شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۱/۱۰/۱۳۹۳ برابر با 2014 December 22
جمعه، ۱ام آبان ۱۳۸۸
۱:۳۵ ق.ظ

باند تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه در سقز متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر منطقه انتظامی شهرستان سقز باند تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان متلاشی شد. به گزارش خبرگزاری فارس ، سیاوش زیستی ظهر امروز در حاشیه عملیات دستگیری اعضای این باند اظهار داشت: ماموران پس از یک‌ ماه کار اطلاعاتی این باند که در چهار منزل مسکونی اقدام به تهیه مواد مخدر از نوع شیشه کرده بودند، متلاشی و در این عملیات یک‌ نفر از آنان بنام (ح ـ ر) دستگیر شد. وی با بیان اینکه از این باند مقدار ۴۷۰ گرم تریاک، ۳۲۲ گرم شیشه، ۵۰ گرم شیره تریاک، ۵۰ گرم توفاله تریاک، ۱۴ عدد پایپ استعمال شیشه، ۵۴۰ حبه قرص ترامادول، یک دستگاه تهیه و تولید شیشه به همراه مواد اولیه به مقدار زیاد کشف شده است، افزود: طبق برآورد و کارشناسی توسط یک مهندس شیمی این لابراتوار و مواد کشف شده به همراه مواد اولیه قریب به ۱۰ میلیارد ریال ارزش دارد. وی اذعان داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر منطقه انتظامی شهرستان سقز به‌ دنبال آن هستند تا بدانند فرمول ساخت این مواد مخدر (شیشه) چطور و چگونه به دست این افراد افتاده است و چند وقت است آنها اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه کرده‌اند. فرمانده انتظامی شهرستان سقز تصریح کرد: لابراتوار تهیه و تولید شیشه متعلق به فرد دستگیر شده است و تلاش برای دستگیری همدستان وی که در زمان عملیات پلیس در منزل نبوده‌اند، ادامه دارد. زیستی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان سقز شبانه‌روز برای ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کنند و با کسانی‌ که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر کنند برخود جدی و قانونی می‌شود. وی از شهروندان سقزی خواست هرگونه اطلاعات درباه تهیه و توزیع مواد مخدر را به این فرماندهی از طریق پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت ماموران اقدام کنند.کد خبر: 5165




    مطالب مرتبط:


۱۶ دیدگاه

  • 1369
    1369: ۸-۱-۱۳۸۸ . ۲:۱۸ ق.ظ :

    با سلام خدمت مسئولان دلسوز نیروی انتظامی من یک شهروند سقزی هستم که به نوبه ی خودم از مامورین تشکر می کنم.

    پاسخ دهید

    • h-a
      h-a: ۸-۱-۱۳۸۸ . ۱۰:۵۳ ق.ظ :

      سلام خسته نباشید جناب شارنیوز اینم از خدمات انسانی ناجا درسقزعجبا که ایرادی وارد نفرمودید والبته تقدیری هم که نکردید.
      درودبرناجا ومامورین وظیفه شناس .
      لطفا خانواده هایی که فرزندانشان را به بهانه آزادی !!!!
      روانه خیابانها وآماده ذبح درندگان انسان نما نموده اند بهوش باشند وآینده فرزندانشان را جدی بگیرند تا خدای ناکرده بعدا پشیمان نشوند که پشیمانی سودی ندارد

      پاسخ دهید

    • ,vdh
      ,vdh: ۸-۱-۱۳۸۸ . ۲:۰۷ ب.ظ :

      با سلام خدمت مسئولان دلسوز نیروی انتظامی من هم به نوبه ی خودم از مامورین تشکر می کنم.

      پاسخ دهید

      • سقزي
        سقزي: ۸-۲-۱۳۸۸ . ۱۱:۰۰ ق.ظ :

        من هم به نوبه خودم از نیروی انتظامی تشکر میکنم ولی خواهش میکنم که این باند چاقوکشها که خیابانها را شلوغ و اجازه رفت و آمد نمیدهند را دسگیرکنند چون شهر مان خوشبختانه درچاقوکشی رتبه اول ایران را دارد و این باعث افتخار برای ماست.

        پاسخ دهید

        • سکا
          سکا: ۸-۲-۱۳۸۸ . ۶:۴۷ ب.ظ :

          با سلام خدمت مسئولین شارنیوز
          من هم به نوبه خودم از نیروی انتظامی تشکر میکنم ولی باز مسئولین نظام در حق ما سقزی ها کم لطفی میکنند.خوهشا همشهریان خودتان را از دست این اراذل اوباش (توزیع کنندگان مواد مخدر مشروبات الکلی الوات و…) نجات دهید چون ماییه ننگ ما سقزیها هستند با امید فردای بهتر شهری زیبا و مردمی دلسوز

          پاسخ دهید

          • سعید
            سعید: ۸-۲-۱۳۸۸ . ۸:۳۳ ب.ظ :

            کاش اسامی اشخاص را کامل می نوشتید چنین اشخاصی باید افشا و رسوا شوند .

