شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۰۵/۰۹/۱۳۹۹
جمعه، 25th جولای 2014
12:41 ب.ظ

امید یا ناامیدی برای صعود نماینده ی فوتسال سقز

مهدی رحیم زاده

از مسابقات لیگ دسته یک بزرگسالان فوتسال استان تقریباً یک سال می گذرد. مسابقاتی که متشکل از 5 تیم از شهرستان های استان و 2 تیم به عنوان نماینده ی سقز بود که با میزبانی سقز برگزار شد و در پایان 2 تیم به عنوان تیم های برتر به مسابقات لیگ برتر استان راه پیدا کردند که یکی از این تیم ها نماینده ی سقز بود. تیم سوم این رقابتها ( ریبوار ) نیز از سقز بود که با بازی های شایسته و قابل تحسین در برابر دیدگان مسئولان فوتبال سقز و استان خوش درخشیدند و شایستگی خود را به عنوان نماینده ای دیگر از شهرستان سقز نشان دادند  که بعد از پایان مسابقات و انتخابات هیات فوتبال استان و با موافقت اداره ی ورزش و جوانان استان جواز حضور در لیگ برتر استان را پیدا کرد. اما اکنون با راه یافتن این تیم به این دور از مسابقات، سرپرست و مربی تیم ” ریبوار ” از کم توجهی و بی عنایتی مسئولان ورزش شهرستان به این تیم سخن به میان می آورند. سرپرست تیم به دلیل مشکلات مالی که احتمالاً در آینده پیش خواهد آمد و نیز ناتوانی که در تامین مالی تیم خواهد داشت، حاضر به واگذاری سهمیه ی تیم به یک بخش و ارگان دولتی شد تا جوانان تیمش جواب زحمات بی چشم داشتشان را با حضور در این رقابتها و درخشش در آن بگیرند اما ……!

از نامه به شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز جهت کمک و مساعدت مالی گرفته تا نامه به سازمان نظام مهندسی و غیره که جواب همه ی این نامه ها تیری در تاریکی مطلق بود. به گفته ی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بودجه ای بالغ بر 130 میلیون تومان برای حمایت مالی از تیم های ورزشی این شهرستان برای سال جاری در این نهاد پیش بینی و تصویب شده است. سوال اینجاست آیا برای رشته ی ورزشی فوتسال یا تیم منتخب “ریبوار” بودجه ای پیش بینی نشده است یا اینکه مسئولان کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر فقط برای رشته های تکواندو و فوتبال و دیگر رشته های مورد علاقه ی خود بودجه اختصاص خواهند داد؟

آیا رابطه ی مسئولین این کمیسیون با رشته های ورزشی مرتبط با خود، عامل اصلی توجهشان به این رشته ها بوده یا آینده نگری و پیش بینی آنها از عدم نتیجه گیری تیم فوتسال در مسابقات دلیلی بر بی توجهی و کم عنایتی این نهاد است؟

سوال اینجاست آیا تمام تیم های مورد حمایت این نهاد در مسابقات نتیجه ی لازم را  گرفته اند که این تیم شاید به گفته ی آنها نگیرد؟

آیا با نتیجه نگرفتن این تیم ها ، حمایت از ورزش های خاص هم چنان باقیست؟

آیا میان انواع رشته های ورزشی تفاوت وجود دارد یا فقط نظرات این کمیسیون است که اختلافات سلیقه ای را بر ورزش شهرستان سقز حاکم کرده است. آیا افتخارآفرینی و امیددادن به جوانان این شهرستان در راستای ورزش فرقی می کند که مختص به چه رشته ای باشد؟ و بسیاری از پرسشهای دیگر که شاید جواب دادن به آنها ساده باشد اما برای مسئولان سوالاتی بدون جواب باشد. مسئولان این تیم فوتسال و بازیکنان آن هم چنان به مساعدت و کمک های مالی نهادهای دولتی امیدوارند. امید است که امید این قشر از جوانان به ناامیدی تبدیل نشود.

کد خبر: 9529


۲۴ دیدگاه

  • هیمن
    هیمن: 8-1-2014 . 2:26 ب.ظ :

    با سلام.اعضای شورا و به خصوص کمیسیون ورزش و جوانان بسیار پر تلاش بوده اند و از هیچ کاری کوتاهی نکرده اند،به طور مثال خرید سهمیه لیگ برتر فوتبال استان کردستان و شرکت در این مسابقات که از 17 مرداد شروع میشود مسابقاتشان.در ضمن اگر شهرداری و شورای شهر بخواهند که تیم داری بکنند و حمایت از تیمی بکنند خودشان سهمیه میخرندو در صورت حمایت از سهمیه تیمی خخودشان کادر فنی و بازیکن انتخاب میکنند نه کسی دیگر.در ضمن سهمیه و جواز حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور هم به راحتی آب خوردن موجود است چه برسد به لیگ استان کردستان.

    پاسخ دهید

  • ناشناس
    ناشناس: 8-3-2014 . 4:23 ب.ظ :

    نظرات اقای هیمن بسیار درست و سنجیده است.وقتی کسی یا نهادی دولتی یا غیر دولتی بخواهد خودش تیم داری بکند باید تعیین کننده همه امور خودش باشد ودر حال حاضر تیم قهرمان فوتسال استان که خود با قهرمانی در مسابقات به صورت مستقیم نه با خوهش و تمنا به این لیگ و مسابقات راه یافته بود تیم پرسپولیس سقز(اقای حبیبی سید) است و باید درمرحله اول ازاین تیم حمایت شود نه از تیمی دیگر.

