شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۶/۰۷/۱۳۹۹
شنبه، 9th ژانویه 2010
4:21 ب.ظ
اولیم دوره مسابقات اوتومبیل رانی سقز به پایان نرسید!

هیجان نیمه کاره مسابقات اتومبیل رانی سقز به روایت تصویر

روز جمعه ساعت 2 بعد از ظهر، جمعیت دهها هزار نفری مردم سقز به تماشای اولین دوره مسابقات ماشی سواری سقز رفتند؛ اگر چه مسابقه نا تمام ماند و بالاخره نفرات برتر مشخص نشدند. به گزارش شارنیوز: اولین دوره مسابقات خودروهای دو دیفرانیسل با حضور شرکت کنندگانی از سقز در پیست هیات اتومبیل رانی و موتور سواری این شهر برگزار شد. ازدحام جمعیت و استقبال خارج از تصور تماشاگران و عدم برنامه ریزی و هماهنگی مناسب برگزارکنندگان از همان بد حضور خودروها، اختلالاتی را یه وجود آورد و در نهایت با واژگون شدن یکدستگاه نیسان پاترول و هجوم مردم به سمت آن، این مسابقه نا تمام ماند. در این مسابقه خودروهایی همچون انواع مختلف جیپ، تویوتاهای لندکروز ( 3اف و 4 اف )و نیسان پاترول قرار بود به رقابت بپردازند. ازدحام مردم، مسیرهای مسابقه را نیز در بر گرفته بود و همین مسئله سبب شد ابتدا خودروها به طور آزمایشی چند دور در پیست حرکت کنند که این حرکت نمایشی نشان داد مردم به دنبال خودروها از مسیری به مسیر دیگر حرکت می کنند که احتمال صدمه دیدن تماشاچیان پر شور را افزایش میداد. به همین دلیل در همان لحظه تصمیم گرفته شد که تنها در پیست موتور سواری که محدوده ی کمتری را شامل می شد مسابقه انجام شود. برگزاری مسابقه در پیست موتور سواری با اعتراض  چند شرکت کننده روبرو شد که پسیت را مهیای برگزاری مسابقه نمی دانستند. از طرف دیگر ازدحام جمعیت کماکان مشکل ساز بود و امکان بروز سانحه همچنان وجود داشت. چانه زنی و رایزنی ها تا ساعت 4 عصر ادامه داشت که بالاخره مسابقه شروع شد و خودروها به نوبت در مسیر پیست قرار می گرفتند. در این فاصله، علیرغم تاکید برگزار کنندگان، تماشاچیان در محلهای پر خطر برای تماشای اتوموبیل ها قرار می گرفتند. بعد از ورود چند خودرو نوبت به یک دستگاه پاترول رسید که در پیچ اول راننده کنترل خودرو را از دست داد و واژگون شد. واژگون شدن این خودرو با هجوم مردم به داخل پیست همراه شد که عملا ادامه کار را غیر ممکن ساخت. بعد از این رویداد مسئولان خاتمه مسابقه را اعلام و از مردم خواستند پیست را در آرامش ترک کنند. ماجد امامی رئیس سابق هیات اتومبیل رانی و موتور سواری سقز و از برگزار کنندگان این مسابقه در گفتگو با شار نیوز حضور پرشور و استقبال مردم را غیر منتظره عنوان و آن را مایه دلگرمی اعضای هیات و علاقه مندان به این رشته ورزشی دانست. وی گفت: از ناهماهنگی های پیش آمده و نا تمام ماندن مسابقه عذرخواهی می کنیم و قول میدهیم در آینده نزدیک با بکارگیری تمهیداتی لازم، مسابقه ای در خور شان این تماشاگران برگزار خواهیم کرد. وی در پایان باز هم از حضور مردم تشکر کرد.
ماجد امامی
ماجد امامی
نمایش موتور سواران پیش از آغاز مسابقه
نمایش موتور سواران پیش از آغاز مسابقه
واژگون شدن یکی از خودرو ها
واژگون شدن یکی از خودرو ها
واژگون شدن یکی از خودرو ها
واژگون شدن یکی از خودرو ها
ترافیک شدید پایان مسابقه
ترافیک شدید پایان مسابقه
بعد از اتمام مسابقه راه بندان جاده سرشیو-سقز مردم را چندین ساعت گرفتار کرد. عدم حضور ماموران راهنمایی رانندگی و ایجاد گره ترافیکی نارضایتی حاضران را در پی داشت.کد خبر: 6166


