شارنيوز- اخبار سقز

امروز ۲۲/۰۷/۱۳۹۸
دوشنبه، ۲۷ام مرداد ۱۳۹۳
۱۱:۰۰ ب.ظ
گزارش تصویری

حماسه روز آخر

آخرین روز جمع آوری کمک برای آوارگان شنگال نیز به پایان رسید و صحنه های دیدنی بسیاری در اطراف چادرها اتفاق افتاد. امیدواریم عکس های زیر توانسته باشد گوشه ای از اشتیاق مردم سقز برای کمک به همزبانان خود در آن سوی مرز را به نمایش گذاشته باشد.

2

6

3

4

5

9

8

7

e

10

کد خبر: 9991


۳۲ دیدگاه

  • ناشناس
    ناشناس: ۵-۲۷-۱۳۹۳ . ۱۱:۴۲ ب.ظ :

    درود بو شه ره فی هه موتان به ریزان

    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

    • pop korn
      pop korn: ۵-۲۸-۱۳۹۳ . ۸:۵۸ ق.ظ :

      دست خوشی له شارنیوز ده كه م بو گواستنه وه ی راستی ئه م وینه جوانانه.

      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

      • مختاراصغری
        مختاراصغری: ۵-۲۸-۱۳۹۳ . ۹:۲۰ ق.ظ :

        ده ستان خوش بێت هاووڵاتیه کانی ئازیز.سپاستان ئه کین هه ربژین

        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

        • احمد
          احمد: ۵-۲۸-۱۳۹۳ . ۱۰:۲۰ ق.ظ :

          سلاو بو ئه و گشته خوشه ویستیه بو ئینسانیت ! هه ر بژین و سه رکه و تو بن

          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

          • محیا میکائیلی
            محیا میکائیلی: ۵-۲۸-۱۳۹۳ . ۲:۴۹ ب.ظ :

            ده ستان خوش بی یا خوا

            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

            • کارو از سقز
              کارو از سقز: ۵-۲۸-۱۳۹۳ . ۵:۴۶ ب.ظ :

              هر بژی سقز
              واقعا درود به شرفتان

              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

              • حمدی: ۵-۲۹-۱۳۹۳ . ۱۲:۱۵ ق.ظ :

                هربژی خه لکی به شه رفی سه قز
                براکانی شارنیوز ده ستان ماچ اکم
                کس نله کوردمردوه کوردزیندوه

                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                • مسلمان سقزی
                  مسلمان سقزی: ۵-۲۹-۱۳۹۳ . ۷:۰۰ ق.ظ :

                  عبادت بجز خدمت خلق نیست, به تسبیح و سجاده و دلق نیست
                  آفرین بر حماسه شما

                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                  • یک شهروند
                    یک شهروند: ۵-۲۹-۱۳۹۳ . ۸:۲۸ ق.ظ :

                    چیزی به ذهنم نمیرسه جز این شعر
                    بنی ادم اعضای یکدیگرند ………

                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                    • ن
                      ن: ۵-۲۹-۱۳۹۳ . ۱:۰۲ ب.ظ :

                      هيچ وتاري ناتواني باسي گه وره يي و…… خه لكي شاره جوانه كم بكات سه قزوسه قزيه خوشه ويسته كانم له كوردستانا مايه ي شانازي بون بروام وايه ءه گه ر زياتر ئي جازه ببوايي وه كو سالي 66 حاضر به ميوانداري ئاواره كانيش ئه بوين دوستان دور بوم ليتان به لام كاري جوانتان و كاري شارنيوز ووينه گه ري باشي به ته واوي هه موهه ستي كي له كوردستان بزواند بره و يار مه تي شه نگال هه ر بژين سه قزي به ردوام بي شارنيوز .

                      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                      • کرد
                        کرد: ۵-۲۹-۱۳۹۳ . ۳:۳۷ ب.ظ :

                        از تمامی این عزیزان کمال سپاس و تشکر را دارم!
                        اما سوالی دارم، چرا از نماینده محترم شهرمان جناب آقای محسن بیگلری که ادعای مردم داری را دارند هچ خبری نیست ؟
                        شارنیوز لطفا به عنوان یک سوژه خبری پیگیری بفرمایید.