    پاسخ دهید

    • اشنا
      اشنا: 8-3-2014 . 11:36 ب.ظ :

      بزرگوار مسئول تدارکات کجا سهمیه خریدن بگید ماهم بدونیم . چرا وقتی هست حمایت نمی کنن و میرن سهمیه می خرند نه اینکه برای سهمیه مسابقه برگزار شده . نه اینکه یه عده جوان سقزی برای این سهمیه تلاش کردن نگفتن که بخرن گفتن حمایت کنن. خوب مطلب رو بخون تا درکش کنید

      پاسخ دهید

      • بی نیاز
        بی نیاز: 8-4-2014 . 12:52 ق.ظ :

        آقای هیمن فکر می کنید سهمیه ی لیگ برتر فوتبال استان خیلی فرق میکنه با سهمیه ی لیگ برتر فوتسال؟ جز اینه که بیشتر آنهایی که در ورزش شهرستان فعالیت می کنند قریب به اتفاق بر نتیجه گرفتن تیم های فوتسال نظر دارند نه فوتبال؟ آیا سهمیه خریدن توسط شورای شهر بهتر است یا واگذاری سهمیه ی یک تیم صعود کننده توسط سرپرست تیم بدون هیچ مبلغی به شورای شهر و شهرداری فقط به خاطر پایمال نشدن زحمات جوانانی که برای این تیم عرق ریخته اند؟ در ضمن اگر به نظر شما گرفتن لیگ دسته دوم فوتسال کشور مثل آب خوردن است خب جوانان سقز خیلی خیلی مشتاق و خوشحال می شوند که شما آستین بالا بزنبن و با شورای شهر در میون بزارین که یه سهمیه بخرن؟ و در آخر از تیمی بگیم به اسم تیم فوتبال شهرداری که فعلا با بازی های درخشان تدارکاتی که داشتن دهان همه را از تعجب باز گذاشته اند؟؟؟؟!!! فعلا از این تیم با این بازی ها چیزی جز عدم نتیجه گیری پیش بینی نمی شود.

        پاسخ دهید

        • بی نیاز
          بی نیاز: 8-4-2014 . 10:13 ب.ظ :

          Anonymous عزیز کسی نگفته ارگان های دولتی تیم داری نکنن، اتفاقا خیلی هم خوب است و با این کارشون هم به ورزش سقز خدمت میکنند و هم زمینه های مناسبی برای جوانان این شهر فراهم میکنند که از بسترهای نامناسب جامعه دور بمانند اما از آن جایی که ما اطلاع داریم و شاید شما بی اطلاع باشین هیچ تیمی با خواهش و تمنا به مرحله ی بالاتر صعود نمیکند.مسابقات پارسال بین تیم های سقز گویای این بود که کدام تیم شایسته ی برد و صعود به مرحله ی دیگر بود. در ضمن شما به عنوان یک شهروند سقزی باید مسرور باشین که دو تیم به نمایندگی سقز در این مسابقات شرکت دارند و با تعصب شخصی در این باره نظر ندین.در ضمن تیمی که درباره ی آن سخن میگوییم حاضر به واگذاری همه اختیارات آن به شهرداری سقز بوده است نه هیچ چیز دیگر.

          پاسخ دهید

          • عاشق سقز
            عاشق سقز: 8-4-2014 . 10:41 ب.ظ :

            سقز با قدمت 3500 ساله جای تاسف دارد که تیمی در حد لیگ برتر استان هم ندارد چرا که تربیت بدنی و خصوصا فوتبال سقز در دست افرادی بی کفایت و بی لیاقتی است که در یک کلام دلسوز سقز نیستند.کاری که شهرداری و اعضای این کمیسیون با خرید این سهمیه انجام دادند خیانتی بود در حق مردم سقز…نتایج ضعیف این تیم در برابر تیم بوکان با سابقه 30 سال شهربودن! و تیم ضعیف مهاباد و تیم دیگر مهابادی ننگی بود برای مردم و فوتبال سقز…آقای شهردار و اعضای این کمیسیون باید جوابگوی این نتایج ضعیف باشند چون در قبال مردم مسئول اند…سهمیه ای که خریداری شده مصداق کامل ضرب المثل فارسی زرد آلو بیا گلو است…وقتی برای این سهمیه هیچ زحمتی کشیده نشده کسی هم قدر آن را نمیداند و سرنوشت آن هم دیده میشود!!!!.جای تاسف است که سهمیه ای که این تیم ریبوار گرفته بی ارزش خوانده میشود چون این هم سهمیه لیگ استان است با این تفاوت که برای گرفتنش پولی داده نشده!!!!! ورزش سقز جای افرادی شده که با پارتی و پارتی بازی همه جا را گرفته اند و با خریدن این سهمیه آبروی شهر سقز را برده اند.من از عضو شورایی که عضو کادر فنی تیم فوتبال شهرداری سقز است چند سوال دارم….تا الان که پول نبود چرا در فوتبال نبودید؟؟؟؟؟چرا جوانان سقزی را با علم نداشته تان کمک نمیکردید اگر غمخوار سقز عزیز هستید؟؟؟؟چرا فوتبال سقز را رها کرده بودید؟؟؟؟الان که پول آمده آمده اید برای چی؟؟؟؟میخواهید چی کار کنید؟؟؟؟چرا طاهر نجفی مربی لایق این تیم که خالصانه زحمت میکشد را رها نمیکنید که کارش را انجام دهد؟؟؟همه کارها را او انجام میدهد و شما ترکیب میچینید؟؟؟شما بهتر است بروید و به کارهای مهمی که در شورا با رای مردم به شما سپرده شده است برسید.این سهمیه خیانتی بود به مردم شهر سقز…چرا که این سهمیه که با پول بیت المال خریداری شد مال مردم است و باید برای مردم تنگدست و فقیر سقزی که تعداد آن زیاد است خرج شود.اگر دوست داشتی که تیم داری کنی مثل اقبال دهزنی ها و حبیبی سید ها از جیب خودت سهمیه میخریدی نه با پول مردم که بیایی و خودنماییی کنی!!!به کارهایی که در شوا بهتان سپرده شده خیلی بهتر است رسیدگی کنید.به امید روزی که همه برای سربلندی سقز تلاش کنیم نه برای خرج کردن پول مردم و به جیب زدن پول!!!

