شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۱۰/۰۷/۱۳۹۹
جمعه، 2nd می 2014
10:32 ب.ظ

گزارش کار آقای نماینده به مردم حوزه انتخابیه اش

آخرین سفر نماینده مجلس به حوزه انتخابیه اش با دیدارها و جلسات متعدد علنی و غیرعلنی همراه بود و طی آن مهندس بیگلری سعی کرد گزارشی از عملکرد دوساله اش را به گروه های مختلفی که در این جلسات حاضر بودند ارائه کند.
وی جدای از دیدارهای رسمی و غیررسمی، ویژه نامه ای 8 صفحه ای در قطع روزنامه ای منتشر کرد که حاوی نطق های پیش و میان دستور، تذکرات به مسئولین اجرایی و وزرا، گزارشی از نشست های مختلف و … است که توسط دفتر ارتباطات مردمی نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی منتشر شده است.biggozaresh
اگرچه اجرای پروژه های عمرانی در محدوده اختیارات نمایندگان مجلس نیست اما در بخشی از این ویژه نامه بخشی با عنوان “اقدامات اجرایی” وجود دارد که در آن اشاراتی به پروژه های مهم در دست اجرا در شهرهای سقز و بانه شده است که مهمترین آنها عبارتند از: منطقه ویژه اقتصادی بانه، بیمارستان سقز، کنار گذر سقز و … .
همچون همیشه جای مطالبات سیاسی و تا حدی فرهنگی در میان اقدامات مهندس بیگلری خالی است در حالی که این مسائل از جمله مهمترین دغدغه های مردم کردستان و سیاسی ترین شهر آن یعنی سقز است که وی پیگیری مسائل این حوزه را در دستور کار خود قرار نداده است.
این ویژه نامه که در تیراژ وسیع منتشر شده ودر نوع خود بی سابقه است، نشان ازتعهد نماینده به پاسخ گویی در مورد عملکرد خود به مردم می باشد.

کد خبر: 8019






۳۱ دیدگاه

  • مختاراصغری
    مختاراصغری: 5-3-2014 . 8:19 ق.ظ :

    شاید نشود که خط قرمزها را رد کرد اما می شود با آن بازی کرد ونزدیک شد .آقای برای قابل احترام وبزرگوارند

    پاسخ دهید

    • همشهري
      همشهري: 5-3-2014 . 2:35 ب.ظ :

      با سلام و عرض ادب
      بسيار ممنون و سپاسگزار از نماينده محترم سقز و بانه براستي كه اين اقدام تا حالا بي سابقه بوده و ممنون از روشنگري و ارائه گزارش توسط مهندس بيگلري
      خسته نباشيد.

      پاسخ دهید

      • محمد
        محمد: 5-10-2014 . 9:23 ب.ظ :

        ارائه گزارش کار قبلا هم توسط نمایندگان قبلی انجام شده و کاری بی سابقه نبوده شما بی خبر تشریف دارید

        پاسخ دهید

        • همشهری شما
          همشهری شما: 5-12-2014 . 8:22 ب.ظ :

          پیامبر فرمده اند که بر چشمان انسان متملق خاک بریزید.
          کجای این روشنگری هستش . اگه ایشان نماینده نبودند همین کارها هم صورت می گرفت مسولین که نخوابیده اند .

          پاسخ دهید

      • hiva
        hiva: 5-3-2014 . 3:10 ب.ظ :

        كدام كار مثبت و اساسی برای سقز و حتی بانه به انجام رسیده؟؟؟؟؟؟؟
        كدام اعتبارات جهشی كسب شده؟؟
        فقط مردم سقز دل خوشن كه نماینده سقزیه!

        پاسخ دهید

        • اشنا
          اشنا: 5-3-2014 . 3:35 ب.ظ :

          با سلام

          راستی گفتید در مورد بیمارستان سقز حرف زده ؟ در مورد سد ؟ درمورد کنار گذر ؟ یا در مورد فرودگاه ؟ ! اولا همه ی این پروژه های به ظاهر عمرانی که به پروژه های تاریخی و باستانی تبدیل شدند قبل از تشریف فرمایی این عالیقدره دوما از زمان تشریفرمایی ایشان چقدر پیشرفت داشته است ؟ در مورد بحث سیاسی منطقه م که نطقی نفرمودند ! بزرگواران ما که هیچی بلد نیستیم و چشم دیدن کارهای ایشان را نداریم ! میشه شمالطف کنید بگید وظیفه ی این بزرگوار در ان مجلس محترم چیست ؟؟؟؟؟ اقای بیگلری یادته گفتی سر شاهو پسرم رو در راه این شهر میگذارم ؟(هنوزفیلمش موجود میباشد) بابا سر این بنده ی خدارو وردار حداقل خاکی نشه …….

