شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۱۰/۰۷/۱۳۹۹
پنج‌شنبه، 3rd آوریل 2014
2:20 ب.ظ
نماینده مجلس در گفتگو با شارنیوز

آخرین اخبار از وضعیت سد چراغ ویس و کنارگذر

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خبر از فعالیت مجدد در پروژه کنار گذر سقز داد. 

وی به خبرنگار شارنیوز گفت: پیمانکاران مجددا فعالیت خود را آغاز کرده اند و در حال تکمیل شمع پل های مسیر هستند که به زودی به اتمام می رسد.

وی افزود: در مذاکرات با مسئولان توافق کرده ایم که بعد از اتمام پل ها، یکی از لاین های این مسیر برای عبور خودروها آماده شود که بر اساس وعده های داده شده تا پایان امسال تردد بر روی یکی از خطوط امکان پذیز خواهد بود.biglari

نماینده مردم سقز و بانه همچنین به پروژه مهم سد چراغ ویس اشاره کرد و گفت: براساس آخرین پیگیری ها، ساختمان سد به پایان رسیده است و در حال فراهم کردن مقدمات آب گیری هستیم.

 وی ادامه داد: در سفر وزیر راه به استان مقرر شد تیم کارشناسی جدید به منطقه اعزام شده و زمین های روستاهای میرده و بله جه ر را مجددا ارزیابی کنند تا ساکنان این مناطق متضرر نشوند. وی تصریح کرد: در صورت تعیین تکلیف این زمین ها، سد چراغ ویس برای آب گیری آماده است.

وی در پاسخ به این پرسش که مشکلات دولت در تخصیص بودجه کافی به پروژه ها تا چه میزان تکمیل پروژه های مهم سقز را تحت تاثیر قرار داده است گفت: بدون شک بی تاثیر نبوده است اما با توجه به تحرکات صورت گرفته در سیاست خارجی و رفع قدم به قدم تحریم ها، نسبت به آینده امیدوارم.

کد خبر: 7591






۱۷ دیدگاه

  • شهروند
    شهروند: 4-3-2014 . 9:02 ب.ظ :

    بنظرشخصي ام در زمان فرمانداري نادرفخري همه پروژه هاي عمراني و كشاورزي سقز به تعطيلي كشيده است اصلاً سقز بحالت نيمه تعطيل درآمده است

    پاسخ دهید

    • مامه خه مه: 4-3-2014 . 9:13 ب.ظ :

      سدّچراغ ويس جزءپروژه هاي تاريخي سقزبوده وبايدتحت نظرميراث فرهنگي باشد!!!!

      پاسخ دهید

      • `پاشکۆ: 4-6-2014 . 8:16 ب.ظ :

        قدم به قدم نسبت به آینده امیدواریم.
        مگر جز صبوری و امیدواری کاری از دستتان و دستمان بر می‌آید.
        جاده سقز بانه دیوار مرگ مربوط به 40 سال پیش
        جاده سقز مریوان بعد از گذشت این همه سال هنوز خاکی است.
        جاده سقز سنندج با تغییراتی اندک مربوط به سالها پیش
        جاده سقز تکاب خاکی با دست انداز یک متری و سیاه چاله های عجیب
        فرودگاه سقز پس از دیدن شش دولت محترم هنوز هم در دست احداث
        انتظار پیگیری هم نداریم چون شما هم ازین واقعیت ها گریزانید
        در عوض قدم به قدم نسبت به آینده امیدواریم
        آقای بیگلری عزیز

        پاسخ دهید

        • ناشناس
          ناشناس: 4-7-2014 . 7:55 ب.ظ :

          ای سریالی فرودگا؟

          پاسخ دهید

          • مامه خه مه: 4-8-2014 . 11:09 ب.ظ :

            صبوري خوبه برادر
            ولي از صبوري بهتر يه چيز ديگه هست، اونم آشكار كردن وبيان حق و حقيقت .
            مطمئناً هميشه در تقابل حقيقت با واقعيت، اين حق است كه عاقبت پيروزميدان ميشود.

            پاسخ دهید

            • فلانی
              فلانی: 4-8-2014 . 11:41 ب.ظ :

              راستی مهندس جان چه کاری واسه انبار نفت سقز کردی …نه به اون همه وعده و وعیدت ..ونه به حالات که پشت گوش انداختی..راستی انتخابات مجلس نزدیکه هاااااا.

              پاسخ دهید

              • حمیدی
                حمیدی: 4-9-2014 . 12:30 ق.ظ :

                جناب بیگلری این امیدواری شما هم داره به مبارکی چهار ساله میشه!!!!
                خیلی مبارکه !!!!

                پاسخ دهید

                • نه که روز
                  نه که روز: 4-9-2014 . 5:29 ب.ظ :

                  مهندس جان ضمن سلام و خسته نباشید یا کاملا پروژه کنر گإر را تمام کنید یا یک لاین را به خاطر نبود بودجه تا اتمام لاین بعدی که خدا می داند کی هست خراب نکنید تا به سرنوشت به اصطلاح بزرگراه سقز به سنندج که به هر چیزی غیر از بزرگراه شبیه است دچار نشود و لطفا به فکر جاده ی سقز مریوان باشید که افتضاح است مسیر میان دومین و سومین شهر بزرگ یک استان یعد از چهل پنجاه سال هنوز خاکی و ویران باشد ضمنا گزارشی از روند پیشرفت فرودگاه تاریخی و بیمارستان جدید هم ارائه بفرمایید.

                  پاسخ دهید

                  • همشهري
                    همشهري: 4-10-2014 . 2:33 ب.ظ :

                    آيا اتمام سدّچراغ ويس، خيال پلو يا واقعيت يا رؤيا پردازي و توهّم ؟؟؟؟!!!!!!!

                    پاسخ دهید

                    • دوست
                      دوست: 4-13-2014 . 11:48 ق.ظ :

                      سلام عزیزان
                      توراخدایکی به این نماینده محترم بفرمایندکه کمی به فکرمردم واتمام پروژها باشندچرانمایندگان شهرهای دیگروزیروزرارامجبوربه اجرای پروژهایشان می کننداماآقای بیگلری همین طوردست رودست گذاشتن ازآقای دکترقسیم یادبگیرن که تمام مردم بوکان بادل وجان دوستش دارن،آقای بیگلیری کاری کنیدکه دوره بعدی هم مردم به شمااعتمادکنند،حرف زدن کافیست لطفاعمل کنید

                      پاسخ دهید

                      • ناشناس