            پاسخ دهید

            • هیمن
              هیمن: 8-5-2014 . 3:06 ب.ظ :

              اقای محترم که در بین 4 تیم سوم شدید،این کجا کار شاهکاریه که سوم شدید با شایستگی؟7 یا 8 گل خوردن و در عین حال سوم شدن شایستگیه؟شما که رفته بودید برید زیر نظر تیم فوتبال بسیج ورزشکاران؟چرا قبولتون نکردند؟بیاید پیشم با پول خرید سهمیه براتون میخرم.

              پاسخ دهید

              • هیمن
                هیمن: 8-5-2014 . 3:13 ب.ظ :

                آقای بی نیاز یا نه،هیمن بی نیاز خودش مهاجم تیم شهرداریه،در ضمن بازی تدارکاتی یعنی مشخص شدن نقاط ضعف تیم،ما سه تیم دعوت کردیم از بهترین تیم های غرب کشور،شهرداری بوکان(2 سال قدمت)شهرداری مهاباد(4سال قدمت)کیوان مرغ مهاباد(مکریان سابق_6سال قدمت).ما یک ماه قدمت داریم،انتظار چی دارید کارشناس فوتبال،برای ما هم راحته با صاحب و زرینه و حسین آباد مسابقه بگذاریم و برنده بشیم و در شهر قیافه بگیریم!!!!

                پاسخ دهید

                • هیمن
                  هیمن: 8-5-2014 . 3:25 ب.ظ :

                  کدوم سهمیه آقای ذخیره فیکس،کدوم سهمیه دارید به ما هم بگید،ما هم که نگفتیم زحمت نکشیدید و سوم شدید!!!هییت فوتبال از بی پولی هر کس که از میدان آزادی باجه بانک ملی پول می‌ریخت به حساب بهش سهمیه میداد،چی میگید واسه خودتون،الان یک ماهه به کامیاران سهمیه دسته دوم کشور دادند کسی نیست بخره.

                  پاسخ دهید

                  • مسوول کمیسیون ورزش وجوانان شوراوشهرداری
                    مسوول کمیسیون ورزش وجوانان شوراوشهرداری: 8-8-2014 . 4:13 ق.ظ :

                    باسلام وعرض ادب،احتراماموارد ذیل دراین خصوص بحضور ایفاد میگردد:
                    1-باشگاه های خصوصی قبل ازانجام هر گونه اقدام ،جهت حضور دررویدادهای شهرستانی ،استانی وکشوری باید حامی ومنبع مالی مورد نیازراتامین کرده،قراردادلازم راببندد.
                    2-جهت شفاف سازی واطلاع همشهریان عزیز ،جزییات عملکرد یکسال گذشته شورا وشهرداری درحوزه ورزش وجوانان وهمچنین برنامه های این کمیسیون در هفته نامه هفته گذشته کوشا وسایت های شهرداری وسقز نیوز چاپ ودرج شده است.که در ان کلیه هیاتهای ورزشی بسته به عملکرد کمی وکیفی وهمچنین بارای گیری اعضای شوراونه فقط اعضای کمیسیون،انجام گرفته ومیگیرد
                    3-به رشته فوتسال نیز همچون سایررشته ها وبه تناسب کمک شده است:#تقبل هزینه ایاب وذهاب به تیم اروین در اسفند ماه سال گذشته به استان اردبیل.#دراختیار قردادن وسیله نقلیه به مدت پنج روزبه تیم فوتسال اروین به استان قزوین ذر تیرماه سال جاری#مصوب نمودن مساعدت مالی به مبلغ ده میلیون ریال به همین تیم ریبوار در تیرماه سال جاری و…
                    4-یکی ازکارهای مهم مربوط به این رشته ذرسال جاری تشکیل وتعین کمیته فنی پنج نفره وتصمیم گیری توسط انهادرحوزه مربطه است ومنجمله پاسخ به درخواست مدیر باشگاه ریبوار جهت حمایت کامل از تیم فوتسال باشگاه،که مورد تایید قرار نگرفت.وتوجیه فنی این بود که اگرباشگاه شهرداری دررشته فوتسال تیم داری کند،از تیم برتر حال حاضراستان (اروین سقزوپرسپولس سقز)است.قراردادعقد خواهند کرد.
                    5-براساس تصمیم گیری اعضای محترم کمیته فنی فوتبال باشگاه شهرداری در سال جاری:چهار تیم درچهار رده سنی در رقابتهای استانی حضور خواهند داشت.
                    6-هدف وکسب نتیجه ازحضور تیم های فوتبال دراین رویدادهافقط بحث بردوباخت نیست بلکه دیگرجنبه های مثبت همچون ابادانی استادیوم هاواستقبال وگرویدن رده های مختلف سنی علاقه مند به این رشته است که باحضور بزرگان فوتبال درعرصه تعلیم ورقابت جان تازه ای به طرفدارن این رشته بخشیده است.(اعضای کمیته فنی فوتبال باشگاه شهرداری:اساتیدمحترم:محمدرهنما،صدیق وکیلی،منصور کیانفر،عباله جهانبین،ایرج کیخسروی.)کادر اجرایی:سرمربی:اقای طاهر نجفی.مربی بدنسازی:اقای اسماعیل تیفوری.مربی:اقای شاهرخ شمسی.مربی دروازه بان ها:اقای فرامرز حامیان.سرپرست تیم:اقای علی عزیزی.مسول روابط عمومی وتدارکات تیم :اقای هیمن نوجوان.
                    7-شورا وشهرداری برخود واجب میداند ازکلیه مربیان ،ورزشکاران این رشته و سایربزرگان وزحمت کشان که درقالب تیم های اریا و… وبراساس اصول اخلاقی سالم در راستای الگویی مناسب برای فرزندان شهرمان گام بر میدارند،تاحدممکن وباجان ودل حمایت نماید
                    درپایان جاداردازاعضای محترم وورزش دوست شورا،اقای نعمانی شهردار محترم ومدیرباشگاه،مسوول محترم روابط عمومی ومالی شهرداری ومعاونت محترم حمل ونقل واتوبوس رانی وخدمات شهری،معاونت محترم عمران ،اعضای محترم کمیته انطباق،اداره محترم ورزش وجوانان ،نماینده محترم ودلسوز سقزتشکروتقدیر بعمل اورم.