          پاسخ دهید

        • قادرزاده
          قادرزاده: 5-3-2014 . 9:55 ب.ظ :

          بعداز دوسال عجب گزارشي ؟! بعدازچهارسال چي ميشي ؟!

          پاسخ دهید

          • مریوان
            مریوان: 5-6-2014 . 8:20 ق.ظ :

            با عرض سلام خدمت تمامی کسانی که قلبشان لا اقل یک بار به عرق آب وخاکشان تپیده است حتی به انگیزه شرکت در انتخابات !!!!!!
            عزیزن محسن بیگلری یکی از انسان های آزاده ودرد اشنای این مرز و بوم است که دردها وناملایمات را در خود ودیگران حس کرده ودراه آبادانی آب و خاکش چه امروز وچه دیروز از هیچ کوششی دریغ نورزیده توکل به پروردگار وصداقت وپاکی واخلاق حسنه پشتوانه موفقیتهای روز افزون این مرد کرد پرور است .در وضعیت اقتصادی کنونی و نبود اعتبارات ،فعالیتها و موفقیت های محسن بیگلری جای تقدیر دارد عزیزان بیایید برایآ بادانی (نیشتمان) با هم باشیم وتنها نباشیم وبا انصاف باشیم.برای کسی که عرق ملی دارد سقز وبانه ومریوان و…..یکی است .

            پاسخ دهید

            • مجنون 258
              مجنون 258: 5-8-2014 . 2:18 ق.ظ :

              جناب مريوان عزيز
              ازقديمُ الاَيام فرموده اند كه:
              عطر آنست كه خود “ببويد”، نه آنكه عطّار بگويد.
              ….
              امّا ظاهراً،
              شما جديدُالاَيامي ها ميفرماييد كه:
              عطر آنست كه خود “نبويد”، هرآنچه عطّار بگويد يا بجويد يا بپويد!!!!!!!!!

              پاسخ دهید

              • منتقد
                منتقد: 5-13-2014 . 11:44 ب.ظ :

                مریوان عزیز!
                کدوم فعالیتها و موفقیت ها؟!!!!!
                آزاده؟!!!
                موفقیت های این مرد کردپرور؟ً!!!
                بابا ظاهرا اشتباه گرفتی دوست عزیز
                آدم ها بایستی براساس منطقشون نظر بدهند نه بر اساس …هاشون!
                عملکرد ایشان مردوده عزیز من با چاپلوسی قبول نمیشه خودتو اذیت نکن. مردم سقز و بانه فقط روزشماری میکنن که 2 سال دیگشم تموم شه.

                پاسخ دهید

                • فرزان
                  فرزان: 5-14-2014 . 5:42 ب.ظ :

                  انسان آزاده!
                  درد اشنا!
                  هیچ کوششی دریغ نورزیده !
                  عرق ملی !
                  آقای مریوان لطفا این تعابیر به کار رفته از طرف حضرت عالی را توضیح و توصیف نمایید . شما که در مورد شخصیت آقای محسن بیگلری این گونه فرمایش می فرمایید لابد بیان نمودن مصادیق این تعابیر در وجود آقای بیگلری برایتان کاری مشکل نخواهد بود؟

                  پاسخ دهید

                • فرهاد
                  فرهاد: 5-8-2014 . 8:57 ق.ظ :

                  سلام من که این عملکرد را ندیده ام اما متاسفانه مواضع غیر اصولی و دور ازشان یک نماینده توسطه آقای بیگلری در مورد انتصاب فردی خاص برای ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه ، باعث شده ورزش این شهر با مشکلات و اختلافات فراوانی مواجه شود. اصرارهای وی از زمان مدیرکل قبلی تیشهگران آغاز شده و پس از برکناری مدیر کل(که به دلیل مقاومت مقابل این خواسته های غیر معقول کلید خورد) درزمان جولایی مدیر کل فعلی هم ادامه یافته است. جالب آن که بیگلری که سه ماه پیش خودش در نامه ای رسمی همراه با تمام نمایندگان جولایی را شایسته این پست معرفی کرده بود ، در کمال تعجب و ناباوری دو هفته پیش در صحن مجلس سوالی را خطاب به وزیر ورزش در مورد ناکارآمدی جولایی طرح کرد که بدون تردید مورد تمسخر و خنده بسیاری شد! با این تفاسیر و نزول شان نمایندگی تا این حد ، چنین عملکردهایی نمی تواند زیاد مورد قبول واقع شود.به قول کامنت های فوق به جای جذب اعتبارات جهشی و طرح های کلان تنها به فکر روز انتخابات و یارگیری کردن نمی تواند موید عملکرد یک نماینده باشد.

