شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۸/۰۷/۱۳۹۹
دوشنبه، 16th ژوئن 2014
9:55 ب.ظ

جام جهانی را در پارک گولان دنبال کنید

عصر روز یک شنبه سینمای روباز سقز با حضور مسئولان و جمعی از شهروندان سقزی راه اندازی شد تا در تب و تاب جام جهانی، سقزی ها بتوانند مسابقات را در فضای باز و به صورت جمعی دنبال کنند. 

به گزارش شارنیوز مهندس نعمانی در آیین راه اندازی این سینما گفت: این سینما که قابلیت پخش تمامی فیلمهای سینمایی،ورزشي و ساير برنامه هاي تلویزیونی را دارد در کمتر از یک ماه و هزینه ای بالغ بر 70 میلیون تومان آماده شده است. 

عکس ها از سایت شهرداری سقز

عکس ها از سایت شهرداری سقز

وی در سخنان خود چند بار به فرهنگ اصیل اسلامی اشاره کرد و تاکید داشت: شهرداري سقزیکی از مهمترین اقدامات کاری خود را توجه به برگزاری برنامه های فرهنگی در سقز می داند و در این راستاهم از هر گونه اقدامات فرهنگي حمایت می کند. وی گفت:می توانیم از این سینما به مناسبت هاي مختلف در جهت اموزش و اشاعه فرهنگ اصيل اسلامي از ان استفاده کنیم.

sinama1

کد خبر: 8800






۱۷ دیدگاه

  • سعید
    سعید: 6-17-2014 . 4:31 ب.ظ :

    از آقای نعمانی دعوت می کنیم همراه با یک کودک خردسال به شهر بازی پارک کودک بروند و از وسایل و امکانات عالی آن و همچنین منظره تجمع معتادان در آن محل بازدید نمایند و اگر باز فرصت شد به شهر بازی پارک شهر نیز سری بزنند .
    کودکان آینده ی ما لیاقت بیشتر از اینها را دارند .

    پاسخ دهید

    • 11236
      11236: 6-17-2014 . 7:10 ب.ظ :

      آخه فایده این کار چیه؟ پول بی زبون رو صرف چه کارهایی می کنن !!!!!!!!!!!!

      پاسخ دهید

      • سه رتون
        سه رتون: 6-18-2014 . 8:12 ق.ظ :

        احسنت و هزار احسن بر مردان پر تلاش و خدمتگذار وکاردان دستتون درد نکند ای خادمین راستی و صداقت

        پاسخ دهید

        • دهاتی
          دهاتی: 6-18-2014 . 12:10 ب.ظ :

          باسلام،اولش که شنیدم خیلی خوشحال شدم وگفتم رقیبی برای پارک آبیدر سنندج پیدا شده ومیتوان به وجودش افتخار کرد اما عکسهاشو که دیدم بازم ناامید شدم واساسا نمیدونم قیمت یک ویدیو پروژکتور با 50 تا صندلی پلاستیکی چقدر میتونه باشه.یا ما حساب بلد نیستیم یا 70 میلیون برای این سینمای …..بعدی شهرداری هزینه نشده ……..امیدوارم این پولهای بی زبون که از راه دریافت جواز ساخت خونه های مردم که با خون جگر بدست میاد (وصد البته باعث تورمهای افسارگسیخته بخش مسکن میشه) صرف چیزهای بهتری بشه …..

          پاسخ دهید

          • سيد علي حسيني
            سيد علي حسيني: 6-19-2014 . 12:57 ق.ظ :

            با تشكر از زحمات تمامي كساني كه براي پيشرفت و ترقي شهرمان زحمت مي كشند ولي به نظر بنده جاي پرده نمايش مناسب نيست بهتر بود به وسيله پايه هاي آهني در وسط پارك نصب مي شد ديدو استفاده آن بهتر بود .
            با تشكر

            پاسخ دهید

            • کورد
              کورد: 6-19-2014 . 1:10 ب.ظ :

