شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۴/۰۷/۱۳۹۹
یکشنبه، 5th آوریل 2009
11:12 ق.ظ

ویدیویی از حرکت کاروان 3 اف ها در جاده سرشیو

این ویدیو مربوط به نوروز امسال در منطقه سرشیو است و کاروان قاچاقچیان را نشان می دهد که بی محابا در حال حرکت هستند. صحنه های اینچنینی در محورهای اطراف سقز به کررات دیده شده و موجبات ناامنی جاده های را فراهم کرده است.خصوصا در نوروز که سقز و شهرهای اطراف میزبان مسافران پرشمار نوروزی هستند

httpv://www.youtube.com/watch?v=WNWWZNVivHU

کد خبر: 2881


۲۶ دیدگاه

  • سیروان
    سیروان: 4-5-2009 . 11:45 ق.ظ :

    شکوهf 3رو عشق است

    پاسخ دهید

    • شه ماله شيته
      شه ماله شيته: 4-6-2009 . 6:51 ق.ظ :

      ئه گر له جاده روبروت ده ن مجبور خوت بخيته خواره ئه گر نا پانت ده كنو ئه و ده م عشقت له حالي ده به ت
      كلتوري توش وه ك ام قاچاقچيانه وايه كه ئه م فركه فركه و خلك كوشتن عشقته بلام له برابر سربازيكدا خويان پيس ده كن فقط بو گيانه خلك خولقاون

      پاسخ دهید

      • SARTON
        SARTON: 4-6-2009 . 12:32 ب.ظ :

        ئه ي له عنتي خودا و خه لكي خودا له و بني ئادمه پيه سانه بيه ت كه ره حم نه وه كو به خويان به خه لكي بي تاوانيش ناكه ن و زور به بورن له به رابه ري يه ك عه سكردا خوه ي پيس ده كا

        پاسخ دهید

        • مختار
          مختار: 4-7-2009 . 4:16 ب.ظ :

          آقای محترمی که نفرین میکنی و لعنت میفرستی: غیر از این است که این کاروان نماد بیکاری و بدبختی مردم منطقه و بیکاری و نبود شغل است، جه کسی دوست دارد اینچنین جان خود و هزاران کس دیگر ر به خطر اندازد؟(ده نگتان له تیری دیت)

          پاسخ دهید

        • شه ماله شيته
          شه ماله شيته: 4-7-2009 . 5:34 ب.ظ :

          جناب موختار بيكاري وبدبختي نابه ببيته هوي ئه وه كه خلك به كشت بدي ببيته هوي ئه وه كه ماشين من وتو له جاده بخنه خوارو يا پيماندا ده ن و خويان و ئيمش ئاور ده ن يا خلك بكن به ژيرو له ناو شاردا و ده ربچن ئايا بيكاري دليل باش بو دزي كردنه؟

          پاسخ دهید

          • ناشناس
            ناشناس: 4-7-2009 . 11:17 ب.ظ :

            az qachaqcheha nanwesid chon onha badbakhtaren qheshr hastand age kar onha qhachaqh ast pas shoma parche wa lebas masraf nakoned.

            پاسخ دهید

            • احمد
              احمد: 4-8-2009 . 2:51 ق.ظ :

              اینها آدمهای هستندکه به قیمت آزاردیگران زندگی میکنند لعنت به انسانی که آنقدرپست است که به قیمت ازاردیگران زندگی میکند

              پاسخ دهید

              • سیروان
                سیروان: 4-8-2009 . 10:40 ق.ظ :

                خطاب به دوستان دلخون:من خود ماشین 3اف را دوس دارم اما نباید فراموش کنیم که قاچاقچیان جزئ جدایی ناپذیر از جامعه ی مرز نشین ما کردها هستند

                پاسخ دهید

                • aram
                  aram: 4-8-2009 . 11:27 ق.ظ :

                  من از این همه انتقاد از طرفی خوشحال واز طرفی ناراحت هستم ازطرفی خوشحالم که مردم ما میتوانند انتقاد کنند ونارحتی من به خاطر این که هنوز شیوه ی انتقاد سازنده را نمی دانیم پس ما بیاایم درد دل رنندگان 3fوبعد نظر پایانی را صادر کنیم و……………………….

                  پاسخ دهید

                  • بابايك سقزي
                    بابايك سقزي: 4-8-2009 . 8:56 ب.ظ :

                    روز مرز بسته شد نشانه هاي كسادي بر بازار وفقر روي شهر سايه انداخته بود وفقر سرچشمه فحشا*دزدي*فسادوغيره……..
                    هيچ كسي دوست ندارد براي سرويس 25000 تومان از مرز به داخل شهرجان خود و
                    ديگران را به خطر بيندازد اما به خاطر زن وبچه
                    جان خود را روبه رو لوله تفنگ قرار بده .
                    همه تصادفات هم مقصر 3Fنيست.

                    پاسخ دهید

                    • mohamad
                      mohamad: 4-17-2009 . 11:25 ب.ظ :

                      جوانان باید بجای این کار های کاذب کار و شغل اساسی از رژیم بخواهند
                      رزیم میخواهد با ادامه کار قا چاق جوانان را به این کارهای بدون عاقبت مشغول کند تا کار از دولت نخواهند.

