور قطع در دهه اول مرداد عازم سنندج خواهد شد. در این سفر تعداد زیادی از وزرای کابینه وی را همراهی خواهند کرد.

شهرهای سقز و بانه با  رای بیش از 80 درصدی به روحانی، تبدیل به یکی از کانون های حمایت از روحانی شد از این رو این انتظار وجود داشت که وی در جریان سفرش به کردستان از این دو شهر نیز دیدن کند اما چنین اتفاقی نخواهد افتاد و روحانی در سنندج مستقر شده و برای هر کدام از شهرهای استان یک وزیر را به جای خود خواهد فرستاد.

در میان نخبگان استان این اعتقاد وجود دارد که شهر سقز کمترین میزان تغییر را طی دوسال گذشته به خود دیده است و در سطح محلی از تغییر گفتمانی که در کشور به وجود آمده، بهره چندانی نبرده است. این امید وجودداشت که با حضور روحانی در سقز و دیدار با مردم، برای ساعاتی نسیم اعتدال در سقز نیز وزیدن بگیرد که چنین امری میسر نشد.

حال که روحانی به سقز نخواهد آمد، با توجه به دو پروژه اساسی و معطل مانده سقز یعنی کنارگذر و فرودگاه، مسئولان محلی تلاش کنند وزیر راه را به سقز بیاورند و از او وعده هایی برای تسریع در انجام این پروژه ها بگیرند.

کد خبر: 14705


۹ دیدگاه

  • مستعار
    مستعار: 7-10-2015 . 3:41 ق.ظ :

    تا جایی که من خبر دارم آ قای روحانی در سفرهای استانی فقط به مراکز استان می روند برای دیگر شهرها نماینده خودشان را می فرستند پس لطفا با انصاف باشید انشا..سفرشان برای کل استان پر خیر و برکت خواهد بود

    پاسخ دهید

  • شنگول و منگول
    شنگول و منگول: 7-10-2015 . 6:36 ب.ظ :

    بالاخره زحمتی کمتر !
    بلکه سنندجی ها بشن پایتخت !
    ازقدیم گفتن:
    مهمان که با زور و خواهش بیاید مهمان نوازی ات بی منت میشه !
    یعنی ایشان:
    از رأی بالای سقزی ها به دولت کریمه شان بیخبرند؟!

    پاسخ دهید

    • ناشناس
      ناشناس: 7-12-2015 . 1:01 ب.ظ :

      تشريف بياورند خوشحال ميشيم وووووووووووو
      كنارگذر خيلي خيلي به معضلات شهر كمك ميكنه از جمله شلوغي و آلودگي معابر و اتمام پروژه به سقز طراوتي تازه خواهد بخشيد.
      آغا جان يك بليط رفت و برگشت به مشهد برام رزرو نماييد(اگر فرودگاه به اتمام رسيد؟؟؟!!!!

      پاسخ دهید

      • همشهری
        همشهری: 7-15-2015 . 5:51 ب.ظ :

        اگر کمی چشم و گوشتان را باز کنید به آسانی خواهید دید که سقز و بانه در چند سال اخیر پیشرفتهای چشمگیری داشته است.من نمیدانم اسرار مردم سقز برای احداث فرودگاه چیست؟مگر مگر سنندج فرودگاه ندارد!مگر آنها هم بازاری ندارند!مگر آنها جمعیتشان از ما بیشتر نیست!مگر قرار است سقز پرواز بین المللی داشته باشد!مگر قرار است هواپیمای بویینگ برای سقز اختصاص دهند.اتوبوس های مسیر تبریز و ارومیه را ببنید که هر روز با 3 الی 10 نفر عازم میشوند.مگر هواپیما بهتر از اتوبوس است.کمی چشم هایتان را باز کنید.فقط باز کنید همه چیز از جلوی چشمانتان خواهد گذشت.ع.ش

        پاسخ دهید

        • yaser.h
          yaser.h: 7-16-2015 . 12:24 ق.ظ :

          دوستان ساده نباشید . اینا چیزی جز شعار ، دروغ و ریا کاری بلد نیستن . الکی دل خوش نشید. مطمأن باشید توافق اتمی هم دوام نمیاره ( با دروغها یی که میگن )…

          پاسخ دهید

          • بینام
            بینام: 7-20-2015 . 9:28 ق.ظ :

            ما که دستمان از در کل نمک نداشت

            پاسخ دهید

            • م
              م: 7-22-2015 . 11:03 ب.ظ :

              آقای روحانی همواره تاکنون به مراکز استانها سفر داشته اند. ایشان تلاش اصلی خود را که همان توافق هسته ای است به انجام رساندند. ایشان که نمی توانند به تک تک شهرها سفر کرده و الکی کلی بودجه را هدر دهند. همین که اوضاع نابه سامان کشور را سامان دادند عالیست. اوضاع شهر را باید نماینده ی شهر، شهردار و دیگر مسئولین سامان دهند. اگر مشکلی هست از مسئولین شهری است.

              پاسخ دهید

              • masoud
                masoud: 7-23-2015 . 11:10 ب.ظ :

                چرا کسی از دو بانده شدن جاده شقز بوکان صحبتی نمیکند

                پاسخ دهید