شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۱۰/۰۹/۱۳۹۹
یکشنبه، 23rd آگوست 2009
11:16 ق.ظ

متن و حاشیه جشن تئاتر خیابانی!

جشن تئاتر خیابانی سقز به پایان رسید و هیات داوران نفرات برتر را معرفی کردند.اما برگزاری این جشن خالی از انتقاد و گلایه نبود به شکلی که هم در بعد کیفی آثار اجرا شده و هم در مباحث اجرایی اشکالاتی به برگزار کنندگان وارد شد. امجد علیمرادی از پیشکسوتان تئاتر و عضو هیات داوران جشن تئاتر خیابانی سقز در مورد برگزاری اولین دوره این جشن به شارنیوز گفت: هر حرکتی در جهت اجراء نمایش و پیشرفت این هنر جای اقدام در خور تحسین است و این جشنواره هم با توجه به انگیزه ای که در بین جوانان و علاقه مندان حرکتی مثبت و پسندیده بود. وی در مورد کیفیت کارهای ارائه شده گفت با توجه به اینکه اولین دوره این رقابت بود سطح کیفی کارهای ارائه شده مناسب نبود و اغلب کارها نه خیابانی که صحنه ای بود که دوستان به روی خیابان آورده بودند که ناشی از عدم شناخت کافی از تئاتر خیابانی است. عضو هیئت داوران جشن تئاتر خیابانی سقز، تجلیل از علی رضا اسماعیلی را اقدام تبلیغاتی عنوان کرد و گفت: به عنوان یکی از داوران این جشنواره  اصلا در جریان چنین مطلبی نبودم . وی اضافه کرد که من با تجلیل موافقم اما نه با این شیوه، حتی در ابلاغیه ای هم که به من فرستاده شد چنین موضوعی بیان نشده بود. وی در جواب سوال شارنیوز در مورد شایعه ی استعفایش به همین دلیل گفت: به همراه 2 نفر دیگر از هیئت داوران استعفای خود را اعلام کردیم اما به دلیل حضور جوانان پر انگیزه و عدم اختلال درجشنواره از این اقدام صرف نظر کردیم. اسماعیل پاشایی از پیشکسوتان تئاتر سقز در مورد ارزیابی اش از اولین جشنواره ی تئاتر خیابانی سقز تاکید کرد که نمیتوان چنین جشنواره ای را یک جشنواره ی کامل نامید . وی افزود: یک جشنواره دارای معنا و مفهوم خاص و چهار چوب و مقرراتی ویژه است که در این جشنواره انرا ندیدیم هر چند که دوستان توانستند در مدتی کوتاه و با عجله جشنواره را برگزار کنند اما جشنواره دارای نواقصی بسیار بود. پاشایی گفت: این جشنواره از نظر کمی قابل قبول بود .وجود 10 نمایش در این جشنواره قابل ستایش است اما از نظر کیفی بسیار سطح پایینی داشت  چون این 10 نمایش به وسیله 4 کارگردان کار شده بود. کارهایی را در این جشنواره دیدیم که در چهارچوب یک کار خیابانی نمیگنجد , امیدوارم عزیزان با مطالعلت بیشتر و شناخت بیشتر از تئاتر خیابانی بتوانند این هنر بسیار زیبا را انگونه که هست به رخ بییننده بکشند. وی ضمن ستایش از برکزاری این جشنواره از برگزار کنندگان خواست در دوره های بعدی نواقس را رفع کنند. بازیگر برتر جشن تئاتر خیابانی سقز در خصوص تجلیل از اساعیلی گفت: من با تجلیل از پیشکسوتان تئاتر بسیار موافقم ولی نه به این شیوه! به نظر من تجلیل گروهی نوجوان و جوان از یک پیشکسوت ,  جالب نیست و باید کسانی از پیشکسوتان عرصه ی هنر تقدیر کنند که تجارب سابقه بیشتری داشته باشند. وی همچنین اضافه کرد: باید اقای اسماعیلی خودشان اجازه ی چنین کاری را نمیداند زیرا تجلیل به این شیوه در شان ایشان  نبود. وی در مورد اهدا جوایز و نفرات برتر گفتند: هیئت داوران توسط کسانی هدایت شده اند و این رای , رای مستقل هیئت داوران نیست ! پاشایی تاکید کرد در سراسر دنیا در جشنواره ی تئاتر خیابانی تنها به 3 مورد جایزه تعلق میگیرد :.بازیگری،.کارگردانی و طراحی متن و موضوع است نه بروشور و موسیقی متن! وی از مبلغ جایزه نقدی اهدایی به هنرمندان انتقاد کردند گفت: با 10 هزار تومان یک کیلو گوشت هم نمیتوان خرید حال چگونه است که مسئولان اجرایی اجازه ی چنین برخوردی را به خود میدهند؟ اهدای یک شاخه گل به مراتب با ارزش تر بود. پاشایی همچنین در مورد اعلام نفرات مشترک برتر گفت: چنین مسئله ای غیر ممکن است و هیچ گاه دو اثر، بازی یا کارگردانی نمیتوانند دقیقا مثل هم باشند اما هیات داوران می خواست به همه جایزه داده باشد تا گلایه متوجهشان نشود.وی از رای هیات داوران در خصوص کارگردان منتخب انتقاد کرد و انرا نا عادلانه قلمداد نمود.کد خبر: 4170


