شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۸/۰۸/۱۳۹۳ برابر با 2014 October 30
شنبه، ۱۰ام مرداد ۱۳۸۸
۸:۱۳ ب.ظ
تغییر در ریاست دانشگاه آزاد سقز:

مرادی رفت پاساری آمد

صلاح مرادی رئیس دانشگاه آزاد سقز برکنار شد و جای خود را به دکتر بابک پاساری رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد سنندج داد تا بالاخره ماجرای ماندن و رفتن مرادی که شش ماه ادامه داشت خاتمه یابد اگر چه باز هم ناگهانی و بدون اطلاع قبلی حکم رئیس جدید دانشگاه صادر و مراسم تودیع و معارفه هم سریع و تنها با حضور کارمندان و استاید دانشگاه برگزار شد. مراسم معارفه وی با حضور دبیر منطقه ۱۱ دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول حراست منطقه ۱۱ و دو تن دیگر از مسئولان دانشگاه آزاد استان  و بدون حضور هیچ یک از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات مهمان سرای دانشگاه آزاد سقز برگزار شد. مرادی بدون مقدمه به ایراد سخن پرداخت و صریح از اختلافش با دکتر صمدی مسئول منطقه ۱۱ دانشگاه آزاد اسلامی سخن گفت که از روز اول مخالف وی بوده و تا ماه ها بعد از به ریاست رسیدن، حکم وی را صادر نمی کرد. مرادی تلویحا همین مخالفت صمدی را دلیل اصلی عدم تمدید حکم ریاست عنوان کرد. وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن طلب حلالیت از کارمندان و استاید گفت تنها با دو نفر طی این سال ها مشکل داشته و از احمد امینی رئیس اسبق دانشگاه آزاد واحد سقز به عنوان کسی که  سالها خیانت کرد نام برد و شخص دیگر هم یکی از کارمندان است که اکنون حکم شش ماه انفصال از خدمت دارد.
رئیس جدید دانشگاه آزاد سقز
وی از همه کارمندان خواست با رئیس جدید کمال همکاری را داشته باشند و از پاساری هم درخواست کرد پروژه های عمرانی را همچنان ادامه دهد. دکتر بابک پاساری هم در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه آزاد سقز گفت: واحد سقز می توانست پیشرفت بیشتری داشته باشد اما عدم جذب نیروهای علمی مجرب سقز و شهرهای اطراف باعث شده این افراد جذب واحدهای دیگر شوند. وی رئوس برنامه های خود را چنین عنوان کرد: افزایش تعداد رشته های واحد سقز متناسب با نیاز منطقه، ایجاد دانشکده ها، فراهم کردن زمینه جذب نیروهای علمی مجرب و افزایش کیفیت آموزشی، استاندارد کردن میزان دانشجو به استاد، توجه ویژه به امر پژوهش، چاپ نشریات علمی پژوهشی، توجه ویژه به امر ورزش و …. وی در پایان از زحمات مرادی تشکر کرد و اظهار داشت: همگان شاهد هستند که آقای مرادی چه تحولی را در دانشگاه آزاد سقز به وجود آورد.کد خبر: 3893


۱۴ دیدگاه

  • saro
    saro: ۵-۱۱-۱۳۸۸ . ۲:۰۰ ق.ظ :

    salam ma ham az zahamat morade tashakor mekonim

    پاسخ دهید

    • soran
      soran: ۵-۱۱-۱۳۸۸ . ۱۰:۵۹ ق.ظ :

      مرادی رفت ولی تکلیف این همه بدهکاریها و باند بزرگی که از منسوبین و اقارب خودش و آقای نماینده در دانشگاه بدون صلاحیت بکار گرفته و نیز سایر پرونده های تخلفات گشوده شده مالی و عمرانی چه میشه و چه کسی مسئول آن است؟

