شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۹/۰۹/۱۳۹۹
شنبه، 29th آگوست 2009
6:11 ب.ظ
فرماندار سقز به شارنیوز گفت:

مشکلات قه وخ ماه هاست پیگیری می شود

“مسئله کمبود آب آشامیدنی منطقه قه وخ چندین هفته است مورد بررسی مسئولان و معتمدین شهر قرار گرفته و در حد امکانات شهرستان سقز اقدامات لازم صورت گرفته است”dsc06724 افشاریان فرماندار سقز در گفتگو با شارنیوز ضمن اعلام پیگیری های لازم برای حل این مشکل اضافه کرد: با توجه به بحث خشکسالی که دو سال است منطقه با آن دست به گریبان است، آب منطقه قه وخ 50 درصد کاهش یافته که از اهالی قه وخ درخواست کمک و صرفه جویی نموده ایم . وی ساخت و ساز های بی رویه که تعداد خانوار قه وخ را از 380 در سال 83 به 1400 در سال جاری رسانده و همچنین دور بودن بسیاری از منازل  از خط لوله را از عوامل اصلی تشدید مشکلات قه وخ عنوان کرد. فرماندار سقز همچنین گفت: سال گذشته از محل اعتبارات خشکسالی، 350 میلیون تومان به قه وخ تعلق گرفت و امسال نیز از همین محل مبالغ قابل توجهی به حل مشکلات این منطقه اختصاص یافته است. افشاریان تاکید کرد اقدامات صورت گرفته تا کنون کاهش 50 درصدی آب آشامیدنی قه وخ را جبران کرده است. وی با اشاره به آسفالت جاده قه وخ که اخیرا صورت گرفته است به معضل قاچاق و انبار سوخت که در قه وخ به شکل حادتری وجود دارد گفت: از شهروندان سقزی با سابقه درخشان تاریخی بعید است که تا این اندازه با قاچاقچیان مماشات می کنند. همه مسئولان شهر از مردم می خواهند از همکاری با این افراد خودداری نمایند.کد خبر: 4236


۸ دیدگاه

  • سقزی
    سقزی: 8-30-2009 . 2:33 ب.ظ :

    زاست می گویید؟!!!!

    پاسخ دهید

    • شقايق
      شقايق: 9-5-2009 . 2:34 ق.ظ :

      آره ديگه جاده آسفالته و…
      ويراژ 3 اف…
      البته فقط مردم مماشات ندارند!!!

      پاسخ دهید

      • یک قه و خی
        یک قه و خی: 9-5-2009 . 5:31 ب.ظ :

        با سلام
        آقای فرماندار از شما بعید که کف روی اب رو ببینید اگر قاچاق هست باید گفت چرا؟ نه اینکه صورت مسئله رو پاک کنید. چرا قاچاق هست چون بیکاری هست چرا بیکاری هست چون….. و حدیث مفصل بخوان

        پاسخ دهید

        • قه وخ
          قه وخ: 9-5-2009 . 5:33 ب.ظ :

          راستی آقای افشار شما خیلی فکر کردید که به این نتیجه رسیدید که باید مبارزه با قاچاق رو از قه وخ شروع کرد؟

          پاسخ دهید

          • قوخی
            قوخی: 9-5-2009 . 5:43 ب.ظ :

            شما را به خدا این جاده است که قوخ دارد دو عابر پیاده از کنار هم رد شن تصادف می کنن

            پاسخ دهید

            • سقزي
              سقزي: 9-7-2009 . 3:03 ب.ظ :

              مماشات!!؟؟؟
              نه اينكه بعضي ها تو روز روشن باج سبيل از قاچاقچي ها نميگيرن؟!

              پاسخ دهید

              • یک قاچاقچی
                یک قاچاقچی: 9-12-2009 . 1:33 ب.ظ :

                سلام بر آقای فرمان؟دار
                آقای فرماندار خیلی جالب نیست که به قاچاق در قوخ اشاره نموده اید. مسئله رو حل کنید نه پاک چرا نمی گویید که چقدر ازطرف مسئولین با سرمایه گذاری در سقز مخالفت شده است!اگر صنایع اجازه رشد نداشته باشند چطوری دم از مبارزه با قاچاق می زنید. چطور می خواهید که مردم بدون کار و بدو ن قاچاق زندگی خود را تامین کنندـ؟ این انتظار را از شما نداشتیم. بنده یک لیسانس قاچاقچی ام انصافا کارما را تامین کنید ما مزاحمت برای شما که چه عر ض کنم جان خود رابه خطر نمی اندازیم.
                وااسفا که بی خردانمان

                پاسخ دهید

                • ناشناس
                  ناشناس: 9-14-2009 . 1:35 ب.ظ :

                  میشه یکی بگه مماشا یعنی چه

                  پاسخ دهید