۱۸ دیدگاه

  • علي س
    علي س: 8-23-2009 . 12:59 ب.ظ :

    جشنواره يعني ارزش براي هنر مندان و مخصو صامردم اين افتخاري بود براي سقزو جشنواره مو فقي بود وهم اختتا ميه سنگيني داشت بنو به خود از تمام دست اند ركاران سپاسگزارم وانتظار اينچنين جشنوار هاي از شما داريمبراستي براي همه دو روزه ممنون

    پاسخ دهید

    • trt
      trt: 8-23-2009 . 2:53 ب.ظ :

      با عرض سلام.آقاي پاشايي به جاي اين همه گله يك مقدار به فكر فرهنگ شهر باشيد بازيگري اول را با آن بازي ضعيف و غير قابل قبول به شما دادند درست و به جا بود ولي كاري كه روزها براي يك دقيقه ضبط موسيقي آن زحمت كشيده شده بود نادرست.يا كار امير زارع زاده كاري قابل تامل بود چرا حقش نبود.يا آقاي اسماعيلي كه واقعا براي اين شهر و فرهنگش زحمت مي كشد نبايد از او تجليل كرد

      پاسخ دهید

      • محمدي
        محمدي: 8-23-2009 . 5:30 ب.ظ :

        آقايان تاتري مسائل خصوصي وشخصي خو دشانرا چرا وارد مسله هنري مي كنند.من مثل يك هنر مند هر كسي در اين شهر يك قدم هنري بردارد.براي مردم.دستش را مي بوسم خواه علير ضا اسما عيلي با شد. چه زارعزاده باشدو….كم همد يگر را خد شه دار كنيد به هم احترام بگذاريد يكي شويد.به جرت مي گو يم در سقز قو يتر ين تاتري وجود دارد.حيف است جناب عليمرادي يا آقاي پا شايي پيشكسوتاظهار بياطلا عي مي كنند از تجليل يا به عللي مي خواهند شخصيت آقاي اسما عيلي را زير سوال بيا ورند .من از اين پيشكسو تان محترم تامل ويكدلي مي خواهم

        پاسخ دهید

        • هنر دوست
          هنر دوست: 8-24-2009 . 12:42 ق.ظ :

          عزیزان . بزر گوارن. خوانندگان خبرها:
          اگر در حال حاضربه این شهر تاریخی نگاهی بندازی هنر مندان بزرگی هنوز زنده اندو خیلی آدم های ساده و درستی و پاکی و متینی و بدور از مردم کار خودشان را انجام می دهند.نه هیا هو دارند و نه وابسته به نهاد و ارگانی. و حتی فضای ارشاد که از بی سوادی هنری علمی و کلاسیک بیداد می کنه بدور هستند( ناصر فیض الله بیگی نقاش/ بهنام طاهری خواننده/یحیی پوریان خطاط/ محمد صالح سوزنی شاعر/ جمال کریمزاده فیلمساز/ رسول گندمی تذهیب و نقاش/محمد عابدی نوازنده/ علی قهر مانی تئاتر و….. پس آقای اسماعیلی این اسامی را ببین و در خلوت خودکمی تامل کن

