شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۲۲/۰۷/۱۳۹۸
یکشنبه، ۱۸ام خرداد ۱۳۹۳
۱۱:۳۹ ب.ظ

کردهای ترکیه برای بررسی زمینه های سرمایه گذاری به سقز آمدند

جمعی از سرمایه گذاران اهل کردستان ترکیه صبح امروز(یک شنبه) مهمان مقامات سقزی بودند تا ضمن بازدید از بیمارستان در دست احداث و دخانیات سقز، در مورد سرمایه گذاری در این شهر به گفتگو بپردازند.در این بازدیدها نماینده سقز و بانه در مجلس، فرماندار، مدیرعامل دخانیات کردستان گروه ترکیه ای را همراهی کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه با رایزنی های زیاد موفق به جلب موافقت این هیئت برای حضور در سقز شده اظهار امیدواری کرد توافق لازم برای سرمایه‌گذار این هیئت در این 2 پروژه منعقد شود.

محسن بیگلری گفت: این هیئت سرمایه‌گذار ترکیه ای از سرمایه گذاران قدر در کشور ترکیه است که در صورت به توافق رسیدن با آنها شاهد به اتمام رساندن این 2 پروژه مهم خواهیم بود.

وی تصریح کرد: فردا در تهران برای چگونگی این سرمایه گذاری جلسه‌ای تشکیل خواهد شد که برای متقاعد کردن هیئت ترک بسیار خوش بین هستم.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال مبلغ 60 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه ساخت بیمارستان 160 تختخوابی سقز اختصاص یافته است، اما اگر دولت بخواهد این بیمارستان را به اتمام برساند به حدود 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار سقز هم در حاشیه این بازدید  با اشاره به ظرفیت شهرستان از لحاظ سرمایه گذاری در بخش های مختلف، از آمادگی شهرستان سقز برای همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح های مهم این شهرستان خبر داد.

وی شهرستان سقز را به لحاظ وجود نیروی کار آمد و معادن و سایر ظرفیت‌ها، یکی از شهرستان‌های مهم برای سرمایه گذاری در استان دانست.

نادر فخری با بیان اینکه تخت‌های بیمارستان سقز تا 220 تخت قابل افزایش است گفت: این مرکز با 8 اتاق عمل و 24 تخت ای سی یو و سی سی یو، ان آی سی یو  و نیز درمانگاه، اورژانس و بخش‌های تشخیصی و آزمایشگاهی یک مجموعه کامل پزشکی است.

کد خبر: 8663






۱۵ دیدگاه

  • فوئاد
    فوئاد: ۳-۱۹-۱۳۹۳ . ۹:۰۸ ق.ظ :

    ماوه ی له مه پێش گرووپێ له سوید و گرووپێ کیش له چین و هاتبوون هه ر بو ئه م دوو پروژه …

    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

    • فرهاد
      فرهاد: ۳-۱۹-۱۳۹۳ . ۳:۱۲ ب.ظ :

      انصافا بیگلری خیلی دلسوزه دستش دردنکنه
      واقعا سقز به بیمارستان نیاز داره امیدوارم مشکل حل بشه

      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

      • دانشجو
        دانشجو: ۳-۱۹-۱۳۹۳ . ۳:۵۴ ب.ظ :

        آخه عزیزای من ، وقتی نمی توانید بیمارستان درست کنید چرا کلنگ زنی می کنید؟
        این بیمارستان الان سه سال هستش که رها شده ، آقای بیگلری فرموده اند که برای امسال شش میلیارد تومان جذب کردند ( البته فعلا روی کاغذ) و فرموده اند که حداقل ( توجه بفرمایید ، فرمودند حداقل 30 میلیارد دیگر نیز نیاز هست!!!!!!!!!!) خوب با این وضع اختصاص بودجه ما باید شاهد حداقل 10 سال دیگر برای اتمام این پروژه باشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!

        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • شهروند
          شهروند: ۳-۱۹-۱۳۹۳ . ۹:۳۴ ب.ظ :

          همش يك نوع بلوف سياسي تبليغاتي و بس

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • mehrzad
            mehrzad: ۳-۲۰-۱۳۹۳ . ۹:۴۶ ب.ظ :

            شنیدم از کردهای شکاک ارومیه هستند!