۴۰ دیدگاه

  • zahed
    zahed: 1-9-2010 . 4:32 ب.ظ :

    ah ah ah…bi nezrm

    پاسخ دهید

    • saman vakili
      saman vakili: 1-9-2010 . 7:56 ب.ظ :

      از يك طرف خوشحالم واز يك طرف خيلي ناراحت براي چگونگي برگزاري مسابقه!
      واقعا متاسفم……………………………………

      پاسخ دهید

      • سامان
        سامان: 1-10-2010 . 7:11 ب.ظ :

        در هیج جای دنیا ندیدم ماشینهای دو دیفرانسیل در پیست موتور سواری با پرش نمایش دهند بلکه نشانه بی اطاعی وکم سوادی دستندرکاران و شرکت کنندگان را نشان میدهد اونم ماشین پاترول و 3f که فقط به درد نون خشکی فروختن است

        پاسخ دهید

        • بی نام
          بی نام: 1-11-2010 . 9:25 ق.ظ :

          دوست عزیز :سامان.. ظاهرا که بی اطلاعی و کم سوادی ..(.از غلطهای املایی نوشته شما معلومه)چیز مهمی نیست…چون این نوع مسابقات مدتهاست در تهران و شهرهای دیگه حتی در پیست موتور سواری(به علت عدم وجود مکان دیگر)برگزار میشود..
          مهم نفس کار و همت اجرای آن است ..حالا مسابقه هم لغو شد فقط به خاطر امنیت مردم عزیز بود…آن چند دور نمایشی هم باز به خاطر این بود که مردم تفریحی کرده باشند…
          ضمنا نان خشکی فروختن هم عیب و عار نیست که آن را بر سر صاحبان ماشین میکوبید.

          پاسخ دهید

          • سامان
            سامان: 1-11-2010 . 10:56 ب.ظ :

            ببین دوست عزیزمن خودم اهل سقزم لیسانس دارم بگذریم…….
            ولی اینو که میگی در شهرهای دیگرمثل تهران این نوع مسابقات روبه علت نبودن امکانات در پیست موتور سواری(با پرش) هم انجام میدن دروغه
            تو چهار راه اذر بایجان هم همچین کاری نمی کنند
            بله اگه میگفتی در پیست موتورهای Gp باور میکردم

            پاسخ دهید

            • بی نام
              بی نام: 1-12-2010 . 7:19 ق.ظ :

              دوستان هر کدام مایلن ای میل بذارن …عکسهای مسابقه ماشینهای دو دیفرانسیل که در پیست موتورکراس آزادی تهران ..پرش میکردن خودشون ببینن…
              راست و دروغ معلوم میشه…
              در ضمن رابطه لیسانس و معلومات مسابقه ماشین هم برایمان معلوم نشد؟
              چند عکس از این نوع مسابقات برای شار نیوز میفرستم اگر مناسب دیدن خودشون میتونن نشان بدن.

              پاسخ دهید

              • دلسوز
                دلسوز: 1-12-2010 . 9:15 ق.ظ :

                لیسانسیه عزیز این (چی پی) که گفتی یعنی چی و مخفف چیه تا ماهم بدونیم

                پاسخ دهید

        • بێ وه‌لات
          بێ وه‌لات: 1-9-2010 . 11:34 ب.ظ :