          پاسخ دهید

          • saghez
            saghez: 8-24-2009 . 12:55 ق.ظ :

            جناب اقای پاشایی شما که نام پیشکسوت را به دنبال خود یدک میکشید کمی تامل فرمایید خواهید دید که کار شما هم خیابانی نبود و در اجرای شما همان رفتار روزمره خودتان را دیدیم ثانیا اقای پاشایی تاتر سقز به اندازه کافی از این جبه گیریها لطمه خورده پس چشمها را باید شست و جور دیگر باید دید*انصافا علیرضا هم به اندازه تک تک پیشکسوتان برای تاتر سقز زحمت کشیده و لیاقت این تجلیل را داشت و علیرضا هیچ احتیاجی به قول شما به این تبلیغات نداشت *صداقت هنر مردان بزرگ است وبس*

            پاسخ دهید

            • بي‌تا
              بي‌تا: 8-24-2009 . 12:14 ب.ظ :

              حرف و حديث در تاتر زياد است و گروه بندي و شاخ و شانه كشيدن براي هم در تاتر سقز سر دراز دارد .بگذريم .
              لطفا اصطلاحات را درست به كار ببريد . نمايش را به رخ بيننده كشيدن به هيچوجه معادل به نظر بيننده رساندن يا چنين مفهومي نيست . در ضمن هنگام تايپ «نواقس»نوشته ي خود را رفع كنيد. با تشكر

              پاسخ دهید

              • پيمان..ح
                پيمان..ح: 8-24-2009 . 5:04 ب.ظ :

                من در يك كلمه يا به عبارتي جمله اي عر ض كنم.اين همه هيا هو براي چيست جشنواره بوده خوب مباركه تجليلي انجام گر فته بازم مباركه يا آقاي زارع زاده كا رشنا س تاتر شد ند بازم.مباركه همه حق خو دشان بود به من وشما سه ننه.ما بايد افتخار كنيم در شهري زندگي مي كنيم كه اكثرا”داراي شعور اجتماعي .و فر هنگي هستند.اين حر كتها به نفع شهرمان است خواهش مي كنم رعا يت حال همد يگر را بكنيم يا به قو لي كه آقاي زارعزاده در اختتا ميه گفتن ما هنر مندان با يد همد يگر را(به پا رزين)

                پاسخ دهید

                • امیرزارع زاده
                  امیرزارع زاده: 8-24-2009 . 5:44 ب.ظ :

                  سلام وخسته نباشید.بسیار ناخرسند و گله مندم از پیشکسوتانی مانند آقای پاشایی که رنج 6ماهه ما را نادیده می گیرد و خیلی راحت از کنار آن می گذرند.وقتی بازیگری نخست را به شما می دهند و خود واقفید که بازیگرانی بسیار خلاقتر از شما در جشن تئاتر شرکت داشتند و خود نیز شاید به بازی ضعیف خود و عاری از هرگونه تکنیک بازیگری پی برده باشید اعتراضی ندارید و آن را عادلانه می دانید ولی کار تاس را که خودتانم بهتر می دانید از معدود کارهای بود که می توانستیم به آن خیابانی بگوییم را کارگردانی برتر می دهند کم لطفی می کنید.تجلیل از آقای اسماعیلی کاری بسیار نیکو و به جا بود از آن جهت که امروز آقای اسماعیلی فردا شما.بعضی از کارها رامی توانم بدون شک بگوییم که کار یک هفته و کمتر نیز بود ودر آن هیچ ساختار دراماتیک درست و هیچ فن کارگردانی درستی و به جایی استفاده نشده بود پس باید به جوانان فرصت داد تا خودی نشان دهند و دیدیم که می توانیم.با تشکر امیر زارع زاده

