شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۲۳/۰۷/۱۳۹۸
دوشنبه، ۷ام اردیبهشت ۱۳۸۸
۹:۰۰ ب.ظ
علی رضا اسماعیلی رییس شورای شهر شد

تغییر در ترکیب هیات رییسه شورای شهر

esiدر جلسه انتحاب اعضای هیات رئیسه شورای شهر سقز که عصر امروز برگزار شد، علی رضا اسماعیلی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این شورا برای یکسال آتی انتخاب گردید. به گزارش شارنیوز؛ در رای گیری برای انتخاب رییس شورای شهر، جدای از اسماعیلی، فریبرز اولیایی رییس قبلی شورای شهر نیز کاندیدا بود که موفق به جلب آرای اکثریت اعضا نشد. همچنین سمتهای نایب رییس، سخنگو و خزانه دار نیز مشخص گردید که به ترتیب: مسعود علایی، بهزاد وثوقی و صابر زارعی عهده دار این سمتها شدند. لازم به ذکر است پیش از این وفا نقشبندی نایب رییس شورای شهر بود.کد خبر: 3195




    مطالب مرتبط:


۲۰ دیدگاه

  • بی کس
    بی کس: ۲-۷-۱۳۸۸ . ۱۰:۲۱ ب.ظ :

    بازاقابهزادبرنده شدی افرین قدرت راببین هم شهردارراانتخاب کردی وهم رئیس شورا خودت هم سخنگوشدی که برای دور اینده تبلیخات بکنید شهرداری هم زیر نظر شما است

    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

    • سامان
      • یک شهروند بهمن5 م.1387
        یک شهروند بهمن5 م.1387: ۲-۷-۱۳۸۸ . ۱۰:۳۶ ب.ظ :

        جناب آقای اسماعیلی انتخاب به جا وشایسته جنابغالی رابه عنوان رییس شورای شهر تبریک به همچنین برای آفایان علایی ، وثوقی ، زارعی درسمتهای نایب رییس، سخنگو وخزانه دارآرزوی موفقیت روزافزون توام باسلامت وشادکامی دارم وامیدوارم پشتیبان وحامی دلسوز برای شهردارمحبوب وزحمتکش ومردم شهر باشیدوشاهد آبادانی بیشتر شهرمان باشیم .

        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • همشهری
          همشهری: ۲-۷-۱۳۸۸ . ۱۰:۴۶ ب.ظ :

          این شورای شهر محترم با چه شناخت و چه هدفی آقای اسماعیلی را انتخاب نمودند. اسماعیلی اهدافش برای بهبود وضعیت سقز چیست؟

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • بهار
            بهار: ۲-۸-۱۳۸۸ . ۲:۲۷ ب.ظ :

            سلام براعضای محترم شارنیوزبابه قدرت رسیدن مطلق اقای بهزادوثوقی من فکر می کنم شهر سقز ابادشود

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

            • فرزاد
              فرزاد: ۲-۸-۱۳۸۸ . ۶:۵۰ ب.ظ :

              سلام خسته نباشید
              به نظر من هر کسی رییس بشه هیچ فرقی به حال شهر ما نمیکنه چون اینا هیچ کاری بلد نیستند شما اگه کاری برای شهر ما کردن فقط یکیش رو برای من ایمیل کنید

              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

              • رازان
                رازان: ۲-۸-۱۳۸۸ . ۱۰:۱۴ ب.ظ :

                ای کاش می دانستم چه کسی به این اسماعیلی رای داد که الان این جوری خیانت می کنند.
                بابا تورا به خدااااااااااااااا به داد پارک شهر برسید
                نابودش کردند. شورا چه … می کنید آخر
                مهندس بیگی پارک شهر را نابود کرد.
                به خدا درخنتان سالم را نابود کردند.
                شارنیوزیها شما کاری بکنید
                پارک شهرمان را از بین بردند رفت.

                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                • نما دوست
                  نما دوست: ۲-۹-۱۳۸۸ . ۵:۵۳ ق.ظ :

                  ضمن آرزوي موفقيت ،اميدوارم فارغ از جناح بندي به فكر آباداني و آينده ي شهرمان باشند.
                  در اين درگه كه گه گه كه كه كه كه شود ناگه
                  مشو غره به امروزت كه از فردا ني آگه

                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                  • جمال
                    جمال: ۲-۹-۱۳۸۸ . ۳:۴۹ ب.ظ :

                    سلام چرا اعضای محترم شورای شهر به عنوان بخشی از نماینده افکار عمومی در مورد انتخابات ریاست جمهوری اعلام موضع نمی نمایند … لطفا شار نیوز تراکتهای هنگام انتخابات را منتشر نمایند تا مشخص شود کدامیک بنام اصلاح طلب انتخاب شدند ولی حال در سایه اصولگراها و در اتوبان قدرت آنها مقاصد را به پیش میبرند

                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                    • راز
                      راز: ۲-۹-۱۳۸۸ . ۸:۵۹ ب.ظ :

                      من به عنوان یک شهروند متا سفم برای شهرم و اداره کنندگانش

                      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                      • ارمان.ک
                        ارمان.ک: ۲-۱۰-۱۳۸۸ . ۱:۵۰ ق.ظ :

                        سلام دوستان شار نیوز…من وشاید بسیاری از سقزیهای دور از سقز با این انتخاب یک سوال در ذهنمان نقش ببندد”در این شهر چه خبر است این انتخابها بر چه اساسی صورت میگیرد ؟من به وجود جوانان نخبه و الیت در این شهر ایمان دارم اما چرا این جوانان سر رشته کار را در دست نمیگیرند؟!!!شهریاران بود وجای مهربانان این دیار”مهربانی کی سرامد شهریاران را چه شد….

