شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۴/۰۷/۱۳۹۹
یکشنبه، 13th سپتامبر 2009
6:20 ب.ظ
از 28 شهریور ماه

توزیع دفترچه های ثبت نام در دانشگاه علمی-کاربردی مرکز سقز

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از 28 شهریور ماه در دفاتر پستی شهر توزیع می شود. به گزارش شارنیوز دانشگاه علمی کاربردی  مرکز سقز نیز با ایجاد تغییراتی در رشته های خود به نسبت سال گذشته در آماده پذیرش دانشجو در چهار رشته می باشد. این رشته ها عبارتند از: فن آوری اطلاعات و ارتباطات ،نرم افزار کامیپوتر، معماری و مدیریت کسب و کار که به نسبت سال رشته های معماری و نرم افزار کامپیوتر اضافه شده و رشته جوشکاری حذف گردیده است. مسئولان داشنگاه علمی کاربردی واحد سقز قصد دارند برای ترم بهمن دو رشته حقوق و حسابداری را نیز به رشته های این واحد آموزشی اضافه کنند که این امر تقریبا محقق شده است. مقطع رشته های مورد اشاره کاردانی می باشد. دفترچه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تا 3 مهر ماه در دفاتر پستی شهر سقز در اختبار متقاضیان قرار دارد.کد خبر: 4447




    مطالب مرتبط:


۱۱ دیدگاه

  • انوشه
    انوشه: 9-14-2009 . 8:36 ق.ظ :

    خیلی خوبه که مراکز دانشگاهی در شهرمان وسعت پیدا میکنند، واقعا” رشته های خوبی در دانشگاه علمی کاربردی وجود داره که امیدواریم با نام علوم کاربردی ، خیل فارغ التحصیلان بیکار شهرمان کمتر و کمتر شوند.

    پاسخ دهید

    • سزار
      سزار: 9-18-2014 . 11:16 ق.ظ :

      سلام ببخشید من میخوام ثبت نام کنم واسه رشته معماری ایا فرصت ثبت نام باقی مونده ؟؟؟!ممنون

      پاسخ دهید

    • شهروند
      شهروند: 9-14-2009 . 9:19 ق.ظ :

      آیا دانشگاه علمی_کاربردی سقز در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد یا کارشناسی؟اگر کارشناسی هست چه رشته ای؟

      پاسخ دهید

      • مهران
        مهران: 9-14-2009 . 10:29 ب.ظ :

        من پسر یکی از مدیران دانشگاه هستم.13 سالمه.فقط می خواستم بگم که هیچ نگران نباشید کاملا معتبر هستش و اینطوری که من از جلاستشون فهمیدم قراره خیلی پیشرفت بکنه.مشکلی داشتید بگید راهنمایی کنم.

        پاسخ دهید

      • saghezy
        saghezy: 9-15-2009 . 9:32 ب.ظ :

        سوال از اقاي مهران؟
        ايا تصميمي مبني بر توسعه فضاي اموزشي و افزايش رشته هاي درسي گرفته شده است؟لطفا توضيح بدهيد.
        با تشكر زياد

        پاسخ دهید

        • هنر دوست
          هنر دوست: 9-16-2009 . 12:25 ق.ظ :

          سلام
          فقط یک سوال
          استادن و مدرسان را دقت نمایید
          یا یکی یا دو سال تجربه آموزشی دارند یا مدرک لیسانس دارند و یا ببخشید از بچه های پدران نام دار عوام فریبانه هستند.
          دانشجویان رفتی کلاس کمی از سوابق استادانتان توضیح بخواهید

          پاسخ دهید

          • مهران
            مهران: 9-16-2009 . 9:49 ق.ظ :

            جواب اقای مستعار سقزی

            بله قراره توسعه پیدا کنه
            چندین مدیر خوب هستن که برای کمک به شهر سقز هر کاری میکنن و یکی از اهدافشون توسعه آموزشی هستش ولی برای فضاش نمیدونم چون بستگی به متقاضی ها داره.

            پاسخ دهید

            • arez
              arez: 11-26-2009 . 11:50 ب.ظ :

              سلام.این دفترچه بودمانی یا ترمی؟

              پاسخ دهید

              • زبیده