                  پاسخ دهید

                  • هيوا بيضايي
                    هيوا بيضايي: 8-24-2009 . 7:28 ب.ظ :

                    من هم به نوبه ي خودم علاوه بر تمام كساني كه در عرصه ي تاتر كار مي كنند.و هيات داوران و براي تماشگران براي نمايشنامه نويسان بزرگ چهان بازيگران وبراي عوامل پشت صحنه متاسفم جايزه وي‍ژه ي تاسف خويش را نثار خيابان ها و صحنه ي تاتر سقز مي كنم

                    پاسخ دهید

                    • محمد زا رع زاده
                      محمد زا رع زاده: 8-25-2009 . 5:36 ب.ظ :

                      تئاتر دیدن نوعی عادت است که خود معرف فرهنگ یک جامعه متمدن است. به عبارتی اگر در شهری تعداد تئاترها و تماشاگران تئاتر چشمگیر باشد، خود دلالت روشن بر میزان فرهنگ بالای آن شهر و مردمانش داردو ماآن دوروز را با هم شاهد بوديم.شهرما تئاترو مخاطبان زیادی دارد، این نتیجه وجود تاتر يست و استقرار تئاتر در این شهرخو شبختانه.شنا خته شده است تئاتر ایران بیشتر تئاتر فراز و نشیب‌هاست.
                      اگر امروز تئاتر در ظاهر مخاطب ندارد، این مشکل در چند جا ریشه دارد. اول، عادت به تئاتر از طریق آموزش و پرورش ممکن خواهد شد. باید دانش‌آموزان از کودکی به تئاتر دیدن عادت کنند و خود نیز در کلاس‌های درس از طریق تئاتر آموزشی با مقولات مختلف علمی، فرهنگی و دینی آشنا شوند. بنابراین اگر عده‌ای عادت به تئاتر ندارند به آموزش و پرورش برمی‌گردد که هنوز که هنوز است به تئاتر بها نمی‌دهد و بر میزان تاثیرگذاری آن آگاه نیست. امور تربیتی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند در این زمینه فعال شوند، چنان ‌که سال‌هاست با چنین هدفی کار کرده‌اند، اما این هدف امروز کمرنگ ‌تر شده و باید کما فی السابق با حضور مربیان تئاتری در آموزش و اجرای تئاتر در مدارس گام‌های موثری برداشته شود.
                      دوم، توجه روزافزون آموزش عالی به تئاتر است. آموزش تئاتر با فراهم شدن یک محیط فرهنگی و آموزشی عالی رتبه در تحقق تئاتر جدی در جامعه موثر خواهد بود. ما امروز به لحاظ کمی پیشرفت داشته‌ایم، اما به لحاظ کیفی هنوز آموزش تئاتر با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. نبودن استادان بنام و مجرب، برگزار نشدن کارگاه‌های آموزشی، نداشتن طرح درس‌های مفید و استاندارد، کمبود محل اجراو….
                      سوم؛ عدم توجه شهرداری‌ به مقوله تئاتر که این خود در عمومی شدن تئاتر درشهرمان سقز موثر است. شهرداری‌ با عوارض عمومی گردانده می‌شود و ‌موظف‌اند که در ایجاد دستگاه‌های فرهنگ‌ساز بکوشند. ایجاد تالار نمایشی با توجه به داشتن سالن شهر داري كه سا لهاست بدون استفاده مانده است . این گروه‌ها باید با بودجه کافی آثار هنری خود را در معرض دید عموم قرار دهند چرا که تنوع آثار باعث رونق تئاتر و مخاطبان آن خواهد شد.
                      چهارم؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در تجهیز و استقرار گروه‌های تئاتری و تامین بودجه آنان در تمامی شهرهای استان بکوشد. داشتن حداقل یک تالار نمایشی و اجرای عمومی در آن تالار و این که در طول سال بانی استقرار و استمرار تئاتر و مخاطبان آن شود. حالا در این بین سازمان‌های دیگر نیز می‌توانند بنا بر اهداف خود در برقراری تئاتر بکوشند. چنانچه حوزه‌های هنری در برخی از شهرها فعالیت چشمگیر دارند.
                      ;,وبا حضور علير ضاكه انصا فا”شاهدتلاش در اين زمينه هستيم هرچند ايشان مسول كميته فر هنگي شهر هستند واز همه مهمتردرد تاتر را مي دانند وما از اين بيشترا نتظار داريم.دو نفر تاتري هم كه با ايشان از لحاض سليقه يا مواردي مشابه مشكل دارندخواهش دارم مسايل را با درايت حل و فصل نما يند.هر چند روحيه هنر مندان ظر يف واحساسي است اما بايد .به مسا يل تمام هنر مندان ودغد غه هاي آنان احترام گذاشت.و مشكلا تشان را با همكاري و همدلي حل و فصل كرد.تا شاهدپيشر فت در زمينه فر هنگي هنري شهر مان باشيم
                      .ئاتر را نمی‌توان اجباری کرد و با اجباری کردن آن مخاطبان مطلوبی جذب آن نخواهند شد. اصلاً ضرورتی هم به اجباری کردن آن نیست. باید در تولید تئاتر مطلوب کوشید. تبلیغ مردمی مهمترین وسیله برای آمد و شد مخاطبان به تالارهای نمایشی خواهد شد. تئاتر باید فضایی باز و فرهنگی باشد. با تنوع تولیدات و استمرار در اجراهای عمومی، خواه‌ناخواه بر تعداد مخاطبان افزوده خواهد شد. در هر دوره‌ای که نمایش‌های اندیشمند با رعایت اصول زیبایی‌شناسانه به صحنه آمده‌اند، مخاطبان زیادی جذب تئاتر شده‌اند ‌به تدریج از تعداد مخاطبان ‌کاسته شده است. مردم باید عادت به تئاتر دیدن کنند چون تئاتر یک
                      ابزار مهم فرهنگ‌ساز به شمار می‌آید. مسئولان، هنرمندان و مردم باید به تئاتر توجه نشان بدهند.ضمن اينكه جشنواره كردي در راه است
                      من خواهشم از تاتريهاي عزيز اين است به فكر دو كار قوي در جشنواره باشيم و با اين اظهار نظر هاي دو پهلو به تاتر شهر مان ضر به نز نيم .محمد زارع زاده