      پاسخ دهید

      • الف
        الف: ۵-۱۱-۱۳۸۸ . ۱۱:۵۲ ق.ظ :

        درپاسخ سوران باید گفت ازبیخبران کشکک صلوات شما یا دستت از این دانشگاه کوتاه شده که نتوانسته اید به میل خود اقدامی انجام دهید انهایی که سر کار امده اند یک عده بیکار ازشهر سقز بوده اند نرفته که ازبوکان نیرو بیاورد خوب است چشم خود را باز کنید وانصاف داشته باشید انهایی که خوردند خیانت کردند عرضه نداشتید چیزی درموردشان بگویید

        پاسخ دهید

        • سقز
          سقز: ۵-۱۱-۱۳۸۸ . ۳:۲۸ ب.ظ :

          آخه مخلوع همه مثل شما نمی تونند دامن ویا یه چیز تو همین مایه هارو بچسبند تا بعدا خائن نامیده نشند بهتر نبود لااقل از خودت مایه می ذاشتی و دستی دستی محارم خودتو فدای کارت نمی کردی ارزششو داشت حالا که گذشت ولی هروقت رفتی بانه بهتره که تو چشاش نگاه نکنی چون خیلی کمه اینطوری خواهر خودشو فدای برادر بکنه.

          پاسخ دهید

          • شاهو
            شاهو: ۵-۱۲-۱۳۸۸ . ۹:۴۹ ق.ظ :

            آقای امینی در دانشگاه اخلاق اسلامی تدریس میکند! چطور میشود به ایشان تهمت خیانت زد؟

            پاسخ دهید

            • ح-مدرس مدعوي دانشگاه ازادسقز
              ح-مدرس مدعوي دانشگاه ازادسقز: ۵-۱۲-۱۳۸۸ . ۱۰:۴۳ ق.ظ :

              خبر عزل مرادی جای خوشحالی وامری بجابودزیرا نامبرده بجای شایسته سالاری وجذب افراد کاردان وصاحب اندیشه وتالیف دردانشگاه ان را به محفل باندبازی و خودتبدیل کرده بودوازاین لحاظ جایگاه وبارعلمی دانشگاه اسیب دیده بودکه امیدوارم بارفتن وی وامدن دکترپاساری وساماندهی مسایل دانشگاه خط بطلانی بر این باندبازیها بکشدوشاهدکارنامه درخشانی از ایشان باشیم.

              پاسخ دهید

              • سردرگم
                سردرگم: ۵-۱۲-۱۳۸۸ . ۵:۴۳ ب.ظ :

                درجامعه ای که شفافیت حاکم نباشد و افراد با سلایق و روابط یا شایسته سالاری انتخاب شوند می توان هر ادعایی را مطرح کرد . هرکسی براحتی به خود اجازه می دهد که تهمت بزند ، دروغ بگوید ، و به حریم دیگران تجاوز نماید بدون اینکه دیگران اجازه دفاع از خود را داشته باشند . آیا بجای تهمت به دیگران و فحاشی در فضای مجازی ، نمی توان هرکسی در جای خود مثبت باشد ؟ آیا منفی دانستن دیگران موجب نمی شود که ماهم منفی بیندیشیم و دست از فعالیت های انساندوستانه برداریم . شاید این نوشته ها در ذهن برخی از دوستان تداعی آرمان گرایی را داشته باشد اما هر آرمانی روزی به تحقق خواهد رسید .ماهرکدام در جای خود انسانیم و می توانیم کارهای انساندوستانه انجام دهیم .حتی به مقدار خیلی کم .

