شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۲۷/۰۸/۱۳۹۸
پنج شنبه، ۱۷ام بهمن ۱۳۸۷
۷:۴۲ ب.ظ

دیدار فعالین سیاسی کردستان با خاتمی-گزارش تصویری

جمعی از فعالین سیاسی کردستان روز چهارشنبه 16 بهمن ماه  با سید محمد خاتمی دیدار کردند و از  جانب بخشی از مردم این استان از وی برای کاندیدا شدن در انتخابات دعوت نمودند. وی در این جلسه کاندیداتوری خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد. متن سخنرانی ها و مباحث مطرح شده به زودی به اطلاع خواهد رسید
دکتر رازانی استاندار سابق کردستان
دکتر رازانی استاندار سابق کردستان
حسین فیروزی-فرماندار سابق سقز
حسین فیروزی-فرماندار سابق سقز
دکتر خالد توکلی- جامعه شناس
دکتر خالد توکلی- جامعه شناس
اقبال محمدی-نماینده مریوان
اقبال محمدی-نماینده مریوان
سید معروف صمدی-نماینده اسبق مجلس
سید معروف صمدی-نماینده اسبق مجلس
فخرالدین حیدری-نماینده سقز و بانه
فخرالدین حیدری-نماینده سقز و بانه
دکتر کریمی نماینده جبهه متحد کرد
دکتر کریمی نماینده جبهه متحد کرد
کد خبر: 2234


۱۴ دیدگاه

  • فرزاد
    فرزاد: ۱۱-۱۸-۱۳۸۷ . ۱۲:۵۶ ق.ظ :

    سید اصلاحات منتظر تلالو دیدگاه و نظراتت در انتخابات هستیم
    خیلی هم بی صبرانه
    به امید موفقیتت در این راه

    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

    • جمال
      • غمگین
        غمگین: ۱۱-۱۸-۱۳۸۷ . ۱۱:۳۹ ق.ظ :

        به‌ ڕای من له‌ جیاتی بیر کردنه‌وه‌ له‌ خاته‌می و کێ و كێ با شتر وایه‌ کورد یه‌کیان خۆش بوێت و هه موان به‌ چه‌پ و راست و ئیسلامی و علمانی هه‌ول بده‌ن به‌ دروست کردنی ئه‌نواعی NGO ئاستی ژیانی خه‌لک به‌رنه‌ سه‌ره‌وه‌ به‌ راستی نه‌ خاته‌می فریشته‌یه‌ و نه‌ خه‌لکی که‌ شه‌یتان هه‌ موو له‌ بیری پاراستنی به‌رژه‌وه‌ندی خۆیان دان و که‌لک وه‌رگرتن له‌ من و تۆ که‌ شایه‌د به‌ نه‌فعی شمان نه‌بێت

        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • محمد سالار ترخانی
          محمد سالار ترخانی: ۱۱-۱۸-۱۳۸۷ . ۷:۴۱ ب.ظ :

          با سلام و تشکر از خبررسانی شما
          مطلبی را می خواستم عرض کنم و آن این که لطفا در مورد هر خبری بخش اظهار نظر را باز بگذارید تا بتوانیم اندک اندک اصول مردم سالاری را با آزادی اظهار عقیده تمرین نمائیم. متاسفانه در مورد مطالبی که آقای سید محمد خاتمی فرموده بودند بخش اظهار نظر بسته بود که در صورت امکان لطفا آن را باز بگذارید. بدیهی است با اختیاری که جناب سردبیر دارند می توانند نظریاتی را که خلاف عرف یا ادب باشند یا نظریاتی را که مخالف نظر ایشان باشند قیچی نمایند اما بازهم بعد از خواندن خبر حداقل می توان در جمله ای مطلبی را بیان نمود خواه مفید باشد یا غیرمرتبط.
          بهرحال امیدوارم هر کسی به ریاست جمهوری ملک ایران می رسد برخواسته از مردم و برای مردم باشد. شعار و بزرگ گویی امروزه مشکلی را از مردم و کشورمان حل نمی کند. انتخاب اگر به عهده مردم باشد خودبخود مشکلی نخواهیم داشت و آینده مان همچو امروز روشن خواهد بود.
          در انتها لطفا بخشی از مطالبی را که دیدارکنندگان بیان نموده بودند به صورت خلاصه درج نمائید.

