شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۸/۰۷/۱۳۹۹
پنج‌شنبه، 17th سپتامبر 2009
11:26 ب.ظ
ترور و خشونت داستان این روزهای کردستان

ماموستا محمد شیخ الاسلام ترور شد

ماموستا محمد شیخ الاسلام روحانی سرشناس کردستانی و عضو مجلس خبرگان ساعاتی پیش به توسط یک فرد ناشناس به ترور شد. به گزارش شارنیوز ماموستا شیخ الاسلام ساعت 8 و سی دقیقه در مقابل مسجد سيد قطب سنندج و در حالی که از مسجد خارج می شد توسط جوانی که صورت خود را پوشانده بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در راه رسیدن به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد. shekheslam مرحوم شیخ الاسلام متولد شهر بانه بود و تا چندین سال تا زمان انقلاب امام جماعت خانقاه سقز را برعهده داشت همزمان با آغاز انقلاب و ناآرامی های کردستان به تهران مهاجرت کرده و سال ها در پایتخت مشغول به تدریس بود. وی بعد از بازگشت به کردستان در سنندج ساکن شد و در دو دوره اخیر مجلس خبرگان،نمایندگی مردم کردستان در این مجلس را بر عهده داشت. ماموستا شیخ الاسلام در زمان مرگ حدود 75 سال سن داشت. طی هفته گذشته اتفاقات ناگواری از جمله ترور دو روحانی اهل سنت و سوء قصد به جان دو قاضی و همچنین آتش زدن یکی از بزرگترین و موفق ترین واحد های تولیدی بخش خصوصی، استان کردستان را تحت تاثیر قرار داده است و هنوز نه هیچ گروهی مسئولیت این اتفاقات را برعهده گرفته و نه مقامات دولتی موفقیتی در مهار این بحران به دست آورده اند.ضارب توسط یک خودرو سواری موفق به فرار شد. احمدی نژاد به همین مناسبت دو روز عزای عمومی در کردستان اعلام کرد.کد خبر: 4549


۶۴ دیدگاه

  • سینا
    سینا: 9-18-2009 . 12:24 ق.ظ :

    اینها چه گروهی هستند که به خود اجازه داده اند هر کسی را که دلشان خواست بکشند؟ یا این وضع امنیت است که زمینه برای ترور همه مهیا باشد. ادامه این وضع یعنی سلب آرامش اجتماعی چون الان وقت تصویه حساب های شخصی و انداختن پای این جرایانات است. خیلی خطرناکه1

    پاسخ دهید

  • فرهاد جان بخشی
    فرهاد جان بخشی: 9-18-2009 . 12:26 ق.ظ :

    ماموستا در زمان شاه طرفدار شاه و در زمان انقلاب اصولگرا بود. مواردی در باره حاجی که و کژ و زجری که از ماموستا کشید وجود دارد. شاید پیش کردها خیلی محبوب نبود اما ترورش دردناک بود چون هر انسانی حق زندگی دارد.

    پاسخ دهید

    • علی
      علی: 9-18-2009 . 12:37 ق.ظ :

      آیا الان وقت مناسبی برای طرح این مسائل است. ملاحظه خانواده آن مرحوم را بکیند.

      پاسخ دهید

    • ?
      ?: 9-18-2009 . 1:26 ب.ظ :

      فرهاد دقیقا آن چیزی را بیان کرد که من هنگام شنیدن خبر ترور ماموستا از B.B.C به ذهنم خطور کرد . ترور وتروریسم در هر حال محکوم است مخصوصا باعث نا امنی در منطقه می‌شود و بهانه‌ی خوبی برای گروهی می شود که از آب گل آلود ماهی بگیرند و به هر بهانه‌ای مردم را سرکوب کنند ولی فکر نکنم مردم از خبر فوت شیخ‌الا‌سلام زیاد متاثر باشند آقای شیخ الاسلامی کارنامه‌ی درخشانی در زندگی خود نداشتند .

      پاسخ دهید

      • كامران
        كامران: 9-18-2009 . 10:13 ب.ظ :

        ترور در هر رنگي با شدمحکوم است اما مردم سقز خوب مي دانند كه حاجي كه و كوو‍‍ژ هم خدايي دارد.

