شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۶/۰۷/۱۳۹۹
چهارشنبه، 18th نوامبر 2009
5:28 ب.ظ

نخستین برف پاییزی ارتفاعات سقز را سفید پوش کرد

بارندگی از دوشنبه شب در نقاط مختلف منطقه از جمله شهرستان سقز که دومین بارش مناسب پاییزی در این منطقه است آغاز شد و همچنان ادامه دارد و ارتفاعات کوههای اطراف را سفید پوش کرده است . بنا بر اعلام اداره هواشناسی در 24 ساعت گذشته در سقز 45 میلی متر بارش باران ثبت شده است. این اداره وضعیت جوی امروز منطفه را ابری همراه با بارش برف و باران و در پاره ای نقاط وزش باد و رعد و برق عنوان کرد و پیش بینی می شود که بارش باران از اوایل امشب قطع شود و فردا نیز هوای استان به زیر صفر درجه برسد. میزان بارش سالانه در سقز بطور متوسط حدود 550 میلمتر است.کد خبر: 5645






۱۱ دیدگاه

  • ي سقزي
    ي سقزي: 11-19-2009 . 9:21 ق.ظ :

    خوش به حالتان كه كوههاي برفي سقز را مي بينيد . كلي دلمان گرفت تو غربت …. اگر مي توايند چند عكس هم بزاريد ممنون ميشيم .

    پاسخ دهید

    • erfan
      erfan: 11-19-2009 . 5:43 ب.ظ :

      یک عکس بگیرید به خدا هلاک شدیم از سفیدی برف

      پاسخ دهید

      • sirwan
        sirwan: 11-19-2009 . 7:06 ب.ظ :

        khushbehaleton k sefidi brfo mibini

        پاسخ دهید

        • ماهور
          ماهور: 11-19-2009 . 10:08 ب.ظ :

          واي منم دلم سقز ميخواد.كي اين ارشد خوندن تموم بشه.كارتن عالي مرسي بروبچ شارنيوز.

          پاسخ دهید

          • یک شهروند از تهران
            یک شهروند از تهران: 11-20-2009 . 1:08 ب.ظ :

            خوش به حالتون. دلم تنگ شده برای برف های 1-2 متری سقز !!!
            تهران که خبری نیست! هنوز آفتابه. یه ذره از برفاتونو برای ما هم بفرستید !
            🙂

            پاسخ دهید

            • پاشكو
              پاشكو: 11-20-2009 . 7:33 ب.ظ :

              سلام و احترام:
              اين خبر و دو روز پيش مي‌ذاشتين بهتر بود چون خداييش امروز جمعه 29 آبان كه در اصلا نباريد. برف هم كه مال چند روز پيشه.
              اگه امكانش هست با اداره هواشناسي هماهنگ كنيد و وضعيت هواي سقز رو به صورت آنلاين در گوشه‌اي از صفحه‌ي اصلي بذارين خالي از لطف نيست.
              با سپاس

              پاسخ دهید

              • gash
                gash: 11-21-2009 . 10:08 ق.ظ :

                خوش به حالتون ولی ما هم بعد از ایام طولانی غربت پس فردا میایم

                پاسخ دهید

                • mihemed
                  mihemed: 11-21-2009 . 5:24 ب.ظ :

                  آخ جون دوباره برف ………….دلم برای سقز تنگ شده

                  پاسخ دهید

                  • hamed
                    hamed: 11-22-2009 . 7:57 ق.ظ :

                    سلام خوش به حال شما كه برف را در سقز ديديد ما كه در ديار غربت فقط دود و سر و صدا را داريم اگر داريد چند تا عكس در سايت بگذاريد با تشكر

                    پاسخ دهید

                    • نا شناس
                      نا شناس: 11-23-2009 . 8:53 ق.ظ :

                      من بیست سال که تو سقز زند گی می کنم برف 1_2 متری ندیدم .یا خیلی دلت تنگ شده یا؟عجب اغر اقی

                      پاسخ دهید

                      • پرستار
                        پرستار: 11-23-2009 . 9:36 ق.ظ :

                        سلام خوش به حالتون که سقزید منم می خوام بیام بعد 2ماه.هگه میشه از شهر عزیزمون بیشتر عکس بزارید که دلمون تو غربت یه کم باز شه.

                        پاسخ دهید