                      پاسخ دهید

                      • صلاح
                        صلاح: 8-28-2009 . 11:46 ق.ظ :

                        آقای محمدی. بهتر است توصیه هایی را که به دیگران می کنید پیشاپیش در رفتار خودتان عملی سازید از وقتی که ما به یاد داریم شما یکی از عوامل مخرب هنر در سقز بوده اید.

                        پاسخ دهید

                        • ریبوار
                          ریبوار: 8-29-2009 . 9:56 ق.ظ :

                          اینهمه هیاهو و بی احترامی از سوی گروهی خاص تئاتری (آناهیتا) برای چیست ؟ همه نیک می دانند که این گروه بی هنر هدفی جز تخریب شخصیت های برجسته تئاتری شهر ندارند و همه در راستای خدمت به آقای اسماعیلی است تا پاداش اجاره بوفه های شهرداری و نقاشی جداول سطح شهر را داده باشند !!!!! جشنواره ای برگزار شد هرچند ناقص و با عجله و بدون مدیریت ولی اجرای آن باعث خوشحالی بود و می شد با استفاده از تجربه دیگران بسیار بهتر برگزار شود ولی واقعیت این است که این جشنواره فقط از سوی گروه آناهیتا و خانواده زارع زاده برگزار و هدف آن تجلیل و نان به قرض دادن از آقای اسماعیلی به منظور تبلیغات بود حالا یا برای دوره دیگر شورا و یا …. حرف های آقایان علیمرادی و پاشایی هم از روی حقیقت و دلسوزی بود و بی احترامی به آنان از سوی عده ای جوان هنرمند نما کار بسیار ناپسند و ضد هنرمندان است . آقای علیرضا اسماعیلی هم بداند مردم شعور دارند و سره را از ناسره به خوبی تشخیص می دهند . بهتر است ایشان به کارهای شورا بپردازند و معضلات آن و مسائل داخلی آن را حل نمایند . ایشان در گذشته و حال از تئاتر فقط برای ارضای امیال شخصی خود بهره گرفته اند ….. زمانی برای نان و امروز برای نام …. چون نان ایشان امروز از جاهای دیگری تأمین می شود . آقایان زارع زاده هم بهتر است ادب را رعایت نمایند پدرشان افتخارش این است که شاگرد کسانی چون پاشایی و علیمرادی بوده است . حال چگونه است فرزندان او که هیچ شناختی از تئاتر ندارند در مورد تکنیک بازیگری نظر می دهند و بهتر است افتخاراتشان همان میانپرده های آبکی تلویزیون باشد و این کارشناسی هنری آقای “حمه ده نگ خوش” دروغی بیش نیست و این را هم باید به حساب افتخارات نداشته ایشان گذاشت .ضمناً سابقه درخشان و افتخارات کسب شده در طی سالیان کسانی چون علیمرادی و پاشایی باید هم این دوستان بی هنر حسود را چنین آشفته نماید .

