شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۵/۰۷/۱۳۹۹
دوشنبه، 16th فوریه 2009
3:39 ب.ظ
علی رغم برگزاری انتخابات هیات اجرایی

هلال احمر سقز همچنان بدون رئیس

جلسه هیات اجرایی جهت انتخاب رئیس هلال احمر سقز برگزار شد که در نهایت سرپرست فعلی که تنها کاندیدا نیز به شمار می آمد نتوانست اکثریت آرا را به دست آورد. به گزارش شارنیوز این جلسه روز شنبه 26 بهمن ماه برگزار شد و از 7 عضو هیات اجرایی جمعیت هلال احمر سقز، 3 رای مثبت به عبدالرحمان بهرامی داده شد تا وضعیت رئیس هلال احمر همچنان نامشخص باقی بماند. بهرامی از 5 قبل به عنوان سرپرست هلال احمر سقز منصوب شده بود و بر اساس، هلال احمر تنها 5 ماه می تواند با سرپرست اداره شود. پیش از بهرامی دکتر غوثی به مدت 4 سال عهده دار ریاست این نهاد بود. جمهیت هلال احمر سقز بیش از دو هزار نفر عضو دارد و اعضای هیات اجرایی طی انتخاباتی که هر چهار سال یک بار برگزار می شود انتخاب می گردند. رئیس هلال احمر با رای هیات اجرایی مشخص می شود.کد خبر: 2408






۲۲ دیدگاه

  • mani
    mani: 2-18-2009 . 8:45 ق.ظ :

    خبر نگار محترم شارنيوز لطفا اخبار دقيقتري نسبت با عدم رياست موجود جمعيت هلال احمر در اختيار ما بگذاريد و چكساني مي توانند براي رياست جمعيت هلال احمر كانديد شود و از چه مرجع و سازماني بايد اقدام كند و براساس چه چه قانوني مي باشد و از اعضاي داوطلب مي توانند خود را كاننديد نماين يا خير درصورت دريافت اخبار جديد مارا بي اطلاع نگذاريد

    پاسخ دهید

    • کامران
      کامران: 2-18-2009 . 9:58 ب.ظ :

      آقایان ترا خدا نهاد های مردمی مثل هلال احمر و بهزیستی و کمیته امداد را داخل گروه بندی های سیاسی نکنید و بکذارید آنها جدا از باند و باند بازی کارشان را بکنند ثواب داره

      پاسخ دهید

      • a_s
        a_s: 2-18-2009 . 11:34 ب.ظ :

        سلام خسته نباشيد از زحمات شما عزيزان متشكرم راستي مي خواستم بدانيد كه هلال احمر سقز واقعا بي بند وبار است وهر كس كه صبح زود وارد اداره شود واسه ي خود مديري است حال آن فرد چه كارمند باشد چه امدادگر چه سرايدار. درضمن خواهش مي كنم كه پيگر مسايل هلال باشيد كه سوژه هاي خبري باحالي داره ممنون.

        پاسخ دهید

        • کاوه
          کاوه: 2-18-2009 . 11:55 ب.ظ :

          با سلام
          من به عنوان عضوی داوطلب جمعیت هلال احمر سوالی دارم:
          چرا در سال 83 جهت تعیین رئیس شعبه اطلاع رسانی زیادی در سطح شهر انجام شد تا افراد واجد شرایط جهت این امر ثبت نام کنند اما متاسفانه امسال خبری نبود!
          من از طریق سایت SHARNEWS مطلع شدم که انتخاب رئیس شعبه انجام گرفته است.
          چرا بی سر و صدا!!!
          آیا از افراد واجد شرایط باز هم ثبت نام به عمل می آید یا خیر؟
          لطفا تا روشن شدن موضوع باز هم پیگیر این اخبار باشید.
          با تشکر

          پاسخ دهید

          • رابين هود
            رابين هود: 2-19-2009 . 8:11 ق.ظ :

            فقط هلال احمر دستخوش باند و باندبازي نشده بود كه اين هم شد

            پاسخ دهید

            • avang
              avang: 2-19-2009 . 8:12 ق.ظ :

              با سلام
              در راستاي خبر شمانسبت به عدم راي اقاي بهرامي به انتصاب ايشان جهت رياست جمعيت هلال احمر با توجه به انكه علاوه بر چهار نفر شوراي اجرايي ، خود ايشان به عنوان سرپرست و مسئول داوطلبان و مسئول امور مالي هم حق راي داشتند ، با خبر شديم كه مسئول اموري مالي به دليل عدم راي به اقاي بهرامي با توجه با انكه كارمند 28 ساله جمعيت بودند طي يك تصميم شبانه از سمت خود در شهرستان سقز بركنار و به مركز استان جهت پاسخگويي به عدم رايي كه داده بود فرا خوانده شد، و همچنيين هنوز مشخص نشده است ايشان در كجا مشغول به كار مي شوند با توجه به اينكه 6 ماه به بازنشستگي ايشان مانده است و ايا جمعيت سقز امور مالي وحسابدار نمي خواهد ، لطفا با تو جه به اينكه به سوالات ما در اين زمينه جمعيت هيچ گونه پاسخي نمي دهد شما در اين زمينه پيگير موضوع باشيد
              و آيا اين جايگزيني مسئول امور مالي با شخص ثالث ايا به دليل فرماليته كردن جلسه انتخاب رئيس نبوده و براي برگزاري جلسه جديد و راي اوردن اقاي بهرامي مي باشد
              ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

              پاسخ دهید

              • a_sh
                a_sh: 2-19-2009 . 3:48 ب.ظ :

                سلام . مي خواستم كه خبردار باشيد هنوز جابه جايي در هلال احمر سقز وجود دارد و گويا امروز اتفاق مهمي در هلال افتاده جوياي آن بشويد و خبر صحيح را به اطلاع برسانيد.
                با تشكر.

