شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۹/۰۷/۱۳۹۹
پنج‌شنبه، 29th ژانویه 2009
6:48 ب.ظ
با انتشار تکذیبیه

اجرای نمایش خوره بدون حاشیه پایان نیافت

گروه نمایش خوره به نویسندگی و کارگردانی کاوان فتحی، در نامه ای به شارنیوز و سایر خبرگزاری ها، کلیه اخبار مندرج در سایت های فارس نیوز، ایران تئاتر، شبستان، مهرنیوز و … که منبع خبری آن حوزه هنری استان کردستان می باشد را تکذیب کرده و معتقد است که عده ای قصد سوء استفاده از موقعیت زمانی اجرای نمایش را داشته اند. دلایل ذکر شده در این نامه به شرح زیر است:khoreh1 ۱- زیبایی هنر به این است که هر کس می تواند مطابق با عقیده و دیدگاه خود برداشت نماید . این گروه هیچ نسخه پیچیده ای ندارد و تم و موضوع نمایش سعی در نشان دادن ابعاد فکری انسان دارد و نمایش به هیچ جریان،اتفاق یا موضوع خاصی اشاره ندارد. ۲-  هدف گروه اجرایی صرفا حمایت انسان دوستانه از کودکان غزه می باشد که بی گناه قربانی شده اند نه مسائل سیاسی. ۳- این گروه اجرایی زیر نظر حوزه هنری استان کردستان نبوده و بنا به گفته آقای اسماعیلی – نماینده حوزه هنری در سقز- صرفا قرار بر این بود که در آینده از طرف حوزه حمایت مالی تا سقف ۲۰۰۰۰۰ تومان صورت گیرد. ۴-  پیشداوری و نظر مسئولان حوزه هنری در رابطه با موضوع نمایش در حالی است که حتی فیلم کار را ندیده اند که این جای بسی تعجب است. ۵- به دلایل ذیل گروه اجرایی اعلام می دارد که اطلاعات مندرج در خبر ناردست می باشد: الف) زمان اجرای نمایش ۶ الی ۱۰ بهمن ماه می باشد که در خبر تا ۱۲ بهمن گزارش شده است. ب) نمایش فقط در یک نوبت (ساعت ۱۸:۳۰) اجرا می شود نه در صبح و بعدازظهر در دونوبت! ج) سرپرست گروه نمایش خوره آقای علی رضا اسماعیلی نمی باشد.کد خبر: 2138






۹ دیدگاه

  • متاسفانه یک تماشاگر
    متاسفانه یک تماشاگر: 1-30-2009 . 5:42 ب.ظ :

    سلام قبل از هر چیز به گروه خسته نباشید میگم.وبه امید کارهای خوبتری از این گروه.
    اقای کاوان فتحی شما که خود را به عنوان یک هنرمند میشناسید بایدقبل از هرچیز احترام گذاشتن را بیاموزید. من 2شب به اجرای شما آمدم ولی شب آخری به عنوان کارگردان گروه از شما انتظار بی حرمتی را به آقای اسماعیلی را نداشتم .شما به حرمت بازیگرانی که از گروه ایشان به کار شما آمده بودند باید احترام ایشان را میگرفتید. شما کار درستی را در شب آخر انجام ندادید.واقعا من به عنوان یک تماشاگر از خودم خجالت میکشم که هنر تئاتر اینه که بی حرمتی را به مردم بیاموزد.لطفا کمی به خود بیاندیشید .با تشکر

    پاسخ دهید

    • شهروند
      شهروند: 1-30-2009 . 5:47 ب.ظ :

      اقای کارگردان شما دارید راه اشتباهی میروید که این راه شما را به منجلاب میبرد.خواهشا مواظب خود باشید

      پاسخ دهید

      • sol
        sol: 1-30-2009 . 10:08 ب.ظ :

        سلام حتماً زحمت زيادي كشيديد
        خسته نباشيد ولي اي كاش قبل از اموزش و انجام هر كاري فرهنك سازي شود جنبه نداريد انجام ندهيد هنر تواظع مي خواهد

        پاسخ دهید

        • یک شهروند دیگر
          یک شهروند دیگر: 1-31-2009 . 11:58 ق.ظ :

          دوست عزیزی که از فرهنگ سازی حرف می زنی، تواظع غلط است. درستش تواضع است. شما هم جنبه ندارید کامنت نگذارید.

