شارنيوز- اخبار سقز

امروز 31/06/1393 برابر با 2014 September 22
Friday، 23rd October 2009
1:35 am

باند تهيه و توزيع مواد مخدر از نوع شيشه در سقز متلاشي شد

فرمانده انتظامي شهرستان سقز گفت: با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر منطقه انتظامي شهرستان سقز باند تهيه و توزيع مواد مخدر از نوع شيشه در اين شهرستان متلاشي شد. به گزارش خبرگزاري فارس ، سياوش زيستي ظهر امروز در حاشيه عمليات دستگيري اعضاي اين باند اظهار داشت: ماموران پس از يك‌ ماه كار اطلاعاتي اين باند كه در چهار منزل مسكوني اقدام به تهيه مواد مخدر از نوع شيشه كرده بودند، متلاشي و در اين عمليات يك‌ نفر از آنان بنام (ح ـ ر) دستگير شد. وي با بيان اينكه از اين باند مقدار 470 گرم ترياك، 322 گرم شيشه، 50 گرم شيره ترياك، 50 گرم توفاله ترياك، 14 عدد پايپ استعمال شيشه، 540 حبه قرص ترامادول، يك دستگاه تهيه و توليد شيشه به همراه مواد اوليه به مقدار زياد كشف شده است، افزود: طبق برآورد و كارشناسي توسط يك مهندس شيمي اين لابراتوار و مواد كشف شده به همراه مواد اوليه قريب به 10 ميليارد ريال ارزش دارد. وي اذعان داشت: پليس مبارزه با مواد مخدر منطقه انتظامي شهرستان سقز به‌ دنبال آن هستند تا بدانند فرمول ساخت اين مواد مخدر (شيشه) چطور و چگونه به دست اين افراد افتاده است و چند وقت است آنها اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر از نوع شيشه كرده‌اند. فرمانده انتظامي شهرستان سقز تصريح كرد: لابراتوار تهيه و توليد شيشه متعلق به فرد دستگير شده است و تلاش براي دستگيري همدستان وي كه در زمان عمليات پليس در منزل نبوده‌اند، ادامه دارد. زيستي خاطرنشان كرد: ماموران انتظامي شهرستان سقز شبانه‌روز براي ايجاد امنيت و آرامش شهروندان تلاش مي‌كنند و با كساني‌ كه اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر كنند برخود جدي و قانوني مي‌شود. وي از شهروندان سقزي خواست هرگونه اطلاعات درباه تهيه و توزيع مواد مخدر را به اين فرماندهي از طريق پليس 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت ماموران اقدام كنند.کد خبر: 5165




    مطالب مرتبط:


16 نظر

  • 1369
    1369: 10-23-2009 . 2:18 am :

    با سلام خدمت مسئولان دلسوز نیروی انتظامی من یک شهروند سقزی هستم که به نوبه ی خودم از مامورین تشکر می کنم.

    پاسخ دهید

    • h-a
      h-a: 10-23-2009 . 10:53 am :

      سلام خسته نباشید جناب شارنیوز اینم از خدمات انسانی ناجا درسقزعجبا که ایرادی وارد نفرمودید والبته تقدیری هم که نکردید.
      درودبرناجا ومامورین وظیفه شناس .
      لطفا خانواده هایی که فرزندانشان را به بهانه آزادی !!!!
      روانه خیابانها وآماده ذبح درندگان انسان نما نموده اند بهوش باشند وآینده فرزندانشان را جدی بگیرند تا خدای ناکرده بعدا پشیمان نشوند که پشیمانی سودی ندارد

      پاسخ دهید

    • ,vdh
      ,vdh: 10-23-2009 . 2:07 pm :

      با سلام خدمت مسئولان دلسوز نیروی انتظامی من هم به نوبه ی خودم از مامورین تشکر می کنم.

      پاسخ دهید

      • سقزي
        سقزي: 10-24-2009 . 11:00 am :

        من هم به نوبه خودم از نيروي انتظامي تشكر ميكنم ولي خواهش ميكنم كه اين باند چاقوكشها كه خيابانها را شلوغ و اجازه رفت و آمد نميدهند را دسگيركنند چون شهر مان خوشبختانه درچاقوكشي رتبه اول ايران را دارد و اين باعث افتخار براي ماست.

        پاسخ دهید

        • سکا
          سکا: 10-24-2009 . 6:47 pm :

          با سلام خدمت مسئولین شارنیوز
          من هم به نوبه خودم از نیروی انتظامی تشکر میکنم ولی باز مسئولین نظام در حق ما سقزی ها کم لطفی میکنند.خوهشا همشهریان خودتان را از دست این اراذل اوباش (توزیع کنندگان مواد مخدر مشروبات الکلی الوات و…) نجات دهید چون ماییه ننگ ما سقزیها هستند با امید فردای بهتر شهری زیبا و مردمی دلسوز

          پاسخ دهید

          • سعید
            سعید: 10-24-2009 . 8:33 pm :

            کاش اسامی اشخاص را کامل می نوشتید چنین اشخاصی باید افشا و رسوا شوند .