        پاسخ دهید

      • شاباد
        شاباد: 9-18-2009 . 1:37 ق.ظ :

        آيا همه كسانيكه قربانى تروريسم مورد حمايت شيخ الاسلام شدند خانواده نداشتند فرزند خردسالى برادر يا خواهرى بدر يا مادرى به انتظار آمدن فرزند شهيدشان سالها به در جشم ندوخته اند كه حال بعضى به فكر خانواده ايشان هستند

        پاسخ دهید

        • هیوا له سنه
          هیوا له سنه: 9-18-2009 . 11:01 ق.ظ :

          روحشان شاد. مه رگ ونه مان بو … تروریست

          پاسخ دهید

          • قشمی
            قشمی: 9-18-2009 . 1:45 ب.ظ :

            ازشخص آگاهی میخایم زندگینامی اورا بنویسد

            پاسخ دهید

            • farzin_roj
              farzin_roj: 9-18-2009 . 1:55 ب.ظ :

              متاسفانه در طول یک هفته چهار ترور کار یکنفرتازه کار نیست
              جالب اینجاست که بعداز ترورهای اول ودوم نیروی به اصطلاح
              انتظامی چه اقداماتی برای جلوگیری ازموارد مشابه وامنیت شهروندان به کاربرده؟

              پاسخ دهید

              • راد
                راد: 9-18-2009 . 2:52 ب.ظ :

                بعضي نشسته اند و فقط ايراد مي گيرند كه مثلا نيروي انتظامي و غيره….
                آقاي محترم خانم محترم اگه شما جاي آنها بودي و مسئوليت سنگين تأمين امنيت را برعهده داشتي آنوقت مي دانستي يك من ماست چقدر كره دارد.
                دوم اينكه لازمه بدوني دشمنان از با سوء استفاده از آرامش موجود سعي دارند نشان بدهند كه مثلا امنيت نيست و حالا شما هم با بيقراري حرف از نبود امنيت مي مي زنيد
                مطمئن باش چندنفر از خدابيخبر دارند با حيثيت اين مملكت بازي مي كنند كه انشاءا… به زودي دستگيري مي شوند و بعدا و دار … و ….. تمام

                پاسخ دهید

                • hanasa
                  hanasa: 9-18-2009 . 3:01 ب.ظ :

                  سلام و وقت بخیر خیلی از دوستان از ترور ماموستا ناراحت که نشدند چه بسا خوشحال هم هستن ولی به نظر من ما انسانها هیچ کدام در حد ومقام گرفتن جان یک انسان نیستیم اونهم در این ماه مبارک و پرفیض چرا خود را با کسانی مقایسه می کنیم که کشتن انسانها برایشان مثل اب خوردنه دو صفت بزرگ خدا رحمان ورحیم بودن یعنی بخشنده ومهربان پس هروقت تونستیم این دو صفت رو در خود بپرورانیم می تونیم بگیم ما هم روی زمین خدایی هستیم

                  پاسخ دهید

                  • ناشناس
                    ناشناس: 9-18-2009 . 5:15 ب.ظ :

                    خداوند روحش رابه بهشت برين شاد وعاملان پليد وخدانشناس وناانسان وحيوان را رسوا ومجازات فرمايد آمين يا رب العالمين

                    پاسخ دهید

                    • Faranak
                      Faranak: 9-18-2009 . 6:11 ب.ظ :

                      hamaye inha dasiseye xode … mibashad tebge maamol tafraheh bine tasanon och tashayoa

                      پاسخ دهید

                      • پري
                        پري: 9-19-2009 . 11:02 ق.ظ :

                        ببخشيد ميشه يكي بگه داستان حاجي كه وكوژ چيه؟ممنون ميشم معرفي كنيد

                        پاسخ دهید

                      • شهروند
                        شهروند: 9-19-2009 . 12:42 ب.ظ :

                        ما به عنوان یک کرد آزاداندیش و مخالف شکنجه و ترور و استبداد، باید ترور را توسط هر کسی که انجام میشود محکوم کنیم. ما خود قربانی خشونت و ترور و تروریسم هستیم. پس روا نیست برای ترور فردی که گرچه مخالف ما باشد، اظهار شادی کنیم. من هم شاید بسیار بیشتر از برخی عزیزان از بعضی چیزها و برخی افراد انزجار و نفرت داشته باشم، اما نه تنها فکر نمیکنم با حذف فیزیکی افراد، مشکلاتمان حل شود. بلکه معتقدم ایجاد جو امنیتی و نا امن کردن منطقه، فقط و فقط به ضرر ملت کرد بوده و باب میل کسانی است که طرفدار اعمال خشونت و اجرای برنامه های ژینوساید فرهنگی ملت کرد هستند. ما باید بسیار بسیار آگاهانه موضع بگیریم. خطر در راه است. دور نیست روزی که این عده که به نام دین ترور میکنند، فردا و پس فردا با بمب گذاری در مکانهای عمومی به کودک و پیر هم رحم نکنند. ما نباید احساسات شخصی را در این قضیه دخالت دهیم. همه باید هوشیار باشیم.