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

            • حمدی: ۳-۲۰-۱۳۹۳ . ۱۰:۴۹ ب.ظ :

              باسلام دوستان عزیز هشت سال به آقای حیدری فرصت دادید آب ازآب تکان نخورد؟واقعاچرایک طرفه قضاوت می کنید>یک مقدارمنصف باشید :به قول نادرابراهیمی:
              مادرروزگاری هستیم……..
              که که بسیاری چیزهارا……
              می توان دید وباورنکرد………
              وبسیاری چیزهاراندیده باورکرد…….
              باتشکراززحمات شما دوستان عزیز شارنیوزدست مریزاد

              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

              • احمد
                احمد: ۳-۲۱-۱۳۹۳ . ۱۰:۲۴ ق.ظ :

                اقای بیگلری این اقدامات را فقط برای این انجام می دهند که نشان دهند که بله دارن بیمارستان می سازند . مگر نه از زمان انتخاب ایشان این بیمارستان حتی یک درصد هم پیش رفت نداشته است.
                یه وقتی سرمایه گذار اروپایی میارن. یک وقتی از چین و الان هم از ترکیه .
                انتخابات نزدیکه دیگه ….

                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                • باژيان: ۳-۲۱-۱۳۹۳ . ۷:۴۲ ب.ظ :

                  با سلام. تنها خبرنگار در اين بازديد، خبرنگار سايت خبري سقز نيوز بود، امانتداري را در خبر رعايت كنيد مثل خبرگزاري ايرنا كه تمام خبرها را به اسم خود و از راه دور در سايت خبرگزاريش درج مي كند نباشيد.
                  ممنون
                  ——
                  شارنيوز: اين خبر بازنويسي خبر ٣ خبرگزاري است كه در متن هم به برداشت از خبرگزاري ها اشاره شده.

                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                  • سقزي
                    سقزي: ۳-۲۱-۱۳۹۳ . ۱۰:۰۹ ب.ظ :

                    به خوا ته واوه !!!!!!!
                    به خوا زور زور عه يبه!!!!!!
                    هه ي موباركم نه كرد، باشه جا !!!!!!!!!
                    تو خوا اويشه بوو به سرمايه گذاري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                    • همشهري
                      همشهري: ۳-۲۲-۱۳۹۳ . ۶:۱۶ ب.ظ :

                      آقاي باژيان عزيز مسئول محترم تبليغات فرمانداري سقز از نهايت خبررساني هاي صادقانه و امانتداري بي غل وغش شما همه مردم سقز مطلع و اسم مباركتان در ذهن همه سقزيها با كلمه صداقت و فقط صداقت عجين گشته است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                      • تلخك
                        تلخك: ۳-۲۵-۱۳۹۳ . ۱۰:۱۹ ب.ظ :

                        حالااين سرمايه گذارهاچقدري پول آورده بودن؟؟؟؟

                        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                        • آرمان
                          • شكسپير
                            شكسپير: ۳-۲۶-۱۳۹۳ . ۵:۰۰ ب.ظ :

                            لطفاًحذف نفرماييد
                            خاطراتي ازيك طنزواقعي:
                            ((فقط به جهت يك لحظه خنده وشادي همشهريان))
                            خوب بياد دارم درسال65زماني كه جوان بوديم، يكبار دو نفر گردشگرموتورسوارخارجي را ديديم كه در ميدان آزادي كنوني (برگاراج قديم) مردم زيادي دور آنان جمع شده بودن، وقتي رفتيم داخل جمعيت، يادش بخير يك همشهري شوخي باز و باصطلاح بعنوان مترجم بزبان انگليسي با آنها صحبت ميكرد و ميگفت: سلام حال شما خوبه؟
                            آنهاجواب دادن: بله خوبيم متشكريم،
                            ولي اون يارو مترجم شوخي باز روبه جمعيت گفت:
                            اينها دارن ميگويد كشور ما آلمان ميخواهد در اينجا كارخانه ماشين سازي مرسدس بنز درست كنه و اولش هم به هر خانواده سقزي يك ماشين بنز رايگان هديه ميدهد!!!!!!!، كه ناگهان يكي از حاضران خيلي جدّي گفت:
                            برادر بخاطر خدا بگو من گواهينامه ندارم و دروازه حياط خانه ام ماشين رو نيست، اگر ميشه از حالا باهاشون قراركن كه سهم من را پول نقد بدهند تا قرض هايم را صاف كنم بعداً درسالهاي بعدي مهم نيست هرچه بدهند اعتراض نميكنم وتحويل ميگيرم حتيٰ اگرماشين بدهند!!!!!!!!!!!!!!!
                            كه مردم همه زدند زير خنده:
                            هههههه ههههه ههههههه هههههه ههههه هههههه هههههه هههههه هههههه هههههه هههههه ههههههه ههههههه ههههههه

                            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                            • حفصه سقز
                              حفصه سقز: ۳-۳۱-۱۳۹۳ . ۷:۰۶ ب.ظ :

                              سلام

                              الحمدلله
                              درب به روی کورد و ترک از ترکیه بازه چون مسلمانند .
                              اما به روی سوئد و چین بسته است.

                              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]