شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۲۲/۰۷/۱۳۹۸
سه شنبه، ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۳
۶:۲۷ ق.ظ

آیا تمام آیاهای 600 روز پیگیری را می دانید؟

 آیا شما می دانید توانایی پیگیری یک نفر به تنهایی چقدر است؟
آیا تا بحال به این فکر کرده اید واحد سنجنش پیگیریت یک نفر به دو شهر چقدر است؟
آیا اصلاً به ذهنتان خطور کرده است که همان یک نفر آدم علاوه بر آن دو شهر برای تمام روستاهای آن دو شهر هم می تواند پیگیری کند؟
آیا شما به پیگیری اعتقاد دارید؟
آیا اصلاً می توانید تصور کنید 600 روز پیگیری کردن آن هم در تهران خودش هم مجلس ردیف وسط ولی برای همان دو شهر و روستاهای تابعه چقدر زیاد است؟
آیا اصلاً می توانید تا 600 بشمارید؟
 آخه جوجه ها! تابحال یک 600 را از نزدیک دیده اید؟
آیا جان مادرتان تا حالا کسی را دیده اید در 8 صفحه ی قطع بزرگ رنگی و مجانی در تیراژ اوووف عدد ، پیگیریتان را بکند؟
گیرم هم بدانید وهم دیده باشید، وجدانن تا به حال در عمرتان توانسته اید فقط یک عکس داشته باشید آنهم در حالی که دست خودتان را به نشانه ی پیگیری صادقانه فشرده باشید و با آن تمام دو شهر را بنا به تمام مناسبت ها پر  کنید؟
آیا می دانید از خرداد ماه به بعد ، رنگ بنفش چقدر به پیگیر ها می آید ماشاالله؟
آیا می دانستید فقط یک پیگیر می تواند از 185 متری با رئیس جمهور عکس بگیرد ولی سر فتوشاپ سلامت ،عکس دست در گردنش با رئیس جمهور را بنر کند؟
آیا می دانستید پیگیریون زیاد به محل خدمتشان و بودجه و قانون علاقه ندارند و بیشتر دوست دارند با کسبه و اهالی محل و مسئولان محلی بلند پایه بپرند؟
خانم ها و آقایان
 شما باید بخوانید تا بفهمید پیگیری علل چکه کردن شیر آب در حوزه ی عمرانی آن هم در سطح ملی کار چه کسی می تواند باشد؟
باید بخوانید تا بدانید پیگیر بودن پروژهایی که که دیگر تبدیل به یک شوخی رکیک شده اند چقدر سخت است؟
بدانید و بخوانید که  در حوزه های سیاست و فرهنگ و زنان در مرام پیگیرماتیست ها چه اندازه بد است؟
آیا تا بحال قدردان نماینده ی خود بوده اید پیگیر ندیده ها؟

کد خبر: 8073






۱۲ دیدگاه

  • ناشناس
    • وریا
      • شهروند
        شهروند: ۲-۱۶-۱۳۹۳ . ۹:۲۴ ب.ظ :

        عرض سلام و خسته نباشید حضور مبارک نویسنده محترم و اظهار تاسف به خاطر اینکه تا زمانی به کسی نیاز داریم و برای رایزنی با این و اون بهش نیاز داریم و برای عبور از تنگناهای روزمره از و جودشان بهره می بریم و به نظر تا آن زمان مرد خوبی است و برایش دست می زنیم و با وی جلسات متعدد برگزار می نماییم اما واقعاً تاسف به حال فکر و ایده ی اصلاح طلبی که این طور باشد و در زمانی که به یک نفر دیگر کاری نیست بزن بریم به سرعت برق وباد به سر و کولش بپریم و تا جایی که می توانیم بزنیم و تخریب کنیم چون نان امروز ما در این تخریب هاست اما نه نه نه این رسم جوانمردی و اصلاح طلبی نیست و این اوج نامردی است و اوج بی انصافی و خود زنی- با آرزوی سربلندی برای تمام دلسوزان واقعی هر که می خواهد باشد

        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • یک شهروند
          یک شهروند: ۲-۱۸-۱۳۹۳ . ۷:۳۶ ق.ظ :

          آقا چرا قدر این همه پیگیری را نمیدانید !!! خخخخخخخخخخخ

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • هیمن: ۲-۱۸-۱۳۹۳ . ۹:۲۲ ق.ظ :

            سلام.اعتقاد شخصی بنده بر این استوار است که پارادوکس منفی در هر حالت بد و منتفی است و ما باید فرق بین انتقاد و طنز و مغالطه را بدانیم،بسیار معتقدم که هیچیک از نمایندگان اصول گرا و اصلاح طلب دور ازعوام فریبی و ظاهر نمایی در گوشه ای از کار خود نیستند و هر کدام به نحوی از این کارها مبرا نیستند قطعا!!!پس شما باید در هر دوره منتقد باشید نه گاه گاه؟؟؟این نکته هم جای تذکر دارد که هر کس به خاطر منافع خود یا گروه خود از کسی امتیاز بگیرد وبه او باج دهد منفور است.