                        پاسخ دهید

                        • آگرین
                          آگرین: 9-19-2009 . 10:36 ب.ظ :

                          واقعا که ؟؟چرا نظرات منو نمینویسید؟اینا کار خودشونه.ایرانی یعنی تروریست.

                          پاسخ دهید

                          • یک شهروند از تهران
                            یک شهروند از تهران: 9-20-2009 . 1:48 ق.ظ :

                            خانم آگرین خواهش می کنم توهین نکنید. مگه خود شما هم ایرانی نیستید؟
                            این خود ما ایرانی ها هستیم که باعث شده تو همه جهان بهمون بگن تروریست.
                            از کجا معلوم کار حذب هاب تند رو نباشه.. یا کسایی مثل …

                            زود برچسپ تروریست بودن رو بر فرهنگ چندهزار ساله ایرانی نچسبونید . مردم از حکومت جدا هستن. خواهشا اینو بفهمید.

                            پاسخ دهید

                            • آگرین
                              آگرین: 9-20-2009 . 1:53 ب.ظ :

                              توهین کردن با بیان واقعیت فرق داره.به نظرم هرادمی که ادعای بزرگ بودن داره باید منطقی باشه و این دوتا رو ازهم جداکنه.همون طوری که فکرمیکنید حکومت از مردم جداست.ضمنا کردها فرهنگی جدا از ایرانی دارند…..خودشما که چوب ایرانی وبافرهنگ بودن رو به سینه میزنید بدون شک درمقابل…..اقدام به هرکاری مثل…..میکنید.برای درک این حرفا باید ناظر باشیدوبیطرف

                              پاسخ دهید

                              • یک شهروند از تهران
                                یک شهروند از تهران: 9-21-2009 . 11:50 ق.ظ :

                                خانم آگرین کی گفته هر تروری که تو دنیا اتفاق میفته کار ایرانیاس؟ درسته که ما کردها از حکومت خیلی صدمه دیدیم اما این دلیل نمیشه هر تروری اتفاق بیفته سریع اون رو به حکومت نسبت بدیم. من کاری به حکومت این جور چیزا ندارم. اما خوبه در کنار کرد بودنمون فرهنگ ایرانیمون رو هم زیر سوال نبریم. چرا شما همه رو با یه چوب می زنید. فعلا که معلوم نیست این ترور ها کار کی بوده اما نباید زود قضاوت کرد. من با این جمله شما مخالفم که میگید ایرانی ها تروریست هستن. چون من و شما هم جز ایرانیا هستیم در واقع داریم خودمون رو زیر سوال می بریم

                                پاسخ دهید

                                • اگرین
                                  اگرین: 9-22-2009 . 12:00 ب.ظ :

                                  شهروند خان هر کاری که تو یه ملتی زیاد تکرار بشه میشه فرهنگ جامعه.چیزی که الان تو ایران زیتد شده همینه.من با فرهنگ کهن ایرانیان کار ندارم.چیزی که معلومه اینه که ایرانی کنونی چون جا ه طلبه وراحتی خودش مد نظرشه مث….برای رسیدن به خواستش به جای جنگیدن{که کهر چندین ساله ی کردهاست}ترور میکنه.با اوضاعی که ایران داره الان میخوان کردستانو ناامن جلوه بدن و طبق معمول ترکیب دین و سیاست واخرش هم اتحاد ایرانیان ومنافق شمردن کردها.کاش سایر اقوام ایرانی هم تو رو ایرانی میدونستن نه تنها خودت.وحالا شما راکی خان.اول2کیلو جنبه به همراه چند کیلو ادب بحث کردن بخر بعد جوابتو میدم.ایرانی اصیل

                                  پاسخ دهید

                                  • یک شهروند از تهران
                                    یک شهروند از تهران: 9-22-2009 . 3:23 ب.ظ :

