شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۱/۱۱/۱۳۹۸
یکشنبه، ۱۸ام اسفند ۱۳۸۷
۷:۲۶ ب.ظ
به منظورکنترل بازار قبل از نورزو

نمایشگاه عرضه کالا در سقز برپا شده است

نمایشگاه فروش بهاره در سقز افتتاح شد. این نمایشگاه با هدف تامین مایحتاج مردم و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها توسط اتحادیه تعاونیهای روستایی و اداره بازرگانی سقز در سالن اجتماعات ترویج کشاورزی برپا شده است. در این نمایشگاه انواع مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، پتو و فرش، لوازم خانگی، وسایل نوروزی و …. به نمایش گذاشته و از تاریخ 15/12/87 بمدت 10 روز برپا می باشد.
کد خبر: 2664


۱۰ دیدگاه

  • بهروز
    بهروز: ۱۲-۱۹-۱۳۸۷ . ۷:۵۵ ق.ظ :

    من ازنمایشگاه بازدیدکردم وقیمتهاهیچ تفاوتی بابیرون نداشت وکیفیت اجناس ارائه شده پایینترهم بودمثلاسوهان قم راباهمان مارک قیمت خریدم وفروشنده بلافاصله ازپشت ویترین نوع دیگرمشابه آن راباچشم بندی بمن داد.مرغ راهم باهمان قیمت بیرون خریدم ودرقسمت البسه فروشنده روسری به من ارائه کردکه نخ نماشده بودکه وقتی متوجه آن شدم فروشنده گفت که باتخفیف می توانم آنرابخرم.درکل چیزی که من متوجه آن شدم این بودکه پرپایی چنین مکانهایی فقط برای این است که ارگان برگزارکننده آن فقط بگوید”ماهم نمایشگاه برگزارکردیم”!

    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

    • حامد
      حامد: ۱۲-۱۹-۱۳۸۷ . ۴:۰۵ ب.ظ :

      من هم از نمایشگاه به اصطلاح بهاره بازدید کردم ولی چیز بدرد بخوری نداشت که قابل عرض باشد

      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

      • شاهو
        شاهو: ۱۲-۱۹-۱۳۸۷ . ۴:۲۲ ب.ظ :

        مسئولان بايد در پي ارزان بودن اجناس چنين مراكزي باشند تا مردم بتوانند از چنين فروشگاهاي خريد كنند واين امر نظارت بيشتري ميخواهد

        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • شهروند
          شهروند: ۱۲-۱۹-۱۳۸۷ . ۴:۴۸ ب.ظ :

          واقعا مسئولان در مورد ما چي فكر مي كنند . با قيمتهاي مغازه سر كوچه مان هيچ فرقي نداشت .

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • arsalan
            arsalan: ۱۲-۲۰-۱۳۸۷ . ۷:۱۳ ق.ظ :

            من حرفهاي آقا بهروز رو تاييد مي كنم ولي بي انصافي است اگه از تخفيف هاي غرفه هاي عرضه لبنيات و مواد غذايي چشم پوشي كرد واقعيت اين است كه دولت هيچ تسهيلاتي براي شركت كنندگان قائل نشده و هر غرفه به طور ميانگين 180000 تومان اجاره بايد پرداخت كنه…
            شما خودتان را بگذاريد جاي شركت كننده …. مثلا اون كلانه فروش بايد روزي 180كلانه رو فقط براي اجاره بپزه…مي صرفه؟

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

            • نازیلا
              نازیلا: ۱۲-۲۲-۱۳۸۷ . ۸:۵۸ ب.ظ :

              نسبت به قبل کمی قیمت ها فرق کره است

              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

              • شهروند2
                شهروند2: ۱۲-۲۶-۱۳۸۷ . ۶:۴۴ ب.ظ :

                دلیل بالا بودن قیمت ها فقط کرایه غرفه است من خودم چند سال در این کار بودم وحق را به فروشنده می دهم ولی ای کاش مسؤلان خود را مسؤل می دانستند.

                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                • زاگرس
                  زاگرس: ۱۲-۲۶-۱۳۸۷ . ۱۰:۴۳ ب.ظ :

                  سلام نمایشگاه فقط کمیت داشت آن هم چه؟ مسئولین محترم بازرگانی !آن هم همایشگاه بود ؟ شما باید به فکرمردم باشید نه جیب خود،غرفه داران ازقیمت سنگین غرفه ها می نالند مردم ازقیمت اجناس حداقل شما بگویید که حالتون خوبه از پول غرفه ها

                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                  • زاگرس
                    زاگرس: ۱۲-۲۸-۱۳۸۷ . ۱۲:۴۳ ق.ظ :

                    با سلام حامد عزیز که درمورد نمایشگاه مطلب نوشته اید یک سوئال آیا ازغرفه عسل کارت دیدن کردید بعد ازسالها حداقل محصولی با ازرزش ازاستانی محروم اما ارزشمند دیدم که واقعا قابل تحسین بود نظر خوانندگان ومصرف کنندگان را درباره این محصول حتما جویا شوید دوستداران وحامیان تولید دراستان کردستان حتما نظرات خودرا درباره عسل کارت اعلام دارند.

                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                    • غمين
                      غمين: ۶-۲۴-۱۳۸۸ . ۱۲:۰۶ ب.ظ :

                      باسلام : ارسلان عزيز ( 5 ) بايد اول هر كار تحقيق كرد بعد اشاعه داد آن كلانه پز هيچگونه پولي را پرداخت نكرده و محض رضاي خدا انجاست وحتي تعدادي از غرفه ها هم عزيزم اول حقيقت بعد ……..

                      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]