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

            • هه لو
              هه لو: ۲-۲۲-۱۳۹۳ . ۱:۵۹ ب.ظ :

              فقط كارهای پوپو لیستی…
              فقط عوام فریبی……
              كدام كار اساسی….
              كدام اقدام تاثیر گذار….
              سقز بیچاره فقیر و فقیرتر خواهد ماند.
              بانه هم اگه چیزی داره از غیرت آدمای زرنگ شهرشه. اگه می تونستن تا حالا درشو تخته میكردن.
              تو بگو تو اوووووف عدد تیراز چی نوشتی.

              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

              • پیگیرررر
                پیگیرررر: ۲-۲۳-۱۳۹۳ . ۸:۴۱ ق.ظ :

                جل الخالق جل الخالق …
                شما ها چقدر ناسپاس هستید! این همه تلاش، این همه پیگیری، این همه خسته شدنهای شبانه روزی، باز هم این مردم قدرش را نمیدانند! شما بدون درنظر گرفتن تواناییهای افراد، از آنها انتظار دارید. به پیر به پیغمبر به اولیا و انبیا، این شخص همینقدر توانایی دارد. آخر شما چرا متوجه نیستید؟!
                خوبه که لااقل گفته پیگیری! اگر میگفت در مورد آنها فقط فکر کرده! باز چه میشد کرد؟! البته وجدانا تلاش نامبرده برای نصب عزیزانش و دار و دسته اش در پستهای مدیریتی واقعا از شبانه روزی هم گذشته!
                …!!!!!!!!!!!!!

                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                  • دانشجو
                    دانشجو: ۲-۲۴-۱۳۹۳ . ۶:۵۴ ب.ظ :

                    شارنیوز عزیز ، چرا نام نویسنده متن را قید نفرموده اید؟ کسی که از دوستش یا ….. حمایت می کند باید جرات قید نام خودش را هم داشته باشد!
                    ایشان فرموده اند….
                    آخه جوجه ها! تابحال یک ۶۰۰ را از نزدیک دیده اید؟
                    این توهینی آشکار به مردم منتقد ( که حقشان است ) می باشد جا دارد که ایشان از مردم معزت خواهی بنمایند.
                    این پی گیر ی ها که فرموده اند در حد نامه نگاری است که آنهم زحمت نوشتنشان با مسولن دفاتر شهرستانی و تهران است و بس .
                    ایشان ( آقای بیگلری ) رجوع بفرمایند به سخنانشان در دوران تبلیغات انتخابات . مقصر اصلی خودشان هستند برای کسب رای آنقدر سطح توقع مردم را بالا بردند که حالا یقه خودشان را هم گرفته . و دوستانشان این گونه هتاکانه در صدد توجیه برمی آیند. که جای بسی تاسف دارد.
                    در ضمن ایشان دارند از کلمه تدبیر مربوط یه ستاد آقا یحسن روحانی و رنگبنفش سوء استفاده می کنند . جهت گیری سیاسی ایشان بر همه روشن است . صداقت رنگ ندارد آقای بیگلری ، شفاف و واضح است!

                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                    • شهری
                      شهری: ۲-۲۴-۱۳۹۳ . ۶:۵۸ ب.ظ :

                      زمانی که به وب سایت اقای نماینده مراجعه می نمایم فقط با تیتر پیگیری مواجه می شوم !
                      ایشان در متن فوق این نکته را یاد آور «نشده اند!!!؟؟
                      که زحمت آنرا من متحمل خواهم شد……
                      آیا تا به حال وب سایت پیگری ندیده اید ای پیگیری ندیده ها!!!!!!!

                      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                      • سقزی
                        سقزی: ۲-۲۴-۱۳۹۳ . ۷:۰۰ ب.ظ :

                        آقای محسن بیگلری لطفا رنگ بنفش رو مصادره نفرمایید!
                        رنگ شما مشخصه که چیه !!!!!!!

                        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                        • مجنون 258
                          مجنون 258: ۲-۲۶-۱۳۹۳ . ۸:۵۲ ب.ظ :

                          خوب شد توی این دوروزه عمرکوتاه دنیا فهمیدانده شدیم!
                          عجبا که رنگ جناب نماینده ما هم بنفش بوده ولی ما هر چه سعی و تلاش میکردیم نمیفهمیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          باورکنید نمیفرموندید، تا ابد نمیدونستم چقدر نفهم بوده ام!!!!

                          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]