                                    آگرین خانم اشتباه نکنید که هر کاری تو مملکت زیاد تکرار بشه میشه فرهنگ…… شما بگید آخه ما و اجداد ما تروریست بودن که حالا تروریست شدن شده یه فرهنگ؟؟؟؟!!!! من تنها بحثم با شما اینه که حکومت و قاطی مردم نکنید. من و شما تروریست نیستیم. نگید ایرانیا تروریستن همین!! آخرش بهم گفتید ایرانی اصیل. من اول به ایرانی بودنم افتخار می کنم بعد به کرد بودنم. متاسفانه خیلی از کردها خوشون شرایطی رو ایجاد کردن که بقیع اقوام ایرانی ما رو ایرانی به حساب نمی آرن. خواهش می کنم فرهنگ و هویتمون رو با سیاست قاطی نکنید و برچسب تروریست رو بر خودمون نزدید. ممنونم که با حوصله جوابم رو می دید. کاشکی بقیه هم انقدر مثل شما اهل بحث و مناظره بودن.

                                • آگرین
                                  آگرین: 9-22-2009 . 6:31 ب.ظ :

                                  جناب شهروند نه شما سردمدار این حکومتید نه من هه ژارم.من فقط نظرم رو گفتم.اگه همه نظرا یکی باشه رشد در کنار همدیگه معنی نداره.من ازایرانی بودنم احساس افتخار نمیکنم.زندگی در جایی که مجبور به خفه شدن و تبعیت از اقرادی هستی که نه از نظردینی نه از نظر سیاسی قبولشون نداری مایه ی افتخاره؟؟؟؟؟؟وقتی تو خانوادت بدرومادرت طردت کنن وبگن تو از نسل ما نیستی وفامیلیتو ازت بگیرن بازم دوسشون داری؟ایا میتونی اونارو حامی خودت بدونی؟بحث ما سر ترور ماموستا بود که گفتم کار خود ایرانه.البته خودت بهتر میدونی که منظور از ایران کیه!!اما تو به عنوان یه ایرانی متعصب جواب میدی.نه یه کردونه یه بیطرف.منم تهرانم!!!منم با این ادما زندگی میکنم.اما این غذرموجهی برای کردنموندن نیست.راست میگی.کردا خودشون مقصرن که بقیه ادم حسابشون نمیکنن.مقصر منم که کرد وسنی به دنیا میام.شضمنا اگه دقت کنی جواب اخرم خطاب به راکی بود نه تو.

                                  پاسخ دهید

                                  • یک شهروند از تهران
                                    یک شهروند از تهران: 9-23-2009 . 12:27 ق.ظ :

                                    نه آگرین خانم. من اصلا به حکومتم افتخار نمیکنم. حرفاتو قبول دارم. اما حساب مردم از حکومت جداس. من کشورم دوست دارم. فرهنگمو دوست دارم. ایرانم رو دوست دارم. اما حکومت و نه. و نمیخوام به خاطر اینکه یه عده بر ما حکومت می کنن و اشتباه می کنن ایرانم و فرهنگ چند هزار سالشو به اینا نسبت بدم. اینا از ایرانی بودن و بویی نبردن. نمی دونم چقدر به تاریخ علاقه دارید و چقدر مطالعه. اما بد نیست هممون یه نگاهی به عقب بندازیم تا ببینیم چی بودیم. راستی من جناب شهروند نیستم. سرکار شهروندم 🙂

                                • اگرین
                                  اگرین: 9-23-2009 . 9:43 ق.ظ :

                                  جفتمون داریم یه چیزی میگیم اما بیانمون فرق داره.با اینکه جفتمون کردیم اما زبون همو نمیفهمیم.وقتی میگم ایرانی تروریسته قطعا کسی که قدرتی نداره و به اصطلاح مردم عادیه این کارو نمیکنه.قبول دارم حساب مردم از حکومت جداست اما باید به این فکر کنیم که ایا همه مردم این امکان براشون هست که فرهنگ کهن خودشونو به سایرین نشون بدن؟قطعا نه!بازم میرسیم به همون حکومت!یعنی کاری که اونا انجام بدن برخواسته از فرهنگمونه.امکان داره این ظاهر قضیه باشه اما چیزیه که ایرانی کنونی با اون شناخته شده.منم بحثم سر الانه.قطعه در زمان حکومتهای قبلی این دید در مورد ایرانی وجود نداشته.بنا بر این میتونی امیدوار باشی که در اینده موقعیت ایرانی در جهان بهتر بشه.به امید چنین روزی!حالا که دختری میتونم بهت بگم خیلی ماهی!