            پاسخ دهید

            • khalid salimi london
              khalid salimi london: ۸-۳-۱۳۸۸ . ۳:۳۵ ق.ظ :

              man ham be nobet khodam tashkor by andaze mekonm vali hanoz kam aest bayed be sezay aemaleshan berasand kasafathe .

              پاسخ دهید

              • هاوار
                هاوار: ۸-۳-۱۳۸۸ . ۸:۲۸ ق.ظ :

                با سلام خسته نباشید حضور شما وماموران ناجا ای کاش همانطور که نوشته اید بعد از یک ماه تجسس وتحقیق میتوانستند چند نفر را دستگیر میکردند نه فقط یک نفر که سهم خوراک ملعون خودش را در انبار داشته است

                پاسخ دهید

                • سردار اردلان
                  سردار اردلان: ۸-۳-۱۳۸۸ . ۸:۴۲ ق.ظ :

                  از نیروی انتظامی یک سوال دارم :
                  اگر شبانه روز این محل ها را زیر نظر داشتید چرا درست زمانی دست به حمله زدید که تنها یک نفر در خانه بوده است ؟ در چهار خانه که زیر نظر بوده اند تنها یک نفر دستگیر شده که این جای سوالات بسیاری دارد .
                  یک ماه کار اطلاعاتی و تنها یک نفر دستگیری ؟ بقیه کجا هستند ؟

                  پاسخ دهید

                  • Anonymous
                    Anonymous: ۸-۳-۱۳۸۸ . ۸:۵۹ ق.ظ :

                    سلام
                    به نوبه خود از ماموران ناجا کمال تشکر را دارم امیدوارم همیشه موفق و کامیاب باشند .
                    کاش اسامی آن ها را اعلام می کردند تا مردم آن ها را بشناسند

                    پاسخ دهید

                    • بانه
                      بانه: ۸-۳-۱۳۸۸ . ۸:۱۲ ب.ظ :

                      کۆ کردنه وه ی چه قۆ کێش و تریاک فرۆش و دز و ئه و جۆره که سانه وه زیفه ی نیروی ئینتزامی و (مبارزه با مواد مخدر) ه ئه بێ زیاتر هه وڵ به ن که بنه بڕیان بکه ن به ڵام به داخه وه که م کاری ئه که ن ئه بێ زۆر زیاتر هه وڵ به ن بۆ بن بڕ کردنی ئه و کێشانه. نابێ دوای گرتن به ریان به ن ئه بێ له زیندانه کانا وه یان هێڵن تا نه یه نه وه نێو کۆمه ڵگا.

                      پاسخ دهید

                      • موافق سقزی
                        موافق سقزی: ۸-۵-۱۳۸۸ . ۱:۵۵ ب.ظ :

                        من هم به نوبه خودم از نیروی انتظامی تشکر میکنم ولی خواهش میکنم که این باند چاقوکشها که خیابانها را شلوغ و اجازه رفت و آمد نمیدهند را دسگیرکنند چون شهر مان خوشبختانه درچاقوکشی رتبه اول ایران را دارد و این باعث افتخار برای ماست.

                        پاسخ دهید

                        • كاوه
                          كاوه: ۸-۱۰-۱۳۸۸ . ۱۲:۳۲ ق.ظ :

                          انشااله که با تلاش بی دریغ مامورین انتظامی ریشه این معزل اجتماعی هرچه زودتر خشکانده شود . سلامتی این دوستان دلسوز را از درگاه حضرت باری تعالی خواستارم .

                          پاسخ دهید

                          • صلاح.ا.خ
                            صلاح.ا.خ: ۸-۱۰-۱۳۸۸ . ۱:۲۷ ق.ظ :

                            جای تقدیروتشکرفراوان دارد.البته موادمخدریکی ازمعضلات چندوجهی شهرتاریخی سقزمی باشد.امیدوارم باجدیت بامسله ارازل اوباش وچاقوکشی نیزبرخوردشود.

                            پاسخ دهید

                            • هیمن جردن
                              هیمن جردن: ۸-۱۱-۱۳۸۸ . ۹:۰۵ ق.ظ :

                              سلام وباتشکر از زحمات بیدریغ شماعزیزان نیروی انتظامی .دست همتون درد نکند ای کاش فقط و فقط به جلو مدرسه ها می رفتید و………

                              پاسخ دهید

                              *
                              به دیگران نمایش داده نخواهد شد.
                              لطفا در حین درج نظرات خود به این نکات توجه کنید.
                              1. نظرها اخلالگرانه، توهین آمیز و برخورنده نباشد.اظهارنظرها باید سازنده با لحنی مناسب نوشته شود، نه با نیت بد یا برای آزردن دیگران.
                              2. نظرات نباید شامل موردی غیرقانونی یا اعتراض برانگیز باشد: نظرات آزاردهنده، افتراآمیز، توهین آمیز، تهدیدآمیز، مخرب، مستهجن، ضددین، شامل اشارات جنسی و نژادپرستانه پخش نخواهد شد.
                              3. طرح مطالب بی ارتباط با موضوع درج نخواهد شد.
                              4. از رسم الخط لاتین استفاده نکنید.