                    پاسخ دهید

                    • آشنا
                      آشنا: 8-8-2014 . 10:02 ب.ظ :

                      شاستگی رو همین عزیز تو تعیین نکن اگه اینقدر پول داری بسم الله کسی جلوت رو نگرفته که سهمیه بخری چرا اینقد سنگ کسایی رو به سینه میزنی که تا دیروز پشت سرشان سخنانی در قالب نارضایتی به میان می اوردید. ادم خوب که یک رنگ باشه نه رنگین کمان باشه

                      پاسخ دهید

                      • بی نیاز
                        بی نیاز: 8-8-2014 . 10:34 ب.ظ :

                        آقای هیمن عزیز من آقای هیمن بی نیاز عزیز نیستم. در اندازه ی شخصیت شما نیست که قضاوت بی مورد درباره اقای هیمن بی نیاز کنید صرفا به این دلیل که اسم اینجانب نزدیک به فامیلیه ایشان دارد. در مورد بسیج ورزشکاران هم باید اذعان کنم که تیم ریبوار از انجایی که اطلاع دارم بعد از ناامید شدن از نهاد مردمی شورا به نهاد مقدس بسیج ورزشکاران پیشنهاد حمایت دادند که آرزوی و جای سرافرازی هر تیم هست که از طرف این نهاد حمایت شوند و با گرفتن قول همکاری و کمک این نهاد روبه رو شدن نه چیز دیگه ای!!نمیدانم آیا شما مشکلی با این نهاد دارین که اسم این نهاد را بر زبان می آورید یا نه میخواهید بر طبق افکار 35 سال قبل با زبان طعنه بر حمایت دادن این نهاد در خصوص این تیم سخن می گویید و کامنت مینویسید؟؟؟ آقای هیمن تیم ریبوار در بین 4 تیم سوم نشدند بلکه بین 7 تیم بود….!!! ایا شما در زمان برگزاری این مسابقات حضور داشتین؟ اگر بودین گوش و چشمتان در زمان مسابقه ی این تیم بسته بوده که هم گفته های حضار و بزرگان فوتبال از جمله رضا رحمانی و طاهر نجفی را در مورد بازی هایشان نشنیده بودین هم بازی خوبشان را به چشم ندیده بودین!!!! در ضمن آقای هیمن عزیز شما زحمت نکشین واسه کسی سهمیه بخرین چون سرنوشتی بهتر از تیم فوتبالتان نخواهد داشت.

                        پاسخ دهید

                        • هیمن
                          هیمن: 8-16-2014 . 10:43 ق.ظ :

                          ببخشید من به هیچکس توهین نکردم،بسیج ورزشکاران هم باعث افتخاره شهره سقزه.این نهاد هم به شما قول همکاری نداد.هیمن بی نیاز دوست صمیمی بندست،شما لازم نیست دخالت بکنید،من خودم داور مسابقات بودم،شورا شهر پول ورودی همیلتون رو پرداخت کردند.من سهمیه برای کسی نمیخرم،ولی اگه خواست دسته دوم کشور به پایین هست حاضر و آماده

                          پاسخ دهید

                          • بی نیاز
                            بی نیاز: 8-18-2014 . 12:53 ب.ظ :

                            هیمن عزیز چرا حرف بی ربط میزنی و بدون اطلاعات میحرفی…. اگه نمیدونی بدون شورای شهر و شهرداری هیچ پولی به تیم ریبوار نداده بلکه شرکت پاسارگاد بانه ورودی این تیم رو داده….بعدشم من تو اون تیم هیچ کارم هی تیم شما شما میکنی….من یکی از دوستانشون هستم و یکی از دلسوزان این تیم….پس حرف بی مورد نزن خواهشاً…..