                  پاسخ دهید

                  • کارمند آموزش و پرورش سقز
                    کارمند آموزش و پرورش سقز: 5-8-2014 . 6:17 ب.ظ :

                    سلام و وقت بخیر
                    آقای بیگلری در گزارشاتشان نکته ای را فراموش نموده اند.
                    ایشان نفرموده اند که دقیقا بعد از انتخاب ایشان ! چند نفر از کارمندان اداری آموزشکده فنی سقز به اسامی محمد بابامیری، سید اقبال حسینی و ساسان حجازی از آنجا حذف گردیدند و کسانی که از آموزش و پرورش سقز به آموزشکده فنی سقز منتقل شدند تماما از اعضای اصلی ستاد ایشان بودند ( به اسامی محمد صالح حکیمی موکه ، کریم کریمیان ، احمد زارعی ، کمال کارگر )و حتی یکی از کسانی که در محل آموزشکده فنی سقز مشغول به کار شده اند آقای پرویز میری خواهر زاده محترم ایشان هستند . نکته حیرت انگیز این است که این اتفاقات درست بعد از انتخاب ایشان صورت گرفته است.
                    ایشان برای یک بار که شده به سوگند نامه ای که در مجلس به آن قسم یاد کردند مراجعه نمایند.
                    البته شرح کامل ماجرا برای شارنیوز محترم ارسال خواهد شد تا انرا به سمع و نظر مردم سقز برساند .
                    با تشکر

                    پاسخ دهید

                    • دانشجوی ورودی 89 آموزشکده
                      دانشجوی ورودی 89 آموزشکده: 5-10-2014 . 1:16 ب.ظ :

                      دوست عزیز (کارمند آموزش و پرورش!!!) این آقایان که توسط نماینده وارد آنجا نشده اند و یا حذف نشده اند بلکه انتقال آموزشکده های کل کشور از آموزش پرورش به وزارت علوم باعث این جابجایی ها شد تاجاییم که یادمه این آقایان کریمیان و حکیمی و.. قبلنم اونجا بودن و آقایان بابامیری و حسینی و.. هم که رفتند دوباره در پست قبلیشان در آموزش پرورش مشغول کارند و حتی هفته پیش هم آنجا دیدمشان این خواهرزاده هم که می فرمایید جزو افراد حق التدریسی هست که در آموزشکده حدود 100 نفر میباشند و این عزیزان حق التدریس حقوق بسیار ناچیزی دارند حتی بیمه و سابقه کار هم برایشان حساب نمیشود. بهتره شما هم جوسازی نکنید و واقعیات را بفرمایید.

                      پاسخ دهید

                      • کارمند نه دروغگو
                        کارمند نه دروغگو: 5-15-2014 . 2:13 ب.ظ :

                        دانشجوی ورودی 89 آموزشکده .
                        مرقوم فرموده اید که این آقایان توسط نماینده سقز و بانه به آموزشکده منتقل نشده اند. لازم است توجه حضرت عالی را به نامه دو خطی آقای بیگلری به آقای حیدری معاونت پارلمانی وزیر آموزش و پرورش وقت آقای حاج بابایی برسانم . ( نامه موجود در آموزش و پرورش. )که در آن بر انتقال آقایان کریمیان و حکیمی تاکید گردیده است و مبنای این انتقال همان دستورات نماینده می باشد.