                پاسخ دهید

                • الهام
                  الهام: 2-20-2009 . 8:16 ب.ظ :

                  هلال احمر شهرستان سقز وبانه با نفوذ نماينده مجلس وتحت تاثير قرار دادن افرادي همچون آقايان … و …
                  دارد كار سياسي شده ودر انتخابات عوامل اجرايي هم اين حركت كاملا مشهود بود از اعضاي محترم هلال احمر خواهش مي شود با دقت بيشتر مواظب اين
                  چنين حركاتي باشند .

                  پاسخ دهید

                  • غمگین
                    غمگین: 2-20-2009 . 8:46 ب.ظ :

                    you are not human i hat you…..

                    پاسخ دهید

                    • BMW
                      BMW: 2-20-2009 . 9:03 ب.ظ :

                      با سلام
                      شنیده ها حاکی از آن است که جناب بهرامی سابقه مدیریت! جمعیت دیواندره را داشته و کارکنان و اعضاء از عملکرد ایشان ناراضی بوده اند.
                      شاید نامبرده مورد تائید شورای اجرایی دیواندره واقع نمی شد!
                      به هر حال …!؟
                      پیگیر اخبار باشید.
                      حق نگهدارتان باد.

                      پاسخ دهید

                      • اسی جان
                        اسی جان: 2-23-2009 . 11:47 ق.ظ :

                        بیشتر از اینها هم اطلاعات داریم خواهشا بزارید هلال احمر را شورای اجرایی اداره کند سیاسیش نکنید
                        زشته
                        دست بردارین
                        وگرنه خیلی مسائل هست که …

                        پاسخ دهید

                        • s
                          s: 2-25-2009 . 10:51 ق.ظ :

                          سلام .می خواستم بدانم که شورای اجرایی هلال احمر واققعا اننتخابی نمایشی هستند یا کارکردی واگه کارکردی هستند پس چرای سازمان مربوطه واسه ی رای آنها ارزشی نگذاشته است.
                          سوال دیگری که دارم این است که اصلا هدف از برگزاری انتخابت چی بوده؟
                          ممنون.

                          پاسخ دهید

                          • یوسف
                            یوسف: 3-6-2009 . 12:35 ب.ظ :

                            اگه رئیس رو شورای اجرایی انتخاب می کنند پس چرا این جناب هنوز بعد از 4 رای مخالف رئیس باقی مونده؟ پس شورا اینجا یعنی کشک؟ یه شورا سهله اگه هزار شورام رای مخالف می دادن این آقا از بالا انتخاب شده بود، پس در نتیجه خانه از بیخ خراب است!!!!!!!!! شوراهام برن استعفاشونو زودتر اعلام کنند تا بیش از این بهشون توهین نشه.

                            پاسخ دهید

                            • بهزاد
                              بهزاد: 3-12-2009 . 12:14 ب.ظ :

                              سلام به خبرنگارخوب ومهربان شارنیوز که انصافا زحمت می کشید درمورد این خبر کاشکی به شما اطلاع رسانی خوب ومناسب می کردید درسطح شهر درهمه ی مفاحل شایع شده وجا افتاده که هرکس ویا هر خبر واظهار نظر درخصوص تخریب حیدری نماینده مجلس باشد شما پخش می کنید چیزی خدمتتان بگویم حیدری با هلال احمر سقز وبانه میانه بسیار بدی داردواقای جهانافروزی فقط به خاطر اختلاس واجاره ی ساختمانهای هلال احمر به سنندج انتقال یافته این راهمه داوطلبان هلال واحمر می دانند تعجب شما دراین مورد تحقیق نکردی وعمدا قسمت نظرسنجی را نبستی تا به امید این که کسی نظری برعلیه حیدری بنویسد این درحرفه خبرنگاری خلاف است شما که ازخانواده ی اصیل هستی واقای مصطفایی ازدوستان شما را حیدری درپیام نورسقز استخدام کرده باز شما اعمال گذشته را تکرار می کنید به خدا اگر در این جریان اگر نامی ازحیدری به خاطر بردن اصل موضوع به حاشیه ونام بردن حیدری طرف دیگر را شما نام میبردید ونظرات انها را پخش می کردید این برای همه مردم سقز ثابت شده بسته تمامش کنید حیدری مسوول اصلی 12 استان خاتمی ولی شما واقای عزیزی نمی دانید

                              پاسخ دهید

                              • رضا