                            پاسخ دهید

                        • عاشق سقز
                          عاشق سقز: 8-9-2014 . 1:05 ق.ظ :

                          با سلام و احترام خدمت کمیسیون محترم شهرداری
                          در باره کمیته فنی که عرض میکنید به نظر شما نباید جایی برای اقبال دهزنی،بهزاد وثوقی و ابوبکر جبرئیلی که زندگی و جوانی خود را برای فوتبال سقز گذاشتند جایی باشد؟؟؟؟؟سقز باید یک دل باشد نه اینکه قبیله ای ورزش و امورش چرخیده شود.برای انتخاب این کمیته فنی باید رزومه هر فرد در نظر گرفته شود نه دوستی و ارادت و چاپلوسی و خودنمایی.نقد باعث پیشرفت میشود ومیخواهم چند نکت ای را ذکر کنم.این دوستانی که در کمیته فنی هستند چند سال است که حتی نزدیک ورزشگاه هم دیده نشده اند چه برسد به فوتبال(صدیق وکیلی و عبدالله جهانبین و ایرج کیخسروی و آقای رهنما) که البته آقای کیانفر بعضی اوقات پشت دروازه با چند بچه سرگرم آموزش فوتبال بودند که بازهم ستودنی است!!اعضای کمیته فنی باید به روز و باعلم و توانا در بازرسی در امور باشند نه با ارادت و دوستی که بین عزیزان است انتخاب شوند.در باره مربی محترم طاهر نجفی هیچ حرفی نمیتوان زد چون واقعا طی 7-8 سال گذشته با تمام وجود و بدون هیچ چشم داشتی در خدمت نونهالان تا بزرگسالان فوتبال سقز بوده است اما باید حرف اول و آخر را در امور فنی او بزند و هیچکس حق دخالت در امور فنی نداشته باشد.در باره مربی بدنساز شما عرض کنم که چرا 5-6 سال است در میادین فوتبالی نبودند و بیشتر در استخر و شنا دیده میشدند؟؟!!این بزرگوار آن سال که تیم قندیل دنبال مربی بود و پیشنهاد مربیگری به ایشان را بهش دادند جوابش 2 میلیون تومان برای یک فصل بود؟؟!!آیا اینشان به فکر پیشرفت سقز عزیز بود که قبول نکرد؟؟؟در جریان بازی استیل آذین شهرداری قول مساعدت برای سهمیه فوتبال کرد درآنموقع همین فرد اورا پشیمان کرد.به گفته دوستان نزدیکش دور فوتبال را خط زده بود اما الان برای چه برگشته خدا میداند!!!!کسی که حتی یک ساعت وقف آموزش به جوانان و کودکان سقزی در طول 6 سال گذشته در میادین فوتبال نکرد چطور است دوباره برگشته؟؟!!وظیفه مربی بدنساز آماده کردن بازیکنان برای مسابقه است نه چیدن ارنج تیم!!!!(به گفته بازیکنان تیم شهرداری)در چند بازی انجام شده هم مشکل بدنی بازیکنان عامل اصلی باخت بوده به گفته خود بازیکنان.اگر واقعا توانا و باعلم بودند باید در این 1 ماه مشکل را رفع میکردند.بهتر است هدف در همه کارها خدمت باشد نه جلب توجه و خودنمایی در بین مردم.درباره مسئول روابط عمومی هم که من از دور ایشان را میشناسم تا جایی که به یاد دارم دوست آقای وثوقی و اعضای شورای قبلی بود و الان نمیدانم که چطور تغییر موضع داده اند!!!!!!!!!!.ایشان تحصیلات چی دارند که مسئول روابط عمومی شده اند؟؟یا اگر با تجربه است کسی مثل اقبال دهزنی یا از او جوانتر محمد نیکخواه خیلی بهتر از او میتوانند کارایی داشته باشند…120 میلیون تومان برای ورزش سقز در نظر گرفته شده است.آقایان کمیسیون اگر شما غم ورزشکاران سقز را میخورید در همین تیم ریبوار هم 15 جوان بدون هیچ چشمداشتی بازی میکردند 3 میلیون تومان کلا به جایی برنمیخورد هزینه میشد. که البته اگر این 120 میلیون تومان واقعا برای ورزش سقز عزیز خرج شود در هر رشته حداقل 1 تا 2 نفر آسیایی خواهیم داشت.در آبادانی و مرتب کردن فضای ورزشی منکر نمیشوم تا بحال زحمتهایی کشیده شده است که صمیمانه قدردان هستم.امیدوارم که همه با یکرنگی و پاکی برای پیشرفت سقز عزیز نه فقط در ورزش بلکه در همه امور خادم سقز عزیز باشند.در آخر نیز امیدوارم که کسی از نقدهای بنده ناراحت نشده باشد وتنها دلیلم پیشرفت سقز عزیزمان است.من الله توفیق

                          پاسخ دهید

                          • هیمن
                            هیمن: 8-18-2014 . 1:31 ب.ظ :

                            با سلام.آقای محترم آقای راهنما کادر فنی نیست،آقای وثوقی دوست صمیمی من هستند الان بیشتر،ایشان جز کمیته فنی بودند خودشان قبول نکردند،شما اگر خیلی دلسوزید کسی رو معرفی کنید به عنوان روابط عمومی و شورا تاید کنند من دستتان را میبوسم و میروم.

