شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۷/۰۷/۱۳۹۹
پنج‌شنبه، 8th ژانویه 2009
11:52 ق.ظ

ماموستا ملا نجم الدین رحیم زاده از علمای دینی سقز دار فانی را وداع گفت

ماموستا ملا نجم الدین رحیم زاده از علمای دینی سقز دار فانی را وداع گفت

وی از علمای سرشناس دینی در سقز بود و شاگردانی بسیاری را نیز تربیت کرد. این عکس سال گذشته و در روستای کمنتو زادگاه ایشان تهیه شده بود.ماموستا ملا نجم الدین رحیم زاده بعد از 100 و اندی سال دار فانی را وداع گفت.

کد خبر: 1762






۱۴ دیدگاه

  • ادریس
    ادریس: 1-8-2009 . 2:12 ب.ظ :

    خووا عافووی کا.

    پاسخ دهید

    • ماجد مصطفی خانی
      ماجد مصطفی خانی: 1-8-2009 . 4:06 ب.ظ :

      خوای تبارک و تعالی له ویش و له ئه میش خوش به ت و به ره حمی خویمان له گلا بکات . ان شاالله

      پاسخ دهید

      • به‌فرین
        به‌فرین: 1-8-2009 . 8:47 ب.ظ :

        خوا ده‌رجاتی عالی بكات.
        هیمه‌ت و به‌ره‌كه‌تی حازهر بێت بۆ خه‌ڵكی مۆسۆڵمانی سه‌قز و ناوچه.

        پاسخ دهید

        • مهدی
          مهدی: 1-8-2009 . 9:32 ب.ظ :

          خووا عافووی کا ان شاالله.

          پاسخ دهید

          • هادی محمودی
            هادی محمودی: 1-8-2009 . 9:39 ب.ظ :

            خوا تعالی له ی خوش بیت

            پاسخ دهید

            • Babak
              Babak: 1-8-2009 . 10:28 ب.ظ :

              خووا عافووی کا.

              پاسخ دهید

              • یک همشهری
                یک همشهری: 1-8-2009 . 11:35 ب.ظ :

                فقدان عالمانی وارسته چون ایشان که عمری را در خدمت دین مبین اسلام و مذهب تسنن سپری کرده اند ضایعه ای بزرگ می باشد. خدایش بیامرزد.

                پاسخ دهید

                • salah.r
                  salah.r: 1-9-2009 . 11:00 ق.ظ :

                  له کیس چونی ام ماموسا پایه به رزه به هه مو خلکی سه قز ته س لیه ت اله م

                  پاسخ دهید

                  • يك دوست
                    يك دوست: 1-11-2009 . 12:45 ب.ظ :

                    اولا خدا رحمت كنه اين موستا بزرگوار را . ولي دوست عزيز شما از كمبود خبر اين مطالب و عكس ها را در سايت اين شهر قرار مي دهيد . خيلي خبرهاي جالب تري هست بنويسيد .

                    پاسخ دهید

                    • مهدی ر
                      مهدی ر: 1-11-2009 . 11:17 ب.ظ :

                      خوا ده ره جه ی عالی کا.

                      پاسخ دهید

                      • ناشناس
                        ناشناس: 1-11-2009 . 11:50 ب.ظ :

                        ياره بي خواي گه وره به به هه شتي به رين شادي كاوسه بريش بدابه بنه ماله ي به ريزيان ئه نوه ر23/10/87

                        پاسخ دهید

                        • هه واره به رزه
                          هه واره به رزه: 1-12-2009 . 9:24 ق.ظ :

                          تکایه سه ره نج بده نه 11نه زه ری پیش ئه م نه زه ره 10نه زه ر مه سه له ن به کوردی ئیمیلیان ناردووه چیتان بوده ر ئه که ویت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                          پاسخ دهید

                          • اسماعیل عزیزی بهرام
                            اسماعیل عزیزی بهرام: 4-21-2009 . 11:25 ق.ظ :

                            به نظر من جا دارد از مامؤستایانی چون ملانجم الدین وامثال ایشان با کمال احترام رفتار کرد زیرا نمونه ایشان در شهر ما کم است اینان هستند که برای دین اسلام تبلیغ میکنند انشاالله خداوند بخشنده ومهربان بهشت برین رانسیب او گرداند ومارا نیز مورد لطف وعنایت خودقرار دهد انشاالله

                            پاسخ دهید

                            • nasrin
                              nasrin: 5-7-2009 . 8:10 ب.ظ :

                              yakhwa baghorbant bm bawa gyan.yarabi khwa afot kat.lagal frishtakana mahshor bit.

                              پاسخ دهید