                        پاسخ دهید

                      • علی
                        علی: 5-10-2014 . 9:18 ب.ظ :

                        خسته نباشید کاک محسن جان .بنازم به پیگیریهایت

                        پاسخ دهید

                        • شهروند 258
                          شهروند 258: 5-11-2014 . 8:52 ق.ظ :

                          ((ازچي ميترسيددرج نميكنيد؟؟؟فقط سؤال!!!))
                          + + +
                          کاک مریوان عزیز کدام نیشتمان پروری ؟؟؟؟؟؟
                          کدام کُرد پروری ؟؟؟؟؟
                          میشه منظورتان را از عرق ملی کمی شفاف تر بیگید؟؟؟؟؟
                          چرا با احساسات پاک مردم را بازی میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟
                          غیراز رقابتهای منفی وبازدارندگی چه چیزی مشاهده میشه؟؟؟
                          سخن از چه میفرمایید ؟؟؟؟؟؟؟
                          شما هیچ وقت فکرکرده اید بابت کم کاریها و غفلتها در برابر خدا و خلق خدا چقدر مسئول هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                          مگر مردم چه خواسته غیرممکن از جناب بیگلربیگی دارند؟؟؟؟؟
                          چرا ایمان خود را با شاهدی ناحق به شبهه میاندازید؟؟؟؟؟
                          چرا و چرا و چرا جناب بیگلربیگی در مورد وضعیت بوی بد و رنگ زرد آب سقز و طعم نامطبوع و ناخوشایند آن توضیحات و گزارش نمیدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                          جناب بیگلربیگی وجداناً شما سالی چندبار آب لوله کشی سقز را مصرف میکنید یا فقط آب معدنی های آنچنانی تهران؟؟؟؟؟؟

                          پاسخ دهید

                          • کارمند آموزش و پرورش سقز
                            کارمند آموزش و پرورش سقز: 5-12-2014 . 7:48 ب.ظ :

                            سلامی گرم بر شارنیوز عزیز ……
                            از درج مطلبم کمال سپاس و امتنان را دارم . انتظار درج مطالبم را نداشتم و گمانم بر حذف آن بود. ممنون و صد سپاس بی کران !
                            بر خود لازم دانستم که تا زمان ارسال مبسوت مطالب مورد اداعا چند نکته ای را به صمع همشهریان و دوست محترم تحت عنوان دانشجوی ورودی 89 آموزشکده برسانم:
                            اولا : همان فرمایش قرآن مبین بس است که می فرمایید…کونوا مع الصادقین. پس این مجال فرصتی برای کذب گفتن طرفین نیست و بس . اسناد و مدارک مورد ادعا تماما در نزد آقایان محمد بابامیری و سید اقبال حسینی و ساسان حجازی و آموزش و پرروش سقز موجود می باشد و این عزیزان که تا کنون در مسیر عدم انتشار مطالب اقدام ننموده اند بزرگی بس در خور تحسینی از خود نشان داده اند.( به هر حال این سه نفر هم شهری ادعای همکاری و رفاقت سابق با آقای محسن بیگلری را دارند.) که گویا نادیده گرفته شده است!؟
                            دوما: شما فرموده اید که این نفرات،( کریمیان ،حکیمی،کارگر، زارعی ) با لابی گری نماینده وارد آموزشکده نشده اند. دوست من لابد شما از نامه دو خطی که آقای محسن بیگلری برای انتقال آقایان کریم کریمیان و محمد صالح حکیمی به معاونت پارلمانی وزیر وقت آموزش و پرورش آقای حاج بابایی ارسال نموده اند خبر ندارید. که آموزش و پرروش در توجیه انتقال نامبردگان اذعان می دارند که انتقال نام بردگان بر اساس دستور وزارت آموزش و پرورش بوده است. فرمایشات آقای رستمی به حذف شدگان از آموزشکده فنی سقز!؟( نامه شماره 1101/17946/5800 مورخ 19/3/1392 اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان به سه نفر نامبرده)اسناد این اداعا به شارنیوز ارسال خواهد گردید.
                            سوما : ایشان فرموده اند که این سه نفر که از آموزشکده حذف شده اند در آموزش پرورش مشغول به کار شده اند.! مگر دوست من می خواستید که این سه نفر رو اعدام کنند که با منت می فرمایید که سر کارشون برگشتن. این دوستان کارمند دولت هستند هر کدام با سابقه کاری بالای بیست سال.
                            چهارما: حقوق و دریافتی آموزش و پرورش با آموزشکده فنی تفاوتی فاحش دارد و باید بگویم تمام این بی تقوایی ها و ………….. برای کسب منافع چند روزه دنیایی است و بس .( افتاب پشت ابر نخواهد ماند.).