                            پاسخ دهید

                            • هیمن
                              هیمن: 8-18-2014 . 1:34 ب.ظ :

                              در ضمن من لیسانس مدیریت دولتی هستم،خبرنگار،داوردرجه یک فدراسیون فوتبال و…

                              پاسخ دهید

                              • عاشق سقز
                                عاشق سقز: 8-20-2014 . 9:39 ب.ظ :

                                لیسانس مدیریت دولتی لطف کن دقیق مطلب را بخوان و ببین گفته شده آقای راهنما کادر فنی است یا کمیته فنی….اگر کارهای تدارکات را هم اینگونه انجام بدهی وای به حال تیم شهرداری!!!فکر کنم هرکس کاره ای باشد دوست صمیمی شما است…من خودم دوست صمیمی آقای وثوقی هستم ولی ایشان اصلا چنین نظری راجع به شما ندارد و شما را منفعت طلب میداند….چیزی بگویید که واقعیت داشته باشد آقای وثوقی به کدام کمیته فنی معرفی شد که ما خبر نداریم؟؟؟اصلا شورا که آقای تیفوری باشد اجازه چنین کاری میدهد با توجه به رابطه ای که بین این عزیزان است؟؟؟؟پس الکی تبلیغات نفرما…به عنوان روابط عمومی محمد نیکخواه و رزگار احمدی و ابوبکر جبرئیلی و حتی اقبال دهزنی میتوانند بسیار کاراتر از شما باشند اما همان بحث قبیله ای و پارتی بازی که در رهبری فوتبال سقز وجود دارد باعث شده که این افراد به کام اعضای کمیسیون و شخص آقای تیفوری شیرین نباشند پس کاری از دست ما بر نمی اید که کسی معرفی کنیم…شما کار خودتان را خوب بلد هستید که همان چاپلوسی اطراف کمیسیون حاضر و شهردار محترم است…البته شایان ذکر است به گفته کسانی که در داوری بودند در داوری هم چنان موفق نبودید آقای خبرنگار

                                پاسخ دهید

                                • هیمن
                                  هیمن: 8-22-2014 . 12:40 ق.ظ :

                                  من خدا رو شکر داور درجه یک فدراسیون فوتبال هستم،با اجازه شما جز 10 نفر داور منتخب داوران کشوری هستم از استان کردستان.شما و ایکس و غیره چند ساله هستید و بر سر فوتبال سقز خاک مالیدید،بزارید چند صباح هم دوستان باشند،من اگر چاپلوس بودم مثل خیلی ها و شما الان کارمند شهرداری بودم، معلومه چه کسی چاپلوسه!!!!

                                  پاسخ دهید

                              • مهدی رحیم زاده
                                مهدی رحیم زاده: 8-9-2014 . 3:02 ق.ظ :

