شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۱۵/۰۹/۱۳۹۹
پنج‌شنبه، 12th ژوئن 2014
8:19 ق.ظ

پزشکی قانونی دوباره در سقز دایر شد

مدیر شبکه بهداشت سقز از دایر شدن مجدد پزشکی قانونی در سقز خبر داد.

دکتر گلکار به شارنیوز گفت: پزشکی قانونی سقز با استقرار دو پزشک ازاین به بعد آماده ی خدمات رسانی به شهروندان است.وی افزود: حل این مشکل با پیگیری نماینده محترم مجلس و فرماندار سقز میسر شد، که به نوبه ی خود از آنها سپاسگزارم.

پیش از این شهروندان سقزی برای انجام امورات مربوط به پزشکی قانونی، مجبور به سفر به شهرهای همجوار بودند.

کد خبر: 8708






۱۴ دیدگاه

  • شافعی
    شافعی: 6-12-2014 . 11:07 ب.ظ :

    از پیگیریهای نماینده محترم جناب مهندس بیگلری سپاسگذاریم

    پاسخ دهید

    • دلخون
      دلخون: 6-12-2014 . 11:25 ب.ظ :

      مردم باید میرفتند بانه، البته قبلا هم پزشکی قانونی در سقز فعال بود ولی بعد تعطیل شد احتمالا پس از اومدن آقای دکتر گلکار!! ظاهرا خود ایشون امروز هم نقش چندانی نداشتند! فقط نقششون این بوده که تشکر از فرماندار و نماینده بر زبانشون جاری بشه!

      پاسخ دهید

      • فرجیان
        فرجیان: 6-13-2014 . 9:38 ق.ظ :

        شکر خدا بعد از دو سال پیگیری نماینده !!!!!!!! کمکی برای این مردم و شهرمان کاری کردند!!!!!!!!!!!!!
        در ویژه نامه تدبیر و امید همه اش از پیگیری نوشتند!!!
        ولی نه شکر خدا این یکی نتیجه داد!!!
        حالا بنده خدا اینقدر تحت فشار قرار گرفت که وزیر دادگستری رو کشاند به وجلس و در نهایت گفت بابا من حقوق خودم رو می دهم به این پزشک قانونی تا کار مردم راه بیفتد.
        تمامی اینها از اقتدار سیاسی و اجرایی نماینده حکایت می کند!!!!!!!!!!!!!!!!

        پاسخ دهید

        • کیانی
          کیانی: 6-13-2014 . 10:57 ق.ظ :

          برادر عزیز ، آقای شافعی چرا همگی یادگرفتیم خوش نمایی و بی مورد تملق و شکر گزار باشیم . می دانی سقز از چه سالی ( دهه 40 – 50)پزشک قانونی داشته استقرار مجدد نیاز به تشکر داردنبودن آن جای ایراد بو دکه شماهاسکوت نمودید .لطفا از این از این ادبیات درباری دست بردارید. ( همه مدیران موظف به اجرای وظایف خود هستند )

          پاسخ دهید

          • همشهری law
            همشهری law: 6-13-2014 . 4:01 ب.ظ :

            سلام از این مدیر توانا اگه مثلا این نماینده محترم نبود حتما مردم از این حق نیز باز بی بهره می شدند شما راستی نقشتون در سازمان چه چیزی می باشد که چند مدیری در سطح شهر بیهوده چند مدتی است شروع به تبلیغ از نماینده می کنید .نماینده محترم در صحن مجلس محل جولان دارند نه در داخل شهر و یا استان انهم برای حقوقی که ذاتا حق مردم شریف است .بنظر بی انصافی است که این چنین مردم توجیه گردند .

            پاسخ دهید

            • مجنون 258
              مجنون 258: 6-13-2014 . 9:04 ب.ظ :

              عجب شق القَمَري كردن؟؟؟!!!!!
              خيلي خوب شد
              اگر خداكنه بميريم و از اينهمه مُشقّت نجات پيداكنيم، لااقل مردم و آشنايان و بستگانمان گرفتار نَعش كشي هاي اضافي و حمّالي جنازه و آوارگي شهرهاي اطراف نميشوند، درسته؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
              پس شعارجديدبابت اين شق القَمَرنماينده:
              بيگلري مچكريم!!!!
              بيگلري مچكريم!!!!
              بيگلري مچكريم!!!!

              پاسخ دهید

              • غفوري
                غفوري: 6-13-2014 . 9:05 ب.ظ :

                چه كار مهمي؟ خيلي خسته نباشيد!

                پاسخ دهید

                • شافعی
                  شافعی: 6-13-2014 . 10:52 ب.ظ :

                  جناب کیانی عزیز تا به این سن نه عادت به تملق گویی داشتم و نه دارم.اما رفتن پزشک قانونی از سقز نه مشکل نماینده و نه برگرداندن آن نیز.بلکه این از اهم وظایف شبکه بهداشت و درمان است دوست عزیز که کسانی مثل شما همشهری عزیز باید پیگیر می بودید نه مثل الان منفعل

                  پاسخ دهید

                  • دکتر گلکار
                    دکتر گلکار: 6-14-2014 . 11:48 ق.ظ :

                    بنده اقرار میکنم که نقش چندانی در استقرا مجدد پزشکی قانونی نداشته ام شما هم لطف کنید تابلوی آنرا بخوانید متوج می شوید مربوط به قوه قضاییه میباشد نه وزارت بهداشت .ازهمه تشکر می کنم

                    پاسخ دهید

                    • مجله آنلاین حقوق: 6-14-2014 . 10:36 ب.ظ :

                      با سلام
                      دوستان کاری نیکوست ! کامیاران پزشکی قانونی دارد بگذارید ما هم داشته باشیم.

                      پاسخ دهید

                      • سعید
                        سعید: 6-17-2014 . 4:24 ب.ظ :

                        متاسفانه شنیده ها حاکی از اصرار آقایون بر یک فرد خاص بوده و گفته اند یا ایشان و لا غیر و همین لجبازی باعث شد 2 سال مردم سرگردان باشند .

                        پاسخ دهید

                        • محمد
                          محمد: 6-20-2014 . 9:51 ب.ظ :

                          سلام
                          بنده خبر دارم که پیدا کردن یک پزشک برای پزشکی قانونی کار سختی بود وکسی حاضر به همکاری نبود درهرحال همین که کار مردم از سرگردانی نجات پیدا کرده اند اقدام خوبی است

                          پاسخ دهید

                          • مامه خمه