شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۷/۰۷/۱۳۹۹
چهارشنبه، 21st می 2014
10:50 ق.ظ

انتخابات هیئت رئیسه ی اتاق اصناف سقز با شگفتی همراه بود

انتخابات هیئت رئیسه ی اتاق اصناف شهرستان سقز همزمان با سراسر کشور صبح امروز 31/2/1393 راس ساعت 9 و سی دقیقه در محل اداره صنعت ،معدن و تجارت این شهرستان برگزار گردید.
در این انتخابات روسای اتحادیه های توزیع _خدماتی و تولیدی و خدمات فنی را ی گیری کردند تا ازمیان 10 نفر از نامزدها ،پنج نفر را به عنوان هیئت رئیسه ی اتاق اصناف otaqasnafشهرستان سقز انتخاب کنند.
در پایان انتخابات به ترتیب آقایان  بهزاد یزدانی، عبداله کامله، رضا فتوحی، صدیق پورشامحمدی و بهمن ساعدی بیشترین آرا را کسب نمودند.
مطابق قانون این پنج نفر 15 روز فرصت دارند تا از میان خود یک نفر را به عنوان رئیس اتاق اصناف و 4 نفر را به عنوان نایب رئیس اول ، نایب رئیس دوم، خزانه دار و دبیر برگزینند.
لازم به ذکر است آقایان یزدانی و فتوحی دور قبل نیز از اعضای هیئت رئیسه بودند ولی مابقی اعضای سابق از جمله رئیس اتاق اصناف موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند.

کد خبر: 8373






۲۷ دیدگاه

  • رامين: 5-22-2014 . 12:30 ق.ظ :

    به راستي كه يك سايت تفرقه افكن هستي و اين براي همه روشن است . همه مردم شماها را نيز مي شناسند . جايگاهي در بين مردم نداريد چون هميشه براي اينكه بتوانيد مخاطب جذب كنيد به هر دري مي زنيد و زحمات همه را زير سوال برده ايد كمي به خودتان بياييد و كمتر دل مردم را نارحت كنيد

    پاسخ دهید

    • شهروند 258
      شهروند 258: 5-22-2014 . 1:00 ق.ظ :

      كدام شگفتي ؟!
      لطفاً زهره ترك نشو!!!!
      نتيجه كاملاً از قبل معلوم بود!!!!!!!

      پاسخ دهید

      • فخرالدين
        فخرالدين: 5-22-2014 . 1:10 ق.ظ :

        اوضاع خيلي طبيعي و ترمال است خواهشا فضا را آلوده نكنيد
        شارنيوز عزيز هيجان زدگي خوب نيست

        پاسخ دهید

        • یک انسان واقع بین
          یک انسان واقع بین: 5-22-2014 . 11:35 ق.ظ :

          رای نیاوردن به شیوه مردانه افتخار است اما دورزدن دوستان برای رسیدن به مقصود خود صحیح نیست اولین قربانی قبل از انتخابات نویه نه ر مه جلس

          پاسخ دهید

          • مساوات
            مساوات: 5-22-2014 . 7:14 ب.ظ :

            همه اونایی که در انتخابات اتحادیه های صنفی بلبل زبونی میکردن و میگفتن تقلب شده و اونایی شدن رئیس اتحادیه تا در انتخابات اتاق اصناف اعضای هیئت رئیسه قبلی رو حفظ کنن ، کجان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا صدایی ازشون در نمیاد . اتفاقاً این انتخابات مهر محکمی بود بر تأیید صحت انتخابات سازمانهای صنفی در سقز ، سربلندی برای آنان که طرفدار عدالتند اما بعضی ها معنای واقعی عدالت رو نمیدونند و همش میخوان یه چیزی گفته باشن و حقارت و روسیاهی موند برای اونایی که رأی نمی آورند و چون جنبه باخت نداشتند به هر دری میزدند .

            پاسخ دهید

            • عزیزی
              عزیزی: 5-22-2014 . 10:20 ب.ظ :

              بهاراصناف را به همه اعضای جدید اتاق اصناف تبریک می گویم
              براستی ازخبرعضل اقای ……. شگفت زده شدیم
              به امید موفقیت همه اعضای جدید اتاق اصناف

              پاسخ دهید

              • هاوشاري
                هاوشاري: 5-22-2014 . 10:31 ب.ظ :

                اين هم شد انتخابات ؟؟؟؟؟
                اول و آخرش باندوباندبازي!!!!!!!!!!