                پاسخ دهید

                • يه دانشجو
                  يه دانشجو: ۵-۱۳-۱۳۸۸ . ۹:۴۴ ب.ظ :

                  منم با این حرف موافقم این قضیه دختر شهردار فرق میکنه دوستان میخوای دلیلشو بدونید پس گوش بدید : قضیه از این جا شروع شد که برای اسفالت حیاط دانشگاه ۱۷۰میلیون خرج داشت اقای شهردار اومد و گفت من با ۷۰میلیون تمامش میکنم و در عوض دخترمو اینجا استخدام کن خوب هر رئییس دیگری بود این کارو انجام میداد بخاطر هزینه کم و و و و و …

                  پاسخ دهید

                  • شهروند
                    شهروند: ۵-۱۴-۱۳۸۸ . ۲:۲۶ ب.ظ :

                    بابا جان اگر هر کس دیگری هم بود ناراحت می شود . خوب از دست دادن جایگاه رئیس دانشگاه خدایش سخته و طبیعی هم هست و همیشه هم یک سری موافق و مخالف داره . همین آقای حیدری نماینده سقز و بانه فردا یک پست دیگری برایش جور می کند که در این جایگاه جدید شروع به تصفیه حساب می کند . در این کشور خراب شده که شایسته سالاری معنی ندارد و یا کمبود افراد متخصص نداریم. قدیما هر کسی به سمت رئیس جای در می آمد سن و سالی داشت و سرد و گرم روزگار را چشیدی بود ولی حالا که بچه بازی شده هر کی دو بار تهران رفته باشه و اشنایی پیدا کرده باشه سریعا رئیس خواهد شد . خلاصه خدمتتان عرض کنم که سر خود را درد نیاورید همین جوری است و اینجوری خواهد بود . مدیر سازمان جوانان کشور را ببینید ۲۸ سال دارد ( آقای بذر پاش ) مدیر عامل شرکت پارس خودرو متولد ۶۱ می باشد و …

                    پاسخ دهید

                    • يه دوست
                      يه دوست: ۵-۱۵-۱۳۸۸ . ۷:۵۵ ق.ظ :

                      من هیچ موردی ندیدم جز مهربانی-مسلمانی-ومحبوبیت آقای مرادی عزیز
                      ایشان مخالف زیاد دارند ولی این مخالفان حریف همراهان او نمیتواند باشدجون خدا همراشه وازکارها واعمال مرادی عزیز از همه بیشتر آگاهتره
                      خودتون رو بیشتر از این خسته نکنید.

                      پاسخ دهید

                      • م.
                        م.: ۵-۱۶-۱۳۸۸ . ۱۱:۳۹ ق.ظ :

                        همچو سرو ایستادن در این باد نکند پاسخش تبر باشد !
                        مرادی رفتی و پاساری اومد !!!!!!!!!!!!!!!!!!کجایی که همیشه با نشریه من مخالفت میکردی و همچنین با خانم …/

                        پاسخ دهید

                        • بهروز
                          بهروز: ۵-۱۷-۱۳۸۸ . ۱۲:۰۷ ب.ظ :

                          آقای غیرحرفه ای! هیچ جای دنیا پیام هارابانام اشخاص روی سایت نمیگذارندونامهارابانقطه چین نشان میدهندشماکه جرم اشخاص

                          شارنیوز: با عرض پوزش، تصحیح شد

                          پاسخ دهید

                          • د /خ
                            د /خ: ۵-۱۸-۱۳۸۸ . ۱۰:۳۳ ب.ظ :

                            به دنبال رفتن مرادی راننده های تاکسی تلفنی که در دانشگاه به عنوان کار شناس و… استخدام شده بودند به سر کار قبلی باز گردند

                            پاسخ دهید

                            • م
                              م: ۵-۲۳-۱۳۸۸ . ۱۰:۰۰ ق.ظ :

                              وقتی که رئیس نیست و وقتی که شما نیستید و رئیس هست جناب مرادی!
                              پاسخ به بند ۱۲—-مگه باکی هست که اسمم رو نبرم،خیلی تلاش کردیم دوست گرامی تا نشریه ای را بیندازیم ولی جناب مرادی خان موافقت نمیکردند و با امور فرهنگی مشکل داشت.

                              پاسخ دهید