شارنيوز- اخبار سقز

امروز 30/06/1393 برابر با 2014 September 21
Saturday، 1st August 2009
8:13 pm
تغییر در ریاست دانشگاه آزاد سقز:

مرادی رفت پاساری آمد

صلاح مرادی رئیس دانشگاه آزاد سقز برکنار شد و جای خود را به دکتر بابک پاساری رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد سنندج داد تا بالاخره ماجرای ماندن و رفتن مرادی که شش ماه ادامه داشت خاتمه یابد اگر چه باز هم ناگهانی و بدون اطلاع قبلی حکم رئیس جدید دانشگاه صادر و مراسم تودیع و معارفه هم سریع و تنها با حضور کارمندان و استاید دانشگاه برگزار شد. مراسم معارفه وی با حضور دبیر منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول حراست منطقه 11 و دو تن دیگر از مسئولان دانشگاه آزاد استان  و بدون حضور هیچ یک از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات مهمان سرای دانشگاه آزاد سقز برگزار شد. مرادی بدون مقدمه به ایراد سخن پرداخت و صریح از اختلافش با دکتر صمدی مسئول منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی سخن گفت که از روز اول مخالف وی بوده و تا ماه ها بعد از به ریاست رسیدن، حکم وی را صادر نمی کرد. مرادی تلویحا همین مخالفت صمدی را دلیل اصلی عدم تمدید حکم ریاست عنوان کرد. وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن طلب حلالیت از کارمندان و استاید گفت تنها با دو نفر طی این سال ها مشکل داشته و از احمد امینی رئیس اسبق دانشگاه آزاد واحد سقز به عنوان کسی که  سالها خیانت کرد نام برد و شخص دیگر هم یکی از کارمندان است که اکنون حکم شش ماه انفصال از خدمت دارد.
رئیس جدید دانشگاه آزاد سقز
وی از همه کارمندان خواست با رئیس جدید کمال همکاری را داشته باشند و از پاساری هم درخواست کرد پروژه های عمرانی را همچنان ادامه دهد. دکتر بابک پاساری هم در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه آزاد سقز گفت: واحد سقز می توانست پیشرفت بیشتری داشته باشد اما عدم جذب نیروهای علمی مجرب سقز و شهرهای اطراف باعث شده این افراد جذب واحدهای دیگر شوند. وی رئوس برنامه های خود را چنین عنوان کرد: افزایش تعداد رشته های واحد سقز متناسب با نیاز منطقه، ایجاد دانشکده ها، فراهم کردن زمینه جذب نیروهای علمی مجرب و افزایش کیفیت آموزشی، استاندارد کردن میزان دانشجو به استاد، توجه ویژه به امر پژوهش، چاپ نشریات علمی پژوهشی، توجه ویژه به امر ورزش و …. وی در پایان از زحمات مرادی تشکر کرد و اظهار داشت: همگان شاهد هستند که آقای مرادی چه تحولی را در دانشگاه آزاد سقز به وجود آورد.کد خبر: 3893


14 نظر

  • saro
    saro: 8-2-2009 . 2:00 am :

    salam ma ham az zahamat morade tashakor mekonim

    پاسخ دهید

    • soran
      soran: 8-2-2009 . 10:59 am :

      مرادی رفت ولی تکلیف این همه بدهکاریها و باند بزرگی که از منسوبین و اقارب خودش و آقای نماینده در دانشگاه بدون صلاحیت بکار گرفته و نیز سایر پرونده های تخلفات گشوده شده مالی و عمرانی چه میشه و چه کسی مسئول آن است؟

      پاسخ دهید

      • الف
        الف: 8-2-2009 . 11:52 am :

        درپاسخ سوران بايد گفت ازبيخبران كشكك صلوات شما يا دستت از اين دانشگاه كوتاه شده كه نتوانسته ايد به ميل خود اقدامي انجام دهيد انهايي كه سر كار امده اند يك عده بيكار ازشهر سقز بوده اند نرفته كه ازبوكان نيرو بياورد خوب است چشم خود را باز كنيد وانصاف داشته باشيد انهايي كه خوردند خيانت كردند عرضه نداشتيد چيزي درموردشان بگوييد

        پاسخ دهید

        • سقز
          سقز: 8-2-2009 . 3:28 pm :

          آخه مخلوع همه مثل شما نمی تونند دامن ویا یه چیز تو همین مایه هارو بچسبند تا بعدا خائن نامیده نشند بهتر نبود لااقل از خودت مایه می ذاشتی و دستی دستی محارم خودتو فدای کارت نمی کردی ارزششو داشت حالا که گذشت ولی هروقت رفتی بانه بهتره که تو چشاش نگاه نکنی چون خیلی کمه اینطوری خواهر خودشو فدای برادر بکنه.

          پاسخ دهید

          • شاهو
            شاهو: 8-3-2009 . 9:49 am :

            آقای امینی در دانشگاه اخلاق اسلامی تدریس میکند! چطور میشود به ایشان تهمت خیانت زد؟

            پاسخ دهید

            • ح-مدرس مدعوي دانشگاه ازادسقز
              ح-مدرس مدعوي دانشگاه ازادسقز: 8-3-2009 . 10:43 am :

              خبر عزل مرادي جاي خوشحالي وامري بجابودزيرا نامبرده بجاي شايسته سالاري وجذب افراد كاردان وصاحب انديشه وتاليف دردانشگاه ان را به محفل باندبازي و خودتبديل كرده بودوازاين لحاظ جايگاه وبارعلمي دانشگاه اسيب ديده بودكه اميدوارم بارفتن وي وامدن دكترپاساري وساماندهي مسايل دانشگاه خط بطلاني بر اين باندبازيها بكشدوشاهدكارنامه درخشاني از ايشان باشيم.

