شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۲۹/۰۶/۱۳۹۹
چهارشنبه، 14th ژانویه 2009
9:48 ق.ظ
فرماندار سقز

عملیات احداث بیمارستان جدید سقز آغاز شده است

عملیات ساخت بیمارستان 160 تخت و خوابی سقز با 900 میلیون تومان اعتبار آغاز شده است. فرماندار سقز در گفتگو با شارنیوز ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: این بیمارستان که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان است در نزدیک میدان موکریان احداث می شود و کار تملک 47 هزار متر زمین آن نیز با همکاری ادارات ذی ربط به پایان رسیده است. وی افزود: این طرح از سوی سازمان مسکن و شهرسازی استان کردستان به نیابت از دولت به پیمانکار واگزار شده که پیمانکار نیز اقدام به تجهیز کارگاه و تهیه مقدمات کار اقدام کرده و از زمان تحویل پروژه هم پیشرفت قابل قبولی داشته است. افشاریان کل اعتبار مورد نیاز برای احداث این بیمارستان را بالغ بر 10 میلیارد تومان اعلام کرد که با توجه به مذاکرات و قول مساعد مسئولان، مبلغ اعتبار برای سال 88 نسبت به سال جاری افزایش چشمگیری خواهد داشت.کد خبر: 1893




    مطالب مرتبط:


۱۱ دیدگاه

  • رضا
    رضا: 1-14-2009 . 11:42 ق.ظ :

    باید مدیون مرد نامبروان سقز و بانه جناب آقای حیدری باشیم دستش درد نکنه همیشه زندهموفق باشه.

    پاسخ دهید

    • يك دوست
      يك دوست: 1-14-2009 . 12:45 ب.ظ :

      باور كنيد تا 10 سال ديگر هم 2 آجر روي هم نمي گذارند . انشاالله كه احداث شود .

      پاسخ دهید

      • arsalan
        arsalan: 1-14-2009 . 8:20 ب.ظ :

        خدا كند راست باشد ….

        پاسخ دهید

        • یک مطلع
          یک مطلع: 1-14-2009 . 9:33 ب.ظ :

          راستی میدونید که میخان اول 4 متر خاکریزی انجام بدن بعد ساختمان رو روی اون احداث کنند؟؟ این کار از نظر اصول ژئوتکنیک بعلت نشست اولیه وثانویه ونیز تحکیم خاک نیاز به تمهیدات و ایجاد سازه نگهبان دارد که رعایت نمیکنند… اگه باورتون نمیشه برین ببینین

          پاسخ دهید

          • baran
            baran: 1-14-2009 . 9:46 ب.ظ :

            دو صد گفته چون نیم کردار نیست
            شروع شده ولی اتمام آن خدا داند

            پاسخ دهید

            • 26
              26: 1-14-2009 . 10:48 ب.ظ :

              یا خوا ئه و درویه راست بیت!!

              پاسخ دهید

              • kurd
                kurd: 1-14-2009 . 11:52 ب.ظ :

                سه د چراغ وه یسیان چه نی دروس کرد ئه ویش هه ر ئه وه نده گوی مه ده ن به و قسانه

                پاسخ دهید

                • که ژال
                  که ژال: 1-15-2009 . 3:49 ق.ظ :

                  ببخشین میشه آدرس بدین بگین میدان موکریان کجاست?

                  پاسخ دهید

                  • نئو
                    نئو: 1-15-2009 . 3:59 ب.ظ :

                    همين بيمارستان امام بودا (ره) كه ميريم بيشتر وقتها بايد حدقل يه روز منتظر باشيم تا دكتر برسه و با كلي منت به مريضا برسه. تابستون گذشته دوبار كار اونجا داشتيم هر دو بارش مجبور يه چيزي هم زير ميزي بديم!
                    حالا نميدونم مديريت اين يكي كه انشالله براي هزاره چهارم آماده ميشه به همين رواله يا بهتر؟!!!!

                    پاسخ دهید

                    • نام و ولش
                      نام و ولش: 1-15-2009 . 4:52 ب.ظ :

                      من ێژم درۆیه قه‌د دروسی ناکه‌ن

                      پاسخ دهید

                      • مراد