                            در انتها از شارنیوز محترم خواهشمند است که آدرس دفتر شارنیوز را در قسمت ارتباط با شارنیوز قید بفرمایند تا موارد مورد ادعا حضورا به خدمت ارسال شود.
                            در آخر سپاس بی کران

                            پاسخ دهید

                          • دبیرآموزش وپرورش سقز
                            دبیرآموزش وپرورش سقز: 5-14-2014 . 3:06 ب.ظ :

                            جناب کارمندمحترم آ.پ !دعوابرسرچی دارید؟تقسیم غنایم که نیست آقایانی که برای محروم ماندن آموزشکده از خدمت صاقانه شان دلواپسی سالهادرپستهای بالامشغول خدمت بودندونماینده ی قبلی هم دوست وحامی آنها بود.ببخشیدمدرک تحصیلی آکادمدیک آنهاچیست که در هر پستی کارشناسند وحالاهم معلم دینی !معلومه که اموزشکده امتیازات ویژه ای داردچه ایرادی دارد کسان دیگری هم درانجا خدمت کنند؟اصلا تدریس چه ایرادی دارد مگر شغل انبیا نیست؟!

                            پاسخ دهید

                            • دبیر آموزش و پرورش سقز
                              دبیر آموزش و پرورش سقز: 5-14-2014 . 10:36 ب.ظ :

                              دوست من خداوند می فرمایند که اگر زمانی در مقام قضاوت کردن قرار گرفتید وای به حالتان اگر جانب انصاف را رعایت نکنید.
                              کجای صحبت های من بوی بی انصافی می دهد شما معلوم بفرمایید من پس خواهم گرفت.
                              اگر دوستی با نماینده قبلی مشکل دارد دوستی با نماینده فعلی نیز از همان قاعده پیروی می کند. و به حتم مشکل دارد! ولی چون من منصف هستم ،نه دوستی با نماینده قبلی را مشکل دار می دانم نه با نماینده فعلی. آنچه مهم است استفاده یا سوء استفاده از این رفاقت است.
                              مگر دوستان آقای حیدری ( دوستان مورد طعنه شما) در طول هشت سال نمایندگی آقای حیدری چه سوء استفاده ای کردند لطفا در همین جا بیان بفرمایید تا دیگران نیز از آن مطلع شوند. در ضمن مگر آقای ….. …… با سفارش و لابی گری چه کسی از سقز به سنندج منتقل شدند. در فرهنگ کردی مثلی هست که بیان می دارد. اگر از چشمه ای آب خوردی هرگز آنرا گل آلود نکن………….
                              آقای حیدری برای خیلی هاحکم همان چشمه را دارد . اگر کسی تا کنون دهن باز نکرده فقط و فقط به حکم اخلاق است و بس نامه ها و مکاتباتش هنوز موجود می باشد………………………. .
                              آقای ……………….. مگر قبلا در ستاد آقای حیدری فعال نبودند که حالا شده اند دشمن ایشان.چرا آن موقع آقای حیدری بچه مثبت بودند ولی حالا شده اند برچسب هایی که شما در مجامع عمومی بیان می دارید.
                              کسی در بین مردم شعار داده بود آن کس که خدا دارد نه کم دارد نه غم دارد. ولی لطفا به ایشان برسانید که غم دارد ولی به حتم خدا ندارد. انسانی که خدا داشته باشد از دست زدن به بعضی کارها خوداری خواهد کرد. به هر حال بماند برای روز خودش …..
                              حال چرا با بیان این مطالب از طرف ما مضطرب شده اید . اگه ریگی به کفش ندارید نباید از این مباحث نگران شوید. آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است!
                              موضوعاتی در کمال ادب و خارج از هرگونه بی ادبی و طعنه مطرح شده ، شما هم می توانید در همان فضا جواب خود را بدهید . به ظاهر شارنیوز محترم از این بابت مانعی برای طرفین نیست. پس این گوی و میدان. فقط عمل به آموزه های دینی می خواهدو بس.
                              به فرمایش قرآن ..ومن يتوكل علي الله فهو حسبه

                              دادن امتیاز های ویژه به افراد جای هیچ مشکلی ندارد ولی این افراد اگر از نزدیکان باشند نه شایستگان عنوان ویژه خواری خواهد گرفت! و این مشکل خواهد داشت آنهم زمانی که انسان مدعی باشد و ادعایش را در خیابان و میدان های شهر به مردم بفروشد…. شعار زنده باد مخالف من آقای بیگلری کجاست!!!!!
                              اگه تدریس شغل انبیاست چرا این آقایان شغل انبیا را به طمع مال دنیا رها نمودند مگر پیامبر نمی فرمایند که آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشید چرا که از زیان کاران خواهید بود.