              شکر خدا آخرش بالای دست شهرداری کسی بلند شد که چندبرابرچیزی که هست بگیره وکلا ه سرشون بزاره-همین کارو رو با7میلیون تومان وبهترین کیفیت براشون اجرا می کنم اگه میخواید میتونم در اسرع وقت برای شهرداراجراکنم- وبهترین موقعیت شم کارشناسی شده وحالا این اولین بار نیست سینما روباز می زارن قبلا دوستمون داخل پارک شهر وپشت کتابخانه گذاشتند که شکست خورد ه این طرح .حالا شکر خدا دیگه هیچ طرحی شهرداری نداره که برای فسقل پروژکشنی این همه دبدبه وکبکبه گذاشتند که بگن شهرداری وشورا داره فعالیت می کنه وبجز به سر هم پریدن وخلع نیروهای بهتر شهرداری کاری هم بلدن-بابا این همه هنرمندومهندس خوش فکر وایده توشهره اگه خودتون ایده تون نمیاد وکارتونو بلد نیستین وبه جای نقشه خراب کن خونه مردم وپاساژها.کیسه بکس وتور دروازه ونصیحت مردم رابامشکلاتشون اشتباه گرفتید ،به نظرم مثل مرد جلو مردم بیایید وبگید من نمیتونم ادامه بدم .خیلی هم در دل مردم جاپیدا می کنی ومشکلاتشونو رفع می کنید-ولی به هر حال خدا قوت ولی بگید اون60 میلیونو چجوری ازتون اضافه گرفتن شماها ازاین …..تریدکه کلاه سرتون بره

              پاسخ دهید

              • هیوا
                هیوا: 6-20-2014 . 10:32 ب.ظ :

                یک دستگاه پروجکشن و یک پرده و چند متر سیم ۷۰ میلیون تومان …! ….

                پاسخ دهید

                • سقزدوست
                  سقزدوست: 6-21-2014 . 4:00 ب.ظ :

                  عالي بود

                  پاسخ دهید

                  • بی کس
                    بی کس: 6-22-2014 . 8:21 ق.ظ :

                    از صندلی و میز خبری نیس الکی به خودتون روحیه ندید ما چن شبه رو زمین می شینیم کلا یه پرده هستو یه تصویره بی کیفیت

                    پاسخ دهید

                    • آخرین
                      آخرین: 6-22-2014 . 7:09 ب.ظ :

                      آخه مردم مگه بیکارن برن پارک فیلم تماشا کنن. واقعاً طرح افتضاحیه. من نمی فهمم یک پرده سینما با نمایش بی کیفیت وسط پارک چکار می کنه!! بی سلیقگی هم حدی داره.

                      پاسخ دهید

                    • محمدي
                      محمدي: 6-25-2014 . 10:15 ق.ظ :

                      واقعا از شوراي محترم شهر و شهردار محترم تشكر مي نماييم واقعا پروژه جالبي بوده واقعا سينماي قشنگيه خداييش ارزش 100 ميليون تومان داره ولي متاسفانه مردم سقز هركاري واسشون بكني راضي نميشن نميدونم آخه سينما به اين قشنگي تو كدوم شهر منطقه غرب وجود داره واقعا جاي تشكر فراوان دارد.

                      پاسخ دهید

                      • فرهاد
                        فرهاد: 6-25-2014 . 10:45 ق.ظ :

                        جالب بود 70 میلیون برای یک پروژکتور3 میلیونی با 100عدد صندلی 20000تومانی با یک عد ملحفه حدودا50000 تومان جمعا می شود 5میلیون 50هزار تومان اصلا گیرم شد 10 میلیون پس بقیش چی حتما خرج محوطش کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

                        پاسخ دهید

                        • شهروند
                          شهروند: 6-26-2014 . 11:23 ق.ظ :

                          هزینه ش که زیاده ولی چون یه کار مثبته واسه شهرمون جای تشکر داره امید وارم بعضیها حد اقل تا آخر جام جهانی شتکش نکنن

                          پاسخ دهید

                          • تارا
                            • تارا