شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۲/۰۸/۱۳۹۸
شنبه، ۱۸ام مهر ۱۳۸۸
۱۰:۴۴ ق.ظ
اخبار شهروندان

ماموران خود عامل ایجاد ترافیک!

یکی از مخاطبان شارنیوز به نام “سالار” در ایمیلی، شرحی از دلیل ایجاد یک گره ترافیکی در شهر داده است. وی طرح موتورگیری در روی پل سقز را موجب ایجاد صف طویلی از خودروها عنوان می کند که دقایق زیادی وقت صرف می کنند تا به محل مورد نظر خود برسند. سالار در بخشی از ایمیل خود آورده است: من هیچ جای دنیا ندیدم روی پل اونم پلی مثل پل سقز که هر بادخورش یک متر فاصله داره راهنمایی و رانندگی محدودیت ایجاد بکنه اما در سقز ابتکار جدیدی به خرج داده اند و اونم اینه که بر روی این پل سد معبر کرده و اقدام به موتور گیری میکند. 00a3

00a1

لازم به ذکر است عصر روز جمعه در نزدیکی روستای میرده پلیس راه و نیروی انتظامی با ایجاد پست موقت ایست-بازرسی و کنترل خودروها، باعث ایجاد ترافیک در محور سقز بانه شدند که مسافران و گردشگرانی که از منطقه دیدن کرده بودند را دقایقی معطل نمود.

کد خبر: 4890


۱۱ دیدگاه

  • سالار
    سالار: ۷-۱۸-۱۳۸۸ . ۴:۲۴ ب.ظ :

    با عرض سلام و خسته نباشید خیلی ممنونم از اینکه خبر ارسالی من رو گذاشتید میخواستم ازتون خواهش کنم این خبر رو به گوش مسوولین برسونید که این رسمش نیست بخدا.

    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

    • behnam
      behnam: ۷-۱۹-۱۳۸۸ . ۱:۳۱ ق.ظ :

      به نظرم اصلا طرح بدی نیست آخه موتور سوارا دیگه شورشو درآوردن
      یکی باید جلو اونارو بگیره
      ولی با طرح جاده بانه اصلا موافق نیستم

      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

      • يوسف محموديان
        يوسف محموديان: ۷-۱۹-۱۳۸۸ . ۹:۰۰ ق.ظ :

        با عرض سلام و خسته نباشيد حضور بر و بچه هاي شارنيوز. عارض شم خدمتتون که اين برادران راهنمايي و رانندگي بيشتر از اونکه به چشم شهروند به هم وطنان نگاه کنند به چشم يک مجرم سابقه دار و خطرناک نگاه مي کنند يکي به من بگه واقعا چرا؟ چرا اين برادران پليس هيچ ارزشي واسه انسانيت ما قائل نميشن به خدا اين راهش نيست ها! اونا فوقش يه درجه از همه بالاترن ولي در اصل همه انسانيم انسان. اين دليل نمي شه اين آقايون پليس اينجوري با اين کاراشون انسانيت مارو زير سوال ببرند سعي کنند بيشتر از اونکه ما ازشون متنفر بشيم در کنارشون احساس امنيت کنيم اما اين به اصطلاح احساس امنيت خوابي بيش نيست.

        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • اسعد
          اسعد: ۷-۲۱-۱۳۸۸ . ۱:۳۲ ب.ظ :

          اگه مسئله انسانيت باشد انسان براي انسان نبايد ايجاد مزاحمت كند زماني كه شب يا غروب همراه خانوادت مشغول تفريح باشي يا رانندگي كني متوجه همين انسان ها مي شوي كه چگونه انسانيتشون را نشان ميدن وبراي شما وخانوادتان ايجاد رعب و وحشت مي كنند با مانور ها وحركات مارپيچي كه نمايش مي دهند

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • مانی
          مانی: ۷-۱۹-۱۳۸۸ . ۲:۲۹ ب.ظ :

          نظرم اصلا طرح بدی نیست آخه موتور سوارا دیگه شورشو درآوردن

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • شهروند
            شهروند: ۷-۱۹-۱۳۸۸ . ۵:۰۶ ب.ظ :

