شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۷/۰۷/۱۳۹۹
سه‌شنبه، 15th دسامبر 2009
9:32 ب.ظ

شب شعر انجمن ادبی مولوی کرد برگزار شد

عصر روز دوشنبه 23 آذرماه شب شعری در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ادبی مولوی کرد سقز با حضور 12 شاعر عضو این انجمن برگزار شد. شاعران که همگی بر روی سن حاضر بودند به نوبت اقدام به شعر خوانی کرده و نوای نی نیما باقری نیز آنها را همراهی می کرد. اگر چه به دلیل اطلاعرسانی دیر هنگام، استقبال از این محفل همچون مراسم های مشابه نبود اما حاضران در سالن از اجرای متفاوت این مراسم ابراز رضایت کردند. DSC01842 شاعران شرکت کننده در این برنامه عبارت بودند از: 1- هیرش حدادی 2- شلیر رشیدی 3- انور عباسی 4- شعله بیگ زاده 5- عطا صالح پور 6- آرمان کریمی 7- مصطفی عدنانی 8- کارو مروتی 9- فاطمه حجازی 10- احمد یاسینی 11- غریبه شفقتی 12- خانم نامداریکد خبر: 5939


۱۰ دیدگاه

  • aaa
    aaa: 12-16-2009 . 10:13 ب.ظ :

    از اجرا کنندگان انجمن مولوی کرد خواهشمندم در انتخاب اشعار برای شب شعرها سخت گیری بیشتری به خرج دهند.

    پاسخ دهید

    • خالید
      خالید: 12-20-2009 . 2:03 ق.ظ :

      به‌رێز گیان!یانی ئه‌وانه‌ی که‌ تازه‌ ده‌ستیان به‌ کار کردووه‌ مافی قسه‌یان نییه‌؟ئێوه‌ لاتان وانییه‌ که‌ هیچ که‌س له‌ پڕێ نابێ به‌ کوڕێ؟لاتان وانییه‌ که‌ ئه‌بێ ده‌رفه‌ت به‌ هه‌مووان بدرێ؟!!

      پاسخ دهید

      • aa
        aa: 12-22-2009 . 12:04 ق.ظ :

        سه یره ؟ مو له چاوی خه لکا ئه بینی درو له چاوی خویدا نابینی!

        پاسخ دهید

        • خالید
          خالید: 12-22-2009 . 4:48 ق.ظ :

          نازانم ده‌مامکیaa له‌ گه‌ڵ منیایه‌تی یاله‌گه‌ڵ ده‌مامکیaaa .هه‌رچۆنێ بێ ته‌وفیر ناکات. وا باشتره‌ قسه‌کانمان رێک و ره‌وان بکه‌ین،ئه‌گینا به‌ هیچ کوێ ناگه‌ین.من نه‌مزانی ئه‌م موو دیتن و دڕو نه‌دیتنه‌ چی به‌ سه‌ر باسه‌که‌وه‌ داوه‌؟!خوا نه‌ کرده‌ عه‌یبی کێمان ووتووه‌ که‌ وا قه‌ڵسه‌ لێمان.مل له‌ مووی دیتوومان باریکترین .نایش لێین که‌و ئه‌و که‌وه‌یه‌ به‌رانبه‌رکه‌و بخوێنێ.

          پاسخ دهید

      • evin
        evin: 12-18-2009 . 4:40 ق.ظ :

        سلام . واقعا در سقز شعرای بسیار بهتری داریم چرا آنها همیشه در حاشیه اند؟

        پاسخ دهید

        • خالید
          خالید: 12-20-2009 . 2:07 ق.ظ :

          ئازیز گیان! دنیای هونه‌ر نه‌ خاتروخۆتر هه‌ڵده‌گرێ نه‌ نازو نیو ناز. کۆ بوونه‌وه‌ی هه‌ندێ لاو نابێته‌ به‌ڵگه‌ی نه‌بوونی شاعێرانی فره‌،ئێجگار،زۆرزۆر،گه‌لێ باشتر.به‌ڵام گشت پاڵه‌وانێ، رۆژێ داره‌داره‌ی کردووه‌.

          پاسخ دهید

        • آآ
          آآ: 12-22-2009 . 12:18 ب.ظ :

          اسم خانم شنو عزیزی در لیست شاعران پیام نور تو گزارش یادتون رفته!!!

          پاسخ دهید

          • aa
            aa: 12-24-2009 . 12:51 ق.ظ :

            کاک خالد گیان مالم قه بره وه لامه کانتان زور به جی یه گا زه نده مان له aaa کانه که نا توانن قورسا یی له سه رشان لابه ن، ده بنه پیکول و ریگرو پی گر له سه ریگه

            پاسخ دهید

            • عرفان
              عرفان: 12-31-2009 . 12:11 ق.ظ :

              سڵاو هاووڵاتیانی ئازیزم.هه‌رچه‌ن من له‌و کۆڕه‌دا نه‌بووم به‌ڵام چۆن پێشتر خه‌به‌رم له‌ کۆبوونه‌وه‌ بوو کۆرته‌ هه‌واڵێکم لێ ئه‌زانی.له‌دوایی به‌ڕێوه‌چوونی ئه‌م به‌رهه‌مه‌ ده‌نگ و باسه‌کان وابوو که‌ ئه‌وه‌تا کۆڕی ئه‌ده‌بی به‌رنامه‌ دائه‌نێ شتی وای به‌خۆیۆ نه‌دیوه‌.
              هه‌ر سه‌رکه‌وتوو بن ئازیزانی گیان.

              پاسخ دهید

              • amin
                amin: 1-10-2010 . 1:18 ق.ظ :

                اميدورام اين گونه برنامه‌ها استمرار داشته باشد!مهم اين است دوستان ؟!

                پاسخ دهید