                        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                        • حسین
                          حسین: ۵-۳۰-۱۳۹۳ . ۱۱:۰۳ ق.ظ :

                          برادر بزرگم، آقای بیگلری روز جمعه هفته گذشته برای اهدای کمک به محل چادر میدان زندان رفتن
                          و در سقز و بانه با پیگیری مهندس بیگلری جمع آوری کمکها تا روز دوشنبه تمدید شد
                          لازم به ذکر است که مهندس بیگلری در تلاش است تا هرچه زودتر اقلام غذایی و… را به دست آوارگان شنگال برساند.
                          مهندس بیگلری در پیامی نیز از مردم کردستان برای کمک به هم زبانان خود تشکر کرده است.
                          متن تشکر در سایتشون موجوده
                          شما ها هم الکی دنبال سوِژه خبری نباشید
                          در ضمن فقط شما کرد نیستید!!!

                          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                          • دوست بزرگوار تمدید تاریخ کمک ها توسط آقای احمد عزیزی و با پیگیری ایشان از طریق استانداری انجام گرفت نه آقای بیگلری: ۵-۳۰-۱۳۹۳ . ۳:۰۷ ب.ظ :

                            جهت استحضار تمدید زمان دریافت کمک ها تا روز دوشنبه توسط استانداری و با پیگیری های آقای احمد عزیزی انجام گرفت نه آقای بیگلری

                            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                            • کرد
                              کرد: ۵-۳۰-۱۳۹۳ . ۷:۲۶ ب.ظ :

                              آقا حسین محترم ، من هر روز به سایت ایشان مراجعه می کردم و به جد پیگیر اظهار نظرهای مسولین بومی بودم . منظورم نماینده های استان کردستان هستش .نمایندگان سنندج در همان روزهای اول صدایشان در آمد ولی متاسفانه جناب اقای بیگلری با توجه به اینکه ریاست دوره ای مجمع نمایندگان استان را بر عهده داشتند فقط و فقط سکوت اختیار فرمودند!!!؟؟
                              در ضمن ایشان به حتم باید در مکانی شلوغ تر و پر سرو صداتر مانند میدان هه لو یا قدس حضور می یافتند و در آنجا اقدام به اهدای کمک می فرمودند چون جایگاهی که ایشان اشغال نموده اند به مثابه ویترین جامعه سقز می باشد و نوع رفتار و عملکردشان به حتم از منظر الگو آفرینی تبعیت خواهد نمود!
                              پس به نظر بنده ایشان در این آزمون نمره قبولی دریافت نخواهند نمود و به حتم شایان این می باشند که در نوع عکس العملهایشان تجدید نظری کلی بفرمایند!!
                              اولا :به عنوان نماینده باید هدایت و سکان داری افکار عمومی را به دست می گرفتند، که نگرفتند.
                              دوما: ایجاد و خلق همچین فضایی برای جمع آوری کمک مرهون زحمات فعالین مدنی هستش و بس ، از جمله خود بنده که در همان روز اول از طریق هلال احمر سقز با خانم طاطایی و ریاست هلال احمر سقز ارتباطاتی برقرار گردید و در همان روز اول نیز درخواستی به روابط عمومی استانداری تحویل داده شد.
                              سوما: ایشان به عنوان ریاست دوره ای مجمع نمایندگان استان لاکپشت وار وارد میدان گردیدند.
                              چهارما : کمک کردن بی سرو صدا در میدانی پرت و دور افتاده در رفتا شناسی سیاسی ایشان معنایی مطلوب نخواهد داشت.
                              پنجما: به عنوان یک کرد مسلمان و سقزی همیشه منتقد سیاست های آمریکا در منطقه بوده ام ولی آقای اوباما این بار بر خلاف فعالین سیاسی مسلمان به درستی از همان ساعات اول درگیری ها وارد میدان شدند. انگیزه ایشان چه بوده خدا داند اما به عنوان کسی که با او هزاران کیلومتر فاصله دارد و فقط مشاهده گر نوع رفتار او می باشد می توانم به او نمره بالی 18 بدهم.آفرین
                              در آخر این را به خدمت دوستتان آقای بیگلری بفرمایید نگران نباشند آزمون های دیگری در راه هست امید است که در آنجا نمره قبولی دریافت دارند…………

                              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                            • فعال مدنی
                              فعال مدنی: ۵-۳۱-۱۳۹۳ . ۱۰:۵۲ ق.ظ :

                              جناب آقای حسین !