                                  پاسخ دهید

                                  • یک شهروند از تهران
                                    یک شهروند از تهران: 9-23-2009 . 8:57 ب.ظ :

                                    ممنون آگرین جان. بالاخره به یه نقطه اشتراک رسیدیم. ممنون از حوصلت . معلومه که میشه باهات بحث کرد و به نتیجه رسید. کاشکی بقیه دوستان هم به جای بی احترامی به هم با حوصله و در کمال نزاکت با هم بحث می کردن. موفق باشی.

                                  • هیوا
                                    هیوا: 9-24-2009 . 6:49 ب.ظ :

                                    خانم آگرین دارند زود قضاوت می کنند دوما کسانی موقعیت ایران را دارند خراب می کنند برای منافع خودشان هست حالا هر دولتی در ایران باشد ضد منافعشان باشند و کاری به منافع مردم هم ندارند در این موقعیت باید پا فشاری کرد مثال:افغانستان
                                    بعد هم شما به یک ملت توهین کرده ایید باز هم من به ایرانی و کرد بودنم افتخار می کنم جدا از همه چیز

                          • راکی
                            راکی: 9-21-2009 . 8:23 ق.ظ :

                            خانم یا آقای آگرین اولا مشخص است که هویت و اصل اصیلی نداری به همیجت با تصوراتی کورکورانه و مغزی شستشو شده حرف کسانی را قرقره میکنید که خود هیچ تعریفی از تروریست ندارند لطفا مطالعه آزاد و بدون جهت داشته باشید بعد نتیجه گیر نمایید

                            پاسخ دهید

                            • آگرین
                              آگرین: 9-22-2009 . 6:38 ب.ظ :

                              بی نزاکت!!!!!!!!!!!!!ایرادتو بگو.فحش نده.اگه حرفت حسابیه جرئت بیان داشته باش.بی ادبی اخرین راه حل هر مشکلیه

                              پاسخ دهید

                            • پري
                              پري: 9-24-2009 . 3:07 ب.ظ :

                              اگرين خانم شما يا ايراني نيستيد يا الودگي هوا باعث شده خيال كنيد ايراني نيستيد

                              پاسخ دهید

                              • آگرین
                                آگرین: 9-24-2009 . 8:00 ب.ظ :

                                قبل از قومیت من 1 انسانم.انسان کرد.انسان کردی که سنیه.انسان کرد سنی که متاسفانه در محدوده ی خاک ایران متولد شدم.الان با افراد غیر کرد وشبعه ی ایران وتو شهر اونا زندگی میکنم.اینا رو گفتم که بدونی زمانی حرفامو درک میکنی که تو همچین موقعیتی باشی.امیدوارم قبل از قرار گیری در این شرایط برسی به واقعیت

                                پاسخ دهید

                          • anti eslam
                            anti eslam: 9-19-2009 . 10:38 ب.ظ :

                            خیلی‌ جلب اینکه شهرنوس هم از جنه احمدی جون .من حقایقی در مورد زندگی‌ اون مسلمانی گفتم حالا چرا نظر من پاک شده.سانسورم بشما رسید یا اینکه شما هم نظر مخالف قبول ندارین باید همه موفق شما باشن.جای تاسفه

                            پاسخ دهید

                            • آگرین
                              آگرین: 9-22-2009 . 6:36 ب.ظ :

                              شدیدا شدیدا شدیدا اسم بدی داری.خواهشا عوضش کننننننننننننننننننننننن

                              پاسخ دهید

                              • Anti Eslam
                                Anti Eslam: 9-23-2009 . 11:31 ب.ظ :

                                برای زیبایی‌ یا اینکه سرکار یا یکی‌ دیگه خوشش بیاد اسم انتخاب نکردم.عقیده منم با پیشنهاد شما عوض نمی‌شه.همه کامنتهای منو حذف کردن جز گله از سایت حاضر.شیاد هم آنها مجبورن برای بقای خودشون اون کارو بکنند.مهم اطلاع رسانی درست.حقیقت همیشه تلخ است.و این تلخی‌ به مزاج شما سازگار نیست.به نظرم واقعیت را گفتن خیلی‌ بهتر از دل مردن نگاه داشتن به دروغ