                پاسخ دهید

                • سقزی
                  سقزی: 5-23-2014 . 11:39 ق.ظ :

                  سلام دوستان براستی عجب خبری دادید
                  خیلی خوشحال شدیم چوب خدا صدا نداره اگه بزنه دوا نداره
                  آقای …….. خداحافظ از ریس ریاست اصناف

                  پاسخ دهید

                  • احمد
                    احمد: 5-23-2014 . 3:18 ب.ظ :

                    آقای سقزی
                    اگرچه میدانم سقزی نیستی
                    امیدوارم خدا به شما شفا بدهد. کارنامه رییس اصناف کاملا شفاف است. اگر یک جو مردانگی و غیرت داشته باشید با حضور 2 نفر انسان با وجدان عملکرد وی را ارزیابی نمایید.
                    متاسفم برای چنین انسانهای تنگ نظری. یقینا مدتی دیگر درباره هیت جدید نیز چتین قضاوتی خواهید نمود.
                    ریس اصناف قربانی انتخابات آینده مجلس شده است.
                    مگر نشنیده اید سیاست پدر و مادر نمیشناسد؟؟؟

                    پاسخ دهید

                    • فرهادي
                      فرهادي: 5-23-2014 . 9:55 ب.ظ :

                      آقاي ………. صبر خدا زياده ولي بالاخره اگه بزنه دوا نداره!

                      پاسخ دهید

                      • مهندس
                        مهندس: 5-23-2014 . 11:43 ب.ظ :

                        با سلام و خسته نباشید ، هر انتخاباتی پیام و واقعیت هایی را به مردم و مسئولین منعکس می نماید . سوال :
                        مگر عزل یک یا چند نفر ، ارتباطی با کاندیدای آینده مجلس 94 دارد ؟ یا شاید دخالت و ناحق گویی این عزل شده ها و آشکار شدن واقعیت های انتخابات مجلس 90 باعث عزل آنان گردید ؟ در هر صورت این پیامها برای افراد عاقل آموزنده است .

                        پاسخ دهید

                        • سالار
                          سالار: 5-24-2014 . 9:04 ق.ظ :

                          سلام به آقای یزدانی و عبدالله کامله
                          درودبه شرفشان حق رو به حق دار رسوندند
                          اقای رامین و انسان واقیح بین ومساوات و احمد جان نظرشما چیه???

                          پاسخ دهید

                          • بازاری
                            بازاری: 5-24-2014 . 9:31 ق.ظ :

                            نردبان این جهان ما ومنیست
                            عاقبت این نردبان افتادنیست
                            لاجرم هرکس که بالاترنشست
                            استخوانش سخترخواهدشکست

                            پاسخ دهید

                            • سامان
                              سامان: 5-24-2014 . 9:51 ق.ظ :

                              به امید موفقیت اعضای جدید
                              چشم امیدمان به شماست که یه فکربه اوضاع بازارداشته باشید
                              چون براستی وضعیت اقتصادی بازارسقز خیلی خراب است

                              پاسخ دهید

                              • iman
                                iman: 5-24-2014 . 11:02 ق.ظ :

                                اقایان دست اندرکار انتخابات اتحادیه ها :ماصدایمان به اسمانها هم رسیده اما شما نشنیده گرفتیدکه عده ای برای مهر کردن فاکتوروصدورگواهی شغلی جهت بانکها از مردم پول میگیرندومحل درامد انهاست.یامدیران اجرایی اتحادیه ها طبق قانون حق کاندیداتوری ندارند.ماگفتیم فلانی تغییرشغل داده بیچاره خودش هم اعلام کرده ماگفتیم فلانی فاقد محل کسب است.ازطرف دستگاه امنیتی بخاطرفساد اخلاقی هم ردصلاحیت شداما اما باتوصیه های (م-ب)سرپوش گذاشتید.ازطریق پادویی یاصدورگواهی خلاف خوش می گذراند.پرداخت هزینه های دیگرازمحل درامد اتحادیه انکار ناپذیر است.اما به خاطر رای رویایی به خودتان توجه نکردید.ماگفتیم خداوند سره را از ناسره آشکار مینماید.حالا هم دیر نشده است دست اینها را کوتاه کنید.امید وارم درس عبرتی باشد برای دیگران…

                                پاسخ دهید

                                • مجنون 258
                                  مجنون 258: 5-24-2014 . 10:29 ب.ظ :

