شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۹/۰۷/۱۳۹۹
دوشنبه، 21st دسامبر 2009
9:45 ب.ظ

عکس های از تابلوهای خوش نویسی به نمایش در آمده در نمایشگاه خوش نویسی اساتید برتر ایران

نمایشگاه آثار خوشنویسی برجسته ترین هنرمندان خوش نویس ایران چندی است در سقز برپا شده است. در این نمایش که گزارش تصویری برخی از آثار به نمایش درآمده را شاهد هستید، آثار اساتیدی چون غلام حسین امیرخانی، یدالله کابلی خوانساری، جواد بختیاری،امیر احمد فلسفی، الهه خاتمی، حیدری، سیده صغری حسینی، اشرف صدوق آبادی، اباصلت صادقی، محمد پوریان، محمد امین بی نیاز، سعید قادری به نمایش در آمده است. اداره قرهنگ و ارشاد سقز با با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون ریال اقدام به برپایی این نمایشگاه منحصر به فرد کرد است و تا روز پنج شنبه هفته جاری ادامه دارد.
کد خبر: 6000


۱۶ دیدگاه

  • یک شهروند از تهران
    یک شهروند از تهران: 12-21-2009 . 10:57 ب.ظ :

    از راه دور لذت بردم. دوست داشتم اونجا بودم و از نزدیک میتونستم بیام اونجا. موفق باشید.
    خوشحالم که هنرمندان به این بزرگی در شهر سقز داریم.
    ممنون از پوشش خبری شما.

    پاسخ دهید

    • faranak
      faranak: 12-22-2009 . 2:07 ق.ظ :

      ba salam va drode bi payan be in ostadan gerami

      xoshhalam az inke anjoman xoshnevisi saghez in game bozorg ra bar dashte ast
      ba arezoye mofagyat baray ostadane aziz ,dastandar karane anjomane xoshnevisy va shoma sayte SHARNEWS.

      پاسخ دهید

      • کوثر-ش
        کوثر-ش: 12-23-2009 . 8:32 ق.ظ :

        جای بسی افتخار وخوشحالیست که نمایشگاهی در این سطح در سقز برپا میشود. ازکسانی که مبتکر این اقدام شده اندسپاسگزارم وامیدوارم این راه را همیشه ادامه دهند.

        پاسخ دهید

        • یک شهر وند
          یک شهر وند: 12-23-2009 . 9:44 ق.ظ :

          یک سوال . آیا 4 میلیون تومان ارزش این نمایشگاه را داشت. د رکجای دنیا خوشنویسی هنر است؟
          فقط خوشنویسی نزد ایرانیان است و بس ؟
          این 4 میلیون را برای استادان هنر سقز خرج نمایند تا بچه های این شهر گرفتار اعتیاد و… نشوند

          پاسخ دهید

          • sasan
            sasan: 1-7-2010 . 4:25 ب.ظ :

            با مدعی مگوئید اسرار عشق و مستی…
            ما که اهل فضل و دانشیم همین گناهمان است و بس!!!!
            تو برو خود را باش که معتاد نشی … مگه کوری نمیبینی این همه بودجه به ناحق و بعضا” حق صرف میشه حالا به همن تلاش بسیار با ارزش گیر دادی؟!!! متاسفم برات چون اهل کمالات نیستی شعور درک هنر ارزشمند خوشنویسی را هم نداری!!!!

            پاسخ دهید

            • یک شهر وند
              یک شهر وند: 1-11-2010 . 11:05 ق.ظ :

              عزیز چون شما هنوز درک حرف زدن را نداری . باید سالها در کسب سواد دانشگاهی و تجربه کسب نمایی تا درک هنر را داشته باشی.
              فقط یک جمله را خوب فکر کن
              فقط خوشنویسی نزد ایرانیان است و بس ؟
              ببخش خوشنویسی جزء 7 هنر است؟
              پس خوشنویسی مثل هنر قالی بافی و نقش و نگار داغون شده افراد زیر چوب قالی هنری است بین ایر انیان ؟

              پاسخ دهید

          • فرجی از کرج
            فرجی از کرج: 12-24-2009 . 1:51 ب.ظ :

            تبریک میگم به اقای بی نیاز که همواره با هنر زیباشون افتخار شهرمو بوده اند،کاش شارنیوز بیشتر این هنرمند بزرگوار رو به هموطنان معرفی میکردند،

            پاسخ دهید

          • mohammad reza
            mohammad reza: 12-24-2009 . 3:36 ب.ظ :

            mashalla be in honarmanaye bozorg e saghezi.. jaye eftekhare budane ouna dar in shahare ziba..

            پاسخ دهید

            • ادیب رضائی
              ادیب رضائی: 12-24-2009 . 3:48 ب.ظ :

              نیاز عاشقان معشوق را بر ناز می دارد
              تو خود اهل وفا بودی
              تو را من بی وفا کردم

              پاسخ دهید

              • ناشناس
                ناشناس: 12-24-2009 . 11:42 ب.ظ :

                سپاس از اساتید ارجمندکه با برگزاری این گنجینه به شهرمان رونق بخشیدند .

                پاسخ دهید

                • ده سکه وت
                  ده سکه وت: 1-4-2010 . 8:25 ب.ظ :

                  این نمایشگا ه فقط اسم های بظاهربزگ تابلو زدند
                  وگرنه این آثارهیچ جنبه ی هنری ندارن
                  هیچ مفهومی رو نمیشه تواین تابلوهادید
                  تقلیداز یک قواعدقدیمی وروحی وبیان احساسی رومن نمی بینم خوش خطی خوبه
                  امابه نظربنده خط هنرنیست ومنحصرا تقلید ازیک قواعد خاصه مردم گشنن اینا چیه؟

                  پاسخ دهید

                  • sasan
                    sasan: 1-7-2010 . 4:16 ب.ظ :

                    جناب قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
                    وقتی از چیزی که نسبت به آن اطلاعی نداری اظهار نظر نکن آدم با شهامت رو در رو حرفاشو میزنه

                    پاسخ دهید

                  • ده سکه وت
                    ده سکه وت: 1-14-2010 . 11:13 ب.ظ :

                    ازاین رودرروتر عزیزم من خودم ده سال خط مینوشتم ومقام دوم استانی رو درمقطعی گرفتم
                    ولی اگه حرف ب رو از3 نقطه تجاوز کردی تواوج کمالم نوشتی مردودی وباهنراینجوری نمیشه دردملتی رو فریاد زد
                    واین بنابه کلام جاویدالله تعالی اولالباب متذکرمیشن.

                    پاسخ دهید

                    • ماجد
                      ماجد: 7-14-2010 . 12:06 ق.ظ :

                      ب معمولا” 5الی 11 نقطه است مگر در موارد کم.
                      دوست 10 سال که سهل است شما اگر ده ماه خوشنویسی کار میکردید قطعا” از این آثار لذت میبردید و درک میکردید که خلق اینچنین آثاری چقدر کاره دشواری است و حتی چیزی بالاتر از هنر.

                      پاسخ دهید

                    • درخشانا
                      درخشانا: 6-6-2015 . 1:29 ب.ظ :

                      باسلام
                      اثار عالی بودن واقعا دیگه نمیدونم چی بگم…
                      با تشکر.

                      پاسخ دهید