            پاسخ دهید

            • khalid salimi london
              khalid salimi london: 10-25-2009 . 3:35 am :

              man ham be nobet khodam tashkor by andaze mekonm vali hanoz kam aest bayed be sezay aemaleshan berasand kasafathe .

              پاسخ دهید

              • هاوار
                هاوار: 10-25-2009 . 8:28 am :

                با سلام خسته نباشيد حضور شما وماموران ناجا اي كاش همانطور كه نوشته ايد بعد از يك ماه تجسس وتحقيق ميتوانستند چند نفر را دستگير ميكردند نه فقط يك نفر كه سهم خوراك ملعون خودش را در انبار داشته است

                پاسخ دهید

                • سردار اردلان
                  سردار اردلان: 10-25-2009 . 8:42 am :

                  از نیروی انتظامی یک سوال دارم :
                  اگر شبانه روز این محل ها را زیر نظر داشتید چرا درست زمانی دست به حمله زدید که تنها یک نفر در خانه بوده است ؟ در چهار خانه که زیر نظر بوده اند تنها یک نفر دستگیر شده که این جای سوالات بسیاری دارد .
                  یک ماه کار اطلاعاتی و تنها یک نفر دستگیری ؟ بقیه کجا هستند ؟

                  پاسخ دهید

                  • Anonymous
                    Anonymous: 10-25-2009 . 8:59 am :

                    سلام
                    به نوبه خود از ماموران ناجا كمال تشكر را دارم اميدوارم هميشه موفق و كامياب باشند .
                    كاش اسامي آن ها را اعلام مي كردند تا مردم آن ها را بشناسند

                    پاسخ دهید

                    • بانه
                      بانه: 10-25-2009 . 8:12 pm :

                      کۆ کردنه وه ی چه قۆ کێش و تریاک فرۆش و دز و ئه و جۆره که سانه وه زیفه ی نیروی ئینتزامی و (مبارزه با مواد مخدر) ه ئه بێ زیاتر هه وڵ به ن که بنه بڕیان بکه ن به ڵام به داخه وه که م کاری ئه که ن ئه بێ زۆر زیاتر هه وڵ به ن بۆ بن بڕ کردنی ئه و کێشانه. نابێ دوای گرتن به ریان به ن ئه بێ له زیندانه کانا وه یان هێڵن تا نه یه نه وه نێو کۆمه ڵگا.

                      پاسخ دهید

                      • موافق سقزی
                        موافق سقزی: 10-27-2009 . 1:55 pm :

                        من هم به نوبه خودم از نیروی انتظامی تشکر میکنم ولی خواهش میکنم که این باند چاقوکشها که خیابانها را شلوغ و اجازه رفت و آمد نمیدهند را دسگیرکنند چون شهر مان خوشبختانه درچاقوکشی رتبه اول ایران را دارد و این باعث افتخار برای ماست.

                        پاسخ دهید

                        • كاوه
                          كاوه: 11-1-2009 . 12:32 am :

                          انشااله كه با تلاش بي دريغ مامورين انتظامي ريشه اين معزل اجتماعي هرچه زودتر خشكانده شود . سلامتي اين دوستان دلسوز را از درگاه حضرت باري تعالي خواستارم .

                          پاسخ دهید

                          • صلاح.ا.خ
                            صلاح.ا.خ: 11-1-2009 . 1:27 am :

                            جای تقدیروتشکرفراوان دارد.البته موادمخدریکی ازمعضلات چندوجهی شهرتاریخی سقزمی باشد.امیدوارم باجدیت بامسله ارازل اوباش وچاقوکشی نیزبرخوردشود.

                            پاسخ دهید

                            • هیمن جردن
                              هیمن جردن: 11-2-2009 . 9:05 am :

                              سلام وباتشکر از زحمات بیدریغ شماعزیزان نیروی انتظامی .دست همتون درد نکند ای کاش فقط و فقط به جلو مدرسه ها می رفتید و………

                              پاسخ دهید

                              *
                              به دیگران نمایش داده نخواهد شد.
                              لطفا در حین درج نظرات خود به این نکات توجه کنید.
                              1. نظرها اخلالگرانه، توهین آمیز و برخورنده نباشد.اظهارنظرها باید سازنده با لحنی مناسب نوشته شود، نه با نیت بد یا برای آزردن دیگران.
                              2. نظرات نباید شامل موردی غیرقانونی یا اعتراض برانگیز باشد: نظرات آزاردهنده، افتراآمیز، توهین آمیز، تهدیدآمیز، مخرب، مستهجن، ضددین، شامل اشارات جنسی و نژادپرستانه پخش نخواهد شد.
                              3. طرح مطالب بی ارتباط با موضوع درج نخواهد شد.
                              4. از رسم الخط لاتین استفاده نکنید.