شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۲۹/۰۶/۱۳۹۹
جمعه، 8th ژانویه 2016
6:55 ب.ظ
عکس

حال نامساعد کوچه های شهر

این هوای بهاری و بارش باران از دی ماه سقز بعید بود. تقریبا اثری از برف در شهر نمانده و قله کوه های اطراف شهر هم از دور نمایان شده اند. آب شدن برف کوچه و خیابان ها در اولین ماه زمستان علی رغم عجیب بودن ، وضعیت بسیار نامناسب برخی کوچه ها و خیابان های شهر را هم نمایان کرد. ترکیب ماسه و نمک مورد استفاده شهرداری در زمان بارش برف، بلای جان آسفالت خیابان های شهر شده و چاله های بعضا بزرگی را به جای گذاشته است. تعدادی از شهروندان عکس هایی از محله های خود برای شارنیوز فرستاده اند که نشانگر اوضاع نامناسب آن محله ها است که گاهی رفت و آمد در آن به سختی صورت می گیرد. این عکس های را ببینید:

kochehha (4)

انتهای کوچه فرهنگ 1 پشت دبیرستان شاهد

kochehha (2)

كوچه ياسا ٤ در بلوار دانشجو

kochehha (1)

کوچه پرتو 1 در بلوار دانشجو

kochehha (31)

كوچه اول فرهنگيان درخیابان شهدا

کد خبر: 17601






۱۲ دیدگاه

  • ناشناس
    ناشناس: 1-8-2016 . 9:49 ب.ظ :

    سلام
    واقعاً جاي تاسف داره چنين بحث هايي اگه وقت برف و يخبندان نمك پاشي نميشد از طرف شهروندان پيشكش كه چه حرف وحديثي بود وشورا هم جاي خود را داره حالا هم از اب شده برف نارحت هستي كه ماسه ونمك پاشي چه وضعي در كوچه ها بوجود اورده (تعصب در دانش و فلسفه مانند هر تعصب دیگر نشانه خامی و بی مایگی است و همیشه به زیان حقیقت تمام می شود.) كساني كه اين پيام ها را مينويسند فكر ميكنن خيلي بارشان هست ولي درست قضاوت كنند سالهاي گذشته را هم بياد بيارن فصل زمستان هست نه چله تابستان كه اينطوري حرف ميزنيد

    پاسخ دهید

    • ن
      ن: 1-14-2016 . 6:35 ب.ظ :

      شما که اینقدر متعصبانه حرف میزنید چطور میتوانید درباره تابستان و زمستان حرف بزنید. وظیفه شهرداری از بین بردن مشکلات مردم است. و این وظیف هیچ منتی ندارد.

      پاسخ دهید

    • sirwan
      sirwan: 1-9-2016 . 10:12 ق.ظ :

      حداقل از زمان بچگی من یادمه کوچه پشت مدرسه شاهد این وضعیت رو داشته وبرمیگرده به 40سال پیش اگر نقدی هست آگاهانه تر نقد نمایید.

      پاسخ دهید

      • حسین کاظمی
        حسین کاظمی: 1-9-2016 . 1:03 ب.ظ :

        دوست عزیزی که این متن را نوشته ای ، من از 10 سال پیش ساکن سقز هستم . اهل بوکانم . وضعیت فعلی شهر سقز نسبت به 10 سال پیش که اینجا آمدم خیلی بهتر شده است . قبول دارم ایراداتی و جود دارد ولی اول شما به وضعیت فلاکتبار شهرداری بوکان نگاه کرده و بعد قضاوت کنید.در ضمن مخلوط ماسه و نمک بر اسفالت هیچ تاثیری ندارد و فقط بتن را پوک می کند

        پاسخ دهید

        • ن
          ن: 1-14-2016 . 6:37 ب.ظ :

          خوب چرا گل شده. یعنی آب نمک هیچ تاثیری بر آسفالت ندارد .(خیلی سطحی فکر می کنید.)تازه چه ربطی به

          پاسخ دهید

        • ناشناس
          ناشناس: 1-10-2016 . 1:04 ق.ظ :

          من ساکن کوچه ی یاسا هستم
          لوله های فاضلاب را باز سازی کردیم در اوایل آذر
          همین دلیل شده که خاکهای اضافی باعث گل آلود شدن کوچه بشه
          حتی رفتیم شورای شهر که اجازه ی حفاری بدهند
          عضو شورا آنجا به ما گفت که این فصل به درد نمیخورد و ما خود اسرار کردیم
          از ماست که بر ماست
          نباید کسی را زیر سوال ببریم

          پاسخ دهید

          • ناشناس
            ناشناس: 1-10-2016 . 10:05 ق.ظ :

            من از سال 65 تاکنون ساکن کوچه اول کوی فرهنگیان (فرهنگ 1 و سابقاً عمید) هستم. متأسفانه همسایه محترم ساکن در آپارتمان جدیدالاحداث آخر کوچه کم لطفی فرمودند و فضای پشت کوچه را به عنوان کوچه معرفی نمودند. این تکه زمین بلا تکلیف است و اصلاً جزئ محوطه کوی فرهنگیان نیست. کوچه های کوی فرهنگیان تابستان سال 68 و با همت و پیگیری جمعی از یزرگان محل همچون آقای حسن رشیدی و … آسفالت گردید و مشکلی ندارد. خواهشاً به خاطر منافع شخصی زحمات مسئولین شهر را نادیده نگیریم؛ به امید خدمات بیشتر باشیم اما زحمات را نادیده نگیریم.
            با تشکر

            پاسخ دهید

            • احمد: 1-10-2016 . 12:45 ب.ظ :

              هركس بفكر خويش است كوسه بفكر ريش است وقت انتخابات است زمستان است وبرف نكران نباشيد نماينده بعدى درستش مى كندكمربندها راببنديم وًًًًًً؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

              پاسخ دهید

              • همشهری
                همشهری: 1-10-2016 . 1:36 ب.ظ :

                با سلام واحترام به استحضار می رساند از سال 65 ساکن کوچه اول کوی فزهنگیان (فرهنگ 1 یا عمید) می باشیم. از سال 69 کل کوی فرهنگیان آسفالت گردید که جا دارد از بزرگان محل از جمله آقای حسن رشیدی که زحمات کشدیدند تقدیر به عمل آید.
                اما جای گلایه دارد که ساکن محترم آپارتمان آخر کوچه کل زحمات پرسنل خدوم شهرداری و ارگانهای خدماترسان را به دلیل مشکلات جزئی نادیده بگیرند. آن محوطه کم از دیرباز به دلیل مشکلات خاص بلاتکلیف است. امیدواریم شماهم آستین همت را بالا بزنید و آن چندمتر را با همکاری شهرداری سرو سامان دهید.
                با تشکر

                پاسخ دهید

                • رامان
                  رامان: 1-10-2016 . 7:28 ب.ظ :

                  لطفا سری به کوچه های مناطق بوکان بیندازید هزار مرتبه شکر خدا به سقز

                  پاسخ دهید

                  • همشهری
                    همشهری: 1-11-2016 . 12:50 ب.ظ :

                    لطفا به کوچه نسترن 6 واقع در خیابان رسالت نگاهی بیندازید تمامی کوچه های اطراف اسفالت است به غیر از این کوچه .

                    پاسخ دهید

                    • قندیل
                      قندیل: 1-16-2016 . 12:01 ق.ظ :

                      علارغم عوارض بسیار سنگین شهرداری سقز ، ولی خدمات دهی شهرداری اصلا مطلوب نیست. فقط تبلیغ و ریا داره شهرداری سقز.

                      پاسخ دهید