          ئه‌مه‌ ناوی لێ ئه‌نێن کێبه‌رکی یا کۆمه‌لکوژی؟ده‌ک ده‌ستتان ره‌بی خۆش نه‌بێ بۆ چ کێبه‌رکێیه‌که‌ . به‌راستی ئه‌و که‌سانه‌یی که‌ ئه‌م کێبه‌رکێه‌یان ئاماده‌ کردووه‌ له‌ باتی ئه‌وه‌یی که‌ تشویقیان که‌ین ده‌بێ سزای ئه‌م شێوه‌ کارانه‌ که‌ باش وایه‌ ناوی کێ به‌ کێیه‌ لێ بنێن ، بده‌ین .
          نه‌ ماشینه‌کانیان ئه‌وه‌یه‌ که‌ بۆ مسابقات بن که‌ هه‌موو قورازه‌ن ، نه‌ شۆفیره‌کانیان له‌ ئیمکاناتی ئیستاندارت به‌شدارن، نه‌ شیوه‌یی به‌شداری کردنی خه‌لکه‌که‌ و دابین کردنی شوێن بۆ تماشا کردن ، ئه‌مه‌ ناویی چی لێ بنێین؟
          ته‌نیا ناوی پاشکه‌وتوویی و نه‌دیی و به‌دی باشه‌ له‌ سه‌ری بنێن

          پاسخ دهید

          • بی نام
            بی نام: 1-11-2010 . 10:51 ق.ظ :

            کوری خاس …وادیاره سه قزی نیت…وا اونه قه لب و قولمانه ..قسه ئه که ی…(..ئیستاندارت….)
            پیم وایه بروی له شاری خوت کیخوایی بکه ی باشتر بیت.

            پاسخ دهید

            • بێ وه‌لات
              بێ وه‌لات: 1-12-2010 . 9:31 ق.ظ :

              به‌ چ ئه‌زانی قه‌ڵب و قوڵم ، من سه‌قزی نیم؟
              قوڵمه‌ تو بچیت کوردیه‌که‌ فێر بیت باشتر نیه‌ ، تا قه‌ڵب و قولمی که‌یخوایی بکه‌یت.
              قوڵمه‌ تو به‌ روغن نه‌باتی و همبرگر و ساندیس گه‌وره‌ بویت ، من به‌ فرمێسک و خوێن و هه‌ست و سۆزی خه‌لکی سه‌قز په‌روه‌رده‌ بووم و هه‌موو ژیانم له‌ پێناو سه‌قز و کوردستان دا له‌ ده‌ست داوه‌ ،،،(که‌یخوا)

              پاسخ دهید

              • بی نام
                بی نام: 1-12-2010 . 2:27 ب.ظ :

                کوری باش
                ئه گه ر کوردی ئه و جوره یه که تو ئیژی …ئه وه زوانی سه قزی نیه…کوردیکی قول و قیته…پیاو ئه شی ئه و جوره قسه ئه کا ئه و جوریه ش بنوسیت..
                هه تا ئاوایش بنوسیت به سه قزیت نازنم..
                ته واوی عه مریشت بو کوردستان داناوه هه تا نه فامی چون ئه شی ته ک خه لکا قسه که ی ….
                پیم فشه یه…
                ئیمیه یش که متر له تو خومان نازانین له کوردایه تیا…وه لی دلمان نایه به و که سه ی بو ناوی شاره که مان خه لک کو ئه کاتو …ناشرین بژین…

                پاسخ دهید

            • samn
              samn: 1-11-2010 . 11:36 ب.ظ :

              به ایمانم حالکو خوش نیه

              پاسخ دهید

            • سامان
              سامان: 1-10-2010 . 2:25 ب.ظ :

              در هیچ جای جهان من ندیدم از ماشینهای شاسی بلند در پیست موتور سواری(با پرش)استفاده کنند اون هم از نوع 3f وپاترول باور کنید من خودم اونجا بودم وقتی میدیدم با سرعت به مانع پرش میزدندصدای شکستن فنرها ادمو به خنده میانداخت برگزارکنندگان هیچ چیز در باره مسابقات اتوموبیل رانی نمیدونند بایدپیست مخصوص این نوع ماشین هاتهیه شود زیر ساختها ساخته شوند با مشارکت وسرمایه گزاری دولت ومردم البته فکر نمی کنم

              پاسخ دهید

              • دلسوز
                دلسوز: 1-12-2010 . 9:13 ق.ظ :