                          پاسخ دهید

                          • پیمان مهری
                            پیمان مهری: 8-29-2009 . 9:26 ب.ظ :

                            با سلام به تمامی کسانی که هنوز نمیدانند که این حواشی جزی از تیاتر ماست باید سالها در تیاتر سقز و سالها با این دوستان زندگی کرد تا بدانید که این حواشی و این بی احترامیها ارثی و در خون همه تیاتریها جریان دارد و از دوستانی که تازه وارد این عرصه شده اند خواهش میکنم که به فکر یادگیری صحیح هنر باشند و خود را از این بیماری دور بگیرند و پشت سر هیچکدام از این هنرمندان سنگر نگیرند چون مورد هدف قرار میگیرند امیدوارم که هر چه زودتر قرنطینه ای ساخته شود و مبتلایان به این مریضی لاعلاج در ان بهبود یابند و تازه واردها بتوانند به درستی و بدون هیاهو مسیر درست رو انتخاب کنند و انها نیز گرفتار این طاعون بی احترامی نشوند به امید روزی که همه سلامتی خود را بدست اورند و ما به جای تفرقه اتحاد رو جایگزین نماییم به فکر جشنواره کردی باشید که شاید این تفرقه سیاستی باشد که دوباره جشنواره کردی رو به بهانه بی لیاقتی از سقز بگیرند یه کم فکر کنید بعد عمل نمایید با تشکر و معذرت برای حرفام که ما از خارج از کشور نگران حال این هنر بی زبان تیاتر هستیم که اگه خودش میتونست حرف بزنه وای به حال همه میشد از جمله خودم با تشکر از بچه های شارنیوز

                            پاسخ دهید

                            • سه‌قزی
                              سه‌قزی: 8-30-2009 . 3:01 ق.ظ :

                              بۆ رێبواروگشت خۆشه‌ویستان!
                              به‌ڕێزگیان ،له‌هونه‌ردا لایه‌نگری له‌کار زۆرپیرۆزه‌ولایه‌نگری له‌”که‌س”زۆر
                              هه‌ڵه‌یه‌ .
                              ئه‌وه‌ی ئه‌بێ گرینگ بێ ،کاره‌ .
                              هونه‌رمه‌ندان چه‌قۆیش بۆ یه‌ک
                              بکێشن تۆ بڕوامه‌که‌.هونه‌رمه‌ند
                              گشت له‌یه‌ک بنه‌ماڵه‌ن.ببه‌ به‌
                              که‌سێ له‌م بنه‌ماڵه‌ هه‌تا بزانی
                              راست ئه‌که‌م. هه‌ر بژین ،هه‌مووتان
                              که‌ وه‌ها دڵسۆزانه‌ هه‌ڵس وکه‌وت
                              ده‌که‌ن.