                              پاسخ دهید

                            • کارمند
                              کارمند: 5-14-2014 . 5:35 ب.ظ :

                              سلام بر مخاطبان شارنیوز…
                              لازم است یادآوری نمایم که آقای بیگلری در گزارشاتشان نکته ای را به ظاهر! فراموش نموده اند و در ویژه نامه تدبیر روشن !!!به آن نپرداخته اند.و آن هم مسله استعفای دسته جمعی نمایندگان استان کردستان است . این استعفا نباید به همین سادگی از طرف رای دهندگان مورد بی توجهی قرار گیرد.چرا که این اقدام نمایندگان استان هزینه ای سیاسی بود که به واقع به تمامی مردم استان وارد شد و مردم چه بخواهند و چه نخواهند متحمل رفتار نمایندگان خود در مجلس خواهند شد.پس بی شک این پوانی منفی برای آقای محسن بیگلری و به تبع آن مردم سقز و بانه است.استعفایی که مطرح شد و در انتها به سادگی و در کمال سکوت نمایندگان از آن چشم پوشی نمودید. مگر می شود که یک نماینده در سطح ملی مسله ای به مهمی استعفا را مطرح نماید و کوچکترین اقدامی در راستای آن انجام ندهد ؟ سوال من از این برادر محترم ( جناب آقای محسن بیگلری ) این است که نتیجه سیاسی و …… این اقدام شما چه بود ؟
                              خواهشمند است از شارنیوز این سوال را از نماینده محترم سقز و بانه مطرح بفرمایند و جواب را نیز به سمع و نظر مردم برسانند.
                              ( شارنیوز محترم ، به خاطر و جود وب سایت های خبری موازی در سطح شهرستان های سقز و بانه جا دارد که در این زمینه _ خبر سازی و پرداختن به موضوعات گوناگون اقدام در خور توجه نشان داده شود_ تو که با روزنامه های زرد فرق داشتی)
                              در توضیحات خود شارنیوز در مورد عملکرد آقای بیگلری قید فرموده اید جای مطالبات سیاسی و تا حدی فرهنگی در میان اقدامات مهندس بیگلری خالی است در حالی که این مسائل از جمله مهمترین دغدغه های مردم کردستان و سیاسی ترین شهر آن یعنی سقز است که وی پیگیری مسائل این حوزه را در دستور کار خود قرار نداده است. چرا شما از طرف مردم این مطالبات رو از آقای بیگلری نمی خواهید و نتایج آن رو به مردم منعکس نمی کنید؟ جا ی کار زیادی خواهد داشت .مگر وظیفه رسانه چیست؟!
                              در ضمن یک سخن با جناب آقای محسن بیگلری …. همشهری محترم من ، شما که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ،جانب آقای حسن روحانی را نگرفتید ، و جهت گیری سیاسی شما برای فعالین در این حوزه امری روشن و مبرهن می باشد. حال چه شده که از ، اصطلاح تدبیر روشن در تیتر درشت ویژه نامه خود استفاده می فرمایید.به گمان بنده این اقدام می تواند در راستای تغیر جهت گیری سیاسی شما و یا سعی در ضبط آرای مردم سقز و بانه صورت گیرد که در فضای سیاسی اولی امری معمول بوده و دومی به حتم جای سوال و توجه بیشتری دارد.
                              با تشکر از خوانندگان

                              پاسخ دهید

                              • بانه ای
                                بانه ای: 5-14-2014 . 5:59 ب.ظ :