                        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                        • ناشناس
                          ناشناس: ۲-۱۱-۱۳۸۸ . ۶:۰۹ ق.ظ :

                          salam man wafa yasini hastam be khoda agar man hala sagez budam shakhsan az shahrdarshekayat mikardam baba parke shahr viran shod be koja panah bebarim

                          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                          • sina
                            sina: ۲-۱۱-۱۳۸۸ . ۲:۲۸ ب.ظ :

                            فرق نمی کند کی رئیس باشد و کی نائب رئیس و … مهم خدمت صادقانه است و البته شورا نباید خود را جدای از مردم بداند باید به مردم حساب پس بدهند و البته آقای سخنگو هم باید خیلی بهتر از پیش در مورد اقدامات و تصمیم گیریهای شورا اطلاع رسانی کنند

                            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                            • ناشناس
                              ناشناس: ۲-۱۲-۱۳۸۸ . ۱۱:۳۱ ق.ظ :

                              به نظر من انتخاب اسماعیلی به عنوان کاملا اشتباه چون ایشان هیچ اطلاعی از مدیریت شهری ندارند من از ایشان می پر سم جرا شما بعد از اینکه شورا شدید بعد از سه ماه ماشین 14ذمیلیونی سوار میشید وحتی تمتم شوراهای محترم جرا کسی اموال شما را کنترل نمی کند که این پول های باد اورده از کجا میاید چرا یکی از شوراهای محترم بعد از3 سال خانه 140میلیونی میخواهد عوام فریبی شوراهای محترم بس است

                              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                              • فوتبالیست
                                فوتبالیست: ۲-۱۲-۱۳۸۸ . ۴:۴۵ ب.ظ :

                                ما که تاکنون سخنی از سخنگو در طول عمرش نشنیدیم آیا سخنرانی بلد است؟ !!!!!!

                                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                • شهروند
                                  شهروند: ۲-۱۲-۱۳۸۸ . ۱۱:۱۷ ب.ظ :

                                  من فکر میکردم فوتبالیها از وثوقی خوششان میآید اما مثل اینکه این آقا علاوه بر شورای اول وسوم تیمهای فوتبال رانیز به هم ریخته الان میدانم ملا غفور عزیزی وفریبرز اولیایی واقبال دهزنی چقدر صبور وبا تحمل بوده اند. بیاییم لحظه ای خودرا جای این بیچارگان قرار دهیم .آیا میتوانیم وجود منحوسش رادرکنار خود تحمل کنیم ؟ نه به خدا هیچکس نمیتواند.

                                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                  • فرزانه
                                    فرزانه: ۲-۲۲-۱۳۸۸ . ۲:۴۴ ب.ظ :

                                    با سلام
                                    من فکر می کنم نه تنها انتخاب سمتهای شورا اشتباه و بوی تبانی از آن می آيد حتی در انتخاب شهردار هم همگی اعضاء شورا به اشتباه معرض دچار شده اند. ما در دانشگاه افراد بسيار صاحبنظری … داريم که بسيار خوش فکرند و به بازی گرفته نمی شوند چون ضعف برخی از اعضا شورا معرض تر می گردد.

                                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                    • flower
                                      flower: ۲-۲۳-۱۳۸۸ . ۲:۱۹ ب.ظ :

                                      به به ……… گل بود به سبزه نیز آراسته شد!!!

                                      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                      • هاوولاتی
                                        هاوولاتی: ۳-۶-۱۳۸۸ . ۲:۱۸ ب.ظ :

                                        از خداوند منان خواستارم که هر کسی هدف خدمتگذازی دارد او را محفوظ ویاری دهد وگرنه اورا هدایت کند

                                        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                        • ناشناس
                                          ناشناس: ۳-۱۹-۱۳۸۸ . ۷:۵۹ ب.ظ :

                                          ازشورای محترم شهرسقزخواهشمندم یکبارهم شده ازمحله تازه شهرشده قوخ دیدن فرمایندزیراجریمه های سنگین خانواده هابه شهرداری بودکه به شهرداری کمک کرد تادچاربحران نشودولی آیا شهرداری درفکر رفاه مردم قوخ است تمام خدمت شهردای درقوخ جمع کردن آشغال می باشد آنهم هرسه یاچهارروز یکبار!

                                          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]