                ما که اونجا بودیم ندیدیم فنر ماشینی بشکند و بخندیم راستی به نظر شما چندهزار سال دیگر باید صبر کنیم تا به قول شما امکانات و زیرساخت بیاید و منتظر همت دولت کریمه!!!!!!! باشیم چرا با کمترین امکانات بیشترین بهره را نبریم نکنه باید همیشه منتظر باشیم و فرهنگ انتظار را تبلیغ می کنید تا هیچکس هیچکاری نکند لازم است فکر کنی

                پاسخ دهید

              • وریا صدیقیانی
                وریا صدیقیانی: 1-10-2010 . 3:30 ب.ظ :

                باسلام امید است که دیگر از این مسبقات مسخره در سقز برگذاز نشودچون آیا ما در آنجا بودیم وآنرا دیدیم آیا این مسخره بازی که نیروی انتظامی همبه ب ارزش کردن آن بیشتر کمک می مسابقه بود یا ابرو ریزی بود برای شهرمان یا نه

                پاسخ دهید

                • هه لو
                  هه لو: 1-10-2010 . 6:12 ب.ظ :

                  اگه این کار بتونه با برنامه ریزی حرفه ای پیش بره حتما در آینده میتونه میزبان اینگونه مسابقات در غرب و یا کل کشور باشه .
                  در این شک نکنید چون شهرستان سقز ثابت کرده که ملتی فرهنگ پذیری رو داره .
                  این نکته رو با آوردن مثالی چون در نوبت وایسادن شهروندان سقزی جهت سوار شدن به تاکسی میشه ثابت کرد (این صحنه رو در شهرهایی که سفر کردم تا بحال ندیدم) .
                  به امید آنروز
                  مرسی از وب باحالتون

                  پاسخ دهید

                  • حسین ب
                    حسین ب: 1-11-2010 . 9:32 ق.ظ :

                    من هم فرمایش کاک هه لو را تایید می کنم و با برنامه ریزی میشود از این مهم به خوبی استفاده کرد و مردم سقز این غنا را دارند.من در شهر دیگری زندگی می کنم واقعاً این صفها خیلی مشکل ساز است.

                    پاسخ دهید

                  • sahand
                    sahand: 1-10-2010 . 7:55 ب.ظ :

                    واقعا بي نظير بود.از برگذار كنندگان ميخواهيم هر ماه از اينگونه مسابقات برگذار كنند.از مسئولين ميخوام اين هيئت راكمك بكنند.چون تا آنجائي من خبر دارم در غرب و شمال غرب كشور همچين مسابقه اي بر گذار نشده از همشهريهايم خواهش ميكنم در اينگونه تجمعها واقعا همكاري بكنند تا اعضاي هيئت موتور سواري و اتومبيلراني بتوانند خوبتر مسابقه بدهند.

                    پاسخ دهید

                    • همشهری
                      همشهری: 1-10-2010 . 11:38 ب.ظ :

                      در پاسخ به عزیزانی که ایراد گرفته اند باید گفت در هیچ کجا در جهان اولین تجربه بی عیب و نقص نبوده است و حرکتی ورزشی و تازه و بدون وابستگی و بی هیچ مناسبت حکومتی در جامعه ای بسته و افسرده به هر دلیل که باعث حرکتی شاد و جمعی شود کار بدی نیست اگر در جزییات نقصی بوده است دلایلش را ذکر کرده اند والا همه میدانند که پیست موتور سواری جای خودرو نیست ولی چون مردم جمع شده بودند به پیشنهاد خود مردم بدون اینکه کسی آسیب ببیند چند نمایش کوچک نه مسابقه انجام شد . لابد شما طرفدار جامعه ای راکد و مرده که دچارروزمرگی شده و در انتظار مردن و نیستی است می باشید؟

                      پاسخ دهید

                      • unknown
                        unknown: 1-11-2010 . 2:20 ق.ظ :

                        مردم بیجنبه بازی در آوردن…این دیگه چه وضعیه..