          پاسخ دهید

          • ناشناس
            ناشناس: 1-31-2009 . 7:19 ب.ظ :

            ازآسیبهایی که در غالب حوزه های کاری این مملکت آباد!!!(اقتصاد،سیاست،ورزش و تا آنجا که به این مبحث مربوط میشود:فرهنگ و هنر)بویژه در سالهای اخیرگریبانگیر جامعه شده است،مسئله و فرهنگ غلطیست که با انگ زدن و پروپاگنده ی افرادی از عوامل ایجاد اخلال در تمامی حوزه های مورد اشاره است که اولا”خود در حوزه ای که به آن وارد شده یا ماموریت داده شده اند،فاقد تخصص و فهم واقعی هستند.ثانیا”از آب گل آلودی که خود و اربابانشان فراهم نموده اند،به نفع خود و زیان هنر و مردم بهره میگیرند.قهرمانان پوشالی مردم فریبی که در جشنواره ها لباسی به تن دارند و در انظار مردم رنگی دیگر.
            اما بابت واکنش آقای فتحی به مسائل حاشیه ای،باید به ایشان توصیه نمایم که بایستی بسیار بیش از این تجربه کند تا انشاالله دچار حاشیه در این پیکار نابرابر نشود و بویژه با تماشاچی تئاتر با احترام تمام برخورد نماید.به امید موفقیت.

            پاسخ دهید

            • سقز
              سقز: 2-2-2009 . 11:18 ق.ظ :

              fبه نظر من كه كار خيلي درستي كردن (تكذيبيه آخر) البته به خاطر جمله حمايتيشان در بروشور و اوضاع و احوال اين دوران ايران همچين موضع گيريهليي از طرف كاربدستان دور از انتظار نبد و ايشان چوب اشتبها خودشون رو خوردن.ولي به خاطر جمله آخر تكذيبيه شون دست مريزاد،واقعا عالي بود .تا آقاي x ياد بگيرن كه لااقل حق يه كارگردان زحمت كشيده رو الكي هاپولي نكنن!!!!!!!!!

              پاسخ دهید

              • ا.ر
                ا.ر: 2-3-2009 . 12:04 ق.ظ :

                با سلام
                فارغ از تمام جبهه‌گيريها و جناح‌بنديهاي موجود در گروههاى نمايشى شهر، به نظر من آقاي كاوان فتحى، حرفي رو كه خيلي‌ها از روبرو جرأت يا تمايل به گفتنش رو نداشتن، رك و دقيق بيان كرد.
                عاليمقاماني هم كه نظر دادند عليه ايشان در نظرخواهي اين سايت دقيقا مشخصه از كجا و چه جوري تغذيه ميشن. عادت ما شده هروقت كسي ميخواد روپاي خودش هرچند لنگ‌لنگان بايستد، سعي در تخريب و به زمين‌زدنش ميكنيم. شاهد مثال نميخواد كه توي شهر و جمع هنرمندان تا دلت بخواد هست.درهرصورت به آقاي فتحي و گروه ايشان خسته‌نباشيد ميگم و اميدوارم اين صخره‌اندازيها در سر راه كاريشون رو تحمل كنند.

                پاسخ دهید

                • احمد سالمی
                  احمد سالمی: 2-5-2009 . 1:19 ب.ظ :

                  فارغ از تمام جبهه گیر یها دستتان درد نکند در سقز به اندازه انگشتان دست تاتری داریم هر مو فقیت شما قد می به افتخارات من به نو به خودم بعنوان یک سقزی از زحمات اقای محمد زارع زاده و سایر دوستان که در این دو سه سال در تمام جشنوره های مطر ح ایران حضور داشتند دستشان درد نکند و ارزوی پله های با لاتر انهم تاتر به این مهمیکه متا سفا نه عد های د ارند ///////؟

                  پاسخ دهید

                  • شهروند سقزی