                                پاسخ دهید

                                • آگرین
                                  آگرین: 9-24-2009 . 8:35 ق.ظ :

                                  واقعیت خوبه اما به شرطی که مطمئن باشی که واقعیته.متاسفانه چیزیو که به عنوان اسلام به ما گفتن واقعیت نداره.لازم نیست عقیدتو عوض کنی.فقط خواهشا فرقی بین این اسلام ظاهری ویکتا پرستی قایل باش.منم مخالف حذف یا سانسورم.اما این دلیل نمیشه که اسلامو این جوری بشناسم.من ادم مذهبی نیستم.نمازوروزه انچنانی ندارم.اما حداقل کارایی رو که میکنم قبلا به درکش رسیدم.مشکل ما اینه که همش میخوان به زور بگن نماز وروزه نگیری خدا کورت میکنه.درحالی که ماجرا یه چیزه دیگه س.امیدوارم هرچه زودتر واقعیت این مسایل برات روشن بشه

                                  پاسخ دهید

                                  • Anti Eslam
                                    Anti Eslam: 9-24-2009 . 11:53 ق.ظ :

                                    جناب آگرین.از آنهایی نیستم تا یه مقاله بخونم طرف مقابل رو به توپ به بندم.حقیقت برای من روشن.و من سالها رو این مطلب کار کردم.و حقیقت برای من روشن شده.شما دارین به میل خودتون یک ورژن دیگه از اسلام ارایه میدین.دقیقا اسلام اون چیزی که الان پا برجاست و به ما گفتن و هست.آره دقیقا نمازتو نخونی خدا کورت می‌کنه و…..و اون چیزی که عمد نظر شماست از انسانیت حرف می‌زنه که با اسلام فرسخها فاصله داره.خواهشاّ این دو مقوله را بهم ربط نده.

                                    پاسخ دهید

                                    • Anti Eslam
                                      Anti Eslam: 9-24-2009 . 11:57 ق.ظ :

                                      یادم رفت بگم یکتا پرستی‌ ربطی‌ به اسلام نداره.اسمشو اسلام نگذر.چون از بچگی‌ خوندن تو گوش ما فقط اسلام یکتا پرست.یه کم از اون چهار چوب اسلام و ایران بیا بیرون میبینی‌ که اینجورم نیست.و مطمئنم حرف منو خوب مفهمین

                                      پاسخ دهید

                                      • آگرین
                                        آگرین: 9-24-2009 . 8:03 ب.ظ :

                                        جوابتو دادم دوست عزیز.اما حذفش کردن.چرا؟نمیدونم.

                            • یک شهروند از تهران
                              یک شهروند از تهران: 9-20-2009 . 1:53 ق.ظ :

                              کشتن هر آدمی چه خوب چه بد کار درستی نیست. من کاری ندارم این آدم خوب بوده یا بد……. زمان شاه یا بعد از انقلاب هر کاره ای بوده به من ربطی نداره.
                              اما خواهشن دوستان ملاحظه خانواده ایشون رو بکنید.به قول آقا کامران ترور در هر رنگی با شدمحکوم است .

                              پاسخ دهید

                              • hmid
                                hmid: 9-20-2009 . 9:25 ق.ظ :

                                tror kari bsyar kasif ast o ba zarr mlt kurd, shikhaleslam moalem dini mn dar dabirstan sadi o chashm o gosh sawak bod jdn tajob kardm ozwi majlis khobrgan bood. in ast migoyind seast pdr o madr nadard.

                                پاسخ دهید

                                • ناشناس
                                  ناشناس: 9-20-2009 . 12:09 ب.ظ :

                                  حاجی کو کوژ

                                  پاسخ دهید

                                  • یک شهروند از تهران
                                    یک شهروند از تهران: 9-20-2009 . 2:35 ب.ظ :

                                    خیلی خوبه که نظراتمون رو بدون ویرایش بنویسید. اصلا درست نیست که نوشته های ما رو دست کاری کنید و هر طوری که خودتون دوست دارید بنویسید.