                        پاسخ دهید

                        • هیئت
                          هیئت: 1-12-2010 . 9:58 ق.ظ :

                          مردم که گناهی ندارند.هیچ گونه تفریح وسر گرمی در اطراف خودت میبینی برای این همه جوان 18تا20سال که برای تماشا آمده بودند

                          پاسخ دهید

                          • sh
                            sh: 1-14-2010 . 12:01 ب.ظ :

                            پس گناه بايد بيفته رو دوش هيئت برگزاري…بايد اين مسابقه ها در سطح بالاتري برگزار بشه…. يعني بايد بيشتر كاركنيم تا بتونيم در حد بالايي اونو برگزار كنيم

                            پاسخ دهید

                        • بی نام
                          بی نام: 1-11-2010 . 9:02 ق.ظ :

                          ضمن عرض سلام خدمت دوستان
                          هر نوع مسابقه ورزشی امکانات و تجهیزات خاص خودش را لازم داره..
                          نفس برگزاری چنین مسابقه ای خوبه ولی ایمنی شرکت کنندگان و تماشاگران ..مهمترین چیز است..
                          دوستانی که انتقاد شدید دارن…آیا هیچ راهکاری برای بهتر برگزاری این مسابقات دارن؟
                          انتقاد و تخریب ساده است…ولی این مردمی که برای تماشا امده بودند ..سرمایه بزرگی هستند..
                          چند مسابقه ورزشی در سقز میتوانند چنین جمعیتی را جذب کنند….پس این مسابقات جذاب و دیدنی هستند..هرچند ماشینها به نظر دوستان قراضه و کهنه باشند….
                          بهتر است دست به دست هم بدهیم ..با مشارکت مردمی…(چون هیچ ارگانی حمایت نمیکند)..هرچه بهتر و زیباتر انواع مسابقات اتومبیلرانی (ریس…اسلالوم…رالی…آفرود)را چنان برگزار کنیم که نه تنها در منطقه غرب بلکه الگویی زیبا برای تمام ایران باشیم..
                          مطمئن باشید که این مردم لیاقت دیدن چنین مسابقاتی را دارند.

                          پاسخ دهید

                          • سقز 514
                            سقز 514: 1-13-2010 . 12:39 ق.ظ :

                            رالی داکار … فرمول 1 … منم موافقم. تو مردم رو آموزش بده که وقتی یه ماشین واژگون میشه نپرن وسط منم مسئولان کشور رو (گرچه کار توهم راحت تره)!!
                            فکر نکنم هیچ کدوممون بتونیم به وظیفمون عمل کنیم.
                            مگه نه؟ خب پس فکرش رو از سرت بیرون کن.
                            هر سال یکبار تو 15 الی 20 دی یه مسابقه واسمون میزارن تو اون یخبندون تا … (امسال واسه اینکه واسه سالهای آینده بتونن برگزارش کنن برگزارش کردن)
                            میدونی که چی میگم….
                            پارسالو یادت نیست؟ تو اون یخ چطوری با 3f و … توی اون یخ تیک آف میدادن؟ آره عزیزم اینا به ما نیومده
                            به ما اومده قاچاق بنزین و مش… و LCD و کولر گازی و دخ.. بازی و از این حرفا
                            ولی ازشون ممنونم که حد اقل تو این یخبندونم که شده به فکرمونن!!!!!!

                            پاسخ دهید

                          • مردم
                            مردم: 1-11-2010 . 10:53 ق.ظ :

                            عزیزان برای 3 اف و4 اف و چی و چی ….که شهر و فضای جامعه را به گند کشیدن مسابقه بر گزار می کنند. فردا هم مسابقه لات و چاقو کشها را بر گزار می کنند
                            امان از بی تدبیری و آینده نگری و پیامد های این گونه اهمال کاریهاآن هم در جامعه ای که آینده باید با هزینه جانی و نا امنی فر هنگی روبرو شوند
                            و هزینه این گونه گند کاری یها جامعه برای عده ای بی فکر باید پر داخت نمایند .