            متاسفانه مجریان قانون ما خود قوانین را رعایت نمیکنند مثلا خود هرگز کلاه سرخود نمیکذارند و باروشن کردن الکی آژیر موتور خود باسرعتهای بیجا وزیاد در سطح شهر تردد مینمایند انتظار ما اجرای بیقیدوبند قانون توسط خود مجریان قانون میباشد. راجع به بستن پل اصلی شهر واقعا زشت میباشد ،به نظر شما مهمانانی که داخل خودرو هستند واز شهر ما میگذرند چه فکر میکنند.وظیفه شورای شهر است نظارت کند

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

            • هاونیشتمان
              هاونیشتمان: ۷-۲۱-۱۳۸۸ . ۱۰:۰۵ ب.ظ :

              شما هم با این مهمانانت!!!
              عزیز جان، از کدام شورای شهر حرف میزنی؟ اصلاً این موضوع چه ربطی به آنها دارد؟! شورای شهر اگر شاهکار کند میتواند بر شهرداری نظارت کند که در مراحل اولیه آن هم مانده است. خدایی یکی از معدود طرحهای خوب موتور گیری و 3اف گیری است.
              به امید روزی که شاهد کشته شدن جوانان شهرمان بر اثر تصادف نباشیم و فرهنگ استفاده درست از وسایل نقلیه و نیز استفاده درست از قدرتهای قانونی را که به نفع مردم است و نه برای سرکوب آنان، پیدا کنیم.

              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

            • همشهری
              همشهری: ۷-۲۰-۱۳۸۸ . ۱۱:۵۳ ق.ظ :

              تا آنجایی که من به یاد دارم همواره شهروندان سقز از دست موتورسورهای بی نظم عاصی بوده و بارها از مسئولین خواسته اند با این افراد برخورد کنند به نظر من هرجور که ممکن است بایستی با این افراد برخورد شود جالب این است که این اواخر اهالی فرهنگ ( شارنیوزی ها) به خیل حامی از موتورسواران و قانون شکنان درآمده اند

              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

              • همراه
                • وریا
                  وریا: ۵-۳-۱۳۹۳ . ۳:۰۸ ب.ظ :

                  اینکه شارنیوز را حامی قانون شکنان و موتورسواران قلمدادکنیم بسی بی انصافی است، از طرف دیگر تعدادی از ماموران راهنمایی و رانندگی مستقر در سطح شهر متاسفانه از اصول اولیه برخورد با افراد نیز بی بهره اند چه برسد به انجام وظیفه به نحو صحیح، از ماموری که با بی انصافی بدون دلیل قبض جریمه اش را تنها مصرف می کند تا مسئولی که بدون درایت و برنامه ریزی هر جا و مکانی را برای نمایش اقتدار خود انتخاب می کند.
                  اما این موضوع فراگیر نیست و بایستی از زحمات ماموران خدوم راهنمایی و رانندگی که با دلسوزی خدمت می کنند سپاسگزاری کرد.
                  حالا که بحث از ایجاد ترافیک بی مورد در شهر شده بد نیست اشاره ای هم به تعریض خیابان شهرک دانشگاه بشه که شهرداری محترم در کمال هنرنمایی روز پنجشنبه 1393/5/2 رو در آستانه عید فطر برای این کار انتخاب کرده و ترافیک طولانی و کندی را روی پل قوخ به راه اداخته بود، براستی برای این وقت شناسی باید یهشون تبریک گفت. دستمریزاد …

                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                  • مرتضی
                    مرتضی: ۵-۲۴-۱۳۹۴ . ۱۱:۲۳ ب.ظ :

                    پلیس هیچ کاری جز بستن معابر نمیکنه. موقع تصادف و شرایط سخت هم کلاً پیداش نیست! مشکلی هم پیش بیاد میگه به من چه! برو دادسرا!
                    قشنگ دست همه رو برای جرم باز گذاشته چون خودش مجرمه!

                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]