              پاسخ دهید

              • سردرگم
                سردرگم: 8-3-2009 . 5:43 pm :

                درجامعه اي كه شفافيت حاكم نباشد و افراد با سلايق و روابط يا شايسته سالاري انتخاب شوند مي توان هر ادعايي را مطرح كرد . هركسي براحتي به خود اجازه مي دهد كه تهمت بزند ، دروغ بگويد ، و به حريم ديگران تجاوز نمايد بدون اينكه ديگران اجازه دفاع از خود را داشته باشند . آيا بجاي تهمت به ديگران و فحاشي در فضاي مجازي ، نمي توان هركسي در جاي خود مثبت باشد ؟ آيا منفي دانستن ديگران موجب نمي شود كه ماهم منفي بينديشيم و دست از فعاليت هاي انساندوستانه برداريم . شايد اين نوشته ها در ذهن برخي از دوستان تداعي آرمان گرايي را داشته باشد اما هر آرماني روزي به تحقق خواهد رسيد .ماهركدام در جاي خود انسانيم و مي توانيم كارهاي انساندوستانه انجام دهيم .حتي به مقدار خيلي كم .

                پاسخ دهید

                • يه دانشجو
                  يه دانشجو: 8-4-2009 . 9:44 pm :

                  منم با اين حرف موافقم اين قضيه دختر شهردار فرق ميكنه دوستان ميخواي دليلشو بدونيد پس گوش بديد : قضيه از اين جا شروع شد كه براي اسفالت حياط دانشگاه 170ميليون خرج داشت اقاي شهردار اومد و گفت من با 70ميليون تمامش ميكنم و در عوض دخترمو اينجا استخدام كن خوب هر رئييس ديگري بود اين كارو انجام ميداد بخاطر هزينه كم و و و و و …

                  پاسخ دهید

                  • شهروند
                    شهروند: 8-5-2009 . 2:26 pm :

                    بابا جان اگر هر كس ديگري هم بود ناراحت مي شود . خوب از دست دادن جايگاه رئيس دانشگاه خدايش سخته و طبيعي هم هست و هميشه هم يك سري موافق و مخالف داره . همين آقاي حيدري نماينده سقز و بانه فردا يك پست ديگري برايش جور مي كند كه در اين جايگاه جديد شروع به تصفيه حساب مي كند . در اين كشور خراب شده كه شايسته سالاري معني ندارد و يا كمبود افراد متخصص نداريم. قديما هر كسي به سمت رئيس جاي در مي آمد سن و سالي داشت و سرد و گرم روزگار را چشيدي بود ولي حالا كه بچه بازي شده هر كي دو بار تهران رفته باشه و اشنايي پيدا كرده باشه سريعا رئيس خواهد شد . خلاصه خدمتتان عرض كنم كه سر خود را درد نياوريد همين جوري است و اينجوري خواهد بود . مدير سازمان جوانان كشور را ببينيد 28 سال دارد ( آقاي بذر پاش ) مدير عامل شركت پارس خودرو متولد 61 مي باشد و …

                    پاسخ دهید

                    • يه دوست
                      يه دوست: 8-6-2009 . 7:55 am :

                      من هيچ موردي نديدم جز مهرباني-مسلماني-ومحبوبيت آقاي مرادي عزيز
                      ايشان مخالف زياد دارند ولي اين مخالفان حريف همراهان او نميتواند باشدجون خدا همراشه وازكارها واعمال مرادي عزيز از همه بيشتر آگاهتره
                      خودتون رو بيشتر از اين خسته نكنيد.

                      پاسخ دهید

                      • م.
                        م.: 8-7-2009 . 11:39 am :

                        همچو سرو ایستادن در این باد نکند پاسخش تبر باشد !
                        مرادی رفتی و پاساری اومد !!!!!!!!!!!!!!!!!!کجایی که همیشه با نشریه من مخالفت میکردی و همچنین با خانم …/

                        پاسخ دهید

                        • بهروز
                          بهروز: 8-8-2009 . 12:07 pm :

                          آقاي غيرحرفه اي! هيچ جاي دنيا پيام هارابانام اشخاص روي سايت نميگذارندونامهارابانقطه چين نشان ميدهندشماكه جرم اشخاص

                          شارنیوز: با عرض پوزش، تصحیح شد

                          پاسخ دهید

                          • د /خ
                            د /خ: 8-9-2009 . 10:33 pm :

                            به دنبال رفتن مرادی راننده های تاکسی تلفنی که در دانشگاه به عنوان کار شناس و… استخدام شده بودند به سر کار قبلی باز گردند

                            پاسخ دهید

                            • م
                              م: 8-14-2009 . 10:00 am :

                              وقتی که رئیس نیست و وقتی که شما نیستید و رئیس هست جناب مرادي!
                              پاسخ به بند 12—-مگه باكي هست كه اسمم رو نبرم،خيلي تلاش كرديم دوست گرامي تا نشريه اي را بيندازيم ولي جناب مرادي خان موافقت نميكردند و با امور فرهنگي مشكل داشت.

                              پاسخ دهید