                                من به عنوان یک شهروند از آقای محسن بیگلری سوالی دارم لطفا اگر می شود جواب بفرمایند.
                                شما در نطقهایتان از زمان اتخاب شدن به عنوان نماینده سقز و بانه بارها ( از همان روز نخست در مسجد جامع سقز) بیان فرمودید که باید کار و پست های مدیریتی را از افراد بی کفایت گرفت و به افراد لایق سپرد . به حتم شما به عنوان یک تحصیلکرده نباید بدون مستندات و سوابق عقل پسند، مدیری را لایق و مدیری را نالایق تصور بفرمایید . شما که در همان روزهای نخست به بعضی از مدیران شهرستانی و استانی لقب بی کفایت دادید بدون آنکه حتی یک ساعت کار کردن با این افراد را تجربه کرده باشید؟
                                سوال دوم : بعضی از افراد ستاد جناب عالی در طول این دو سال در پست های مدیریتی شهرستان های سقز و بانه مشغول به کار شده اند. ( آقایان رضا خضری ریاست محترم آموزش و پرروش بانه ، اقای رحمان حکیمی موکه ریاست محترم اداره بهزیستی سقز ، آقای احمد زارعی معاونت محترم آموزشکده فنی سقز ) سوال من در مورد این دوستان این است که سوابق اجرایی این آقایان تا قبل از کار کردن در ستاد انتخاباتی شما چه بوده است که لایق بودنشان، برای تصدی پستهای مدیریتی بر شما محرض گردیده است؟
                                به حتم اذعان می فرمایید ، تصدی پست کارشناس آموزش متوسطه و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش سقز نمی تواند از پست های مدیریتی باشد.( این همشهریان محترم قبلا در این پست ها خدمت نموده اند).
                                درانتها از شما آقای محسن بیگلری خواهشمند است که گزینه ارتباط با نماینده در وب سایت حضرت عالی را دوباره فعال نمایید.
                                با تشکر از همه

                                پاسخ دهید

                                • دانشجو
                                  دانشجو: 5-14-2014 . 6:40 ب.ظ :

                                  دانشجوی ورودی 89 می شود دانشجوی چهار ساله ! که انهم در آموزشکده فنی که طول دوره تحصیلیش دو سال است ( کاردانی ) لابد باید تا الان اخراج شده باشد !
                                  حال چه شده که دانشجو شده مدافع این آقایان. و خودشان بی تفاوت!

                                  پاسخ دهید

                                  • بانه ای واقع بین
                                    بانه ای واقع بین: 5-15-2014 . 5:38 ب.ظ :

                                    همیشه همینطوره وقتی کسی واقعی برای مردم کار میکنه و کارهایش نتیجه میدهد اینظور حرف های چرت وپرت را پشت سرش میزنند مردم بهتر میدانند که کی چکار میکند و زحمت میکشد این نظرات انتقادی هم معلومه همش از طرف یک نفر هست که به هر دلیلی میخواهد کار نماینده زحمتکشمون را کم ارزش کند ولی دوست عزیز بدان که موفق نخواهی شد و به قول دوستمون آنکس خدا را دارد نه غم دارد نه کم دارد

                                    پاسخ دهید

                                    • سقزی
                                      سقزی: 5-16-2014 . 12:29 ب.ظ :

                                      آقای محترم .
                                      لطفا از حاشیه خارج گشته و به متن بپردازید ! چرا حاشیه می رید؟
                                      اگه اتفاقات مورد ادعا اتفاق نیفتاده بفرمایید که کلا دروغ هستش و واقعیت نداره . و بس.
                                      حال اگه نظر انتقادی دارم حق خودمه . اگه دروغ گفتم بیا مردانه ، ثابت کن چونمن به حتم مدارک رو به رسانه ها تحویل خواهم داد . از جمله شارنیوز. بذار رسانه ها پی گیر بشن تا کذب بودن یا واقعی بودن این ادعا ها مشخص بشه . اگه این ادعاها دروغ باشه جای نگرانی برای شما نخواهد داشت . و بهفرمایش سعدی …. آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است…..
                                      به هر حال آقای بیگلری خودشون رو در خیابان ها و میادین شهر به مردم عرضه کردند. بگذار در همان خیابان هم مورد قضاوت قرار گیرد.در ضضمن توهین نکن . …. از عبارات چرت و پرت استفاده کردی …. مردم حق دارند نقد کنند مگر ………..

                                      پاسخ دهید

                                      • همشهری سقزی
                                        همشهری سقزی: 8-26-2014 . 11:50 ق.ظ :

                                        منتقد یک نفر نیست…حتی کسانیکه تو مجلس هستن از عدم لیاقت ایشون صحبت میکنند…
                                        شما بجای طرفداری از ایشون …یه کاری بکنید این تصفیه آب سقز راه بیافته….آب آلودگی میکروبی داره…خدایش بچه خودت اول از همه مریض میشه….

                                        پاسخ دهید

                                      • کاوه
                                        کاوه: 11-15-2015 . 7:21 ب.ظ :

                                        به خدا هیچ کاری نمیکنند برای سقز فقط به فکر جیب خودشون هستند.

                                        پاسخ دهید