                                از همه ی دوستان و بزرگوارانی که نوشته ی اینجانب را به دیده ی منت خوانده و نظرات خود را در این باره اظهار کرده اند تشکر وقدردانی میکنم.هر مطلب و نوشته ای موافقین و مخالفینی دارد…. هم نقد می شود هم تمجید….گاهی اوقات نویسنده نهی میشود از نوشتن متنی دیگر گاهی هم تشویق…..!!!!
                                اینجانب هم، همه ی نظرات شما را محترم و قابل تامل میدانم.
                                در چند مورد اینجانب خودم را ملزم میدانم که در چند سطر به نطرات شما جواب دهم.
                                1. آقای هیمن اولاٌ نمیدانم چقدر از مسابقات پارسال اطلاع دارین ولی از آنجایی که ما مطلع هستیم مسابقات دوره ی پیش بین 4 تیم برگزار نشد بلکه بین 7 تیم بود.دوماٌ این شما نیستین که شایستگی یک تیم را مشخص میکنید بلکه کمیته ی فنی مسابقات و بزرگان فوتبال و فوتسال بودند که تشخیص دادن این تیم لایق و شایسته ی حضور در مسابقات آتی خواهد بود.ثالثاٌ باید به حضورتون برسانم که درخواست حمایت مالی از هر ارگان دولتی در صورت پذیرفتن آن مایه ی مبالات هر تیمی است چه شورای شهر و شهرداری باشد چه بسیج ورزشکاران،آیا از نظر شما اشکالی هست که تیم ریبوار درخواست کمک مالی کرده از بسیج ورزشکاران؟در ضمن جناب آقای قنبری مسئول بسیج ورزشکاران قول کمک و مساعدت تیم را داده اند، اگر هم این نهاد نتوانند کمکی کنند دلیل آن است که به گفته ی مسئول آن دیر اقدام به این کار شده و بودجه ای برای این دست از اسپانسری ها در سال جاری پیش بینی نشده است و این دلیل نمی شود که شما بگویید “چرا شما را قبول نکردن”.در ضمن برای نظرات دیگر شما پاسخی نمیبینم چون به صورتی کارشناسانه و معقول بیان نشده است.
                                2.از بی نیاز و عاشق سقز و اشنا تشکر میکنم برای اظهار نظراتشان فقط میخواهم یاد آور کنم که دور از شان است که در فضای مجازی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به بدی از شخصی یا اشخاص خاصی نام برده یا اشاره ای به آن شود.
                                3.و در پایان خود را ملزم میدانم که پاسخی به نظرات کمیسیون محترم ورزش شورای شهر داشته باشم. در مواردی که شما به آن اشاره کردین باید به تک تک موارد آن مختصر جوابی دهم.
                                1.مورد یکی که اشاره کردین از منظر من بیان کننده ی هیچ موضوع خاصی نیست چون بیان کننده ی هیچ موضوع خاصی نیست.
                                2.انچه شما در هفته نامه ی کوشا به چاپ رسانید را مطالعه کرده ام. آنچه که مربوط به ورزش است ابتدا در کمیسیون ورزشی بیان شده سپس به رای گیری در شورا گذاشته می شود اما نباید منکر آن شد اگر بر سر موضوعی کمیسیون ورزشی اتفاق نظر مثبت داشته باشد به احتمال زیاد در شورا هم رای می آورد مگر آنکه از جانب یکی از این اعضا سنگ اندازی شود و به قول معروف چوب لای چرخ گذاشته شود.
                                3.به رشته ی فوتسال کمک شده است یا به تیم اروین فقط؟ مگر اولین باری که به تیم اروین جهت رفتن به مسابقات اردبیل کمک شد از طریق پیگیری یکی از اعضای شورا نبود که هیچ مسئولیتی در کمیسیون شما ندارد؟؟؟از نظر اینجانب باید کمک بیشتری هم به این تیم میکردین نه فقط یک ون (مینی بوس) در اختیارشان میذاشتین چون این تیم برای سرافرازی نام سقز در مسابقات کشوری تلاش میکند.در خصوص تیم ریبوار هم انچه شما میگویید که کمکی یک میلیون تومانی پیشنهاد و تصویب شده است تنها در حد یک حرف است.
                                4. باید به اطلاعتون برسانم که تنها تیم های ریبوار و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال هستن نه تیم اروین. آیا کمیته ی فنی 5 نفره ای که از آن سخن به میان آوردید که به نظر اینجانب اصلا اشخاصی آکادمیک نیستن و بیشتر به صورت تجربی کار کرده اند چرا نه به تیم پرسپولیس نه به تیم ریبوار نظر مثبتی ندارند و شما به آنها هم هیچ کمکی نکردین، دیگر چرا سنگ این تیم (پرسپولیس) را به سینه میزنین.
                                5.در مورد تیم فوتبال شهرداری هم باید بگم که کسی مخالف کاری که کردین نیست و امیدوارم این تیم در مسابقات پیش رو نتیجه بگیرند و باعث افتخار شهرستان شوند.
                                6.در مورد ششمی که اشاره کردین هم عقیده هستم به امید اینکه در سایر رشته ها هم به این هدفی که اشاره فرمودین سرمایه گذاری شود.
                                7.در مورد هفتمتان هم نمیتوتن اظهار نظری داد چون جنبه تقدیر و تشکر دارد.
                                ممنون از همه ی شما عزیزانی که من را نقد کردین و پخته شدن را به من یاد می دهید. از کمیسیون ورزشی محترم شورا هم تشکر میکنم که موشکافانه و و دقیق مقاله ی اینجانب را مطالعه و اظهار نظر کردند.

                                پاسخ دهید

                                • طلایی
                                  طلایی: 8-17-2014 . 4:12 ب.ظ :

                                  آقای هیمن من مانده ام شما سنگ چه کسی را به سینه میزنید؟من بعد از خواندن این مقاله سکوت کردم.شاید آقای رحیم زاده هم کمی تندروی کرده باشند اما واقعا درخواستشان برای کمک به 15 تا 20 جوان سقزی به حق است چون فکر نکنم که رسیدن به تیمی در این رده و مرحله هزینه زیادی را دربر داشته باشد.وقتی نظرات آقای هیمن را خواندم دوست داشتم که بدانم این فرد کیست؟الان که فهمیدم شما هیمن نوجوان هستید چند نکته ای را میخواهم عرض کنم.دوست عزیز شما که در دوره قبل شورا همش از آقای وثوقی ها و رحیمی ها و نقشبندی ها حرف میزدید و تعریف و تمجیدهای شما از آنها را هیچوقت فراموش نمیکنم.الان چطور شده که 180 درجه موضعتان را عوض کرده اید و با این اعضا و کمیسیون رفیق شده و کارهای آنها را درست میدانید و ستایش میکنید؟آیا برای دوره بعد که افرادی جدید در همین شورا مشغول میشوند برنامه ای دارید؟خوب است که آدم یکرنگ باشد….دوست عزیزم بنظرم شما در بازار بمانید خیلی بهتر است تا بیاید و راجع به خرید و فروش سهمیه حرف بزنید چون در این حد نیستید.الان احساس میکنید کاره ای هستید؟بهتر است هواستان به داوری باشد و این کار و فعالیت در چنین پستی رها کنید هر چند که مسئول تدارکات هم زیاد مهم نیست..ریبوار رحیم زاده را من نمیشناسم اما آنطور که شنیده ام فردی است ساده و کسی است که بازحمت همانطور که بازیکنان تیمشان میگفتند این تیم را درست کرد.کار این فرد ستایش دارد نه کار آقایان تیفوری و کیانی و غیره که سهمیه گرفتند.اگر واقعا شهرداری تیم داری میکرد باید از صفر شروع میکرد نه از این مرحله.و در آخرهم این را میخواهم عرض کنم که شرف و یکرنگی بسیار خوب است اگر آدم داشته باشد!