                              پاسخ دهید

                              • ل.ر
                                ل.ر: 8-31-2009 . 10:29 ب.ظ :

                                باسلام خدمت دوستان و مخصوصا آقاي ريبوار .ممنون ازگوش زدهاي كه داديد همه واقفند و نتايج جشنواره هاي اخير را دارد كه كدام گروه بيشترين افتخارات رابراي سقز آورده اند ما بايد نيك بدانيم….بيايد از اين حواشي بگذريم و واقع بينانه به واقعيات بنگريم به جاي تخريب خود سازي كنيم.همين بس است به سايه لطف كساني مانند…. هيچ خانمي جرات حضور در محافل تئاتري را ندارند ممنون از شارنيوز جهت شفاف سازيش

                                پاسخ دهید

                                • ل.ر
                                  ل.ر: 9-2-2009 . 5:04 ب.ظ :

                                  چرا سانسور شارنيوز از شما بعيد است واقعا

                                  پاسخ دهید

                                  • سليم مكري
                                    سليم مكري: 9-2-2009 . 11:01 ب.ظ :

                                    من از كسي طرفداري نمي كنم
                                    هنر مند هم نيستم كار من مر بوط به بر ق سا ختمان است .اما خدا وكيلي با وجود حه مه ده نگ خوش نما يش در سقز شكو فا شد دليل هم دارم

                                    پاسخ دهید

                                    • كاش.....
                                      كاش…..: 9-3-2009 . 10:37 ق.ظ :

                                      سلام و درود
                                      از كوزه همان برون تراود كه در اوست(قابل توجه ريبوار و ل.ر)
                                      يكي دو سوال ذهن من رو پر كرده و ميخوام بدونم كه ؟؟؟
                                      1؟پيشكسوت تئاتر يعني چي؟البته در سقز؟
                                      2؟ جواب: پيشكسوت طبق پيزي كه من ميدانم و ميبينم و لمس ميكنم يعني از دور تئاتر را احاطه كردن بد نام كردن خراب كردن صحفه گذاشتن بي سواد بودن ترور كردن حرف را برعكس كردن و به ذهن ديگران رساندن يا؟؟؟
                                      پيشكسوت تئاتر يعني؟ احترام عزت دوست داشتن منبع تجربه ، اگاهي ، دانش دراماتيكي و كمك كردن به نو آموزان و كسي كه واقعا بيشترين زحمت را بكشد…… ولي دوستان شارنيوزي و تئاتري ها خدا هم مي داند من فقط ميخواهم بدانم آقايان پيشكسوت (اسم نميبرم)به جز 3 نمايش كه ما شنيديم كجاست كارهايتان؟؟ كجاست فيلم كارهايتان؟؟ اقاي رئيس سابق شما به جز اين كار خياباني كجاست آن نمايشي كه در اين 10 سال سابق كار كرده باشي ديگه نميخوام بيشتر حرف بزنم ولي ميخوام بگم كه لطفا: يك بار ديگه اين متن و حاشيه رو بخونيد فقط ببينيد چند سوتي ميگيريد …. در اول اشاره شده كه بابا اين مراسم جشن تئاتر خياباني سقز است تكرار ميكنم جشن جشن جشن تئاتر خياباني ولي متاسفانه يكي از بزرگترين پيشكسوتهاي سقز بارها اشاره كرده اين جشنواره اصلا خصوصيات يك جشنواره را نداشته جشنواره قانون دارد و…….. خدا خودش ميداند كه اين جايزه رو به اين اقا كه دادند منظورم همان آقاي پيشكسوت است خودت قضاوت كن حقتون بود ؟؟؟ فقط بگو آره يا نه ؟؟ با جواب درصد انصاف در مقابل خودت رو هم ميدونيم
                                      راستي اقاي ريبوار معلوم شما يكي از آْن دماغ سوخته هاي هستين كه احتمالا نتونستيد قرار داد نقاشي رو بگيريد يا همان بوفه اي رو كه خواستيد بهتون ندادن و اين هم از بي لياقتي شماست و بس بهتر است برويد و كشكتان را بسابيد و شما خانم ل. ر متاسم كه نميدانم در كدام گروه نمايشي براي شما …………. بماند متاسفم خيلي
                                      براي همه كساني كه در جريان نيستند… باي و مرسي شار نيوز جان

                                      پاسخ دهید