                            پاسخ دهید

                            • بی نام
                              بی نام: 1-12-2010 . 7:38 ق.ظ :

                              دوست عزیز…
                              منطقه ما با این بیکاری وسیع چکار کنه؟اگر این حمل بار با انواع ماشین را هم از مردم(خلق الله..)بگیرن…باید برن دزدی و جنایت….
                              شما که اسمت را مردم گذاشتی راه حل بده؟
                              البته شما مثل اینکه جامعه ای آرمانی و پاستوریزه میخوای که تقریبا وجود نداره…
                              من هم با رفتارهای بعضی رانندگان این نوع ماشینها موافق نیستم…
                              ولی اگر جایی باشه که اونا هم این انرژی و حس خودنمایی را تخلیه کنن فکر کنم که دیگه داخل شهر مانور ندن..
                              به هر حال این نوع ماشینها جزیی از زندگی مردم در منطقه ما شده …بهتره به جای حذف فیزیکی (که امکان پذیر نیست)سعی در اصلاح رفتار هاشون بکنیم.
                              خیلی از این رانندگان این نوع ماشینها انسانهای شریفی هستند که فقط سعی در کسب رزق و روزی دارند.نباید همشون را با جنایتکاران مقایسه کنید.
                              یکی از همین رانندگان 3Fبا ماشین خودش و هزینه شخصی در مسابقه دو دیفرانسیل در شمال شرکت کرد و برنده هم شد….در بین آنهمه مدعیان از سراسرکشور…..و استان کردستان را در مجموع به مقام سوم در ایران رساند..(سایت رسمی فدراسیون میتونین ببینین).

                              پاسخ دهید

                              • دلسوز
                                دلسوز: 1-12-2010 . 9:08 ق.ظ :

                                مسابقه چاقوکشی خیلی وقته در خیابان های سقز برگزار میشه و شما ناراحت نیستی ولی از هدایت شور و شادابی مردم در مسیر هیجان این سه اف ها به راه های منطقی و درست ناراحتی . راستی دلیلش چیست چرا از شادی و نشاط مردم می ترسی و دلتان می خواهد همیشه مردم را در پستوی ناامیدی و ترس و دلمردگی و حصار نگهدارید اگر اجرای همایش های سالم ورزشی گند کاری است چس چی درست است از نظر شما که عینک سیاه بدبینی دارید تا کی می خواهید مردم را از با هم بودن بترسانید

                                پاسخ دهید

                                • هیئت
                                  هیئت: 1-12-2010 . 9:34 ق.ظ :

                                  مردم…..اگه یه کم چشمهایت را باز کنی میبینی که کار اعضای هیئت و هدف اصلی ما جمع آوری و ساماندهی ایینگونه چی و چی که شما میگی است. لطفا با این ادبیات از اسم مردم هم استفاده نکن

                                  پاسخ دهید

                                  • مردم
                                    مردم: 1-14-2010 . 3:42 ب.ظ :

                                    من جزء این مردم هستم
                                    فقط شما ها را به کلمه کلیدی بالا اشاره می کنم

                                    بی تدبیری ، آینده نگری ، و پیامدهای جانی و فرهنگی.

                                    خواهشن عزیزان کمی در روز مطالعه فکری را در گوشه ای خلوت با دبدی مثبت و منفی و در آخر جمع و تفریق تما می موارد انجام داده را حساب نمایید.
                                    با تشکر از تک تک ایده پردازان ؟؟؟

                                    پاسخ دهید

                                • هیوا
                                  هیوا: 1-11-2010 . 1:08 ب.ظ :

                                  با نظر سهند موافقم

                                  پاسخ دهید

                                  • بهزاد افخم زاده
                                    بهزاد افخم زاده: 1-11-2010 . 1:53 ب.ظ :

                                    با سلام با اینکه این مسابقات در منطقه ما باراولش بود خوب بود و بی نظیر در عین حال اشکالاتی مثل پیست و موانع موجود در پیست2 محل اسقرار تماشاچیان 3تست نگرفتن قبل از مسابقه از شرکت کنندگان وغیره…داشت که امید وارم با انایت مسوولین وهمکاری مردم این مشکلات برطرف بشه وشاهد ترقی این رشته ورزشی پر مهیج و پرتکنیک بشیم

                                    پاسخ دهید

                                    • سامان
                                      سامان: 1-11-2010 . 10:43 ب.ظ :

