شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۱۳/۰۹/۱۳۹۹
چهارشنبه، 6th آگوست 2014
7:25 ب.ظ

اسامی نفرات برتر کنکور 93 سقز

نتایج کنکور سراسری سال 93 اعلام شد و همچون هر سال تعدادی از جوانان نخبه سقزی توانستند رتبه های درخور توجهی کسب کنند. 

به گزارش شارنیوز علی رغم رتبه های دو رقمی و سه رقمی که جوانان سقزی کسب کرده اند اما فعالان عرصه آموزش در این شهر این موفقیت را در قیاس با نتایجی که سالهای پیش به دست آمد، از نظر تعداد و رتبه مناسب ارزیابی نکرده اند که دلایل این افت نیازمند بررسی کارشناسی بیشتر است. 

در جدول زیر به اسامی دانش آموزانی که توانسته اند رتبه های زیر هزار کسب کنند اشاره شده است. 

این جدول به تدریج تکمیل خواهد شد.

علوم تجربی1ریاضی فیزیک1علوم تجربی 2ریاضی فیزیک2انسانی
  زانا رحیم زاده 19 ادریس ویسی 30   ارمان سعیدی 564فرشید عبدی 786ثریا بداقی 261
احسان فتحی 33 محمدنادری  43  پیمان رحیم نزاد 676حسین خدامرادی 844 فرهاد صالحی533
الهام حسینی 62 حمید فتحی 156 ازاده عارفی 713 آسو ویسی 901 
هانیه اردلان 62اهون فیروزیانی 273 مشیر پناهی 759  
سینا اخوی66کیمیا سلیم زاده 291   
مینو مشهوری 106آزاد علیمحمدی 321   
 کیوان امینی 207صنعان ولیخانی 332   
پیمان مصطفایی 235ثنا حیدریان 412   
فائزه اولیایی 349شاهو خادمی 422   
فرهاد حسینی 433هژیر بایزیدی 433   
اقبال زرافشان 486همایون اسراری 650   
مرجانه هاشمی 540 دیاکو شریفی677   
میلاد وثوقی 570پیمان فرامرزی 704   
صدیقه زارعی 615هیمن حسینی 776   
کد خبر: 9693


۳۳ دیدگاه

  • zahed
    zahed: 8-8-2014 . 1:31 ق.ظ :

    متأسفانه در حوزه علوم انسانی خبرهای خوبی به مشام نمیرسد و این جای بسی تأسف است.

    پاسخ دهید

    • سعیدی
      سعیدی: 8-8-2014 . 10:01 ب.ظ :

      درزیرگروه هنرچی؟
      به این افراد صمیمانه تبریک می گویم ولی متأسفانه این نرم قبولی برای دومین شهرجمعیتی استان کردستان فاجعه است.

      پاسخ دهید

      • محمد
        محمد: 8-8-2014 . 10:09 ب.ظ :

        با سلام خدمت دوستان !
        ضمن تبریک به دوستان و امید موفقیت روز افزون
        بعضی از دوستان رتبه هایشان را کمتر از واقعیت اعلام کرده اند لطفا درستشان کنند .
        در ضمن سهم مدارس دخترانه ی سقز چی شد؟!!!!!!!!! این همه دم از مدیریت زدن و برنامه ریزی های کارشناسی نشده ؟ مسولین چگونه می خواهند جامعه را اصلاح کنند ؟!!!!!!!!! آقایان به خود بیایید خانه از پای بست ویران است مگر شما دختر ندارید؟!!!!!!!!! چطور می خواهید دخترانتان سربار جامعه ای که بیشتر پسرانش شغلشان اعتیاد است نباشند ؟!!!!!!!!!!!!!!!

