شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۹/۰۸/۱۳۹۹
شنبه، 13th ژوئن 2009
5:59 ب.ظ
نتایج شمارش آرا در شهرستان سقز

سقز به موسوی رای داد

فرمانداری سقز آمار نهایی میزان شرکت کنند و تعداد آرای کاندیداهای دهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد. براساس اعلام فرمانداری سقز، 62% مردم سقز به میرحسین موسوی رای داده اند که میزان آراء وی دو برابر آراء احمدی نژاد است.

آمار شهر و بخش های شهرستان سقز به شرح زیر است:

سرشیو - شهر سقز

بخش مرکزی  - بخش زیویه

f1876کد خبر: 3511




    مطالب مرتبط:


۲۰ دیدگاه

  • ناشناس
    ناشناس: 6-13-2009 . 11:08 ب.ظ :

    من واقعا متأسفم که در کل آرای موسوی را با آرای احمدی نژاد عوض کردند.

    پاسخ دهید

    • آرش
      آرش: 6-13-2009 . 11:10 ب.ظ :

      برداشت آزاد!!!؟؟؟؟
      جالب است!!!!!
      ولي نتيجه انتخابات چيزي را مي گويد كه با اينها جور در نمي آيد.
      برداشت آزاد

      پاسخ دهید

      • javene irany
        javene irany: 6-14-2009 . 12:07 ق.ظ :

        واقعا عجيبه همه به موسوي راي دادن ولي احمدي نژاد بازم رييس جمهور شد!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!چگونه؟؟؟؟؟؟؟الله اعلم!!!!!!!!به ما چه؟؟؟؟؟ما كه فزول نيستيم!!!!!!!

        پاسخ دهید

        • amin
          amin: 6-14-2009 . 12:32 ب.ظ :

          درسطح کشور نیز درصد آرا همینطور بوده که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          پاسخ دهید

          • sina
            sina: 6-14-2009 . 1:02 ب.ظ :

            آدم نمیتونه به حرف شما باور کنه یا اخبار که 85% کردها به احمدی نژاد رای دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

            پاسخ دهید

            • صنم
              صنم: 6-14-2009 . 6:21 ب.ظ :

              چه میشود کرد کاش میشد ولی………

              پاسخ دهید

              • ناشناس
                ناشناس: 6-14-2009 . 11:21 ب.ظ :

                afarin be mardome sar bolande saghez.entezare digari ham az mardom sarafraze saghwz nist.

                پاسخ دهید

                • شهرام
                  شهرام: 6-15-2009 . 12:24 ق.ظ :

                  بالافرض که نظری هم دادم !!

                  پاسخ دهید

                  • nahid
                    nahid: 6-15-2009 . 1:29 ب.ظ :

                    salam be nazare man in zolme bozorgi bod ke dar hagh tamam mardom inran shod chon hagh mosavi bod ke be riyasat jomhori berese

                    پاسخ دهید

                    • mohamad
                      mohamad: 10-29-2009 . 8:46 ب.ظ :

                      age haghe mosavi bod chera khodesho poshte mardom ghayem kardo faghat javonaye mardomo be koshtan dado naraft be jaye gereftane haghesh keshvaro be ashob keshid.midoni chera chon ke khodesh midonest haghi nadare

                      پاسخ دهید

                    • نسیم
                      نسیم: 6-16-2009 . 3:51 ب.ظ :

                      با سلام و خسته نباشی
                      این آمار وزارت کشوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
                      آمار واقعی چقدره؟؟؟؟؟
                      متاسفم برای همشهریانم … که نباید این درصد رو به احمدی نژاد رای می دادند.نمی دونم در میان روستای شهر سقز هم سیب زمینی توزیع کرد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

                      پاسخ دهید

                      • شهروند
                        شهروند: 6-16-2009 . 4:08 ب.ظ :

                        كارتان خيلي عالي بود . البته از لحاظ نمودار و اطلاع رساني …

                        پاسخ دهید

                        • hmid
                          hmid: 6-17-2009 . 6:48 ق.ظ :

                          rasth dalin iran shloq bova

                          پاسخ دهید

                          • امید تقی زاده
                            امید تقی زاده: 6-18-2009 . 11:36 ب.ظ :

                            چرا تعطیل شده سایت؟

                            پاسخ دهید

                            • رحمان جوانمردی
                              رحمان جوانمردی: 6-22-2009 . 4:02 ب.ظ :

                              من پی دی اف کامل صندوقهای سقز را که مشاهده کردم از بخشهای مختللف سقز فقط دو تا از بخشها را دیدم، بقیه کجا هستند؟ مگر سقز فقط دو بخش دارد؟

                              پاسخ دهید

                              • ناشناس
                                ناشناس: 6-22-2009 . 6:09 ب.ظ :

                                سلام چيكار ميشه كرد ؟؟؟؟؟؟

                                پاسخ دهید

                                • منتقد
                                  منتقد: 6-28-2009 . 5:58 ب.ظ :

                                  واقعاً سیاستمدار های خام و بی تجربه ای هستین.برای همه مسلم شده که این نتایج واقعی نیست ولی چون شما طرفدار میر حسین هستین و در عین حال متعصب این آمار دروغین رو اعلام کردین.همین شما هستین که به تقلب ها مشروعیت میدین.

                                  پاسخ دهید

                                  • محفوظ
                                    محفوظ: 6-30-2009 . 9:33 ق.ظ :

                                    كارتان از همه نظر بيست و عالي بود

                                    پاسخ دهید

                                    • hhhhhh.nnnnnnnn