                                      اقای بی نام راهکارش فرهنگ سازی و زیر ساختهای اصولی است ….
                                      اینم راهکار که میگفتی

                                      پاسخ دهید

                                      • بی نام
                                        بی نام: 1-12-2010 . 8:24 ق.ظ :

                                        دوست عزیز کلی گویی که چیز جدیدی نیست.
                                        خودت چقدر حاضری مایه بذاری؟
                                        حاضری برای فرهنگ سازی لباس داوری بپوشی بری وسط میدان؟کمک کنی به برگزاری بهتر مسابقه؟
                                        حاضری بری کمک کنی پیست بهتری بسازن؟که زیر ساخت اصولی داشته باشیم…
                                        از دور ایستادن…و داد و بیداد و تخریب ساده است…
                                        اگر واقعا میخواین مردم با فرهنگ و مسابقه نمونه داشته باشین…این گوی این میدان…
                                        برین به کمک هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری.
                                        هر کمکی دوست داشتین…فقط مشارکت کنید چون مطمئن باشین غیر از کمک مردمی تقریبا هیچ بودجه ای ندارن ..

                                        پاسخ دهید

                                      • ماجد امامی
                                        ماجد امامی: 1-12-2010 . 9:19 ق.ظ :

                                        با عرض سلام.از کلیه نظرات ممنونم چون همه کارسازند. متن اطلاعیه هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان سقز
                                        از کلیه سروران ورزش دوست و عزیزانی که جهت تماشای اولین مسابقه اتومبیلهای دو دیفرانسیل درروز جمعه شرکت نموده بر خود لازم دانسته از حضور گرم تمامی شما خالصانه تشکر و از این رو که جان و امنیت شما عزیزان در اولویت کار این هیئت می باشد و به علت ناتمام ماندن این مسابقه صمیمانه معذوریم و محبت بی دریغتان را ارج مینهیم.در ضمن به اطلاع می رساند بزودی مکانی مناسب درخور شان شما همشهریان عزیز جهت برگذاری اینگونه مسابقات فراهم نمائیم. ا

                                        پاسخ دهید

                                        • ناشناس
                                          ناشناس: 1-12-2010 . 10:43 ق.ظ :

                                          اقای unknown مردم بیجنبه نیستند بلکه این طرز برگزاری مسابقه غلط بود

                                          پاسخ دهید

                                          • هیوای کردستان
                                            هیوای کردستان: 1-13-2010 . 4:30 ب.ظ :

                                            به نظرم دم همه رانندگان و برگزارکنندگان مسابقه گرم چون با امکانات خیلی کم تونستن کار خوبی ارائه بدن پس نتیجه میگیریم که ما کردا (سقز)خیلی باغرت و با استعدادیم ولی یه مشکل که داریم اینه که هیجا حمایت نمیشیم.خودم از قهرمانای به نام کشورم زحماتشونو درک میکنم خلاصه افرین

                                            پاسخ دهید

                                            • sahand
                                              sahand: 1-14-2010 . 10:42 ق.ظ :

                                              قوربونت داش هيوا

                                              پاسخ دهید

                                              • azad
                                                azad: 1-23-2010 . 2:37 ب.ظ :

                                                خم مخو بو اوانه

                                                پاسخ دهید

                                                • مسعود
                                                  مسعود: 1-24-2010 . 2:32 ب.ظ :

                                                  سقز و فرهنگ ؟!!! کاملا در تضادن با هم

                                                  پاسخ دهید

                                                  • siren
                                                    siren: 1-31-2010 . 12:41 ق.ظ :

                                                    در مورد هدف برگزاری مسابقه به چند نتیجه می شه رسید:
                                                    -به نمایش در اوردن تعدادی از ماشین های اخرین سیستم و sport که دیدن ان ها برق از کله ی ملت میبراند (خصوصا 3f)و با نمایشگاهی که در ارومیه برگزار شد رقابت می کرد
                                                    -فرصت شکوفایی استعدادهای کشف نشده بدل کاری و عملیات ژانگولری
                                                    -سر شماری
                                                    -انرژی هسته ای حق مسلم ماست

                                                    پاسخ دهید