        پاسخ دهید

        • احمد
          احمد: 8-8-2014 . 10:12 ب.ظ :

          سلام
          به بچه های شهرمان تبریک می گویم و امیدوارم به درد اجتماع بدبختمان بخورند؟
          سهم علوم انسانی کجاست؟

          پاسخ دهید

          • ناصح شیخ زاده
            ناصح شیخ زاده: 8-9-2014 . 9:36 ق.ظ :

            ضمن سلام. زحمات تک تک عزیزان فوق راارج می نهم وبه همه انهاتبریک میگویم. بدون شک این رتبه ها آسان به دست نیامده است .امیدوارم که دراینده درخدمت به شهرمان هم نمونه باشند
            همچنین صمیمانه به کاک میلاد وثوقی رتیه 570 تجربی تبریک میگویم چون خودم ازتلاشهای او مطلع بودم خداوند نظرلطف ورحمت خودراشامل حالتان نماید.

            پاسخ دهید

            • دیار
              دیار: 8-9-2014 . 1:41 ب.ظ :

              این رتبه های برتر است .و سقز هم از لحاظ کمی و هم کیفی شهر اول استان است خیلی از میانیگن استان بالاتر است

              پاسخ دهید

              • منصور طلعتی
                منصور طلعتی: 8-9-2014 . 2:38 ب.ظ :

                از خدای مهربان برایت هزار هزار مرتبه شکر می کنم اهون گیان همیشه موفق و سربلند باشد

                پاسخ دهید

                • ribwar
                  ribwar: 8-9-2014 . 10:00 ب.ظ :

                  age mitouni rotbehay arshad va doktora ham nishan bidi bibinm dar an maqtaa chi kar kardan
                  ba tashkor

                  پاسخ دهید

                  • ...
                    …: 8-9-2014 . 10:16 ب.ظ :

                    آفه ره م بو او کورو کچه جوانانه به راستی ایوه مایه ی سه ر به رزین بو کورد زورتر بو ایمه سه قزی…. به لام برواتان ببی به داخو هه ر که س زه حمه ت کیش تر بیت زورتر زولمی لی اچی و بیکارتره…. +امه خه ت امه ش نشان

                    پاسخ دهید

                    • سه قز
                      سه قز: 8-9-2014 . 10:17 ب.ظ :

                      آفه ره م بو او کورو کچه جوانانه به راستی ایوه مایه ی سه ر به رزین بو کورد زورتر بو ایمه سه قزی…. به لام برواتان ببی به داخو هه ر که س زه حمه ت کیش تر بیت زورتر زولمی لی اچی و بیکارتره…. +امه خه ت امه ش نشان

                      پاسخ دهید

                      • س.غ
                        س.غ: 8-9-2014 . 11:35 ب.ظ :

                        من هم به نوبه خود به این عزیران تبریک می گویم و برای آن ها آرزوی سربلندی می کنم.
                        جناب رستمی اگر رتبه های زیر 1000 را در سه ، چهار سال گذشته مقایسه کنیم می بینیم که هر سال نسبت به سال قبل از آن افت داریم .سال گذشته حدود 70 نفر ولی امسال کمتر از 40 نفررتبه زیر 1000 را کسب کرده اند . این افت نشانه بی مدیریتی جنابعالی می باشد.
                        جناب رستمی این همه از مدیریت خانم نجفی همسر بی نطیرت تعریف می کردی چند نفر رتبه برتر آن هم در یک مدرسه خاص داشته است.
                        اگر کمی دریایت و فهم می داشتی شرمنده می شدی و از مدیریت آموزش و پرورش سقز استعفاء می دادی.

                        پاسخ دهید

                        • قادری
                          قادری: 8-12-2014 . 11:10 ب.ظ :