                                    پاسخ دهید

                                    • che
                                      che: 9-20-2009 . 10:19 ب.ظ :

                                      dar dine eslam in kare shekholeslami nespat be haji kawkosh shari bode va shoma ke eslam ra ghabol darid bayad in ra ham hazm konid.dar har sorat terorizm dar ghalebe har edeology mahkom ast bekhosos dar kurdestan ke hamishe khahane azadi hastim

                                      پاسخ دهید

                                      • مونس
                                        مونس: 9-21-2009 . 12:38 ق.ظ :

                                        امکان نمایش این نظر میسر نیست

                                        پاسخ دهید

                                        • شاخي روش
                                          شاخي روش: 9-21-2009 . 10:41 ق.ظ :

                                          این نظر قابل انتشار نیست

                                          پاسخ دهید

                                          • سکوت روح
                                            سکوت روح: 9-21-2009 . 11:36 ق.ظ :

                                            این نظر قابل انتشار نیست

                                            پاسخ دهید

                                            • سعید
                                              سعید: 9-22-2009 . 10:00 ق.ظ :

                                              با سلام
                                              ضمن اینکه ترور به هر شکل را محکوم میکنم.
                                              من خود شاهد زنده ای هستم بر اینکه مرحوم ماموستا با ساواک همکاری می کردو ان اینکه
                                              در سال ههزار وسیصد وپنجاه ویک به دلایلی بازداشت وبه مدت ده دقیقه در اطاق نگهبانی ساواک در خیابان ساحلی تنها ماندم طلبه ای پاکتی آورد وبه خیال اینکه مقامی هستم پاکتی روی میز گذاشت وگفت این پاکت را ماموستا شیخ الاسلامی خدمت آقای بلوریان فرستاده .من جرات باز کردن آن را نداشتم و….
                                              زندانی سابق دوره قبل از انقلاب .داستان محلل شدن ..حاجی …بماند.

                                              پاسخ دهید

                                              • مونس
                                                مونس: 9-22-2009 . 11:48 ب.ظ :

                                                ماشاالله سانسورو داشته باش اينه دموكراسي

                                                پاسخ دهید

                                                • مهيار
                                                  مهيار: 9-22-2009 . 11:56 ب.ظ :

                                                  به عقيده بنده ترور يعني وحشيگري . در يك معني ديگر يعني نامردي مطلق . يعني از بين بردن مخالفان عقايد خود با يك شكل نامردانه . آنهايي كه علي الخصوص روحانيون محترم را هدف ترورهاشون قرار دادن، منطق و اصول و اخلاق حاليشون نيست . خدا ريشه شونو از رو زمين محو كنه ان شاء الله………. .

                                                  پاسخ دهید

                                                  • اگرین
                                                    اگرین: 9-23-2009 . 9:51 ق.ظ :

                                                    بخشی از حرفاتو قبول دارم.ترورو قبول ندارم اما نه فقط برای روحانیون.چون احترام خاص یک انسانه نه قشر خاصی.خیلی از مردم بی گناه هستند که الان چندین ساله که از همین روحانیون محترمتون چوب میخورن حالا کاری ندارم کی باشه!!!!!!!چون اگه بگم قطعا این نظرمو از صفحه cut میکنن.

                                                    پاسخ دهید

                                                  • آگرین
                                                    آگرین: 9-24-2009 . 8:05 ب.ظ :

                                                    تمنا میکنم حرفا و نظراتو حذف نکنید.به اعضا اجازه ی ازادی بیان بدید
                                                    ممنون میشم

                                                    پاسخ دهید

                                                  • هیوا
                                                    هیوا: 9-27-2009 . 11:55 ق.ظ :

                                                    خانم آگرین دارند زود قضاوت می کنند دوما کسانی موقعیت ایران را دارند خراب می کنند برای منافع خودشان هست حالا هر دولتی در ایران باشد ضد منافعشان باشند و کاری به منافع مردم هم ندارند در این موقعیت باید پا فشاری کرد مثال:افغانستان
                                                    بعد هم شما به یک ملت توهین کرده ایید باز هم من به ایرانی و کرد بودنم افتخار می کنم جدا از همه چیز

                                                    پاسخ دهید

                                                  • رهگذر
                                                    رهگذر: 9-27-2009 . 8:13 ب.ظ :

                                                    ترور در هر زمان ودر هرمکانی وهر شخصی محکوم است.

                                                    پاسخ دهید

                                                    • mazdak
                                                      mazdak: 11-7-2009 . 10:29 ب.ظ :

                                                      kash rozi miresid ke shoma masolane in sait mitonesti tamame nzarate khob va beja ro nmayesh midadid ama motasefam ke ………

                                                      پاسخ دهید

                                                      • دوست