                                  پاسخ دهید

                                  • یکی از اعضای شورای شهر سقز در دوره قبل
                                    یکی از اعضای شورای شهر سقز در دوره قبل: 9-7-2014 . 12:43 ب.ظ :

                                    با سلام
                                    بودجه ای که در اختیار تیم فوتبال شهرداری گذاشته شده از کجا می آید؟این پول در واقع متعلق به چه کسانی باید باشد؟بله این را باید شهردار و شورای محترم شهر سقز خصوصا کمیسیون محترم باید جوابگو باشند.نتایج گرفته شده تا بحال ننگی بوده برای فوتبال سقز.اسماعیل تیفوری برای جه خودرا دوباره قاطی فوتبال کرد؟جوابش ساده است…برای کسب آرای بیشتر در دوره آینده…شرم باد بر کسانی که با پول مردم شهر سقز در فکر دست و پا کردن جایگاه محکمتر برای خود هستند.طاهر نجفی را سپر خود قرار داده تا اگر نتایج بر کامش شیرین باشد همه کاره تیم خودش باشد و الان که این نتایج افتضاح که به بار آمده طبق پیگیری های بنده حتی سر تمرین حاضر نمیشود و همه تقصیر ها را متوجه نجفی بیچاره کرده.واقعا شرم بر تو باد که پشت رفیق همیشگیت طاهر نجفی را خالی کردی و نوک تیز انتقادات را به طرف نجفی نشانه رفتی…این چه وضع تیم داری است؟این چه وضع نتیجه گرفتن است؟آقای کمیسیون محترم و کمیته فنی الان جوابگو باشید که برای 7 میلیون کل هزینه این تیم ریبوار سنگ اندازی کردید حال جوابگوی این گندی باشید که به بار آورده اید.حتما باید به مردم شهر سقز جوااب داده شود.5 بازی 5 باخت 15 گل خورده.این نشان از چیست؟بی کفایتی این اعضای کمیته فنی و کمیسیون شورای شهر سقز را میرساند. به گفته کارشناسان و مربیان لایقی که در شهر وجود دارند این تیم از نظر بدنی کاملا ناآماده است.مسئول این ناآمادگی کیست؟به گفته کمیسیون اسماعیل تیفوری مربی بدنساز این تیم است چه کار کرده پس؟باید مقصر اصلی را شناخت.پس اینکه این انتقادات بی رحمانه که به طاهر نجفی میشود واقعا شایسته او نیست و مقصر اصلی این شکست ها به گفته کارشناسان اسماعیل تیفوری است که خود را علامه مربیگری می داند اما رزومه کاریش هم از ناتوانی این فرد در حوضه فوتبال سخن میگوید.این دوست عزیز بهتر است برود و در استخر سالن کاوه به فکر درامد زایی بیشتر برای خود باشد.مگر میشود فردی خود عضو کمیته ورزشی باشد و از کاهایی که خود انجام میدهد انتقاد کند.از افراد دیگر شورای شهر و کسانی که سکان شهر سقز را در اختیار دارند خواهشمندم با این گند کاری ها رسیدگی کنند.

                                    پاسخ دهید

                                    • ایزد پناه
                                      ایزد پناه: 9-9-2014 . 3:29 ب.ظ :

                                      با سلام.به نظر اینجانب به عنوان یک تحصیلکرده ی تربیت بدنی، در شهرستان سقز سرمایه گذاری در رشته ی فوتسال چه در سطح استانی و چه در سطح کشوری بهتر و نتیجه بخش تر از رشته ی فوتبال میباشد. رشته ی فوتبال یک رشته ی فصلی در استان ماست زیرا شرایط برای اماده سازی تیم و تمرینات مداوم در طول سال برای این رشنه در شهرستان سقز مهیا نیست و میدانیم که برای نگه داشتن سطح آمادگی بازیکنان باید در سال تمرینات به طور مداوم برقرار باشد.اما برای رشته ی فوتسال به حمد الله سالن های مجهز در شهرستان وجود دارد و اگر نماینده یا نمایندگانی در مسابقات استانی و کشوری داشته باشیم به راحتی می توانند در طول سال (چه تابستان و چه زمستان) به تمرینات خود برسند و میزان آمادگی خود را به طور مطلوب نگه دارند و این موضوع باعث می شود تیم های فوتسال بهتر از فوتبال نتیجه بگیرند. به نظر اینجانب اگر شورای محترم شهر و شهرداری به جای خریدن سهمیه ی تیم فوتبال به تیم های حاضر در لیگ فوتسال استان کمک میکردند به مراتب خیلی بهتر بود و نتایج ضعیف تیم فوتبال شهرداری گویای ادعای بنده و خیلی از کارشناسان دیگه است. اگر هم قرار بر سرمایه گذاری در رشته ی فوتبال باشد خریدن سهمیه ی استانی برای رده ی بزرگسالان کاری بس اشتباه است چون بزرگسالان فوتبال این شهرستان مدت هاست که از زمین های چمن به دورند و قادر به معجزه در 2 ماه نیستند و بهتر آن است که در رده های نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری شود تا در آینده در رده های بزرگسالان برای شهرستان افتخار آفرین باشند. از کاک مهدی رحیم زاده عزیز، فوتبالیست ارزنده و کارشناس ارشد تربیت بدنی که افتخاری برای تربیت بدنی شهرستان و استان در سال های آتی خواهند شد هم برای نوشتن مقاله و هم حمایت از فوتسال و تیم برادرش 🙂 و نقد از مسئولین تشکر میکنم امیدوارم مسئولین انتقاد و نقد را به دیده ی مثبت بنگرند نه آنرا به دیده ی کدورت و دشمنی بنگرند و در جهت پیشرفت کارهایشان به کار ببندند. و من الله توفیق

                                      پاسخ دهید