                          با عرض سلام. و تبریک و آرزوی سربلندی این عزیزان.
                          واما در جواب شما آقا یا خانم محترم س.غ. موفقیت این عزیزان و سایز دانش آموزان بدون شک مرهون زحمات اول خودشان و بعدا تمامی پرسنل زحمت کش مجموعه آموزش و پرورش شهرمان اعم از مدیرت،دبیران گرامی، کارکنان اداری و…. می باشد. شایان ذکر است اگر دوستان عزیز به سایت های موسسات آموزشی که در زمینه کنکور فعالیت دارن با مشاهده تعداد نفرات برتر سقز از سایر شهرستنان های استان حتی سندج هم بالاتر است. علی ای حال دوست گرامی مگر من یا شما یا دبیران عزیز یا مدیریت آموزش و پرورش آقای رستمی روز کنکور سوالت رو جواب میدادیم و پاسخ نامه رو پرمیکردیم که مسولیت مستقیم رتبه هایشان را به عهده داشته باشیم.؟؟؟ یا به قول خودتان اگر پارسال بهتر بودیم شما پارسال شرط انصاف را رعایت کردید و آمدید از آقای رستمی و دبیران زحمت کش تشکر نمایی؟؟؟؟ دوست عزیز لطفا کمی انصاف را رعایت نمایید مشکلات شخصی خودتان را به آموزش و موفقیت بچه ها قاطی نکنید. بخش نطرات این خبر جای ابراز شادی کردن و خدا قوت گفتن به این بچه هاست نه کینه توزی لطفا نظرات قبل را نگاه کنید همه آمدن به آینده های این شهر و دیار دست مریضاد گفتن. بله مسله آموزش امر خطیر و مهمی است برنامه ریزی و کارشناسی خاص می طلبد و مشکلاتی هم بدون شک موجود است شما اگر دلسوز بچه های این شهرید هذا گوی و هذا میدان بفرما اگر ایده خوب و سازنده ای داری می توانی به مسولین مراجعه نموده و به قول زبان کردی( که و ئه و که و ه یه بران بر پخوینی) نه اینکه حتی جرات نکنی اسم خودت را بنویسی و با فرافکنی و حمله به یک نفر شهد پیروزی این عزیزان را به کام خوانندگان و مسولین سایت تلخ کنی. درنهایت از تمام کسانی که به هر نحو در موفقیت این دانش آموزان سهمی داشتن تشکر می نماییم.

                          پاسخ دهید

                          • حه مه
                            حه مه: 8-16-2014 . 12:28 ق.ظ :

                            با سلام
                            دوستان (دست مریزاد )به این شکل درست است نه (دست مریضاد )

                            پاسخ دهید

                            • احمد
                              احمد: 8-16-2014 . 12:34 ق.ظ :

                              البته آقای قادری عزیز در گروههای آموزشی سمت دارند ایشون پشت کامپیوتر می نشینند . مبارک است انشا الله ولی کمی تمرین املا بفرمایند
                              دست مریضاد= دست مریزاد

                              پاسخ دهید

                          • خوش بین
                            خوش بین: 8-10-2014 . 10:53 ق.ظ :

                            آفرین برشما که آینده ی کردستان در دستان شماست میدوارم به شهر ودیار خود خدمت کنی نه پول و مقام باعث شود از خدمت به مردم محروم خود سرباز زنید به امید آن روز

                            پاسخ دهید

                            • سقزی
                              سقزی: 8-10-2014 . 11:11 ق.ظ :

                              با سلام و ضمن تبریک به این عزیزان
                              در پاسخ احمد که گفتن جامعه بدبخت ما منظورشان واضح نیست
                              من معتقدم همینکه جامعه سقز مسلمان است عین خوشبختی است چون به آن فکر نمیکنیم و قدرش را نمی دانیم گمان می کنیم بدبختی است.

                              پاسخ دهید

                              • کریم
                                کریم: 8-10-2014 . 11:56 ق.ظ :

                                حداقل لیست رو یه کم ویرایش می‌کردین و رتبه‌ها رو به ترتیب می‌نوشتین و به کپی-پیست خالص اکتفا نمی‌کردین.

                                پاسخ دهید

                                • طلعتی
                                  طلعتی: 8-11-2014 . 4:19 ب.ظ :

                                  `پیروز بیت اوه رتبه هه ر سرکوتو بیت اهون گیان

                                  پاسخ دهید

                                  • دانيال
                                    دانيال: 8-12-2014 . 12:21 ق.ظ :

                                    اقاى س. غ متاسفم برايت جناب عالى مشكل خودت. را بيان مىكنيد. دلسوز مردم نيستى اتفاقا مديريت اقاى رستمى حرف ندارد اما جاى تعجب نيست دوست عزيز ما جشم ديدن همديكر را نداريم باور كنيد فرذند در خوان ندارم امادلسوزى كاكمظفر رستمى راديده إم بااكثر مديران بصورت مردمى وبدونه كترين توقع كار كرده ام كاكه مظفر كم نظير است

