شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۲۵/۰۵/۱۳۹۷
سه شنبه، ۱۳ام مرداد ۱۳۸۸
۵:۱۱ ب.ظ
شبکه بهداشت سقز تایید کرد:

مشاهده سه مورد مشکوک به آنفولانزای خوکی در سقز

از بیمارستان سقز خبر می رسد تا کنون سه مورد مشکوک به آنفولانزای خوکی در مشاهده شده است. به گزارش شارنیوز این سه نفر مشکوک به آنفولانزای نوع A  -مشترک بین انسان، خوک و پرندگان- هستند که تنها یک نفر آنها نیاز به مراقبت های ویژه پزشکی داشته است. این فرد مبتلا اخیرا از سفر حج به سقز بازگشته است. شبکه بهداشت سقز از شهروندن خواسته است بعد از گذشت یک هفته به دیدار حجاج از سفر برگشته رفته  و از روبوسی و دست دادن های بی مورد خودداری کنند. این نهاد همچنین تاکید کرده است شهروندان از مسافرت های غیرضروری بپرهیزند. علائم مربوط آنفلانزای خوکی -مانند سایر انواع آنفولانزا- کوفتگی، سر درد و  تب می باشد. حال عمومی هر سه مبتلا نفر مساعد گزارش شده و فرد بستری شده نیز ساعاتی قبل ترخیص شد.کد خبر: 3940




    مطالب مرتبط:


۸ دیدگاه

  • جمونگ
    جمونگ: ۵-۱۳-۱۳۸۸ . ۱:۲۶ ب.ظ :

    فقط همینو کم داشتیم پس نگران گرانی ،بیکاری وامثالهوم باید باشیم
    انشاا… خدارحم کنه وگرنه از مس..ودیگران کاری برنمیاد.

    پاسخ دهید

    • alan
      alan: ۵-۱۳-۱۳۸۸ . ۴:۰۶ ب.ظ :

      امیدوارم مردم سقز به دیدار کلاه بردارانی نروند که برای مطرح کردن خود ثروت وسامان این مردم را به جیب اعراب مکه واریز میکنند نروند. تمام بد بختیهای مردم از این عربها است

      پاسخ دهید

      • sina
        sina: ۵-۱۴-۱۳۸۸ . ۱۱:۲۴ ب.ظ :

        Alan جان به اعتقادات مردم که ربطی به جنسیت و نژاد آنها ندارد توهین مکن زیرا ممکن است یکی از همین کلاه برداران پدر بزرگ، عمو، دایی،مادر بزرگ، عمه و خاله خودت باشد ؛ البته از سخنانم ناراحت نشو حق داری نگران سلامت خودت و جامعه باشی ولی بر بانیان و منتشر کنندگان این ویروس(شرکتهای دارو و واکسن سازی) که قاپندگان واقعی پول و ثروت مردم هستند لعنت. در ضمن عربهای مکه برای کسی کارت دعوت نفرستاده اند که به زیارت خانه خدا بروند مردم خودشان دوست دارند بروند البته فراموش نکنیم همه جا خوب و بد هست و مردم عربستان آنقدر نفت دارند که محتاج پولهای چند حاجی سقزی نباشند!!!!

        پاسخ دهید

        • artin
          artin: ۵-۲۰-۱۳۸۸ . ۸:۳۲ ق.ظ :

          دواي سلاو،خود را برتر دانستن و به اعتقادات يك ميلياردونيم انسان توهين و بي احترامي كردن نشانه تعصب بي جا،جهل ،كوته فكري است براي شار نيوز دوست داشتني بايد متاسف بود كه نظر اينچنين افرادي را بين المللي مي كنند!

          پاسخ دهید

          • من
            من: ۵-۲۲-۱۳۸۸ . ۴:۰۵ ب.ظ :

            اقای الان این دوستانی که از حرفهای شما انتقاد میکنند در زمره همان کلاهبرداران مفت خور هستند که خود را پشت پرده ی تظاهر پنهان کرده اند اما بترسند از روزی که پرده بر افتد .. ..ای قوم به حج رفته کجایید…معشوق همینجاست بیایید بیایید….گرصورت بی صورت معشوق ببینید…..هم خواجه و هم خانه وهم کعبه شمایید

            پاسخ دهید

            • naser
              naser: ۸-۲۸-۱۳۹۴ . ۱۲:۲۷ ق.ظ :

              سلام خدمت دوستان.تورو بس کنید دیگه انتقاد و…هر کسی یه جور میل ومرامی داره.خیلیا میدونن تو کشورهای دیکه انواع بیماری وجود داره بااین حال هم میره مسافرتشو انجام میده و برمیگرده کسی هم اعتراض نمیکنه ولی تا بحث حج رفتن ومکه پیش میائ همه بلند میشن حرفایی برای گقتن دارن چرا؟چون فقط اهل اینن که حاشیه درست کنن یا ثابت کنند که به حج رفتن اشتباه است…ولی واقعیت ی چیز دیگه س دوست گرامی

              پاسخ دهید

            • sina
              sina: ۵-۲۳-۱۳۸۸ . ۱۲:۴۷ ق.ظ :

              آقای (من) که منیت (فطرت پاک)خودت را فراموش کرده و با بی ادبی از به زبان آوردن کلمات رکیک و زشت و توهین آمیز دریغ نمی کنی به جای هم دردی با کسانی که مثل خودتان به مردم توهین می کنند عاقلانه و بدون تعصب فکر کن و جنگ مذهبی به راه نینداز ظاهراً اهل ادبیات و شعر هم هستی !! ادبتان کجا رفته است؟ البته ضمن پوزش از خوانندگان اینجا مجال مناقشه نیست؛ یعنی شما هم با “کلاهبرداران مفت خور ی که خود را پشت پرده ی تظاهر پنهان کرده اند” نسبتی نداری؟!!!!

              پاسخ دهید

              • behroz
                behroz: ۶-۶-۱۳۸۸ . ۱۲:۴۵ ق.ظ :

                اقای(من)و(alan)ازتون خرده نمی گیرم چون از لحاظ شخصیتی متاسفانه اشکال دارید ومطمئن وهیچ شکی نداشته باشید تا این شخصیت فعلی تون بمونه از معنویت لذتی براتون نیست-به امید اصلاح

                پاسخ دهید