                      پاسخ دهید

                      • الهام
                        الهام: 4-18-2009 . 12:20 ق.ظ :

                        هموتان له وترسه نوکانن به هر که سه نا کویه بچه ته سر 3f

                        پاسخ دهید

                        • شاهو
                          شاهو: 4-20-2009 . 2:12 ب.ظ :

                          سلام بو هه مو سه قزیه کان. خوا له قورعانا فه رمویه تی” قه د وا مه بن که وه ختی مردم اتان بینن لیتان بترسنو له ترسی تو خویان لا به ن”. به نه زه ری ایوه ایستا خه لکی سه قز خویان له و قاچاقچیانه لا نایه ن؟ اگه ر به راستی له به ر بی کاریه جیگه ی کاری اوان سه ر مه رزه نه وه ک له ناو شارا بده ن له خه لکو هه لین.

                          پاسخ دهید

                          • سوران
                            سوران: 4-21-2009 . 5:41 ب.ظ :

                            سلام این صحنه تاسف بار از نشانه های افتخارات زرین همشهریان ماست بله خوب الان من بیکارم باید به هر کاری دست زد کشتار جاده ای با رانندگی زیبا حتی بدونه قاچاق گوشه ای از این افتخارات است

                            پاسخ دهید

                            • herash
                              herash: 4-29-2009 . 11:56 ب.ظ :

                              kora la kozi dayki tone dehati bam.kho azanam pakhshi nakaito vale beja 1000jar day lagelma beja, aval beja ak na jare 5 jar akkkk la koziiiiiii dayki tono neve rashaaaa bam. beja taf taffffffffffff le ghozi dayki poto nive rasha bam. vaghan khaste navit farzi emrot baje haena.

                              پاسخ دهید

                              • سمکو
                                سمکو: 6-28-2009 . 8:09 ب.ظ :

                                ته واوی ئه مانه له به ر زال بوونی بی کاری له و ناوچه دایه و ئه وانه یش وا خویان زور به با کلاس ئه زانن ئه توانن جه می کن و برون سلاو له هه رچی شوفر 3افه

                                پاسخ دهید

                                • ايوب 3 اف
                                  ايوب 3 اف: 7-2-2009 . 9:39 ب.ظ :

                                  سلاو له هموتان من ايوب 3 افم و خه ريكي كاري قاچاخم لام بهراستي انسان بي زار ده بيت له زندگي منيش وك هه موي اواني وا كارمندن حه زم ده كرد كارمند بوايتم بلام فقر و بدبختي ني هيشتو پنام ها ورد به قاچاقو رانندي 3اف به خاطري من و منالي من و مناله كاني تر دوعا مه كن..هه مو مان وكو يك نين

                                  پاسخ دهید

                                  • احمدی
                                    احمدی: 7-10-2009 . 5:28 ب.ظ :

                                    با سلام
                                    عده ی زیادی از مردم می گویند به خاطر بیکاری که قاچاقچی ها زیاد است نه این طور نیست آنها می توانند بروند کارگری کنند بس نباید
                                    بهانه بیاریم که کار نیست بلکه کار است ولی آنها طاقت کار ندارند.

                                    پاسخ دهید

                                    • کیهان
                                      کیهان: 7-31-2009 . 8:54 ب.ظ :

                                      با سلام
                                      اومیدوارم که هیچکی اینقدر بد بخت نباشه که کشتن دیگران و توجیه کنه در ضمن اونایی که فش میدن به عنوان نظر هیچ نظری ندن خیلی محترم ترند

                                      پاسخ دهید

                                      • otubus
                                        otubus: 9-29-2009 . 12:04 ب.ظ :

                                        rahmat bi la qabrii baukian هیوای زیانم کوری شاخو کیوو

                                        پاسخ دهید

                                        • لقمان چکول
                                          لقمان چکول: 11-18-2009 . 2:09 ب.ظ :

                                          بژی هه ر چی سه اف داره
                                          ئه گه ر له به ر ئه و تونو تیژی ئه وان نه بوایه ئیستا هه مو مان له ترسی عه سکه ر و پولیس نه مان ئه توانی سه ر له ژیر په تو بینینه ده رو!!!!!!!!!

                                          پاسخ دهید

                                          • رزگار وامید
                                            رزگار وامید: 12-29-2009 . 10:30 ب.ظ :

                                            اه مه هردو هاو به شی خه مین چونکه 24سعاته معموره کان هان له کمین -دو راننده سه اف …

                                            پاسخ دهید

                                            • Naserkhan_1982
                                              Naserkhan_1982: 12-31-2009 . 9:41 ب.ظ :

                                              به نظر من اکثر دوستان سطحی به مسئله نگاه میکنن و فقط جنبه منفی رو بیشتر مد نظر دارن اما یادمون باشه که غیر از 3fدارها مردم زیاد دیگری نیز از کارشون نفع میبرن از جمله همین آقایون. ضمنا اونایی که بدون درک صحیح از اوضاع منطقه کردستان قشر خاصی(3f) رو متهم میکنندباید حداقل یکدفه پشت فرمانش بشینن البته با بار به قول خودشون قاچاق!!!!! ضمنا من طرفدارشون نیستم فقط نباید واقعیت و نادیدیده بگیریم …

                                              پاسخ دهید

                                              • هیمن سقزی
                                                هیمن سقزی: 1-3-2010 . 1:15 ب.ظ :

                                                بسیار بسیار زیبا ودوست داشتنی است . خدای بزرگ پشت وپناهشون باشد.

                                                پاسخ دهید

                                                • هیمن سقزی
                                                  هیمن سقزی: 1-3-2010 . 1:16 ب.ظ :

                                                  هه ربژین به سه ر به رزی………………..
                                                  یا خوا بئ وه ی بن برا کانم…………………………

                                                  پاسخ دهید