                                    ً

                                    پاسخ دهید

                                    • س.غ
                                      س.غ: 8-12-2014 . 10:23 ب.ظ :

                                      آقای دانیال با سلام
                                      جنابعالی که فرزند درس خوان ندارید پس از مشکلات آموزش و پرورش هم اطلاعی ندارید و بی مورد دارید اطهارنطرنظر می کنید. توصیه می کنم از روی اطلاع و آگاهی قضاوت نمایید نه از روی اینکه مطفرخان با شما دوست یا آشناست دست به قضاوت بزنید. برو مدارس را نگاه کن بعد داوری کن.
                                      سقز نسبت به سال های گذشته از نظر کسب رتبه های برتر افت شدید داشته است. برو تحقیق کن بعد بعد داوری کن.

                                      پاسخ دهید

                                      • دبیر
                                        دبیر: 8-18-2014 . 6:10 ب.ظ :

                                        جناب آقای دانیال !
                                        من خودم دبیر هستم و بیست سال سابقه کار هم دارم. جهت اطلاع عرض کنم که کسب رتبه داوطلبین در کنکور کوچکترین ارتباطی به دبیر ، مدیر مدارس، و مدیریت آموزش و پرروش سقز نداره! فقط و فقط برمی گردد به زحمات خود این دانش آموزان و سرمایه گذاری خانواده این عزیزان!
                                        اگر این موفقیت ها برمی گردد به مدیر و دبیر و آقای رستمی ! این سوال و این اشکال ایجاد می شود که چرا بچه های خود این عزیزان چنین موفقیتی هایی را بدست نمی آورند.اگه این جوری بود باید بچه این عزیزان تماما موفق می بودند.
                                        مشکل دوم این هستش که چرا آقای رستمی فقط باعث موفقیت تعداد کمی از داوطلبین کنکور می شوند ؟ چرا کاری نمی کنند که تمام این داوطلبین در کنکور رتبه های بالا را کسب نمایند؟
                                        بهتره که از تملق و چاپلوسی دست برداشته و مسائل را منطقی و درست دید !

                                        پاسخ دهید

                                        • مدیر دبیرستان
                                          مدیر دبیرستان: 8-18-2014 . 6:14 ب.ظ :

                                          آقای دانیال محترم !
                                          اگر موفقیت تعداد کمی از بچه های این شهر به نوع مدیریت آقای رستمی بر می گردد! ( که ادعایی ثابت نشده است) پس باید این را در نظر هم داشته باشید که عدم موفقیت بقیه دانش آموزان در کنکور بر می گردد به آقای رستمی !
                                          حال خود ببینید که تعداد موفق ها بیشتر هستند یا ناکامان در کنکور.
                                          یه چیزی می گید که خودتون هم توش می مونید!
                                          غضنفری با مسائل برخورد می کنید!

                                          پاسخ دهید

                                        • شهرام
                                          شهرام: 8-12-2014 . 2:33 ق.ظ :

                                          اغا خدا وکیلی باید از همه کنکوری های عزیز سقزی چه سراسری چه ارشد چه دکتری به عمل اید چون واقعا امسال گل کاشتند ودست مریضاد گفت

                                          پاسخ دهید

                                          • سه قزى
                                            سه قزى: 8-12-2014 . 9:25 ق.ظ :

                                            سلام. اسم يکى از رتبه هارو اشتباه نوشتيد:
                                            صديقه زارعى نه, سپيده زارعى

                                            پاسخ دهید

                                          • ابوبکر اسراری
                                            ابوبکر اسراری: 8-16-2014 . 9:40 ق.ظ :

                                            متاسفانه رتبه ی تعدادی زیادی از دانش اموزان اشتباه ثبت شده است و همچنین از تعدادی از رتبه های دو رقمی و سه رقمی دیگر نامی برده نشده است. برای اطلاع از رتبه های دقیق و تعداد حایزین این رتبه هابه کانون فرهنگی اموزش سقز مراجعه فرمایید. ضمنا تعداد این عزیزان بسیار بیشتر از سال های گذشته است ودر استان رتبه ی اول را ازنظر تعداد رتبه های برتر کسب نموده ایم. این موفقیت را به این عزیزان و همشهریان عزیز سقزی تبریک عرض می کنم تعداد رتبه های زیر یک هزار تحت پوشش کانون قلم چی به تنهایی ۴۰ نفر است

