شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۵/۰۷/۱۳۹۹
سه‌شنبه، 4th آگوست 2009
5:10 ب.ظ

افتتاح سینمای روزباز در پارک شهر سقز

سینمای رو باز سقز چند روزی است آغاز به کار کرده است. به گزارش شارنیوز از این پس شهروندان سقزی می توانند سریال های پر طرفدار سیمای جمهوری اسلامی ایران و  دیگر فیلم های سینمایی را به همراه خانواده و در فضای باز تماشا کنند. این سینما در زمین چمن مابین کتابخانه شماره یک و اداره ارشاد سقز واقع شده است و هر شب ساعت 9 به صورت رایگان اقدام به پخش فیلم و سریال خواهد کرد. راه اندازی سینمای روباز سقز توسط تیم سینما فرهنگ سقز صورت گرفته است.کد خبر: 3947


۱۲ دیدگاه

  • عرفان
    عرفان: 8-5-2009 . 12:44 ق.ظ :

    اي وه لات لي بي سه قز

    پاسخ دهید

    • شهروند
      شهروند: 8-5-2009 . 11:29 ق.ظ :

      به جای این کارها فکری به حال عبور خودروهای سنگین از داخل شهر وتهدید جان شهروندان وبه ترافیک کشاندن آن بکنند . درضمن حفاری آسفالت کوچه ها و اخذ پول از پیمانکاران و عدم ترمیم آن توسط شهرداری جای خود دارد

      پاسخ دهید

      • حسین ب
        حسین ب: 8-5-2009 . 3:55 ب.ظ :

        به حق فرمودی شهروند ماه گذشته اتومبیل ما در خیابان بهداشت محله کریم آباد چقید ( فکر نکنید بخاطر حفاری بود نه آسفالت خوب هم دارد ولی خیابان به نصف شده و وسطش یک گودان یعنی قه ناو درست کردند که …)که به کمک و مدد مردم درآمد……!!!

        پاسخ دهید

        • SAGHEZY
          SAGHEZY: 8-5-2009 . 9:03 ب.ظ :

          با نهایت تشکر از شار نیوزو اقای اسماغیلی عزیز برای این کاره مفید

          پاسخ دهید

          • sina
            sina: 8-5-2009 . 10:58 ب.ظ :

            ضمن تقدیر وتشکر از بانیان این اقدام بجای فرهنگی در پاسخ به دوستان عزیز(شهروند و حسین ب)عرض می کنم ترمیم حفاریهای سطح شهر که همچون زخمی بر پیکره شهر کهن و تاریخی سقز سنگینی می کند همان قدر مهم است که انجام کارهای فرهنگی نظیر ساخت سینما زیرا معتقدم اگر فرهنگ درست شود وجدان مسئولان و پیمانکاران هم احتمالاً بیدار خواهد شد و از اینکه توسط مردم مأخذه شوند خواهند ترسید در ضمن فراموش نکنیم شهری به بزرگی سقز یک سینمای خوب نیاز دارد البته امیدوارم در فصل باران و سرما به فراموشی سپرده نشود و در مکانی سرپوشیده تعبیه گردد.

            پاسخ دهید

            • آریان فیض اله بیگی
              آریان فیض اله بیگی: 8-11-2009 . 8:08 ق.ظ :

              برای دو عزیز اول مینویسم سینما چه ربطی به ماشین سنگین دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

              پاسخ دهید

              • ش
                ش: 8-11-2009 . 10:55 ق.ظ :

                خيلي جاي منيتور بده كسي طرفش نميره

                پاسخ دهید

                • اهل سقز
                  اهل سقز: 8-11-2009 . 4:03 ب.ظ :

                  اقدام مناسبی است اما فراموش نکنیم که قریب به 12 سال پیش نیز چنین اقدامی در پارک امیریه سنندج انجام شد و بنده که ساکن سنندج هستم تاکنون در دوازده سال گذشته بیاد ندارم که بیشتر از 4 یا 5 فیلم آنهم در همان اوایل افتتاح از این سینمای روباز پخش شده باشد . امیدوارم که این نیز به مانند آن نشود .

                  پاسخ دهید

                  • ye dokhtar
                    ye dokhtar: 8-14-2009 . 12:52 ق.ظ :

                    saghez karaye mohemtari lazem dare

                    پاسخ دهید

                    • شهروند
                      شهروند: 8-17-2009 . 11:30 ب.ظ :

                      مکان نصب بسیار نامناسب است جاهای بسیاربهتری برای نصب وجوددارد(نوابغ عزیز)

                      پاسخ دهید

                      • فه رهاد
                        فه رهاد: 8-23-2009 . 10:26 ب.ظ :

                        امیدوارم که ازاین سینمهای روبازدردیگرنقاط شهرنیز نصب ردد.

                        پاسخ دهید

                        • گوران خه لکی سه قز
                          گوران خه لکی سه قز: 11-19-2009 . 8:28 ب.ظ :

                          کاک فه رهادی به ریز پیت چونه له سه ر ته پی مالانیش سینه ماییکی روباز دانین؟

                          پاسخ دهید