شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۱۱/۰۸/۱۳۹۹
یکشنبه، 8th مارس 2009
7:26 ب.ظ
به منظورکنترل بازار قبل از نورزو

نمایشگاه عرضه کالا در سقز برپا شده است

نمایشگاه فروش بهاره در سقز افتتاح شد. این نمایشگاه با هدف تامین مایحتاج مردم و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها توسط اتحادیه تعاونیهای روستایی و اداره بازرگانی سقز در سالن اجتماعات ترویج کشاورزی برپا شده است. در این نمایشگاه انواع مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، پتو و فرش، لوازم خانگی، وسایل نوروزی و …. به نمایش گذاشته و از تاریخ 15/12/87 بمدت 10 روز برپا می باشد.
کد خبر: 2664


۱۰ دیدگاه

  • بهروز
    بهروز: 3-9-2009 . 7:55 ق.ظ :

    من ازنمایشگاه بازدیدکردم وقیمتهاهیچ تفاوتی بابیرون نداشت وکیفیت اجناس ارائه شده پایینترهم بودمثلاسوهان قم راباهمان مارک قیمت خریدم وفروشنده بلافاصله ازپشت ویترین نوع دیگرمشابه آن راباچشم بندی بمن داد.مرغ راهم باهمان قیمت بیرون خریدم ودرقسمت البسه فروشنده روسری به من ارائه کردکه نخ نماشده بودکه وقتی متوجه آن شدم فروشنده گفت که باتخفیف می توانم آنرابخرم.درکل چیزی که من متوجه آن شدم این بودکه پرپایی چنین مکانهایی فقط برای این است که ارگان برگزارکننده آن فقط بگوید”ماهم نمایشگاه برگزارکردیم”!

    پاسخ دهید

    • حامد
      حامد: 3-9-2009 . 4:05 ب.ظ :

      من هم از نمایشگاه به اصطلاح بهاره بازدید کردم ولی چیز بدرد بخوری نداشت که قابل عرض باشد

      پاسخ دهید

      • شاهو
        شاهو: 3-9-2009 . 4:22 ب.ظ :

        مسئولان بايد در پي ارزان بودن اجناس چنين مراكزي باشند تا مردم بتوانند از چنين فروشگاهاي خريد كنند واين امر نظارت بيشتري ميخواهد

        پاسخ دهید

        • شهروند
          شهروند: 3-9-2009 . 4:48 ب.ظ :

          واقعا مسئولان در مورد ما چي فكر مي كنند . با قيمتهاي مغازه سر كوچه مان هيچ فرقي نداشت .

          پاسخ دهید

          • arsalan
            arsalan: 3-10-2009 . 7:13 ق.ظ :

            من حرفهاي آقا بهروز رو تاييد مي كنم ولي بي انصافي است اگه از تخفيف هاي غرفه هاي عرضه لبنيات و مواد غذايي چشم پوشي كرد واقعيت اين است كه دولت هيچ تسهيلاتي براي شركت كنندگان قائل نشده و هر غرفه به طور ميانگين 180000 تومان اجاره بايد پرداخت كنه…
            شما خودتان را بگذاريد جاي شركت كننده …. مثلا اون كلانه فروش بايد روزي 180كلانه رو فقط براي اجاره بپزه…مي صرفه؟

            پاسخ دهید

            • نازیلا
              نازیلا: 3-12-2009 . 8:58 ب.ظ :

              نسبت به قبل کمی قیمت ها فرق کره است

              پاسخ دهید

              • شهروند2
                شهروند2: 3-16-2009 . 6:44 ب.ظ :

                دلیل بالا بودن قیمت ها فقط کرایه غرفه است من خودم چند سال در این کار بودم وحق را به فروشنده می دهم ولی ای کاش مسؤلان خود را مسؤل می دانستند.

                پاسخ دهید

                • زاگرس
                  زاگرس: 3-16-2009 . 10:43 ب.ظ :

                  سلام نمایشگاه فقط کمیت داشت آن هم چه؟ مسئولین محترم بازرگانی !آن هم همایشگاه بود ؟ شما باید به فکرمردم باشید نه جیب خود،غرفه داران ازقیمت سنگین غرفه ها می نالند مردم ازقیمت اجناس حداقل شما بگویید که حالتون خوبه از پول غرفه ها

                  پاسخ دهید

                  • زاگرس
                    زاگرس: 3-18-2009 . 12:43 ق.ظ :

                    با سلام حامد عزیز که درمورد نمایشگاه مطلب نوشته اید یک سوئال آیا ازغرفه عسل کارت دیدن کردید بعد ازسالها حداقل محصولی با ازرزش ازاستانی محروم اما ارزشمند دیدم که واقعا قابل تحسین بود نظر خوانندگان ومصرف کنندگان را درباره این محصول حتما جویا شوید دوستداران وحامیان تولید دراستان کردستان حتما نظرات خودرا درباره عسل کارت اعلام دارند.

                    پاسخ دهید

                    • غمين
                      غمين: 9-15-2009 . 12:06 ب.ظ :

                      باسلام : ارسلان عزيز ( 5 ) بايد اول هر كار تحقيق كرد بعد اشاعه داد آن كلانه پز هيچگونه پولي را پرداخت نكرده و محض رضاي خدا انجاست وحتي تعدادي از غرفه ها هم عزيزم اول حقيقت بعد ……..

                      پاسخ دهید