                                            پاسخ دهید

                                            • حه مه
                                              حه مه: 8-18-2014 . 5:01 ب.ظ :

                                              دستتان درد نکند اقای اسراری از شما دیگه انتظار نداشتیم متأسفانه داری تبلیغ می کنی به جای واقعیات بیان کردن اگر رتبه ها ی کانون اند پس معلمان هیچ کاری نکرده اند شما بودید و کانون قلم چی !!!!!!!!! انشاء الله که دوهزار سال دیگر عمر بفرمایید و واقعیت ها را بیان بفرمایید .

                                              پاسخ دهید

                                              • ابوبکر اسراری
                                                ابوبکر اسراری: 8-20-2014 . 10:36 ق.ظ :

                                                کاک حه مه عزیز! نقش معلمان و سیستم اموزشی، اولیای محترم و خود دانش اموز را به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت مطالعه و تلاش دانش اموز مهم ترین عامل موفقیت است یکی از عواملی که به تلاش دانش اموز جهت می دهد و باعث هدایت تحصیلی او می شود اموزه های منبعث از تجربه هزاران دانش اموز دیگر است که به دانش اموزان انتقال داده می شود و بعضی از انان از این اموزه ها بیشتر بهره می برند. ضمنا من قصد تبلیغ نداشتم. فقط عرض کردم امار این دانش اموزان و رتبه دقیق ان ها موجود است. من همیشه وست تمام افرادی را که در موفقیت کلیه ی دانش اموزان نقش دارند می بوسم و برایشان ارزوی موفقیت می گنم ازجمله شما

                                                پاسخ دهید

                                              • مهری: 8-16-2014 . 2:45 ب.ظ :

                                                بچه ها خسته نباشین کارتون عالی بود من کنکوری94هستم سخت درس میخونم برام دعا کنید با سپاس

                                                پاسخ دهید

                                              • ریتا: 8-16-2014 . 2:49 ب.ظ :

                                                برام دعا کنید کنکوری94هستم

                                                پاسخ دهید

                                                • سحر خضري
                                                  سحر خضري: 8-29-2014 . 2:50 ب.ظ :

                                                  به دوستان عزيزم تبريک ميگم.اين رتبه هاي خوب نتيجه ي تلاشهاي يکساله ي اونهاست.اميدوارم هرروز به موفقيتهاي بيشتري برسن.فقط ازمسئولان وبه ويژه آقاي رستمي خواهش دارم يه کم بيشتربه وضعيت دبيرستانهاي عادي دولتي رسيدگي کنن.ننصفانه بايدگفت که اکثردبيراي دبيرستان ما(کوثر)درحدمتوسطي تدريس ميکنن وهمين باعث کاهش انگيزه دردانش آموزا شده.معدل کتبي سال سوم من 19/57 ومعدل ديپلمم 19/93بوده اما چون دريک مدرسه ي عادي درس ميخونم ازدوستاي نمونه ايم عقبترم.

                                                  پاسخ دهید

                                                  • u
                                                    u: 10-1-2014 . 3:51 ب.ظ :

                                                    رتبه ها ک اشتبا نوشته شدن هیچ، ادعای مزخرفیم ذکر شده! آخه ما پارسال 3 تا زیر 100 داشتیم امسال 8 تا! بعدشم آقای قادری: همه دوستان آموزش پرورش مـث شما دکتری املا ادبیات فارسی رو دارن؟!خخخخ
                                                    برو جون خودت! امسال دانش آموزان نمونه فجر ب دلیل نداشتن یک دبیر باکفایت در بعضی درسا مجبور بودن ک خودشون برن درسشون رو بخونن! بعدشم میگید ما بودیم و دبیران ما! آخه کو دبیر؟؟؟

                                                    پاسخ دهید