                                  خشت اول نَهَد معمار كج !!!
                                  سَر به ثريا بَرَد ديوار كج !!!
                                  جديداً ومستنداً معلوم گرديد انتخاباتهاي اصناف در اين دوره از خشت اول كج و معوج و منحرف بوده زيرا جناب رئيس ونماينده اصناف دركميسيون نظارت و رئيس حوزه انتخاباتي، خودش هم بدليل پايان يافتن اعتبارنامه اتحاديه اش و حتي تعيين نشدن بعنوان سرپرست، حضورش در تمام اين سِمّت وپستها، غيرقانوني وكاملاًمجرمانه بوده و كليه دريافتها و پرداختهاي پولي اش مجرمانه بوده است.
                                  درضمن كانديداتوري اعضاي مديراجرايي در انتخابات اصناف بدون استعفاي قبلي، غيرقانوني و ظلم محرز ميباشد.
                                  مسئول اصلي تمام اين تخلفات رئيس اصناف ومديربخش اصناف در اداره صنعت و معدن وتجارت سقز است.
                                  (تبريك به رئيس قبلي)

                                  پاسخ دهید

                                  • ramin
                                    ramin: 5-25-2014 . 9:06 ق.ظ :

                                    فقط میدانم دستگاه امنیتی انقد ساده نیست با توصیه کسی را رد یا تایید کند حتی رییس جمهور را هم میتواند رد کند

                                    پاسخ دهید

                                  • کوله وار
                                    کوله وار: 5-24-2014 . 12:21 ب.ظ :

                                    سلام گرچه برحسب عادت ماهمگی دنبال نقاط ضعف هم هستیم و هیچ گروه ودسته ای را قبول نداریم اما منطقی نیست افراد غیربازری رییس سابف اصناف را نقد کنند اگر چه واضح ومبرهن است که کارنامه ی بسیار ضعیفی داشتند بی شک باید چشم راشست جوردیگرباید دید

                                    پاسخ دهید

                                    • مطلع صداقت پيشه
                                      مطلع صداقت پيشه: 5-25-2014 . 4:34 ق.ظ :

                                      وجدانا اين چه وضعي هست
                                      همه اين افراد برعليه دوست وپدرمعنوي شان قيام كردن و با قول شان وفاي به عهد نكردن

                                      پاسخ دهید

                                      • مهدي
                                        مهدي: 5-25-2014 . 11:57 ق.ظ :

                                        من يك نفر بي طرف هستم ساكن اين شهرستان نيز نيستم ارتباطي با اصناف و بازار ندارم منافعم نيز در خطر نمي باشد .
                                        اهل رياست هم نمي باشم ،قضاوت ناحق در خصوص حاجي رئيس اصناف دور از اشتباه و انساتيت است زيرا زحمات نامبرده را در مورد مردم سقز ما غريبه ها احساس مي كرديم از طرف ديگر نمي شود ناحق گوئي بعضيها را به حساب مردم با فرهنگ و با شعور مردم سقز گذاشت . خداوند با خوبان است ، اينست كه مي گويند بومي در اين شهر سرمايه گذاري مادي و انساني نمي نمايند

                                        پاسخ دهید

                                        • يك دل شكسته
                                          يك دل شكسته: 5-25-2014 . 12:38 ب.ظ :

                                          آقا مهدي شما راست ميگويي! ولي نميدانم چرا باورش سخته؟
                                          شايد ازنظر شما ما مشكل داريم!
                                          اللهُ اَعْلَمْ

                                          پاسخ دهید

                                          • اسلامی
                                            اسلامی: 5-25-2014 . 11:09 ب.ظ :

                                            باسلام خدمت شما عزیزان براستی که این انتخابات اصناف وهیت ریس اصناف عجب سرصدای در شهر به راه انداخته?
                                            یکی نیست که بگه بابا تو این اتاق اصناف چه خبره ?

                                            پاسخ دهید

                                            • مهدي
                                              مهدي: 5-26-2014 . 9:49 ق.ظ :

                                              آقاي دل شكسته اگر كسي به موضوعي باور نداشته باشد ،حد اقل ديانت ،مردانگي و آزادگي به شما اجازه مي دهد واقعات را ببيند از دور قضاوت كردن در مورد افراد نه اسلام قبول دارد و نه هيچ مسلك و مذهب ديگري ،اميدوارم يك روز برسد كساني كه بعنوان نخبه اضهار نظر ميكند حد اقل قداست خودرا حفظ كرده و واقعيات را مشاهده آنگاه قضاوت مي نمايد ، از سال 1368اصناف به بخش خصوصي واگذار شده است لطف كنيد عملكرد آنرا تا سال 89 و همچنين بعد از آن تاريخ را ارزيابي فرمائيد .

                                              پاسخ دهید

                                            • یحیی: 6-1-2014 . 7:36 ب.ظ :

                                              هرمعلولی علتی دارد ، به هرحال :
                                              چنین است رسم سرای درشت
                                              گهی پشت به زین وگهی زین به پشت

                                              پاسخ دهید

                                              • هاورى