                              گفته هایت متاسفانه خالی از صداقت هستش! تمدید مهلت دریافت کمک به همت کسان دیگری انجام گرفت نه دوست شما آاقی بیگلری!
                              حماسه سازی برای کسی که می خواهید دوباره نماینده مجلس شود کاری اخلاقی نمی باشد!

                              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                              • آلیس
                                آلیس: ۶-۴-۱۳۹۳ . ۱۲:۱۹ ق.ظ :

                                حسین جان بنا به توصیه اکید حضرت عالی به وب سایت نماینده کرد پرور شهرمان مراجعه نمودم ولی به غیر از متن هایی که با تیتر پیگیری آراسته گردیده بودند متنی در خصوص محکوم نمودن کشتار کردان و تشکر از مردم سقز بخاطر حمایت از مردم شنگال چیز دیگری ندیدم!!!!!!!!!!!!
                                با توجه به شناخت من از ایشان ، نگه داشتن جانب احتیاط بهتر است تا دادن بهانه به دست شورای نگهبان!

                                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                            • احمدچوپانی (شورای شهر دیواندره
                              احمدچوپانی (شورای شهر دیواندره: ۵-۲۹-۱۳۹۳ . ۳:۵۶ ب.ظ :

                              سلاو بو روحی ئینسانیتان . سه رکه وتوبن

                              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                              • احمدچوپانی (شورای شهر دیواندره
                                احمدچوپانی (شورای شهر دیواندره: ۵-۲۹-۱۳۹۳ . ۳:۵۷ ب.ظ :

                                سلاو بو روحی ئینسانی و مروایه تیتان. هه ر پایه داربن

                                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                • آزاد
                                  آزاد: ۵-۲۹-۱۳۹۳ . ۱۱:۱۲ ب.ظ :

                                  سپاس وو رێز بۆ هه موو ئه و که سانه ی وا ئه م ئه رکه یان به جێ هێنا.

                                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                  • امیر
                                    امیر: ۵-۲۹-۱۳۹۳ . ۱۱:۵۱ ب.ظ :

                                    سلام و دروود بر شما آقای چوپانی بدلیل حمایتتان. و از برخی از اعضای شورا به دلیل حمایت نکردنشان گله داریم. چرا؟ مگر شما……؟

                                    عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                    • مجنون 258
                                      مجنون 258: ۶-۵-۱۳۹۳ . ۳:۳۶ ب.ظ :

                                      سلام عليكم
                                      شارنيوز عزيز لطفاً مثل هميشه جانب بي طرفي را رعايت بفرماييد:
                                      اگر آقايان مسئول جمع آوري و سركيسه كردن مردم به جاي يك جواب قانع كننده همه اش وعده وعيد و شعار و فلسفه بافي و برچسب روسياهي به منتقدين ميزنند، لطفاً شما يا نظرات متقابل را همگي چاپ و يا همگي را حذف كن!!!!!!
                                      شارنيوز جان لطفاً ضمن حفظ شرافت خبرنگاريتان حتماً تحقيق بفرماييد نتيجه و سرنوشت حقيقي كمكها به كجا رسيده؟؟؟؟!!!!!
                                      متأسفانه شايعات عجيبي بگوش ميرسد؟؟؟؟؟!!!!!!
                                      مطمئناً ما نيز دوست داريم اين آقايان و همه همشهريان صادق و پاك و راستگو باشند.

                                      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                    • بی نیاز
                                      بی نیاز: ۵-۳۰-۱۳۹۳ . ۳:۴۱ ب.ظ :

                                      همیشه پایدار و سرافراز باشین مردم باشرف و هم نوع دوست سقز و دیگر شهرهای کردستان

                                      عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                      • مجنون 258
                                        مجنون 258: ۶-۲-۱۳۹۳ . ۲:۳۱ ق.ظ :

                                        مرگ بر امريكا
                                        مرگ بر اوباما
                                        مرگ بر شيطان بزرگ و شياطين كوچكش
                                        دوستان عزيزم
                                        متاسفانه حقوق حقيقي و انساني مردم مظلوم شنگال و كُردهاي آواره پايمال ودستخوش سياست بازيها و سياسي كاريهاي كثيف و پيچيده اي شده است كه سيستم صهيونيزم جهاني و امريكا و اوباما و كليه عوامل و مترسكهاي خودفروششان در اين سناريو تاريك تاريخي نقش آفريني ميكنند!