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • امید
            امید: ۱۱-۱۹-۱۳۸۷ . ۹:۵۸ ق.ظ :

            من نمی دانم این آقای ترخانی چه می گویند. قیچی کردن یعنی چه؟ در ثانی امروز ما کی روشن است؟ که فردا همچون آن باشد. آقای خاتمی خیلی شفاف حرف زده اند. نیاز امروز و فردای ما دموکراسی است و باید از آن حمایت کرد.

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

            • سامان
              سامان: ۱۱-۱۹-۱۳۸۷ . ۱۲:۵۰ ب.ظ :

              وای به حال فردایی که مثل امروز باشد.

              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

              • سراب
                سراب: ۱۱-۱۹-۱۳۸۷ . ۱:۴۷ ب.ظ :

                دوست عزيز خوِش باوري حدي دارد اين راه امتحان شدة و اينك در اغاز يك دور باطل ديكر هستيم با غمكين موافقم ازمودة را ازمودن خطاست

                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                • غمگین
                  غمگین: ۱۱-۱۹-۱۳۸۷ . ۷:۳۰ ب.ظ :

                  مردم کردستان خوب میدانند که‌ دمکراسی خاتمی و احمدی نژاد یک مزه‌ دارد با تشکر از سراب حرف من این نیست که‌ مردم کردستان به‌ خاتمی رای ندهند مردم ازادند به‌ کدام کاندیدا رای دهند یا به‌ شیوه‌ معنا دار ابدا رای ندهند ، بلکه‌ حرف من این است زیاد به‌ این کاندیدا ها دلخوش نکنند و سر پای خود بایستند

                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                  • سامان
                    سامان: ۱۱-۱۹-۱۳۸۷ . ۱۰:۴۱ ب.ظ :

                    ما را هم غمگین کردی دوست عزیز. یعنی واقعاً به نظر شما میان خاتمی و احمدی نژاد تفاوتی وجود ندارد؟ احمدی نژاد به دموکراسی باور دارد؟ متأسفم برای خودم.

                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                    • کازیوه
                      • شاكار
                        شاكار: ۱۱-۲۴-۱۳۸۷ . ۲:۵۹ ب.ظ :

                        باور كنيد اينها بازي است كة براي ما مصيبت مي اورد

                        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                        • مصطفی
                          مصطفی: ۱۲-۷-۱۳۸۷ . ۱۲:۲۱ ب.ظ :

                          با سلام و خسته نباشید لازم به ذکر است اولین اصلاح طلب در استان کردستان سید معروف صمدی بود با توجه به دیدار ایشان با آقای خاتمی اصلا مطلبی در مورد حضور ایشان نوشته نشد .اگر ایشان به نظر شما اصلاح طلب است پس در مورد سخنان ایشان گزینشی برخورد نکنید .با تشکر

                          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                          • paaaaaa
                            paaaaaa: ۴-۲۵-۱۳۸۸ . ۲:۰۵ ب.ظ :

                            با عرص سلام و صفا و خسته نباشید می کم به تمام همشهری های عزیزم و کرد زبان به نظر من این مطالبی که نوشته شود خیلی هم جالب و خیلی هم خواندنی است لذا لازم به ذکر است بگم که من و توی همشهری نباید خودمونو داخل این حرفا کنیم یه دختر کشته شود تو تهران همه اعتصاب کردن برای چی؟22 همین ماه یه اعتصاب بود واسیه کی؟22 روز من و تو بود نه اینکه به خاطر یه دختر خودمونو یکی کنیم هر کس ریس باشد من و تو سنی هستیم و همشون از کردهای سنی بدشون میاد با سپاس .
                            16/7/2009 پارسا ط دانشگاه کوئن ماری انگلیس LOVE KURD

                            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                            • خوشحال