شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۲۳/۰۷/۱۳۹۸
پنج شنبه، ۱۲ام تیر ۱۳۹۳
۱۲:۴۲ ق.ظ
طنز

بلال ها برای که می سوزند؟

به بلال ها نگاه می کردم و خودم را باد می زدم. داشتم فکر می کردم این همه بلال را چه جوری بفروشم؟

که تلفنم زنگ زد. سردبیر گفت : خودت رو به جلسه ی شورای اداری برسون!

گفتم سردبیر جان فرستادن من به جلسه ی شورای اداری آن هم در فرمانداری مثل فرستادن بز به قصاب خانه است!هماهنگ کردی؟

گفت : برو. با حراستشون ردیفه.

گفتم: برادر من، بلال ها رو دستمون می مونه !

گفت : برو

خدا هیچ سردبیر زبان نفهمی را نصیب هیچ بلال فروشی نکند. هیچی دیگه ، از کفش فروش بغلی خواستم حواسش به زغال  باشه و راهی فرمانداری شدم.

از در که وارد شدم دربان گفت: کجا؟

گفتم : شهربانم از شارنیوز.هماهنگ کردیم.

دربان گفت : چرا رنگ پیرهنت بنفشه؟

گفتم :بنفش؟ این که زغالیه!

گفت : جورابات چرا سبزه؟

گفتم : من که جوراب پام نیست!

دربان همین جوری داشت من رو بررسی می کرد پرسید:

گوش هات . چرا درازه؟

آقا هیچی دیگه داشتم از خچالت سرخ می شدم که دربان یه کاغذی گذاشت جلوی دستم.

گفتم این چیه؟

گفت: خوشبختانه نماینده ی شهرتون رییس شده امضا کن که تشکری هم کرده باشی ضمن رفتن.

گفتم خودکار داری؟

گفت: لازم نیست . خودمون امضا می کنیم.توبرو…

کد خبر: 9100




    مطالب مرتبط:


۱۲ دیدگاه

  • سقزی شاکی
    سقزی شاکی: ۴-۱۳-۱۳۹۳ . ۱:۱۵ ق.ظ :

    جریان این بنرها که تو شهر زدن چیه؟ نمایندمون چیزیش شده؟ ممنون میشم به ما هم بگین

    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

    • کیوان
      کیوان: ۴-۱۳-۱۳۹۳ . ۳:۲۰ ب.ظ :

      آدم اگر از کسی خوشش نیامد همه رقم تخریبش می کنه ؟بهترنیست منطقی تر باشید البته رئیس شدن ایشان هم این همه بوق کرنا نمی خواست انصافاً

      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

      • وفادار
        وفادار: ۴-۱۳-۱۳۹۳ . ۳:۴۷ ب.ظ :

        ریاست مجمع دوره ای است و افتخاری برای کسی به دنبال ندارد.

        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • pop korn
          pop korn: ۴-۱۴-۱۳۹۳ . ۷:۵۱ ق.ظ :

          بابا الكی برای نماینده نوشابه باز می كنن.
          رئیس چی شده. لابد مجلس!!!

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • حسینی
            حسینی: ۴-۱۷-۱۳۹۳ . ۱۱:۵۸ ق.ظ :

            – از شارنیوز با اینهمه ادعای مثلا روشنفکری و داشتن علامه در علوم اجتماعی و انسانی دیگر خیلی بعید است – شما اگر واقعا به عملکرد نماینده یا هر شخص مسول انتقاد دارید انتقادتان را واقعبینانه و نه بدون جهت دهی همراه با ارایه راهکار (یعنی اگر شما جای ایشون بودی چکار میکردی)طرح کنید و دست از این تمسخر و تخریب ناجوانمردانه که دودش جز به چشم همین مردم شهر به چشم کسی دیگر نمی رود بردارید . بلاخره طرف نماینده است بیایید در برابر مشکلات موجود او را حمایت کنیم و ضمن بیان نواقص بطور صادقانه در چهارچوب اختیارات قانونی ایشان راهکار و پیشنهاد ارایه دهید.تضعیف ایشان جز تضعیف این مردم هیچی نصیب شما نخواهد کرد. نهایتا بیاید به مانند یک گروه یا حزب پخته تر عمل کنید و تا پایان دوره تحمل کنید و سپس برنامه و کاندیدا معرفی کنید. نه اینکه هر کس از شما نبود اونو ناجوانمردانه بکوبید – حداقل ما نقدی از شما حتی نصفه فکاهی از عملکرد نماینده قبلی ندیدیم؟ ویا از جریان مدیریت اصلاح طلبان در گذشته نبود؟یعنی اینقدر بی عیب و نقص بودند ! همین رفتار های تمامیت خواهانه در آینده بزرگترین ضربه را به شما خواهد زد ومردم را از شما روی گردان می کند شهر کوچک است و واقعیات دهان به دهان خواهد چرخید پس خواهشن مراعات منافع شهر و مردم را داشته باشید . موفق باشید

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • منیره
            منیره: ۴-۱۷-۱۳۹۳ . ۱۲:۴۷ ب.ظ :

            لطف کنید بگید چی شده کی رییس شده ممنون

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

            • تلخک
              تلخک: ۴-۲۱-۱۳۹۳ . ۱۱:۱۱ ق.ظ :

              این همه تبلیغات در راستای دشمنی فرمانداربا اقای قادر مرزی ریسس دوره ای سابق نمایندگان استانه البته جواب حمایت های نماینده از ایشون هم باید مد نظر داشت این همه بنر وتبلیغات وا اسفا به چه روزی افتادیم

              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

              • دوران
                دوران: ۴-۲۱-۱۳۹۳ . ۱۱:۱۵ ق.ظ :

                مردم سقز وسط این بازی های زشت سیاسی افتادن و وسط این تبلیغات از هیچی خبر ندارن جای خدمت صادقانه خالی نه موج سواری و سواستفاده از مقام منصب

                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                • کوله که خور
                  کوله که خور: ۴-۲۲-۱۳۹۳ . ۷:۵۰ ب.ظ :

                  طنز زیبایی بود. قلمت پرکار و بلالهایت پرفروش باد.

                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                  • ایمان به حقیقت
                    ایمان به حقیقت: ۵-۳۱-۱۳۹۳ . ۱۲:۰۵ ب.ظ :

                    آفرین شارنیوز واقعا زیبا نوشتی من که حال کردم

                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]