                                        عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                        • هیوا
                                          هیوا: ۶-۵-۱۳۹۳ . ۶:۱۸ ب.ظ :

                                          شه‌نگاڵ نه‌وه‌کوو شنگال ، هه‌ڵه‌کان راست که‌نه‌وه‌

                                          عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                          • چیای اگرین
                                            چیای اگرین: ۶-۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۲۵ ب.ظ :

                                            اقای مجنون .اجناس تا روز جمعه نهایتا شنبه در انبار هلال احمر است وبعدباحضور مردم واعضای کمپین وحضور7تن ازنمایندگان کل کمپین های کردستان به عراق وارد می شود ومستقیم به اردوگاه اوارگان هولیر میرسد وفیلم های ان نیز از طریق رسانه های داخل کردستان عراق پخش خواهد شد.?

                                            عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                            • چیای اگرین
                                              چیای اگرین: ۶-۵-۱۳۹۳ . ۱۱:۳۰ ب.ظ :

                                              شما مجنون جز همان کسانی هستید که از خدا می خواهید داعش وامثالهم وارد کردستان شوند تا شرف وآبرو وغرورملت ما لکه دارشود.روح خیانت ومزدوری را از وجودت بیرون کت.حتی اگر فقط یک جعبه آب به یک اواره کرد برسد روح همبستگی ملی ما بیدار می ماند

                                              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                            • سارۆس
                                              سارۆس: ۶-۶-۱۳۹۳ . ۱:۴۷ ق.ظ :

                                              سڵاو بۆ هیممه تی مرۆڤدۆستانه ی شاری سه قز
                                              شنگال:له شێوه زاری بادینی و خودی ئێزدییه کان هه ر به شنگال ناوبرده ده کرێ و ڕێنووسی لاتینه که یشی هه ر هه مان ئاخاوتنه.
                                              شه نگال یان شه نگاڵ :شێوه ئاخاوتنی ناوچه کانی دیکه و میدیای کوردی له م ماوه دا په ره ی دا به م سه رلێشواویی و هه ڵه ی زمانییه

                                              عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                              • ئه ندامێکی که مپه ین
                                                ئه ندامێکی که مپه ین: ۶-۸-۱۳۹۳ . ۲:۰۱ ق.ظ :

                                                سڵاو و ماندوو نه بوون بۆ هه موو لایه ک، برایانی شارنیوز و خه ڵکی سه ربه رزی سه قز، من وه ک ئه ندامێکی ئه م که مپه ینه بۆ هه موان ڕاده گه یه نم به گوێره ی وته ی پاریزگاریی کوردستان و هه ر وه ها مانگی سووری کوردستان، یارمه تییه کانی خه ڵکی مرۆڤدۆستی کوردستان تێکڕا هه موو شاره کان ڕۆژانی شه ممه و یه کشه ممه ی داهاتوو ۷و ۸ خه رمانان ده نێردرێ بۆ کوردانی ئاواره ی شنگال، ئه وسا بارکردنی ئه وهه موو شت و مه که پێویستی به لاوانی خۆبه خش و تێکۆشه ره، هه ر له م بڵیندگۆوه داوا ئه که ین له هه موو هه واڵنێریه ک به تایبه ت شارنیوز و که سانی ڕه شبین و دردۆنگ وه ک[ مجنون و غضنفر و…] ته شریف بێنن بۆ حه وشه ی هلال احمری سه قز له سێ ڕای به ردبڕان و به چاوی خۆیان بارکردنی یارمه تییه کان ببینن و وێنه و فیلمیش بگرن و ئه گه ر هێز وتواناییشتان هه بوو جار و بار پووته ڕۆنێک،تا برینجێک یان کیسه قه ندێک و …. بار بکه ن، با ڕاستی و درۆمان بۆ مێژوو بنووسرێته وه و بزانین کاممان له حه نای خه ڵکدا ڕوو ڕه ش ئه بین یان ڕوو سوور؟؟

                                                عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]

                                                • محه مه د سالحی نژاد
                                                  محه مه د سالحی نژاد: ۲-۲۳-۱۳۹۴ . ۹:۵۴ ب.ظ :

                                                  بژی همو خه لکی شاری سه قز و شاره کانی دورو به ر بژی کسانی که له م کوبو نه وه یه دا شیر کت یانکردووه
                                                  وبه خسوس کاکه خالید عبد اللهی که زور تری او کارانی انجام داوه

                                                  عضو شويد تا بتوانيد نظر دهيد. ]